Mare111116
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 09.12.2018.
- Poruke
- 198
- Pohvaljen
- 100
Zato što ih je baš briga,radnicima je vrv dovoljna buđava splačina :lol: :lol:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597161#p597161:3fvrf6vu je napisao(la):Arsa » Sre Jan 23, 2019 7:43 pm[/url]":3fvrf6vu]Ако већ толике паре улажу, што ова храна не изгледа малчице боље?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597220#p597220:2su3adn8 je napisao(la):Arsa » Wed Jan 23, 2019 11:43 pm[/url]":2su3adn8]АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХА е ево ја ћу им донирати папир Буларди ми је прескуп.
.
Јел и он (1116) не вуче најбоље као и 1110?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597247#p597247:2tz8zaql je napisao(la):Gaspar18 » Čet Jan 24, 2019 12:49 am[/url]":2tz8zaql]Жико, каква су твоја нека искуства са вожњом аутобуса из донације, алудирам на Штајере што су били у Земуну, и Берлинце...? По мени су ти О305 и О405 били феномен у то доба... Прича ми комшија који је у пензији, а сад вози у Унакопу, да их је возио са таквом лакоћом, да кад је прешао на Икарбусове 201 и 202, да му је мозак звонио од њих... Па питам, како је могуће да су тадашњи аутобуси у 15 до 20+ година, били у бољем стању, него тада нови Земунци? Ко се иоле мало сећа, на 73 је од зглобова било и МАНова из Словеније, е у њему сам уживао, на најгору рупу то плива... Свега сам се навозао као клинац, чак и у ИК4, а било је и чувених Булдожера...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597402#p597402:3bumsph5 je napisao(la):Express » Чет Јан 24, 2019 4:05 pm[/url]":3bumsph5]Hunnoid dvozglobni minibus u pokretu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uFP0SPNJrnY[/youtube]
http://www.hunnoid.hu
Interesantno da kraća verzija nešto šireg solo midibusa Bredamenarinibus (M230CU) dužine 7,7m može da primi oko 55 putnika što je pola standardnog solo autobusa. Tu je negde i ovaj mađarski koncept.
Ovakvim dvozglobnim rešenjem zadržana je manja širina (1,9m, dakle ispod 2m) uz isti kapacitet i radijus zaokreta s tim da kao posledicu navedenog imamo povećanu dužinu. Gore pomenuti midibus ima širinu veću od 2m ali manju od standardnog autobusa. Drugim rečima ovaj dvozglobni minibus može da se provuče tamo gde ne može klasičan solo midibus i pored toga što je duži.