Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596704#p596704:13zxt2fq je napisao(la):
direktor » Pon Jan 21, 2019 11:14 pm[/url]":13zxt2fq]Ajd da vidimo koliko kosta nabavka buseva koliko su plate gorivo itd pa da se preracuna u pare po kilometru da se vidi razlika treba provjeriti sve ...

Plan za plate za 2019. je 7,732,947,000 din.

U 2018. godini je potrošeno 31.975 (35 tona više) tona dizel goriva što je povećanje 0,11% u odnosu na 2017. ili 0,81% povećanje potrošn L/100 km, sa 53,3 L/100 km na 53,7 L/100 km.
 
Tabela gsp privatnici broj linija kilometraza linija turaza
Broj vozila broj vozila po linija solo zglob dodaj sta mislis da treba da bude jos u tabeli
 
Нека свима дају одрешене руке у набавци аутобуса то је главна ставка... Отокар је за мене сасвим коректан производ, возио сам се бар 10ак пута, и за мене има прелзану оцену... Завршна обрада и возачева позиција у соло аутобусу је супер, изолација и комплет путнички салон је за Икарбус мисаона именица веруј ми! Уосталом, ако си у Миријеву и даље, имаш једног редовног на 46 од стране Транс Југа, и буди сигуран, да ако си планирао дуже путовање од 20 минута, да ћеш по овој зими морати зимску јакну скинути, чак и код возача има испод седишта два малене грејача, али довољно добра да може малтене у ролци возити, а ово Икарбусово ђубре је само за Инос! Опет понављам, не треба на силу радити и терати мак на конац, треба и друге произвођаче пустити у ГСП, а да није проклети Икарбус!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596713#p596713:2k97fduo je napisao(la):
direktor » Uto Jan 22, 2019 12:27 am[/url]":2k97fduo]Tabela gsp privatnici broj linija kilometraza linija turaza
Broj vozila broj vozila po linija solo zglob dodaj sta mislis da treba da bude jos u tabeli

Tog podatka nema. To već treba dublja analiza.
Računaj transportni rad kao za solo privatnike 74.107.540 km puta koliko dinara ? 150 +/- ?


Учешће превозних јединица ЈКП ГСП "Београд" у другом вршном периоду износи 64,92%, а у другом ванвршном 62,06%. Суботом ово учешће износи 62,38%, а недељом 63,89%.

Осим линија у редовном саобраћају ГСП „Београд“ обавља превоз и на специјалним линијама (школске линије и руте), као и превоз особа са инвалидитетом. Особе са инвалидитетом превози 10 комби возила која месечно остваре укупно око 44.800 km.

Plan za 2018.

Одливи готовине из пословних активности за 2018. (1 до5) 16.421.106.000 дин
1. Исплате добављачима и дати аванси 8.819.608.000 дин
2. Зараде, накнаде зарада и остали лични расходи 7.019.039.000 дин
3. Плаћене камате 546.309.000 дин
4. Порез на добитак 000 дин
5. Одливи по основу осталих јавних прихода 36.150.000 дин


- Остали расходи, у 2018. години процењени су у износу од 148,29 милиона динара, што је на нивоу планираних за текућу годину. Највеће учешће у овој врсти расхода, имају трошкова судских спорова (110,70 милиона динара) као и расходи по основу исправки грешака из ранијих година (25 милиона динара).

Кашњење у измиривању обавеза према добављачима, утиче на чињеницу да добављачи своја потраживања све чешће наплаћују судским путем, што увећава укупне трошкове за износ затезних камата као и трошкова судских спорова. На тај начин се Предузеће доводи у још тежу финансијску ситуацију.
У циљу превазилажења наведених проблема, Предузеће користи краткорочне (овердрафт) кредите, позајмице од комуналних предузећа и даље спроводи рационализацију у погледу смањења трошкова пословања. Значајну подршку у обезбеђивању финансијских средстава и налажењу решења за тренутну ситуацију, Предузеће има од Оснивача који обезбеђује део средстава по основу субвенција за текуће пословање и средстава за плаћање рата инвестиционог кредита ЕБРД у планираним износима.



Evo ti podatka pominu na dan 4.12.2018. 799 vozila stim da do 31.12. ide još osam u rashod. Znači 791.
U tabeli kaže inventarski broj vozila 332 solo i 460 zglob ukupno 792 vozila. A u radu 217 solo i 423 zgloba , ukupno 640 vozila. 151 manje ?????
S tim što do kraja 2019. planiraju rashod 49 autobusa , 21 solo i 28 zglobnih. Pitanje je koja će tu završiti ova iz razlike ili ova iz saobraćaja.

У аутобуском возном парку у укупном броју највише су заступљена возила ''ИКАРБУС''(54%), '' СОЛАРИС'' (25 %) ''МАН'' (11%), ''МЕРЦЕДЕС-БЕНЦ'' (9%)'' итд.
Planirano da se u 2019. realizuje i:
- Remont 20 autobusa (О345C)
- Remont 20 autobusa (SG/SL)
- Remont 12 autobusa (IK 112-N)


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575883#p575883:2k97fduo je napisao(la):
Žika » Ned Okt 21, 2018 9:45 am[/url]":2k97fduo]https://www.danas.rs/politika/jovanovic-szs-gde-se-odliva-novac-iz-budzeta-namenjen-za-gradski-prevoz/?fbclid=IwAR21m1uzWprQFA2kCvxRne8i54tjqd0Sk_UUiqoGCU68h9WmIe6D4-Ukyw0

Jovanović (SZS): Gde se odliva novac iz budžeta namenjen za gradski prevoz?

Odbornička grupa ”Savez za Srbiju” nezadovoljna je i zabrinuta zbog stanja gradskog prevoza u Beogradu i izražava sumnju da se kroz politiku subvencija javnog prevoza izvlače pare iz gradskog budžeta, na štetu Beograđana i GSP-a, navodi se u njihovom saopštenju.



Kako ističe zamenik šefa ove odborničke grupe i potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović, Grad Beograd u svom budžetu za sistem javnog gradskog prevoza izdvaja više od 27 milijardi dinara godišnje, što je više od četvrtine gradskog budžeta.

Od toga, GSP dobija oko deset milijardi dinara, dok privatnici dobijaju oko 17 milijardi dinara godišnje!

Imajući u vidu da GSP obavlja gotovo dve trećine javnog prevoza u gradu, dok privatnici obavljaju nešto više od jedne trećine, uputili su pitanja „istinskom“ gradonačelniku Beograda Goranu Vesiću:

Kako je moguće da privatnici koštaju grad mnogo više od GSP-a, iako prevoze mnogo manje putnika i pokrivaju mnogo manje linija?
Zašto se privatnim prevoznicima iz budžeta grada godišnje isplaćuje gotovo 100 miliona evra više nego 2012. godine, i sve to bez vidljivog unapređenja gradskog prevoza?
Zašto se, gde i kako odliva toliki novac iz gradskog budžeta namenjen za gradski prevoz?



https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/2 ... io-grafika


Kroz beogradski gradski prevoz prošle godine prošlo je 828,5 miliona putnika! Da su svi platili kartu, gde bi nam kraj bio

Prosečno je u saobraćaju bilo 1.398 vozila

Prema najnovijim podacima Sektora statistike Grada Beograda, prošle godine je autobusima, trolejbusima, tramvajima i vozovima u gradu prevezeno blizu 828.5 miliona putnika!

hvataj-830x0.jpg


GSP ima 248 tramvaja, a u saobraćaju je prosečno svega 106, potom 123 trolejbusa (prosečno u saobraćaju 78) dok je ukupan broj gradskih autobusa svih prevoznika 1.718, a u saobraćaju je 1.218.

Na rapsolaganju putnicima je i 11 kompozicija BG voza.

Da su svi prevezeni putnici imali i overeni busplus, GSP bi uz ove brojke zasigurno procvetao... Do tada, nastavlja se tiha borba između švercera i kontrolora, švercera i platiša, kao i neizvesnost između opstanka i kraha najvećeg gradskog prevoznika.

gsp-830x0.jpg
 
Колико можемо видети најмање је искоришћен потенцијал трамваја, због слабе електроенергетске мреже. Значи треба појачати подстанице и истерати што је могуће више трамваја на пругу.
 
Tramvaji su slabo iskorišćeni zbog rekonstrukcija, naročito sada kada ne radi Banovo brdo i Rakovica.
Posle slede po Dorćolu i ko zna možda reše da rade betonske ploče po Banovom brdu. Tamo je totalni raspad tramvajskih baštica i nikome ne pada na pamet da to uvrsti u sanaciju već će to da rade u 2020.

Trenutno stanje autobusi obavljaju 81,2 % , trolejbusi 6,9 % , tramvaji 11,6% i E-bus 0,4% prevoza po pređenom kilometru.
 
Данас ме пут натерао у Бечмен, и имао сам да видим тугу, јад, чемер, слику и прилику Икарбуса... Аутобус није ни годину и по дана на улици, М серија редовна на 604, поред чувеног проблема са вратима, задња врата која не раде, а још један детаљ који нисам хтео да одам је тај, да је возило зглобом на асфалту, и то кад налети на пикавац ствара непријатне вибрације и ударања у асфалт као да је детонација у питању, у тај исти распали аутобус се и кроз у хармоници види и цео пут... Уосталом, ако изузмемо Јапанце, и понеког Солариса, на потезу 600 је скуп неопеваних кршева произведених у нашој локалној фабрици. Уосталом, Мирослав зна гаражни број тог аутобуса који је редован на 604! Све могу да разумем, али ме брине приликом конструисања и прављења аутобуса да ли ико врши надзор, или је резон битно је само да је домаће? А возачи се ту ништа не питају и не анкетирају?!
 
Не одајем гаражни број, због човека који ми је потрошач у радњи, који је толико добар лик, да је то невероватно. Циљ ми је њега заштити, јер човек га је толико пута искључивао, толико је то ђубре на рекламацијама било, уосталом да набије скоро 180.000км за скоро годину и по дана? Уосталом, дођи у Блок 45, и гањај га тамо (ако га успеш видети, и ако догура до треће смене, мада и то је јааааааааако тешко, јер ту увече иде Јапанац, Соларис), а по истог у вечерњим сатима долази и сервис, а неретко и камион вучко... Све ја то видим добри мој, али неко други не. Тај човек, који ми долази већ 3 године скоро у радњу у Козари, је толико ПРЕРЕАЛАН за тај Икарбус да му је боље и најраспалијег Јапанца дати да одради смену, него то ђубре!
 
Redukovana vozila sa linija... O tome niko ne govori
15 - 1 kom
16 - 2 kom
17 - 2 kom
18 - 2 kom
23 - 2 kom
31 - 2 kom
43 - 1 kom
52 - 1 kom
53 - 1 kom
56 - 2 kom
65 - 2 kom
75 - 1 kom
77 - 1 kom
83 - 1 kom
88 - 2 kom
95 - 2 kom
96 - 1 kom
601 - 1 kom
704 - 1 kom
 
Malopre me izbacio 1195 na 706, mnogo se zadimio, smrdeo je na paljevinu, ja sam osetio bas jako a bio sam na četvrtim vratima. Nadam se da ce voziti jer evo 1365 nema vec 2 dana, juce ga prepodne nije bilo, uvece neki ik103 a danas umesto njega ceo dan vozi 410 na 2/706...

Te redukcije su samo posledica malog broja vozila i vozača, nažalost.. Nadam se da vise nece nista skidati sa linija..
 
31 јуче је фалило 3 возила, али данас су рекао бих свих 17-18 били ту. приметио сам да 601 фали једна шихта, 23 исто једну сам видео да фали други је врв смена.
а добар део возила на линије попут 31 врв и остале али ова ми је пред очима сваки дан, изађе, обрне један круг и иде у гаражу.
ето конкретно за 706, јутрос је 442 радио обуку возача, могао је бар у шпицу да изађе на 706 да покупи те људе, кад је већ био слободан цео дан, стварно мисле да је свима толико закржљао мозак. а 896 и 898 којих неће да се дохвате и помуче се да их среде, стварно не бих коментарисао, ако већ растурају мање више млада возила, могли би да користе неке делове да поправе неисправно, а не превише дотрајало.
иначе, похвале за Земун, иако је то реткост за њих, дохватили су се и средили 1194 одмах сутрадан после судара. вратио се на свој редовни 3А.
 
204 na 38L danas.

Pogledajte prilog 1

Enterijer. Prvo krilo drugih vrata je njegovo ili od nekog iz te serije, drugo je od zglobnih iz Bona (Karaburmini 933,934 i 935).

Hvata me neka jeza kad vidim ta vrata, odmah ih se setim. To su mi bili omiljeni autobusi u celom voznom parku.



Eksterijer. Dok se ja neokrenu umalo mi pobeže. Opet mrak, zbog osvetljenja na utoputu nije ni upalio blic.

Inače primetio sam da ono teško kretanje koje sam spominjao izaziva prelaz iz prve u drugu brzinu. Normalno ubrzava pri većoj brzini. Dakle ne muči se motor uopšte već je do menjača. Nek ih drže koliko god je to tehnički moguće jer ko zna da li će takve mrcine ikada ponovo da se prave.

Napunio se dobro na Autokomandi. 7-8 ljudi izašlo u Medaku.

U povratku sam se vozio 3226icom (IK112LE) koji po rupama lupa kao traktorska prikolica, za razliku od gore pomenutog veterana. Samo što ti krov ne padne na glavu.
 
Добар је он баш у односу на 202 и 203. Ту је редован од 2016. и ретко кад се скида с те линије. Чуди ме само како бус ради 27 година и још увек је мање више добар, добро су му место нашли, без много оптерећења. Запитах се баш данас оће ли неки Н, М, ЛЕ, авансити и слично примерци радити тако 15-20 година, камоли 27. Ни Солариси врв неће издржати дуже од 15-16 година.
 
Dio redukovanih je na liniji 3A to cu cak rekli javno ...ostalo je maltretiranje...
IMG-20190122-171805.jpg

Linija 56 lazni nerad prvih vrata kako se nebi razladjivo prostor greskom ih je otvorio na predzadnjoj stanici kamenicka. Sve oko 17:30 h danas
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=596911#p596911:2a291uo1 je napisao(la):
Arsa » 22 Jan 2019, 22:40[/url]":2a291uo1]Добар је он баш у односу на 202 и 203. Ту је редован од 2016. и ретко кад се скида с те линије. Чуди ме само како бус ради 27 година и још увек је мање више добар, добро су му место нашли, без много оптерећења. Запитах се баш данас оће ли неки Н, М, ЛЕ, авансити и слично примерци радити тако 15-20 година, камоли 27. Ни Солариси врв неће издржати дуже од 15-16 година.
202 je najbolji od svih MB O405. U enterijeru se najmanje osećaju izduvni gasovi, a brži je od većine mlađih vozila. Menjač je u boljem stanju nego kod 204. Osim toga, 202 je radio na liniji 400 Voždovac - Hotel "Avala".
 
Ал је 202 могао да заврши с радом пре недељу дана кад је направио хаос на Славији. Колико сам чуо, на издисају је тај 202.
 
Имао је неку као експлозију на 402 кад је радио, има једно недељу дана, чекао је камион да га вуче, гужва је била катастрофална.Није радио пар дана. Јуче сам га видео на 36.
 
Veoma loša vest, a sudeći po prelasku na liniju 36, uskoro će biti rashodovan. Šteta, bio je dobar autobus.
 
10-11 комада и имају три (3019, 3027, 3183) који су раскомадани на некима чак и повађени мотори, годину и по-две не раде. Остали врв имају тренутни квар па су ван саобраћаја. Ова тројица тешко да ће се враћати, посебно 3027 па и 3183.
.
Не капирам зашто мислиш да ће неко расходовати аутобус јер ради баш на 36ици. Радио је тај 202 на 36 у мају 10-12 дана вез икаквих проблема, затим на 44, 53, 83, 302, 305, 308, 400, 401, 402, 405. Најчешће је на 402. Нема задужење, шета се, што не значи да ће бити расходован јер нема задужење. Искрено мислим да ће ту тројицу Мечки расходовати одједном кад буде дошао тренутак.
 
Drugar ima 60 bonova i nema blage veze šta da radi sa njima.


Novi mega projekat GSP-a. Sve može kad se ima para.
Kome trebaju autobusi , mehaničari, vozači bitno da kancelarije krkaju. :bash:

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -menzi-GSP

Dva miliona za "razradu" menzi GSP

GSP sklopio ugovor o kupovini opreme za evidenciju korišćenja usluga u svojim kantinama. Od uloženog novca - programi, obuka kasira i menadžmenta u sedam restorana. Vitrine u restoranima poluprazne

bg-dva-miliona%20(2)_620x0.jpg


GRADSKO saobraćajno preduzeće sklopilo je pre dva dana ugovor o kupovini opreme za evidenciju korišćenja ugostiteljskih usluga u menzama vredne više od dva miliona dinara! Tako je dato još novca na kantine koje većina vozača ne može da koristi i u kojima, ni posle više od dva meseca, nema raznovrsne hrane koja bi zadovoljila potrebe korisnika.

Zbog zahteva najvećeg Samostalnog sindikata u ovom preduzeću, i po potpisivanju kolektivnog ugovora, zaposleni u GSP su, umesto povećanja plata, u novembru dobili bonove za ishranu u menzama. Po aktuelnom kolektivnom ugovoru, koji su radnici GSP potpisali 12. oktobra, svakodnevno im sleduje po 500 dinara za topli obrok. I dok 300 dinara dnevno dobijaju zajedno sa platom, ostatak, umanjen porezom, odnosno 140 dinara, primaju u obliku bona za ishranu u kantini. Ova odluka razljutila je vozače, otpravnike i terenske mehaničare koji zbog smena, mesta rada i vožnji ne mogu da iskoriste bonove. Ujedno, novčanik im je lakši za oko 3.500 dinara mesečno, pošto hranu moraju da kupuju u prodavnicama i pekarama.

Uprkos činjenici da se za ishranu 5.800 zaposlenih u kantinama, koju su mnogima nedostupne, svakog meseca izdvaja oko 200.000 evra, Samostalni sindikat je želeo da menze oživi kako bi se sačuvalo 56 radnih mesta.

- Molim sve da budu strpljivi, dok se proces javnih nabavki ne završi. U decembru će biti svega, kuvanih jela i suhomesnatih proizvoda. Čak i bureka i peciva. Oni koji ne mogu da iskoriste bonove u restoranu svakog dana, mogu da dođu u menzu kao u prodavnicu, da uzmu šta žele i to odnesu kući - govorio je pre dva meseca Zoran Antić, prvi čovek Samostalnog sindikata, koji ima 3.100 članova.

Vozači tvrde da hrane u menzama i dalje nema. Iako je jasno da sistem ne funkcioniše, GSP sada daje dva miliona dinara na kupovinu kompjuterskog programa, štampača, čitača i druge opreme kako bi se vodila evidencija o korišćenju menzi. U tu cifru ulazi i obuka kasira u sedam restorana kao i menadžmenta. U odluci o dodeli ugovora navodi se i da se nabavka finansira iz sopstvenih prihoda, odnosno od novca zarađenog prodajom proizvoda i usluga ostalim preduzećima.

bg-dva-miliona%20(1).jpg


Podsećamo, rukovodstvo GSP nije želelo ni tada da komentariše uvođenje bonova za menze, uz sugestiju da se obratimo predstavnicima samostalnog sindikata.

NOSE HRANU OTPRAVNICIMA?

Ideja je, kako je rekao Zoran Antić, da se u prvoj fazi napune menze, a u drugoj bi trebalo da razmotre kako da hranu dostavljaju i na terminuse. To bi najviše značilo vozačima, koji ne mogu da stignu do menzi tokom smene, i otpravnicima, kojima su pogoni u kojima se kantine nalaze daleko. Ipak, i čuvanje hrane predstavljalo bi problem, pošto neke otpravničke kućice nemaju ni toalet, a kamoli neke druge uslove.
 
Ако већ толике паре улажу, што ова храна не изгледа малчице боље?
 
Vrh