Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 284 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,0%

  • Ukupno glasača
    299
Zar broj solo vozila koja se nabavljaju ne treba da bude jednak broju solo vozila iz Kosmaja i Zemuna koja će se rashodovati?Ili nameravaju da i Centrala i Karaburma dobiju solo vozila???

Edit - ah, sad videh ovo što je Đole preneo iz Beogradske hronike, da hoće da stave kratke i u Centralu.
 
Pa u principu, Novom Beogradu i Karaburmi trebaju nova solo vozila. Najmlađa na Novom Beogradu su iz 2008 godine, dok Karaburma ima i one gasne MAZ-eve, ali i veću potrebu za solo busevima od Novog Beograda. Sve sami tinejdžeri od solo Japanaca i Ikarbusa sa početka ovog veka.

Bender, SP Centrala je samo za tramvaje i nezavisan je pogon u odnosu na SP Novi Beograd, kao čisto autobuski pogon :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607676#p607676:1rl6mayc je napisao(la):
Дошљак » 11 Мар 2019, 18:13[/url]":1rl6mayc]Отприлике их баш брига за гужву у возилу, то ће сматрати максималном искоришћеношћу возила. :D
Максимална искоришћеност или не, ја очекујем рокаде измњђу погона.
 
@ 88miki123
Донекле могу да се сложим, али донекле и не. Наиме, иако су неки потези сигурно бољи од наших 300 и 400, на сваком, али баш сваком потезу постоји барем једна или 2 линије које својом (не)поузданошћу одударају од остатка линија. Примера ради, код нас је то 405, а од скоро је и 407 поново почела да штекће (већ више од месец дана нема новог возила, има ли неко информација шта је са 3221?), док су на потезу 300 то 305 и 307. Можда грешим као лаик, па нека ме упућенији исправе слободно, али чини ми се да је најбоља линија на потезу 400 (или је бар до скоро била) дефинитивно 408. Разлог је тај што има 2 нова возила: #3218 (иначе један од мојих најомиљенијих ЛЕ-а :D , други је неправедно скинути #3229 који је некада био на 1/407 :D) и #3258, као и бар на око солидне #180 и #216, којег је од скоро, нажалост, заменио #152.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607691#p607691:3i7m4fer je napisao(la):
Kesha » 11 Mar 2019 06:55 pm[/url]":3i7m4fer]Pa u principu, Novom Beogradu i Karaburmi trebaju nova solo vozila. Najmlađa na Novom Beogradu su iz 2008 godine, dok Karaburma ima i one gasne MAZ-eve, ali i veću potrebu za solo busevima od Novog Beograda. Sve sami tinejdžeri od solo Japanaca i Ikarbusa sa početka ovog veka.

Bender, SP Centrala je samo za tramvaje i nezavisan je pogon u odnosu na SP Novi Beograd, kao čisto autobuski pogon :)

Novi Beograd ima 5 solo linija, ako sam dobro izbrojao - 76, 82, 602, 603 i 607. Za to ne treba više od 15-ak autobusa. Verujem da je u planu vraćanje 67 u NBG, kao i 53, 83 i 89 kad stignu zglobni, što znači da možemo očekivati još rokada kada stigne svih 230+ vozila.
 
Trebalo bi 70 solo, a ostalo zglobni, znači oko 160.
 
Ahaa, ja sam razumeo da ce sve biti solo(?!), a zglobne nisam nigde ni cuo da spominju. Takva nabavka vec ima smisla.. Mada mislim da ce ovi uzeti ipak samo solo jer su jeftiniji i mogu da kazu da su uzeli veci broj buseva...
 
Квантитет испред квалитета, наравно мислим на бројност аутобуса наспрам њиховом капацитету. Вероватно планирају да примене шему са 25, 26, 46, 55 и на осталим зглобним линијама, већи такт са мањим возилима. :violina:
 
Hvala, Žiko, promaklo mi je to. Takođe ne znam šta misle za zglobne. Sa ovoliko solo će verovatno da obnove vozni park na svim linijama. Nije 240 neki broj.

Samo za 27E, 53, 83, 89 treba 52 autobusa
Za potez 100 - 14
potez 300 - 48
potez 400 - 31
potez 600 - otprilike 40 sa 604, 605 i 610 solo
potez 700 - 15
ostale linije - 33

Ukupno - oko 233 solo autobusa bi izlazilo radnim danom. Znači i da se svi Mutanti rashoduju, sa Mečkama, M i N serijom komotno bi mogle da se vrate neke linije od privatnika ili pojačaju postojeće kad bi bilo vozača.
 
Ne može sve da se reši sa smanjenim taktom i većim brojem vozila. Evo recimo , to su pokušavali u par navrata sa 95 , pa i dalje imamo iste probleme. Liniju 37 pretvorili u čisto solo , pa u određenim delovima dana , čak i u 20h , zna da bude problem da se uđe kod Ade , u smeru ka Banovom brdu.
 
Nisam mislio da se zglobne zamene solo, nego da se postojeće solo pojačaju. One na kojima ima smisla. 27E koliko god da pojačaš, u špicu će da se zaglavljuje iza Hajata i neće biti efekta.
 
Moj komentar se odnosio na Došljakov komentar , ali ti si bio brži , pa je ispalo kao da se odnosi na tvoj.
 
Тачно тако, инфраструктура која не дозвољава да се користе зглобна возила и на линијама где постоји реална потреба за њима (типа 25, 26, 33, 46, 50, 55) и која онемогућава успостављање такта полазака возила је то што највише гуши градски превоз када су у питању аутобуси.
 
Многе линије немају добру функцију јер саобраћају погрешним улицама. Пример су линије 50 и 503.
 
Аман људи, за 601 је зглоб потребан увек, за 604, 605 и 610 такође, 602, 603, 606, 607 и 612 су једва соло довољан. Проблем је рецимо направити ред вожњем где не би долазило до тога, да на кључном стајалишту 604, 605 и 610 а то је Козара, да сва три прођу ка Сурчину у два минута, где је један пун, а други празан... За 610, је зглоб прекопотребан, јер покрива много битна стајалишта само до Војвођанске, што се 604 независтан је, јер је сам од скретања за Јаково до краја трасе, а 605 је независтан од Обреновачког Моста. Лако је говорити вама у теорији, шта је зглоб, а шта је соло линија... За 83 је злочин што је соло, и то ће увек бити... Шта је следеће за соло линију? 73 и 85? Евентуално 72? Људи, морате мало да изађете из свог дворишта... На 610 су сад најгори могући кршеви икад, мораш да проричеш по бус плус апликацији да ли ће се аутобус појавити... Да ли је то нормално икоме? А до јуче имао Јапанца на поласку у 14 и 44 са Кеја, увек редован, да и не осети рупу на путу, а ово за становнике на том потезу је ван границе! Шта вози људе на 605 нарочито? 483 до скоро, где му је грба била из авиона видљива? Данас на 73, дошао 360, који запрашује комарце а још није ни лето... ЕЕЕЕЈ, а Конекто уредно шпарта на 89, иако му је 15 година неуморног рада? Дајте мени Конекто на 610, ја шаљем свима оберучке ове срамоте са 610... 12 до 14 соло аутобуса за 610, идеално, али само О345... КВАЛИТЕТ РОЂЕНИ ПРЕ КВАНТИТЕТА!!! И још боље, запамтите, 174 и 186 су скоро згазили преко 2.милиона км, е то је МБ...
 
Mislim da uopšte nismo u mogućnosti i poziciji da tražimo kvalitet pre kvantiteta. GSP je u kritičnoj situaciji, pored odlaska vozača, nema ni autobusa koje mogu da voze oni koji su ostali. Kvantitet je u ovoj situaciji logično i zaslužno u prednosti jer će javni prevoz da propadne ako se nešto hitno ne uradi. Naravno, ne mislim da kvalitet ne treba da se gleda uopšte, niko ne želi autobus koji će se vratiti u fabriku pre nego što dođe do garaže. Ali ne možemo da očekujemo, i ne treba, za našu dobrobit, da dobijemo neke svemirske autobuse, najnoviju tehnologiju i ne znam šta uopšte, neka velika imena i brendove.
Ovo će zvučati tako čudno, ali mislim da je nekome u upravi/vlasti konačno kvrcnulo u glavi da ne mogu da traže bolju naplatu sa ovakvim stanjem prevoza. Pa konačno kreću u pozitivnom smeru, da reše prvo probleme i poboljšaju nivo usluge, a onda zaslužno i da traže naplatu. Ukoliko nešto usput ne sj. onda će ovo biti dobar potez, jedan od retkih.
 
Чекај Гашпаре, прво кажеш:
За 610, је зглоб прекопотребан,
а онда
Дајте мени Конекто на 610, ја шаљем свима оберучке ове срамоте са 610... 12 до 14 соло аутобуса за 610, идеално, али само О345...
:|

Што се тиче приче о квантитету, то је лажни квантитет. Више би нам значило 200 злгобних аутобуса од 240 соло. За соло увек може да се препусти линија приватнику, а за зглобне је тежа ситуација, зато имамо неколико некада зглобних линија сада као солаћких, што да их држе приватници што да их држи ГСП.
 
Да ли се зна који аутобуси стижу у Београд?
 
Ако озбиљно узму толико солаћа, онда стварно... :bash: :rant: :violina: Соло никако не може бити замена за зглоб, небројено пута доказано у пракси!!!
Плус што је пар линија на потезима 300 и 400 већ зрело за понеког зглоба својим капацитетом (302, 405, па и 408). Мозга без.
 
Koliki je kapacitet pogona kosmaj taman da zamjene cijeli pogon ....
 
Kad su osnovani 1974, imali su 282 autobusa ako se ne varam. Davno sam pročitao taj podatak, pa je moguće da sam i pogrešio. U svakom slučaju, kapaciteti im mogu podržati preko 200 autobusa. Sad ih valjda imaju oko 190 na stanju.
 
Vrh