Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 271 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    285
https://www.blic.rs/vesti/beograd/trage ... za/kgp4f99

TRAGEDIJA U AUTOBUSU 534 Vozač gradskog prevoza zaustavio vozilo u Ripnju i UMRO ZA VOLANOM

Vozač autobusa gradskog prevoza na liniji 534 preminuo je na radnom mestu jutros oko 8.20 sati u Erčanskoj ulici kod broja 6 u Ripnju, potvrđeno je "Blicu".

- Nažalost možemo da povtrdimo ovu informaciju, ali dodatnih detalja nemamo - rekli su nam u Hitnoj pomoći.

Vozač D.V. (61) koji je upravljao vozilom na liniji Cerak - Ripanj, prema priči očevidaca je zaustavio autobus, ustao sa svog mesta, srušio se na pod i preminuo.

57154148_2288802821359215_8817988602274250752_n.jpg


Nesrećni čovek je upravljao vozilom privatnog prevoznika koji pripada konzorcijumu "Avala bus grupa" koja od pre par godina radi na "potezu 500".

Članovi ovog konzorcijuma šokirani su iznenadnom smrću kolege.

- Koliko mi je poznato on je radio kod nas od 2006. godine bez dana bolovanja, uvek je bio dobrog zdravlja. Svi smo u šoku, ne možemo da verujemo šta se desilo - kaže za "Blic" Dragiša Ivanović iz konzorcijuma "Avala bus grupa".

Šta je uzrok smrti još uvek nije poznato.

534 JEDNA OD NAJDUŽIH LINIJA

Linija 534, inače, važi za jednu od deset najdužih u gradskom prevozu pošto od Ceraka, preko Labudovog brda, groblja Orlovača i Rušnja vozi sve do Ripnja. Trasa je duga oko 25 kilometara, a prelazi se za nešto manje od sat vremena.
 
Evo malo da se nasalimo (izvinjavam se ako se neko oseti uvredje im) :)

Slika: raspali_opanak instagram
5752fbd79624e2194c3a60cf7a775859.jpg


Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616000#p616000:3o8860ri je napisao(la):
Žika » Fri Apr 12, 2019 10:00 pm[/url]":3o8860ri]Nisam još pitao.
Inače, Ikarbus dnevno gubi 5-10 litara rashladne tečnosti, a su to veliki gubici i jeftiniji sport česmovača.
Жико ти барем као возач знаш, ако су исти кварови и исте рекламације за аутобусе, да ли је то по теби разлог за повлачење те серије из употребе или не, макар и по цену отказа возача... Ја бих волео да неко види, како изгледа када је возни парк редовних возила, небитна старост, али возило са квалитетном завршном обрадом редовна на неком поласку... Па 604 и 605 врви од кршева, Солариси се након редовних смена на 17 и 18, шаљу на 604 и 605 да заврше посао... Тек сам данас видео 308 и 309 у блоковима... Сматрам да таква возила, естески немају шта да траже на улици, горња ивица каросерије се толико савила на доле, и то чак се деформација види пред крило других врата... На 490 видим да грбу нису исправили... Па ја да сам власник приватног превозника, да обављам делатност јавног превоза са тим возилом би завршио на робији, али правој!
 
Ne znam bas da li bi zavrsio na robiji , ja se secam kad su privatnici razne sklepotine slali na potez 600
Secam se Lekon i Banbus, kad su slali one kobre, boze zacuvaj em estetski,em odrzavanje, em jedva su isle. Pa ih niko nije kaznjavao za to, cak im je i grad odobrio ta vozila, jer su odgovarali tenderskoj dokumentaciji, i naravno,problema nije bilo.Uzeo sam primer ta dva prevoznjma ,ali bilo ih je jos tu
 
Gaspar, to je sve politika i ne zameranje jedni dugima.
Kad se stavi na papir , gubitak vremena / nerad vozila , angažovanje održavanja i sve ostalo jako brzo se gubi početna razlika u ceni i kreće gubitak.
 
Znac man stavio manji hladnjag nego sto treba pa sad ikarbus kriv ...
 
Ikarbus je kriv zato što na autobusima primenjuje kriminalni dizajn.
 
Да јесте директоре, све су Ман и Мерцедес криви у процесу Икарбусове надоградње и каросирања возила на готовој шасији? Па пресесли се у реалнији универзум, Икарбус би за свако возило које бива на рекламацијама платио пенале, на које би метно катанац ко ови мутанти у баскету, што ни сами не знају како се зову... Директоре, исте серијске грешке се понављају код Икарбуса... Жико, то кад се стави на папир и губитак времена, коме треба да иде на душу? Мени или Икарбусу? Јел ја и ти плаћамо порез овој држави? Јел плаћамо од наших уста да тај Икарбус ради? У старту смо и ја и ти на губитку, јер таквих 30 возила у старту никад нису на улици... Вечерас сам био пресрећан када сам на 89 угледао Конекта, и још последњи из Блокова... Јесте да има бушан ауспух негде, али крволочно сатирање на линијама где раде полако узима данак, али из мог угла имају далеко бољи и функционалнији ентеријер од Икарбуса 103, јер су ипак у истој категорији... Колегиница моја Драгана, која се удала и живи на Видиковцу се више радује Конекту, јер у било ком делу аутобуса има смисла чак и позади седети, јер је изолација Икарбуса и Конекта као да поредиш небо и земљу! Ништа Жико, боље да нас банују, јер господа одавде више воле ове склепотине које се искључују и цркавају, а ја на 89 кад год ватам кривину, видим само О345 Конекта, 154, 168, налете 155 и 177 који су по свим параметрима очувани... Нико не воли оне смејурије од М и Ле на 89, и да се ја питам, протерао би их у року од секунд... Скоро на 89 је био 157, само плива, као да сам на седмом небу био, рецимо да сам тотално препорођен био у односу на 314 који је скоро ремонтован у Икарбусу, где сам од буке оглувео умало!
 
Da ponovim hladnjak i prokuvavanje kakve to veze ima sa ikarbusom hladnjak je odredio man ili mercedes i dao uputstvo za izradu nadogradnje ...
 
А што би Ман и Мерцедес одредили постављање хладњака? Директоре, опасне су те ствари, то је један од услова за повлачење целе серије, опет ти понављам да се цела серија повуче, ни Ман ни Мерцедес не сносе последице, већ Икарбус, а то значи банкрот!
 
Jednom sam se vozio u Ik-112n (2008) na liniji 403. Uz Paunovu ulicu peo se kao trolejbus. Za oko 10 s prešao uspon. Ik-112le (2015) koj radi na istoj liniji, penje se nekoliko puta sporije, uz to još smrdi i tandrče.
 
Дођи са ЛЕ и М серијом, да видиш како им се врата споро затварају, да их 154 или 168 иако је 10 минута размак, већ стиже код Делта Ситија... Опет понављам, како Конекто нема тих проблема?
 
Gde sam napisao da je Mercedes Benz O345 Connecto loš? Naprotiv. Neki su uništeni na remontu, a neki se još uvek odlično drže, na primer 187, koj uzbrdo ide brže od 3215 i drugih lomova.
 
Vidi Expert, a ozbirom na kombinaciju Zf menjača i mercedesovog OM457 motora, ne proterano potentnog po pitanju obrtnog momenta, LE-i odlično vuku u svim uslovima, s tim što ne mogu biti startni kao autobusi opremljeni VOTIH-ovim automatskim menjačem sa dugačkim prvim stepenom prenosa. 112-ice iz 2008 imaju još i znatno više obrtnog momenta iz MAN-ovog D20 motora, plus dvadesetak konja više. LE-i su zato daleko više prilagođeni vožnji otvorenim putem, pa i autoputem, a što se kod nas vozila takvog tipa koriste za tipično gradske linije, sasvim je drugi problem. To da su LE-i teški lomovi, malo ćeš da izvineš. Pokazali su se do sad i više nego solidnim i pouzdanim, a i po oceni nemalog broja vozača, dobri su i za vožnju. Jedino je, toliko pominjani, 3221 lošiji iz već poznatih razloga, a svakako da ima i onih koji su poprilično utegnuti još uvek, kao i onih koji su već pomalo rastrešeni i zapušteni, što ponajviše zavisi od toga ko ih je dužio, odnosno, kako su voženi, kao i, u kojoj su meri tumbani po linijama.

Opet moram ponoviti, pričao sam sa kolegama i iz Karaburme i iz Kosmaja, i još niko nije spomenuo bilo kakav problem sa temperaturom motora kod LE-a i M-ova. Hladnjaci, kao i celokupna mehanika, dolaze sa šasijom i postavljeni su tamo gde inače stoje i kod originalnih proizvoda MAN-a i Mercedesa. Spoljnih otvora ima i više nego dovoljno, što nije bio slučaj sa prvom M serijom iz 2013 godine. I ovako se stalno kuka na topotnu izolaciju, pa jedan deo toplote završi i u putničkom prostoru. To da vise po garažama i stalno se isključuju, jednostavno, nije istina ma šta neko ovde pisao.

A ti bi Gašpare za promenu mogao makar i jednu tvoju tvrdnju da dokažeš, nekom fotografijom na primer, ili da slične izjave čujemo od još nekog člana ovog foruma, a da u pitanju nije neki frustrirani klinac. A kad si toliko zapeo za matore Conecte, voleo bih da mogu da ti pošaljem ovaj naš 152 sa 408-ice. Da bih ga za bilo kojeg LE-a ili M-a bez i sekunde razmišljanja.
 
pricajte svi sta hocete ali ja bi sve autobuse tipa liaz stavio na avalski drum ....
 
Trebaju nam dobro održavani autobusi.

Pre svega da na 405 vrate 98 i 257, a rashoduju 86 i 106.
 
@ savskizmaj
Је ли тако? Е па, и ми из предграђа имамо право на нормалне аутобусе. Нека тих кршева на двоцифреним линијама, ионако је већина људи са двоцифрених линија у прилици да може да бира у који ће бус да уђе. Отрпите.
 
Ja idem cesto u ripanj i na 94 radi liaz i meni odg taj autobus ...pogotovo sto i jeste projektovan za takve deonice......po meni za razliku ikarbusa i drugih ...taj bolje podnosi i uspone i padove....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616330#p616330:3nylnteh je napisao(la):
savskizmaj » Нед Апр 14, 2019 12:07 pm[/url]":3nylnteh]Ja idem cesto u ripanj i na 94 radi liaz i meni odg taj autobus ...pogotovo sto i jeste projektovan za takve deonice......po meni za razliku ikarbusa i drugih ...taj bolje podnosi i uspone i padove....
Стари или нови ЛиАЗ? Без предњих седишта?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616332#p616332:1f3pypjf je napisao(la):
Expert » 14 Апр 2019, 13:17[/url]":1f3pypjf]LIAZ autobusi koji rade na 50 su krševi.
Бошкови да. Гуштерови купљени од Кнежевића су у сасвим ок стању.
 
novi liaz , mislim da nije samo u pitanju nov ili star autobus vec odrzavanje autobusa
 
ЛиАЗ 5256 је један од најпрегледних аутобуса са одличном позицијом седишта. На оном малом огледалу унутра воач може да види сва троја врата без проблема, а велики + је у томе што је шасија подигнута од средине ка трећим вратима. Може много стоке да натовари као што је то случај на 37, 46 или 50 а и добро би дошао за приград.
 
Мени је тај 5256 хорор на 46 и 78, а тек док је био на 601 то је тек ужас био. Мислим да би тај модел одговарао за линије типа 91, 92, 30, 67...
 
За приград и јесте најбољи само што ће радити још годину-две.
 
Vrh