Biciklistkinja":2sifglwg je napisao(la):
Samo Bus Plus mesečno dobija za "naplatu karata" 300 000e, za te pare od 2012 do sada je GSP mogao da kupi preko 80 autobusa i sa sada bira šta će od novih vozila da kupuje.
A kredit za solarise je valjda trebalo otplaćivati.
Pa u bus ne treba da se popiški, već da se sipa gorivo, mazivo, da se menjaju makar gume i kočnice...
Na stranu sve ostalo što bi trrbalo, a nas GSP ne radi jer niti ima odakle to da finansira, niti imaju želju (prvenstveno oni na rukovodećim funkcijama).
Dodati na to "k__cobolju" pa žapaljene, slupane, one koji su stradali zbog lošeg i neadekvatnog održavanja...
Hoću da kažem da je matematika oko vodjenja GSP-a ipak mnogo kompleksnija od toga x mesečno puta toliko godina, jednako je toliko autobusa.
(Da nije, i ja bih od 2012 do danas mogao da za gotovinu kupim makar garsonjeru ili manji stan u BG ili dobar auto više srednje klase
Дошљак":2sifglwg je napisao(la):
Зашто је МАЗ лош? Ја мислим да би нам модел 215 добро дошао на многим преоптерећеним линијама попут 23, 95, 17, 18, 88.
Samo prenosim svoja zapazanja iz kanala u koji sam ušao zbog znatiželje.
Verujte, iz tog ugla pogled na MAZ i pogled na Grad je kao pogled na Fox daljinski i Sony daljinski upravljač. Jednostavno je sve to kod Turaka mnogo bolje projektovano, postavljeno, kanalisano, zaštićeno.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk