Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
знам да је сатира, али она некада мора да има смисла. ова конкретно нема ни мало смисла. јесте, еко-активисти су лицемерни и све, али мислим да са овим није погођена поента
 
Apsolutno je pogođena.
To što je jedna dobra ideja prerasla u globalnu histeriju zahvaljujući agresivnoj propagandi, ali na žalost sva slabijoj analiticnosti mase, ne menja realnost.

Doduše...

Karikatura je morala stati na jedan kadar.
Ako "čistu" energiju proizvedemo u "oslobođenoj Libiji" pa kablom postavljenim ispod Sredozemnog mora, prebacimo u Evropu...

Jer svet je mali samo kad putujemo...
Ono, zagađenje ostaje tamo gde je nastalo, a radijacija iz Černobila nije protutnjala Evropom ;-)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Snimala me je neka televizija na okretnici savski trg u 1007, da li je neko video možda zanima me o čemu se radi.?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612168#p612168:1x45p57a je napisao(la):
laki72 » 28 Mar 2019 03:46 pm[/url]":1x45p57a]Apsolutno je pogođena.
To što je jedna dobra ideja prerasla u globalnu histeriju zahvaljujući agresivnoj propagandi, ali na žalost sva slabijoj analiticnosti mase, ne menja realnost.

Doduše...

Karikatura je morala stati na jedan kadar.
Ako "čistu" energiju proizvedemo u "oslobođenoj Libiji" pa kablom postavljenim ispod Sredozemnog mora, prebacimo u Evropu...

Jer svet je mali samo kad putujemo...
Ono, zagađenje ostaje tamo gde je nastalo, a radijacija iz Černobila nije protutnjala Evropom ;-)

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Ne bih se složio da je histerija. Pogon na električnu energiju je široko zastupljen, u raznim oblicima. I ona karikatura je prilično netačna i ne slažem se ni sa tom izjavom. Zamislite tu jednu elektranu i sve te emitere, i 10000 automobila koji ispuštaju razne gasove. A sad zamislite istu tu elektranu i 10000 električnih automobila koji ne ispuštaju nikakve gasove, a napaja ih ova jedna elektrana. To je ogromno smanjenje zagađenja. Uz to slobodno možete elektranu da zamenite sa vetrenjačama, solarnim farmama, i drugim vidovima čiste proizvodnje električne energije. Naravno, to nije i dalje toliko razvijeno i moguće svugde, ali ne treba ovakav potez obeležavati "histerijom". Da je isto tako bilo rečeno i za svemirske misije, danas ne bismo dolazili do velikih otkrića i boljeg razumevanja univerzuma i mnogo toga što dolazi sa time.
 
Pa nije baš da nije.
Udeo iz obnovljivih izvora je mali , naročito vetrenjače i solarna energija.

outlet-graph-large.jpg


2016 World [civil] power generation by source [IEA, 2018] (Percentages of 24.973 TWh)[1]

Coal (38.4%)
Natural Gas (23.2%)
Hydro (16.3%)
Nuclear fission (10.4%)
Oil (3.7%)
Non hydro renew. (8%)

Pre nego što se uhvatimo bilo čega , jedan kruzer zagadi koliko i milion automobila. Da ne pričamo o drugim teretnim brodovima. A procene su da će u 2019. 30 miliona ljudi krstariti širom sveta.

https://www.stand.earth/latest/protecti ... nival-corp

https://www.euractiv.com/section/air-po ... lion-cars/
 
20, 361 i 490... Да сам власник неког аутопревозника, са таквим возилом ценим да би ишао на робију, још би плаћао саму вредност возила... Тек на 361 се види колико је грбав, а данас сам видео Тамнавиног шихташа на 71, брука, самота и катастрофа од Икарбуса, а аутобус је 3 године стар... Тачно се види да није у либели. И још овај 490, па и дете мало би провалило да од кабине возача до задњег дела није под правим углом!
 
Skontali smo da c imas ostar vid i libelu pri ruci ...kad naidju ikari vozih se u 20 danas nista mi nije falilo ...
 
Естетика директоре, естетика... Види на шта личи, јесу то године, али брат брату изгледа као да је био на неком дербију... Што се кратких соло аутобуса тиче на 83, и нарочито 89, да љубе у ону ствар што има само пар поузданих возила на тим линијама... 154 и 168 се на 89 сатиру крвнички од катастрофе на тој линији, најгоре и најтеже поласке раде ту веруј ми! А сви ми знамо шта су 154 и 168, нешто најбоље што уз Соларисе и Јапанце ради!
 
Oвај 20 беше међу најстаријим возилима која су у употреби?
 
85 је милина од линије гледано из правца Борче. Од гробља Збег до Банатске има сигурно 10 километара и 20 минута вожње можда и мање, док је 83 невиђени канцер са соло возилима. На тргу Бранка Радићевића је онај мучени 296 почео да се пуни а на станици Џона Кенедија више није могло да се уђе. Аутобус се поштено испразнио тек на Славији и Катанићевој а до Црвеног Крста иде солидно попуњен. Крш М и крш ЛЕ су одмах били иза њега на коју фору не знам. Треба вратити зглобове на 83 због огромних гужви и зато што пролази кроз битне делове града у односу на канцер звани 52 која није за зглоб и заслужује тих 18 соло возила која тренутно раде на 83. Тај исти канцер звани 52 скоро и да не залази у центар што значи да мање људи превезе од 83.
 
Konstrukcijski savijeno vozilo javnog gradskog preduzeća nema šta da traži u saobraćaju. Tačka. Ne samo što je nebezbedno nego je i sramotno da se tako nešto izvozi na ulice.

Viđao sam svakakve arhivske slike JGPa sa prostora bivšeg SSSRa 90ih i 2000ih, kad su mnogi od njih bili pred gašenjem i propašću. I mada je bilo svega i svačega, od limova kojima nadoknađuju nedostatak prozorskih stakala do rasklimanih osovina... moram da kažem da nisam viđao da neko pušta u saobraćaj vozila kojima su karoserije deformisane.
Jedini kod kojih sam viđao tako vidljive karoserijske deformacije su snimci tramvaja iz industrijskog grada Sumgajt u Azerbejdžanu, krajem 90ih, u vreme najgore krize i nestašice. E ako treba da se tešimo i upoređujemo sa njima onda stvarno ne znam šta da kažem...

Dakle, Azerbejdžanski industrijski grad Sumgajit na post-Sovjetskom Zakavkazju, 1999:

Prestonica Srbije u dvorištu Evropske unije, 2019:
47442105462_ac1e3091a8_c.jpg


P.S.
E da, da se ispravim - ipak ima još jedna zemlja gde nemaju problem da puštaju deformisana vozila na ulice prestonice. Zove se Severna Koreja.
 
У Северној Кореји је асфалтирано само 2% путева тако да то не представља проблем.
 
Стање тих возила и њихова старост су слика и прилика предузећа у чијем су власништву и њеног руководства.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612551#p612551:mocq2z4l je napisao(la):
Expert » Sub Mar 30, 2019 12:06 pm[/url]":mocq2z4l]1996. је произведен.
Двадесетица је 1998.годиште као и гб 11 и дошли су са Карабурме.По мени је убедљиво у најгорем стању.
 
Сходно годинама сасвим разумљиво да су најгора возила.
 
Суботица транс има старије аутобусе у бољем стању. Гсп је проблем.
 
тако је. главни проблем у изгледу наших аутобуса лежи у ГСП-у. чак су и Јапанци скроз пропали, а Солариси постепено пропадају
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612572#p612572:1r7qeylz je napisao(la):
Дошљак » 30 Mar 2019 01:29 pm[/url]":1r7qeylz]Стање тих возила и њихова старост су слика и прилика предузећа у чијем су власништву и њеног руководства.

I pravosuđa države koja je da bude još i grđe osnivač dotičnog preduzeća.

Privatnik ne može da vozi ni polovno vozilo u daleko boljem stanju, međutim kada ovako nešto radi državno preduzeće onda se svi prave slepi.
 
Sta ocete ljudi gsp ih drzi ne iz potrebe vec iz nostgije i da dokaze da bus moze i kod njih da izdrzi 20 godina u voznom stanju
Sto za gsp nije mala stvar znaju oni da rashoduju buseve i poslije godinu dana
Takodje uza specjalnost im je paljenje
Za nesto vise od 10 godina ekia je sliupala i sgorila preko120 vozila
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612555#p612555:14usxal4 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Mar 30, 2019 12:19 pm[/url]":14usxal4]85 је милина од линије гледано из правца Борче. Од гробља Збег до Банатске има сигурно 10 километара и 20 минута вожње можда и мање, док је 83 невиђени канцер са соло возилима. На тргу Бранка Радићевића је онај мучени 296 почео да се пуни а на станици Џона Кенедија више није могло да се уђе. Аутобус се поштено испразнио тек на Славији и Катанићевој а до Црвеног Крста иде солидно попуњен. Крш М и крш ЛЕ су одмах били иза њега на коју фору не знам. Треба вратити зглобове на 83 због огромних гужви и зато што пролази кроз битне делове града у односу на канцер звани 52 која није за зглоб и заслужује тих 18 соло возила која тренутно раде на 83. Тај исти канцер звани 52 скоро и да не залази у центар што значи да мање људи превезе од 83.

Evo u Blicu na temu sardine u 83.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/jedan ... 83/60jjc2l
 
Ti autobusi moraju da voze, zato što nema dovoljno vozila za šihtu. Moraće dosta novih solo buseva da dođe u Kosmaj, barem 50 komada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612709#p612709:gmeeju9l je napisao(la):
Žika » Sun Mar 31, 2019 8:05 am[/url]":gmeeju9l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612555#p612555:gmeeju9l je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sub Mar 30, 2019 12:19 pm[/url]":gmeeju9l]85 је милина од линије гледано из правца Борче. Од гробља Збег до Банатске има сигурно 10 километара и 20 минута вожње можда и мање, док је 83 невиђени канцер са соло возилима. На тргу Бранка Радићевића је онај мучени 296 почео да се пуни а на станици Џона Кенедија више није могло да се уђе. Аутобус се поштено испразнио тек на Славији и Катанићевој а до Црвеног Крста иде солидно попуњен. Крш М и крш ЛЕ су одмах били иза њега на коју фору не знам. Треба вратити зглобове на 83 због огромних гужви и зато што пролази кроз битне делове града у односу на канцер звани 52 која није за зглоб и заслужује тих 18 соло возила која тренутно раде на 83. Тај исти канцер звани 52 скоро и да не залази у центар што значи да мање људи превезе од 83.

Evo u Blicu na temu sardine u 83.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/jedan ... 83/60jjc2l
Да 83 у смеру ка центру града иде отприлике 99% трасе као ка Земуну, зглоб би био крцат... Ок, можда соло због окретнице на Црвеном Крсту, али цела траса линије је идеална за зглобни аутобус... Па у првим данима рада се видело на Општини Нови Београд ка Ушћу да се воде рововске битке за шипка транс... Сада је 83 због соло аутобуса, постао само крајња нужда, јер 90% људи са Новог Београда и Старог Меркатора ка центру града уместо непоузданог 16 и конзерве 83, нападају 18 и 88 до Сава Центра, па на 601 до ГЖС... Ако је то некоме нормално, онда сам ја Дон Џонсон... Што се 52 тиче, ту постоје поуздани 37, 50, 51, са доње стране Ибарске 56, а са Видиковца 50 и 59... Да скратим, за 52 је идејно решење 15 соло аутобуса, плус укидање 56Л, и ето решења. 83 као соло линија не може да ради, јер су гужве присутне увек!
 
Vrh