Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615157#p615157:jkvrlyks je napisao(la):
Рипањац 405 » 09 Apr 2019 08:09 pm[/url]":jkvrlyks]Пожар или прокувавање? :?
Nije ni jedno ni drugo, ovo je hlađenje motora koje se primenjuje već decenijama na vozilima koji iz nekog tehničkog razloga podiže temperaturu u toku rada. Kako bi se sprečilo kuvanje, vozači primenjuju ovo, donekle u ovom periodu do 20 stepeni ima smisla, kada je spoljašnja temperatura osetno manja u odnosu na temperaturu motornog prostora, dok je u letnjim mesecima besmisleno, jer je razlika između temperature motornog prostora i temperature na vrelom asfaltu jako mala.
 
Момак који ради 5/610, иначе најгори полазак у послеподневном шпицу је пре терао 1378, па је терао 958, 322, па све живо, возио данас неки црвени ремонтовани Н серију, лично прича, ако не искључи грејање дуж целог возила, аутобус кува, и нема даље... Некад се питам, ко ради у Икарбусу изолацију? Напомињем, тај полазак је радио Ц ЛЦ Ман или Соларис са троје врата, па није имао проблем са тиме, вечерас је у 3242 и 3244 било пржење јаја колико неко нема појма за неке ствари... Испада велики гигант попут МАНа кривац за све, а у овој папазјанији од државе нико да одговоара што возила 2,5 године стара кувају или пржити са грејањем док људи се не истопе...?
 
Moguce da je taj bus 431, video sam ga juce ujutru na Keju. U svim zemunskim jos uvek radi grejanje jer ako ga isljuce dignu temperaturu...
 
Višemesečno idejno rešenje.
f4e7e96c0bb1ea39f5992f22523ef804.jpg
 
Uskoro će 19.,ja očekujem pobedu turaka na tenderu,šta misle ostali?
 
Lui ima solo Otokare, par puta sam ih koristio i utisci su pozitivni. To je utisak iz ugla putnika. Tako ne bi bilo lose resenje i za GSP.
 
Очекујем Отокар то би било најбоље па макар била и најјефтинија варијанта.
 
Znaci da ocekujemo Iveco Urbanway-a? Inace, kad ce se znati rezultati obzirom da se sutra otvaraju ponude? Odmah, ili mora da prodje neko vreme?
 
Neki već znaju :D

Nego, Gašpare, kad paranojišeš, prenesi kako treba, ako zavrne grejanje prokuvaće, ako ne zavrne, znači da voda ide kroz radijatore, te 'hladi' motor.


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614581#p614581:1v5e7hbs je napisao(la):
Рипањац 405 » 07 Apr 2019 13:45[/url]":1v5e7hbs]Уђох данас после 100 година у #3221 на 407 да видим има ли помака у одржавању и, као што сам и очекивао, разочарах се. Једини плус је то што су га очистили.
U utorak sam se vozio njime. Lom. A star samo 4 godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615726#p615726:2vvgdy5y je napisao(la):
becks89 » Thu Apr 11, 2019 7:19 pm[/url]":2vvgdy5y]Neki već znaju :D

Nego, Gašpare, kad paranojišeš, prenesi kako treba, ako zavrne grejanje prokuvaće, ako ne zavrne, znači da voda ide kroz radijatore, te 'hladi' motor.


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
А ако се заврне грејање на свим примерцима, то је већ поступак за повлачење целе серије аутобуса са истоветним кваровима. А верујем да параноја у ствари зависи на доброј вољи возача којима није битно шта вози... Да иоле неки млађи возика нешто, питао би се о појму оствареног поласка са једне стране, а са друге КВАЛИТЕТУ ВОЗНОГ ПАРКА... Навикнутост људи, да се на потезу 600 нарочито на 603 , 604, 605 и 610 да се возе у сточним оборима је постала свакодневица... На 604 и 605 се немилице Јапанци и Солариси сатиру од рада, а она ђубрад кубуре са глупостима, иако бивају на рекламацијама... Опет, проверено код човека који ми је сваки дан у радњи где радим и који ипак брине за безбедност свих... Фигуративно речено, човек од 53.године ми је рекао, који вози у ГСПу од 1994.године, да може да затвори Икарбус, одавно би га затворио... То он мени говори сваки пут кад се сретнемо, па ако је то нормално некоме, онда лепо зовемо Јовичића и осталу екипу да нам пропагира о купујмо домаће бајкама, а не виде шта се крије испод... Он једино капу Икарбусу скида за ИК102, 111, 161 и 166, остало може на Инос...
 
I ti su bili isto za Inos, 1... i 102 teški krševi od autobusa. Jedino što kockice nisu imale turbo motore pa nisu kuburile sa kuvanjem kao kasnije serije. Ikarbus nikako da ukapira da treba da stavi hladnjak većeg kapaciteta.
 
Jedino što nisam baš ukapirao koji to autobus diže temperaturu. M ili preko deset godina stara 218-ica? M-ovi rashladni sistemi dolaze zajedno sa šasijom (ne čuh ni od mojih sa Karaburme, a ni od par poznanika iz SP Kosmaj da M-ovi imaju problema sa temperaturom), a što se tiče ovih drugih, kada se bude prekinulo sa praksom sipanja česmovače u hladnjake, čija saća znaju da budu i oštećenja od teškog pranja, biće i manje kuvanja. Kamenac začepi i kanale u glavama motora vremenom, pa svi stari autobusi kuvaju na višim temperaturama, dok se jedino u Solarise uvek sipao antifriz, bar dok sam ja radio u održavanju. Jeste da na N seriji, u startu, hlađenje nije rešeno baš najbolje, ali je to kasnije ispravljeno na serijama iz 2012 godine. U svakom slučaju, kad bi se uvek sipao antifriz, i HPV održavao ispravnim, neće biti kuvanja sigurno, bar ne na ovim sadašnjim dnevnim temperaturama. Doduše, sipanje antifriza i nema nekog smisla, ako je rashladni sistem već oštećen i začepljen od kamenca, što, naravno, važi i za glave motora.
 
U utorak sam se vozio njime. Lom. A star samo 4 godine.
Тачно тако. Заправо, стар је тек мало више од 3 године (стигли су у октобру 2015.). #3229 је био неупоредиво бољи. А чини ми се да ова нова посада на 407 баш и не води рачуна о возилу. Треба је заменити, један возач га је у недељу тако силио преко лежећих на Бањици, да је цео аутобус звечао.
Као што сам већ више пута рекао, најбољи ЛЕ на потезу 400 је, бар по мом мишљењу, #3218. Ни #3215 и #3216 нису лоши, док је у #3220 неки вандал пробушио једно од седишта, а никако да га замене. Могли би да почну да размишљају о томе да купе резервна седишта за ЛЕ-е и М-ове, да не убацују неоригинална (мислим на оне ,,Бучје Прибој" и ,,Интерпродукт Нова Варош" буџевине).
 
I kako je bilo otvaranje javnih ponuda ....
Sto u solaris ne sipaju cesmovacu sramota ...
 
Nisam još pitao.
Inače, Ikarbus dnevno gubi 5-10 litara rashladne tečnosti, a su to veliki gubici i jeftiniji sport česmovača.
 
Vrh