Kuca se gradi od temelja, pa kada je u pitanju tramvajski sistem nemoguce da niko ne primecuje ove silne rekonstrukcije tremvajske mreze po gradu... po kojima ce jednog dana, razume se da klize remontovani, pa i novi tramvaji... strpljivo
dittoHomer Jay":34xqg1fe je napisao(la):Kuca se gradi od temelja, pa kada je u pitanju tramvajski sistem nemoguce da niko ne primecuje ove silne rekonstrukcije tremvajske mreze po gradu... po kojima ce jednog dana, razume se da klize remontovani, pa i novi tramvaji... strpljivo
E pa tako je i ovde do skora bilo. Imali smo cak i vozace koji su pevali dok su najavljivali sledecu stanicu. Sad su uveli ovaj novi kompjuterski sistem, tj. glas i veruj mi, nije istoNenad":1yar9dti je napisao(la):^^U svakom slucaju, super slika Dragane.
@CrazySerb
U Rusiji se pri ulasku u autobus javi glas koji kaze "sledeca stanica je ta i ta", a neposredno pred stajanje ponovo "stanica ta i ta".
Za ovo nije potrebna nikakva investicija vec jednostavno vozac mora da uposli svoj glas!
Izvor: B92 (Photogallery)BEOGRAD, 05. 11. 2007.
Probna vožnja novog Ikarbusovog (Zemun) niskopodnog gradskog autobusa, dizajniranog u Italiji sa motorom nemačke fabrike MAN, koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Veroni. Autobus je opremljen i pokretnom platformom za ulazak invalidskih kolica (Ikarbus). Ikarbus je izvezao 20 ovakvih autobusa u EU, a očekuje izvoz još 100 vozila (Ikarbus)
Izvor: IkarbusNa 11. međunarodnom sajmu autobusa u Veroni (21-24. novembar 2007), najveća domaća fabrika autobusa „Ikarbus” AD prеmijerno će prikazati dva modela autobusa. Zemunska fabrika predstaviće dva redizajnirana i inovirana modela u skladu sa zahtevima koje je postavio strateški partner iz Italije – „Bredamenarinibus”. Reč je o niskopodnom zglobnom autobusu IK-218, za koji su novi dizajn prednjeg i zadnjeg zida i enterijera, uradili italijanski dizajneri, i o međugradskom autobusu IK-312, koji je pretrpeo još sveobuhvatnije promene. Osim kompletnog redizajna spoljnog izgleda autobusa, u ovaj model ugrađena je i specijalna platforma (mini lift) koja osobama u kolicima omogućava nesmetan ulazak u autobus, iako je visina poda kod ovog međugradskog autobusa 86 cm od tla. Da bi se obezbedio prostor za smeštaj putnika u invalidskim kolicima, broj sedišta je smanjen na 49. U oba modela ugrađeni su motori marke MAN koji zadovoljavaju EURO 4 standarde, a klima uređaj spada u standardni paket opreme.
– Pre nešto više od dva meseca prikazali smo prvi minubus sklopljen u „Ikarbusu” po dokumentaciji Bredamenarinibusa, namenjen tržištu Evropske unije. Ubrzo posle promocije izvezli smo 20 ovakvih mini autobusa, čime je počela realizacija prve faze saradnje sa strateškim partnerom iz Italije, – rekao je Srećko Nijemčević, generalni direktor „Ikarbusa”. – Završetak radova na ova dva modela, koji predstavljaju zajednički proizvod „Ikarbusa” i „Bredamenarinibusa”, predstavlja još jedan „Ikarbusov” korak ka osvajanju tržišta Evropske unije i početak realizacije druge faze u saradnji sa „Bredom”. Nakon Sajma u Veroni, uslediće homologizacija autobusa po direktivama Evropske unije, a zatim bi, ako sve bude uredu, trebalo da uslede i konkretni rezultati u prodaji. Očekujem da bismo već sledeće godine na tržište Italije i drugih zemalja Evropske unije mogli da plasiramo do 100 ovakvih autobusa, – rekao je Srećko Nijemčević, generalni direktor „Ikarbusa”.
Međunarodni sajam autobusa u Veroni organizuje se svake druge godine i okuplja, pre svega, specijalizovane posetioce neposredno zainteresovane za industriju autobusa. Prethodni sajam 2005. godine priređen je na površini od 45,000 metara kvadratnih, a obišlo ga je 14,000 profesionalnih posetilaca, od čega su više od 60% činili vlasnici, zvanični predstavnici, direktori ili menadžeri transportnih preduzeća. U preostalih 40% našli su se predstavnici turističkih agencija, vlasnici hotela, trgovci, fabrikanti i sl. I ove godine, na Sajmu autobusa u Veroni svoje proizvode predstaviće najpoznatije fabrike autobusa: Mercedes, MAN, Volvo, Van hul, Solaris, itd.
Pa da upravo je u tome fora. Medjutim ovi autobusi imaju i neke tehnicke osobine koje maticni ikarbusovi modeli nemaju. I pored toga dobar dizajn moze cuda da napravi.vrachar":1rx8uegr je napisao(la):Oh Yeah Ovo vec lici na nesto!
Evo dokaza kako male investicije u dizajnu mogu tako mnogo da doprinesu
Pretpostavljam da ce na ono prazno mesto na prednjoj masci ici znak Brede.