Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Kuca se gradi od temelja, pa kada je u pitanju tramvajski sistem nemoguce da niko ne primecuje ove silne rekonstrukcije tremvajske mreze po gradu... po kojima ce jednog dana, razume se da klize remontovani, pa i novi tramvaji... strpljivo ;)
 
Homere, sada bih ti napisao jos nesto o tramvajima, ali necu posto ce me Dragan dici u vazduh! :D
 
Homer Jay":34xqg1fe je napisao(la):
Kuca se gradi od temelja, pa kada je u pitanju tramvajski sistem nemoguce da niko ne primecuje ove silne rekonstrukcije tremvajske mreze po gradu... po kojima ce jednog dana, razume se da klize remontovani, pa i novi tramvaji... strpljivo ;)
ditto :)
 
20okt001qv8.jpg


Detalj iz autobusa .... reklame na sve strane. :)
 
Umesto te nepotrebne gluposti, bolje da pocnu sa instaliranjem sistema koji se trenutno uvodi u sve autobuse/tramvaje ovde u Torontu....unutrasnji LED displej kod vozaca na kome se vidi ime sledece stanica kao i zvucni sistem koji veoma seksi zenskim glasom najavljuje sledecu stanicu . Nisam ja ni gluv ni slep ali moram reci da mi ovo dosta pomaze posto kad se ja udubim u neke novine, cesto promasim stanicu:D
 
^^^

S tim sto stanice ne placaju zakup reklamnog prostora, a sponzori koji bi da im se reklama vrti u atobusu placaju ;)
 
^^U svakom slucaju, super slika Dragane.

@CrazySerb
U Rusiji se pri ulasku u autobus javi glas koji kaze "sledeca stanica je ta i ta", a neposredno pred stajanje ponovo "stanica ta i ta".
Za ovo nije potrebna nikakva investicija vec jednostavno vozac mora da uposli svoj glas!
 
Nenad":1yar9dti je napisao(la):
^^U svakom slucaju, super slika Dragane.

@CrazySerb
U Rusiji se pri ulasku u autobus javi glas koji kaze "sledeca stanica je ta i ta", a neposredno pred stajanje ponovo "stanica ta i ta".
Za ovo nije potrebna nikakva investicija vec jednostavno vozac mora da uposli svoj glas!
E pa tako je i ovde do skora bilo. Imali smo cak i vozace koji su pevali dok su najavljivali sledecu stanicu. Sad su uveli ovaj novi kompjuterski sistem, tj. glas i veruj mi, nije isto:(
 
139463741472f149b4bc9e647989565.jpg

WOOOW!

BEOGRAD, 05. 11. 2007.
Probna vožnja novog Ikarbusovog (Zemun) niskopodnog gradskog autobusa, dizajniranog u Italiji sa motorom nemačke fabrike MAN, koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Veroni. Autobus je opremljen i pokretnom platformom za ulazak invalidskih kolica (Ikarbus). Ikarbus je izvezao 20 ovakvih autobusa u EU, a očekuje izvoz još 100 vozila (Ikarbus)
Izvor: B92 (Photogallery)
 
Bas htedoh da nakacim ove slike. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!
 
AAAAAAA!

sad mi pade napamet, da to nisu oni Euro4 autobusi koje dobijamo sledece godine?
 
Lepo je što izvoze, potrebno je to Srbiji - nego, hoće li se ovi zakotrljati i našim ulicama?
Da li se to meni čini ili su ovi nešto širi od dosadašnjih?
 
@Henk upravo to :D

@Jelena, meni se čini da su iste širine, možda je zbog ugla slikanja?
 
Ono sto mogu da primetim je da imaju klimu po spoljnoj jedinici na krovu tako da to mogu biti ti iz predstojeceg aranzmana
 
PREMIJERA DVA „IKARBUSOVA” MODELA NA SAJMU U VERONI
5. novembar 2007.
Na 11. međunarodnom sajmu autobusa u Veroni (21-24. novembar 2007), najveća domaća fabrika autobusa „Ikarbus” AD prеmijerno će prikazati dva modela autobusa. Zemunska fabrika predstaviće dva redizajnirana i inovirana modela u skladu sa zahtevima koje je postavio strateški partner iz Italije – „Bredamenarinibus”. Reč je o niskopodnom zglobnom autobusu IK-218, za koji su novi dizajn prednjeg i zadnjeg zida i enterijera, uradili italijanski dizajneri, i o međugradskom autobusu IK-312, koji je pretrpeo još sveobuhvatnije promene. Osim kompletnog redizajna spoljnog izgleda autobusa, u ovaj model ugrađena je i specijalna platforma (mini lift) koja osobama u kolicima omogućava nesmetan ulazak u autobus, iako je visina poda kod ovog međugradskog autobusa 86 cm od tla. Da bi se obezbedio prostor za smeštaj putnika u invalidskim kolicima, broj sedišta je smanjen na 49. U oba modela ugrađeni su motori marke MAN koji zadovoljavaju EURO 4 standarde, a klima uređaj spada u standardni paket opreme.
Sajam%20u%20Veroni2.jpg

– Pre nešto više od dva meseca prikazali smo prvi minubus sklopljen u „Ikarbusu” po dokumentaciji Bredamenarinibusa, namenjen tržištu Evropske unije. Ubrzo posle promocije izvezli smo 20 ovakvih mini autobusa, čime je počela realizacija prve faze saradnje sa strateškim partnerom iz Italije, – rekao je Srećko Nijemčević, generalni direktor „Ikarbusa”. – Završetak radova na ova dva modela, koji predstavljaju zajednički proizvod „Ikarbusa” i „Bredamenarinibusa”, predstavlja još jedan „Ikarbusov” korak ka osvajanju tržišta Evropske unije i početak realizacije druge faze u saradnji sa „Bredom”. Nakon Sajma u Veroni, uslediće homologizacija autobusa po direktivama Evropske unije, a zatim bi, ako sve bude uredu, trebalo da uslede i konkretni rezultati u prodaji. Očekujem da bismo već sledeće godine na tržište Italije i drugih zemalja Evropske unije mogli da plasiramo do 100 ovakvih autobusa, – rekao je Srećko Nijemčević, generalni direktor „Ikarbusa”.
Sajam%20u%20Veroni1.jpg

Međunarodni sajam autobusa u Veroni organizuje se svake druge godine i okuplja, pre svega, specijalizovane posetioce neposredno zainteresovane za industriju autobusa. Prethodni sajam 2005. godine priređen je na površini od 45,000 metara kvadratnih, a obišlo ga je 14,000 profesionalnih posetilaca, od čega su više od 60% činili vlasnici, zvanični predstavnici, direktori ili menadžeri transportnih preduzeća. U preostalih 40% našli su se predstavnici turističkih agencija, vlasnici hotela, trgovci, fabrikanti i sl. I ove godine, na Sajmu autobusa u Veroni svoje proizvode predstaviće najpoznatije fabrike autobusa: Mercedes, MAN, Volvo, Van hul, Solaris, itd.
Izvor: Ikarbus
Link: http://www.ikarbus.co.yu/vesti.htm

Samo da su prednji farovi malo veći, bilo bi mnogo lepše, ali dobro, to je Ikarbusov zaštitni znak izgleda, koji je bolje urađen na "starim" niskopodnim. Ne mislim da će GSP te dobiti, nekako ugovor je već potpisan, a ovi idu tek na sajam. :/
 
ГСП ће највероватније да добије оне као што је Нови Сад добио ове године... :|
 
Pa nece ih sigurno dobiti jer oni ne mogu imati istu cenu kao Ikarbusov IK-112N tj. IK-218N model. To je valjda ocigledno. Drugo ne znam kakav je ugovor Ikarbus sa Bredamenarinibusom sklopio i da li sme on da ih prodaje na "svoju ruku". Ova recenica mi nesto ne uliva nadu da cemo mi te autobuse skoro videti kod nas :(
"Očekujem da bismo već sledeće godine na tržište Italije i drugih zemalja Evropske unije mogli da plasiramo do 100 ovakvih autobusa, – rekao je Srećko Nijemčević, generalni direktor „Ikarbusa”."
Mada ona moze biti interpretirana na vise nacina...
 
Oh Yeah :D Ovo vec lici na nesto!

Evo dokaza kako male investicije u dizajnu mogu tako mnogo da doprinesu ;)

Pretpostavljam da ce na ono prazno mesto na prednjoj masci ici znak Brede.
 
I ja sumnjam da ce Beograd ove dobiti - koliko vidim, ovi busevi su uglavnom namenjeni izvozu (verovatno zato sto tamo mogu da se prodaju skuplje)... Videcemo
 
vrachar":1rx8uegr je napisao(la):
Oh Yeah :D Ovo vec lici na nesto!

Evo dokaza kako male investicije u dizajnu mogu tako mnogo da doprinesu ;)

Pretpostavljam da ce na ono prazno mesto na prednjoj masci ici znak Brede.
Pa da upravo je u tome fora. Medjutim ovi autobusi imaju i neke tehnicke osobine koje maticni ikarbusovi modeli nemaju. I pored toga dobar dizajn moze cuda da napravi.
 
Dokaz da nase fabrike mogu da naprave kvalitetan komad robe, ali samo onda kad se potrude. Zasto ne prave tako i za domace trziste nikada necu shvatiti :/
 
Zato sto je kod nas rec "design" ne postoji u recniku ;) , a isto je toliko i na ceni!
 
Vrh