Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597418#p597418:1f8h48ia je napisao(la):
tzoran1 » 24 Јан 2019 04:59 pm[/url]":1f8h48ia]Kako se ovo madjarsko cudo vozi u rikverc kada svaka osovina svoju politiku vodi ? :D
Тамо где предлажемо да вози не постоји опција да иде у рикверц :mrgreen:
 
Izjavljujem saučešće porodici preminulog. Na sličan način je pre nekoliko godina preminuo vozač privatnog preduzeća.
 
Кратки ОТ, Добривоје Денкић или ти Брица, је радио пре ГСПа у ИМТу заједно са оцем мојим, а неретко сам док сам био у кладионици на Б.Коси углавном његовим поласком ишао, јер у првој смени зими није било бољег човека и толиког позитивца попут њега, који је терао да размишљаш тако, ма каквог расположења био. Не знам кад је дошао у ГСП, али тај осећај свежине да истерам сву негативну енергију пред посао је тај човек умео да види у свима... Са њим, вожња никад није била досадна ко се возио са њим!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597516#p597516:5jrz1dso je napisao(la):
Žika » Pet Jan 25, 2019 1:12 am[/url]":5jrz1dso]
file.php
Ne znam za druge , ali meni lepo izgleda autobus sa ovom bojom.
 
Nije loša kombinacija. Meni bi odgovarala plava vozila kao u novosadskom i subotičkom javnom prevozu.
 
Žika":2kk2x8n9 je napisao(la):
Samo Ikarus/bus juriš po putu, dobijaš morsku bolest od ljuljanja, nikad ne znaš gde će prikolica da završi.

Koliko se sećam, većina vozača uopšte nije bila zabrinuta za to gde će prikolica da završi.
Većina njih je jurcala po Brankovom mostu i novobeogradskim bulevarima ne obazirući se mnogo na vapaje putnika iz prikolice, da smanje brzinu.
 
Vladivoje nisi vozač, prikolicu umiriš tako što je još brže poteraš ili usporiš. Ono treće je jako zeznuto sa Ikarbusevima.
Jedne prilike malo je falilo da vozaču dreknem :bash: iz prikolice teraj to g.ovno od autobusa ili stani. :bg4: Oće dečko da ga volanom umiri a situacija sve gora i gora. Ja u zadnjem kraju prikolice čas u preticanju , čas pored puta :D :D :D . Taman da dreknem on na kočnicu i umiri ga. :kafa:

Trebalo je znati voziti te zemunske kanturine.

A o bežanju prikolica prilikom kočenja pa to je tek priča za sebe.
 
303 на старој окретници у Заклопачи 8)
846c579f0671adbc20f27edb704d8d3a.jpg


Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Ovo su redovna kola sa 23 poznata po iskrivljenoj prikolici.Na 3285 crko prednji displej :cry:
 
Па и овај несрећни Соларис је иделан за 605, обзиром шта се све тамо вози а тек 604... Надам се новом набавком да ће барем тамо тај народ на 604 и 605 ослободити оних срамота што возе... За оне који не знају, на 605 је природа и сам пролазак прелеп доживљај и осећај од Јакова до Прогара, само је туража никаква... Једва 5 минута одмора! Иначе 604 да ми неко да, доживотно би је возио... Лагана линија, а 605 има нешто у себи, више кафана и места за провод у Бољевцима, док Бечмен и Петровчић то немају...
 
604 je najbolja i najlakša linija trenutno u Gsp, turaža sat i 5 a do tamo stižeš za 40min. Dok 605 su upropastili sa novim krivinama za autoput što rade pa te uspori sa ionako malom turažom. 604 ću raditi prekosutra prvi put, bio sam na obuci tamo i znam koliko je laka.
 
Па то, још идеш само право, нигде скретања немаш. Једне од занимљивијих линија по мене су биле из мог искуства 551, 534, 405 и 408, чак и 603 је дебела ладовина било које доба дана и ноћи... Од септембра на 604 оно што сам видео ујутру су сви редовни, после подне 1 или 2, а остало увече нема редовних људи колико видим... Уграби Мики 604 ако неко не буде хтео да ради!
 
Auuu pa sto bacise 502? On je redovan na 82 bio, svako jutro sam se vozao da njim do Studentske od Keja i primetio sam da je samo nestao ali nisam znao da je bio kvar u pitanju, pomislio sam da je prebacen na neku drugu liniju..
 
Стварно тужно. И после кажу НБГД најбољи. Искрено, Карабурма више поправља и више чува возила, па логично има више возила која би могла учествовати у саобраћају. Исто важи и за Космај. Погледај само 738 од 20 година који се слупао ко звечка у јуну, мислио сам да нема ништа од поправке, међутим, ево га и даље ради, чак упада и на 16 и 31. Такође тај погон је у 2018 расходовао 1015, 1042, 1047, 1072, али исто тако и послао на ремонт целу Н серију, 900, 937 и 740 су средили који такође има 19-20 година.
Нбгд је расходовао нешто више (не много), док је много мање ремонтовао и доста тога оствио у квару. Да ме неко не скапира погрешно, далеко од тога да мрзим НБГД, штавише тај погон има тренутно серију мојих омиљених аутобуса, али причам само о вољи да се одржи возни парк. Нису ту ни возачи, ни мајстори криви, ту је крив онај ко одређује које возило је за отпад, ремонт, које чека поправку и слично. Пример је рецимо 1359 који је био лош реално пре, мада и после ремонта. Често га искључе због неког проблема.
Нбгд има можда тренутачно најиспрвнија возила (зависи како кад), али далеко мање се залаже за отклањање кварова. Све више ме разочарава, посебно бројка од 10 солариса ван саобраћаја и добрих 4-5 комада очерупаних.
Пишем своје искуство, не очекујем да се сви сложе, али ни не бих волео да неко ово разуме као мржњу или провокацију, већ само као запажање. У оваквој фази била је Карабурма пре 3-4 године, Космај у много горем стању пре 2-3 године и Земун који је у можда још незавиднијем положају тренутно, мада углавном ради све што може да ради.
.
Успут, слике су топ.
 
Pišeš kao laik, neko ko nema uvid u stvarno stanje.
To ko šta određije sigurno da ima bolji uvid u stanje samog vozila , karoserije i da li se ekonomski isplati popravka, remont. Ne otpisuju se vozila tek tako kad novih nema ni za lek.

SP Novi Beograd i jeste najbolji. Solarisi daleko očuvaniji i daleko boljem stanju nego na Karaburmi. Možemo i o Japancima mada su oni odslužili svoje.
Mom drugaru su za manje dve nedelje osposobili autobus. Debili koje ne interesuje čuvanje vozila su uspeli da unište automatski menjač i vozilo je sada u saobraćaju, čitavo i zdravo (dobiću utiske ovih dana).

Može jedno ovakvo pitanje, šta ti je prioritet 15 neispravnih vozila koja stoje parkirana ili jedno očerupano ? Pazi delova nema, niti će ih biti kao ni para.
 
Океј, зато сам и написао да је то моје запажање које не мора бити тачно. Искрено, нису ни Карабурмини сви кршеви. Али мене само занима одакле Карабурми делова да толико возила буде у саобраћају, док Нбгд толико кубури са деловима.
 
Posle 6 godina u službi, logično je da će od 200 vozila neka doći u stanje gde nije isplativo spašavati ih (bilo zbog sudara, teškog kvara, ili prosto manjka nekih određenih delova duže vreme). I meni je krivo kad vidim otpisano ili rashodovano vozilo. Bude mi žao čak i kad vidim Ikarbuse N serije kako stoje očerupani (a njih najmanje volim od svih). Ali prosto mora tako. Što lepo objasni Žika, tu važi logika ''bolje 1 otpisano vozilo a ostala u opticaju nego 15 na parkingu, da bezveze stoje''. I to ne važi samo u voznom parku GSPa, nego i voznim parkovima mnogo ozbiljnijih organizacija poput policija i vojski.

Naravno, predmet diskusije je do koje mere ide ta logika, to jest šta se negde toleriše, a šta ne, i gde je za koga granica isplativosti. Ali obrni okreni, na takve brojke autobusa, automobila, aviona, kamiona, tenkova, čega god... uvek je jasno da će pre ili kasnije par njih morati da se žrtvuju da bi drugi ostali upotrebljivi.
 
Па ето, и ја кажем боље Карабурминих 15 којима нешто ситно фали и 1 у расходу, 2 покварена, него Новобеоградска 3 у расходу и 8 покварених.
И јасно ми је да бусеви такође имају век трајањња, неки краћи неки дужи. Али само ми није јасно где један погон налази делове, док овај други не може.
Јесу ли линије 17, 18, 52, 56, 72, 75, 77, 82, 85, 88, 601, 604 и 605 можда захтевније од 16, 23, 31, 43, 65, 95, 96, 101, остале линије потеза 100 можда и нису толико оптерећене. Такође, много више виђам сервисни комби и вучни камион поред возила Нбгд него Карабурме.
Слажем се да су новобеоградски лепши, исправнији када изађу на линију и изгледају паженије, међутим чешће их виђам покварене. Али замисли соларис или јапанац који упадне на 82 или 604/605 и оног који ради годинама 95 и 23. Исто важи и за новобеоградске са 88 или 85.
.
И мени је параметар такође поред техничке исправности и шта ће данас изаћи на линију, па уколико ми изађе рецимо на 56 данас 12 солариса, 1364 криви ко кифла, преломљени у зглобу и још гори банана 1362, затим стари 1107 и један јапанац ком цути уље, притом да 3 аутобуса фали, у поређењу са линијом 23 где ради данас 16 солариса, 5 ик201 и 3 јапанца, ипак за мене Карабурма у том сегменту остаје бољи погон.
 
Nije mi jasno sto su rashodovali 502?Video sam ga tkdj na 82 nije mi delovao da je truo i slicno.Sad ispada npr.vidim danas 1351 i sutra ga mogu videti na otpadu msm.bezveze.Koji je ono 103 pored 502?Posto se pored 464 nalazi 1349 da li se u blizini nalaze 1347,1350,1354,1360?Jel 1348 odnet pošto je stajao do izlaza sa 1352?Nisam siguran pa molim da mi neko objasni :wink: :wink: :wink:
 
Vrh