Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Могуће да МАЗ има доста аутобуса на лагеру, а можда се сам процес може убрзати истовременом монтажом аутобуса у БИКу у Крагујевцу и у МАЗу у Минску.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603958#p603958:2keazo6k je napisao(la):
Mare111116 » 22 Феб 2019, 16:55[/url]":2keazo6k]Evo šta je rashodovano od niskopodnih iz 2008:
Solo:211,212,214,217,278,281,504,508,509,743,745,748,751,753
Zglob:401,402,404,405,406,409,432,433,940,945,947,949,955,956,1347,1348,1349,1350,1353,1354,1356,1358,1360,1363
Od avancity-ja i M rashodovani su 386,1368,1375 i 1381.
Vozila koja su boldirana crvenom bojom su stradala u pozaru.
Avancity су само 755 и 1359.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603952#p603952:1kx5ip7j je napisao(la):
direktor » Pet Feb 22, 2019 4:20 pm[/url]":1kx5ip7j]Sto ih prevrcu na bok da mi je znati

Da bi lakše skinuli delove koji su ispod patosa. Rizično je da budu u vazduhu na podupiračima na otvorenom a da zauzimaju kanal ili dizalicu ne ide.
 
Onaj garazni broj 2 izgleda kao da su ga prebijali palicama, skroz se iskrivio i to se vidi bukvalno na 50metara od tebe... To u rashod sto pre, da nam se ne smeju ljudi u cemu se vozimo, jer taj 2 je slika i prilika malogradjanstine!!!
 
То је што имамо. Очигледно је естетика последњи критеријум који одлучује да ли ће возило на улицу или у ИНОС.
 
Mala ekskluziva , maca iz sindikata kaže da je moguće da u GSP dođu Iveco autobusi. Ko je karoserist još nemam info. Toliko.
 
Jel u pitanju onaj model kao sto je bio na probi pre koji mesec? Onaj Urbanway, ali na dizel(ne CNG)? Ili ce biti samo Ivecov motor a ostalo od nekog drugog?
 
Moжда то има везеи и са оном причом да ће ГСП да преузме Е линије од приватника?
 
Ko na lageru ima neprodatih buseva ...i otkud da ce tender uspije iz prve ...
 
Можда буде набавка од више произвођача, нпр. од кинеза 80 електробуса, 50 мирибусева за Е линије, 50 МАЗова и 50 Отокара нпр. и ето у збиру 230 аутобуса.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=603998#p603998:25hupxd1 je napisao(la):
Gaspar18 » Pet Feb 22, 2019 8:19 pm[/url]":25hupxd1]Onaj garazni broj 2 izgleda kao da su ga prebijali palicama, skroz se iskrivio i to se vidi bukvalno na 50metara od tebe... To u rashod sto pre, da nam se ne smeju ljudi u cemu se vozimo, jer taj 2 je slika i prilika malogradjanstine!!!
Nikako u rashod, šta će onda da radi šihtu na 307. Kad nije bio na liniji 2 meseca, ni jedan jedini šihtaš se nije pojavio za to vreme, a i dalje je ista priča. Čim nema dvojke, nema ni šihtaša
 
A mene interesuje kako ce bas ti busevi koje oni imaju na lageru da ispune sve uslove našeg tendera? Npr GSP da ne želi kabinu otvorenu kao sto je u Dumecovim Cobrama, nego kao na svojim IK-218M...
 
Нема бирања сад кад је догорело до ноктију.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Znam, zato i pitam jer po tome ispada da ce uzeti sta god imaju na raspolaganju... Stvarno je to ocajan potez, da dopuste da dodju to tog momenta, ocajcickog kupovanja sta god je dostupno...
 
Низ лоших потеза, од лоше организације набавке возила до лоше организације одржавања и набавке резервних делова.
 
A vi i dalje mislite da ovo nije planski pripremljeno već nekome? :)


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604026#p604026:3ugwctkp je napisao(la):
Žika » 22 Feb 2019 11:09 pm[/url]":3ugwctkp]Mala ekskluziva , maca iz sindikata kaže da je moguće da u GSP dođu Iveco autobusi. Ko je karoserist još nemam info. Toliko.

To bio spas u poslednjem trenutku. Nadajmo se da je istina.

Samo mene brine to što sada nema dovoljno ni solo ni zglobnih. Japanci na izdisaju plus rashodovani i stariji i noviji Ikarbusi, znači bar 150 zglobova fali kad su dosad vatali zjale. Pitanje da li je i to dovoljno. Dakle solo ih uopšte ne vade iz septičke jame koju su na**ali do vrha, sad nek se dave u go**ima do guše. I Solarisi su već sredovečni. Da se ne zanose očekivanjem da sa takvim (ne)održavanjem doveka traju.

Kad se bolje razmisli pogrešan bi potez bio ukidati trolejbuse kupovinom skupih elektro autobusa onda kada je neophodan veliki broj vozila. Drugim rečima pametnije bi bilo da umesto električnih kupe zglobne dizel po istoj ceni.

Jednako je neozboljno u ovakvoj situaciji preuzimati minibus E linije. Umesto toga racionalnije bi bilo ukinuti ih, uvesti prave ekspres varijante opterećenih (kako bi se povećala srednja brzina najopterećenijih koridora) sa normalnim autobusima.
 
Gaspar18":8u5phatr je napisao(la):
Onaj garazni broj 2 izgleda kao da su ga prebijali palicama, skroz se iskrivio i to se vidi bukvalno na 50metara od tebe... To u rashod sto pre, da nam se ne smeju ljudi u cemu se vozimo, jer taj 2 je slika i prilika malogradjanstine!!!
becks89":8u5phatr je napisao(la):
A vi i dalje mislite da ovo nije planski pripremljeno već nekome? :)


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka

Gaspar18":8u5phatr je napisao(la):
Onaj garazni broj 2 izgleda kao da su ga prebijali palicama, skroz se iskrivio i to se vidi bukvalno na 50metara od tebe... To u rashod sto pre, da nam se ne smeju ljudi u cemu se vozimo, jer taj 2 je slika i prilika malogradjanstine!!!

Nisi dosledan ni najmanje.
Tebi je glavni problem dal ce "da nam se smeju" ?
Nije ti problem dal će se i kako ljudi prevesti od tačke A do tačke B?
A o terminu "malograđanštine" bi (bez ljutnje) mogao i da procitaš i naučiš, pre nego ga upotrebiš, jer to je ono čemu će se stranci i domaći mnogo više smejati.

becks89":8u5phatr je napisao(la):
A vi i dalje mislite da ovo nije planski pripremljeno već nekome? :)


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka

Ma jooook gde smišljeno ;) :D


Maz po meni nije dobro rešenje i sa njim ćemo proći mnogo gore nego sa Ikarima.
Sadašnja situacija u GSP je takva da se mora juriti STO VIŠE za što manje.
Pa ipak neke kriterijume kvaliteta ne treba zanemariti.
Imao sam nedavno priliku da zavirim ispod GULERYUZ autobusa, model Ecoline12.
Mercedes motor ZF osovine i prednja i zadnja, kao i menjač sa intarderom od istog proizvođača.

Takodje, za razliku od MAZ-a i sve ostalo je pedantno i planski namešteno, kanalisati, postavljeno, dok to kod maza nije slučaj i sve deluje prilično "budženo"...

Takodje, još od prve viskokopodne Cobre koje su saobraćale po Beogradu su se po kvalitetu solidno pokazale, pa nema razloga da ne verujemo da je tako i ostalo.

Zato smatram da treba imati mudar i izbalansiran pristup. OK, ne možemo uzeti Solaris, MB, MAN (...), ali ne moramo ni vozila koja su po svemu još lošija od onih koja zadnjih 10 godina stižu iz zemunske fabrike.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Зашто је МАЗ лош? Ја мислим да би нам модел 215 добро дошао на многим преоптерећеним линијама попут 23, 95, 17, 18, 88.
 
МАЗ је сасвим ок поготово ако би се набавиле нове 216-ице.
 
Samo Bus Plus mesečno dobija za "naplatu karata" 300 000e, za te pare od 2012 do sada je GSP mogao da kupi preko 80 autobusa i sa sada bira šta će od novih vozila da kupuje.
 
Па и купљено је све скупа око 80 аутобуса, али то није довољно.
 
Express":2dvnw3h5 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604026#p604026:2dvnw3h5 je napisao(la):
Žika » 22 Feb 2019 11:09 pm[/url]":2dvnw3h5]Mala ekskluziva , maca iz sindikata kaže da je moguće da u GSP dođu Iveco autobusi. Ko je karoserist još nemam info. Toliko.
Kad se bolje razmisli pogrešan bi potez bio ukidati trolejbuse kupovinom skupih elektro autobusa onda kada je neophodan veliki broj vozila. Drugim rečima pametnije bi bilo da umesto električnih kupe zglobne dizel po istoj ceni.
Najbolje bi bilo da se elektrobusima zamene autobusi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604137#p604137:2kdpt65t je napisao(la):
Дошљак » 23 Feb 2019 05:24 pm[/url]":2kdpt65t]Зашто је МАЗ лош? Ја мислим да би нам модел 215 добро дошао на многим преоптерећеним линијама попут 23, 95, 17, 18, 88.
Pa po kvalitetu, nije mnogo daleko od Ikarbusa.
Zašto misliš da je dobar za preopterećene linije, zbog broja vrata? Šta mu vredi broj vrata, kada je hodnik sužen zbog konfiguracije motora i enterijera, opet je usporen protok putnika.
Mr. Tramvaj":2kdpt65t je napisao(la):
Najbolje bi bilo da se elektrobusima zamene autobusi.
Solo elektrobus košta koliko 2 zglobna autobusa nekog kvalitetnijeg proizvođača. Između ostalog i to, a priča o ekologiji elektrobusa je vrlo diskutabilna.
 
Vrh