[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612168#p612168:1x45p57a je napisao(la):laki72 » 28 Mar 2019 03:46 pm[/url]":1x45p57a]Apsolutno je pogođena.
To što je jedna dobra ideja prerasla u globalnu histeriju zahvaljujući agresivnoj propagandi, ali na žalost sva slabijoj analiticnosti mase, ne menja realnost.
Doduše...
Karikatura je morala stati na jedan kadar.
Ako "čistu" energiju proizvedemo u "oslobođenoj Libiji" pa kablom postavljenim ispod Sredozemnog mora, prebacimo u Evropu...
Jer svet je mali samo kad putujemo...
Ono, zagađenje ostaje tamo gde je nastalo, a radijacija iz Černobila nije protutnjala Evropom ;-)
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
2016 World [civil] power generation by source [IEA, 2018] (Percentages of 24.973 TWh)[1]
Coal (38.4%)
Natural Gas (23.2%)
Hydro (16.3%)
Nuclear fission (10.4%)
Oil (3.7%)
Non hydro renew. (8%)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612470#p612470:2a7v6v0m je napisao(la):busspoter » Pet Mar 29, 2019 10:26 pm[/url]":2a7v6v0m]Od mene danas fotke solo buseva
#20
Ikarbus IK-103 by busspoter, on Flickr
Ikarbus IK-103 by busspoter, on Flickr
Двадесетица је 1998.годиште као и гб 11 и дошли су са Карабурме.По мени је убедљиво у најгорем стању.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612551#p612551:mocq2z4l je napisao(la):Expert » Sub Mar 30, 2019 12:06 pm[/url]":mocq2z4l]1996. је произведен.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612572#p612572:1r7qeylz je napisao(la):Дошљак » 30 Mar 2019 01:29 pm[/url]":1r7qeylz]Стање тих возила и њихова старост су слика и прилика предузећа у чијем су власништву и њеног руководства.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612555#p612555:14usxal4 je napisao(la):Djole Pevcanin » Sub Mar 30, 2019 12:19 pm[/url]":14usxal4]85 је милина од линије гледано из правца Борче. Од гробља Збег до Банатске има сигурно 10 километара и 20 минута вожње можда и мање, док је 83 невиђени канцер са соло возилима. На тргу Бранка Радићевића је онај мучени 296 почео да се пуни а на станици Џона Кенедија више није могло да се уђе. Аутобус се поштено испразнио тек на Славији и Катанићевој а до Црвеног Крста иде солидно попуњен. Крш М и крш ЛЕ су одмах били иза њега на коју фору не знам. Треба вратити зглобове на 83 због огромних гужви и зато што пролази кроз битне делове града у односу на канцер звани 52 која није за зглоб и заслужује тих 18 соло возила која тренутно раде на 83. Тај исти канцер звани 52 скоро и да не залази у центар што значи да мање људи превезе од 83.
Да 83 у смеру ка центру града иде отприлике 99% трасе као ка Земуну, зглоб би био крцат... Ок, можда соло због окретнице на Црвеном Крсту, али цела траса линије је идеална за зглобни аутобус... Па у првим данима рада се видело на Општини Нови Београд ка Ушћу да се воде рововске битке за шипка транс... Сада је 83 због соло аутобуса, постао само крајња нужда, јер 90% људи са Новог Београда и Старог Меркатора ка центру града уместо непоузданог 16 и конзерве 83, нападају 18 и 88 до Сава Центра, па на 601 до ГЖС... Ако је то некоме нормално, онда сам ја Дон Џонсон... Што се 52 тиче, ту постоје поуздани 37, 50, 51, са доње стране Ибарске 56, а са Видиковца 50 и 59... Да скратим, за 52 је идејно решење 15 соло аутобуса, плус укидање 56Л, и ето решења. 83 као соло линија не може да ради, јер су гужве присутне увек![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612709#p612709:gmeeju9l je napisao(la):Žika » Sun Mar 31, 2019 8:05 am[/url]":gmeeju9l][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612555#p612555:gmeeju9l je napisao(la):Djole Pevcanin » Sub Mar 30, 2019 12:19 pm[/url]":gmeeju9l]85 је милина од линије гледано из правца Борче. Од гробља Збег до Банатске има сигурно 10 километара и 20 минута вожње можда и мање, док је 83 невиђени канцер са соло возилима. На тргу Бранка Радићевића је онај мучени 296 почео да се пуни а на станици Џона Кенедија више није могло да се уђе. Аутобус се поштено испразнио тек на Славији и Катанићевој а до Црвеног Крста иде солидно попуњен. Крш М и крш ЛЕ су одмах били иза њега на коју фору не знам. Треба вратити зглобове на 83 због огромних гужви и зато што пролази кроз битне делове града у односу на канцер звани 52 која није за зглоб и заслужује тих 18 соло возила која тренутно раде на 83. Тај исти канцер звани 52 скоро и да не залази у центар што значи да мање људи превезе од 83.
Evo u Blicu na temu sardine u 83.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/jedan ... 83/60jjc2l