mekbejn
Advanced
Ajde da i ja udarim jednu jeres: kada se bude uveo novi sistem naplate, pojaviće se mogućnost da se neke linije razdvoje. Da, razdvoje, jer će "karta" važiti vremenski a ne za 1 vožnju.
Mogućih primera ima dosta, 17, 18, 65, 95
Radi se o tome da svi znamo koje su to kritične deonice gde se ovi autobusi zaglavljuju, i naslažu po nekoliko, a posle idu svi jedan za drugim. Razdvajanjem makar ovih dužih linija delimično se rešava problem.
Primer: 17 se zaglavi kad se spušta od Arene ka autoputu. Zbog toga trpi neko ko na autokomandi čeka isti za Konjarnik.
Primera ima dosta, svaka duža linija ima bar nekoliko takvih mesta. Znam, to bi onda dovelo do pravljenja novih okretnica blizu centra grada ili dodatnog opterećivanja postojećih, ali po meni je to opravdano.
Evo za 17 i 18 bi npr. okretnica mogla da se napravi u blizini Ž. St. Novi Beograd. Tako bi mnogi koji putuju na relaciji Zemun - NBG imali bolji prevoz.
Eto, sad ospite paljbu
Mogućih primera ima dosta, 17, 18, 65, 95
Radi se o tome da svi znamo koje su to kritične deonice gde se ovi autobusi zaglavljuju, i naslažu po nekoliko, a posle idu svi jedan za drugim. Razdvajanjem makar ovih dužih linija delimično se rešava problem.
Primer: 17 se zaglavi kad se spušta od Arene ka autoputu. Zbog toga trpi neko ko na autokomandi čeka isti za Konjarnik.
Primera ima dosta, svaka duža linija ima bar nekoliko takvih mesta. Znam, to bi onda dovelo do pravljenja novih okretnica blizu centra grada ili dodatnog opterećivanja postojećih, ali po meni je to opravdano.
Evo za 17 i 18 bi npr. okretnica mogla da se napravi u blizini Ž. St. Novi Beograd. Tako bi mnogi koji putuju na relaciji Zemun - NBG imali bolji prevoz.
Eto, sad ospite paljbu