Аман људи, за 601 је зглоб потребан увек, за 604, 605 и 610 такође, 602, 603, 606, 607 и 612 су једва соло довољан. Проблем је рецимо направити ред вожњем где не би долазило до тога, да на кључном стајалишту 604, 605 и 610 а то је Козара, да сва три прођу ка Сурчину у два минута, где је један пун, а други празан... За 610, је зглоб прекопотребан, јер покрива много битна стајалишта само до Војвођанске, што се 604 независтан је, јер је сам од скретања за Јаково до краја трасе, а 605 је независтан од Обреновачког Моста. Лако је говорити вама у теорији, шта је зглоб, а шта је соло линија... За 83 је злочин што је соло, и то ће увек бити... Шта је следеће за соло линију? 73 и 85? Евентуално 72? Људи, морате мало да изађете из свог дворишта... На 610 су сад најгори могући кршеви икад, мораш да проричеш по бус плус апликацији да ли ће се аутобус појавити... Да ли је то нормално икоме? А до јуче имао Јапанца на поласку у 14 и 44 са Кеја, увек редован, да и не осети рупу на путу, а ово за становнике на том потезу је ван границе! Шта вози људе на 605 нарочито? 483 до скоро, где му је грба била из авиона видљива? Данас на 73, дошао 360, који запрашује комарце а још није ни лето... ЕЕЕЕЈ, а Конекто уредно шпарта на 89, иако му је 15 година неуморног рада? Дајте мени Конекто на 610, ја шаљем свима оберучке ове срамоте са 610... 12 до 14 соло аутобуса за 610, идеално, али само О345... КВАЛИТЕТ РОЂЕНИ ПРЕ КВАНТИТЕТА!!! И још боље, запамтите, 174 и 186 су скоро згазили преко 2.милиона км, е то је МБ...