Па ето, и ја кажем боље Карабурминих 15 којима нешто ситно фали и 1 у расходу, 2 покварена, него Новобеоградска 3 у расходу и 8 покварених.
И јасно ми је да бусеви такође имају век трајањња, неки краћи неки дужи. Али само ми није јасно где један погон налази делове, док овај други не може.
Јесу ли линије 17, 18, 52, 56, 72, 75, 77, 82, 85, 88, 601, 604 и 605 можда захтевније од 16, 23, 31, 43, 65, 95, 96, 101, остале линије потеза 100 можда и нису толико оптерећене. Такође, много више виђам сервисни комби и вучни камион поред возила Нбгд него Карабурме.
Слажем се да су новобеоградски лепши, исправнији када изађу на линију и изгледају паженије, међутим чешће их виђам покварене. Али замисли соларис или јапанац који упадне на 82 или 604/605 и оног који ради годинама 95 и 23. Исто важи и за новобеоградске са 88 или 85.
.
И мени је параметар такође поред техничке исправности и шта ће данас изаћи на линију, па уколико ми изађе рецимо на 56 данас 12 солариса, 1364 криви ко кифла, преломљени у зглобу и још гори банана 1362, затим стари 1107 и један јапанац ком цути уље, притом да 3 аутобуса фали, у поређењу са линијом 23 где ради данас 16 солариса, 5 ик201 и 3 јапанца, ипак за мене Карабурма у том сегменту остаје бољи погон.