Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Zato što ih je baš briga,radnicima je vrv dovoljna buđava splačina :lol: :lol:
 
1116, kršina teška
IMG-20190123-144242.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597161#p597161:3fvrf6vu je napisao(la):
Arsa » Sre Jan 23, 2019 7:43 pm[/url]":3fvrf6vu]Ако већ толике паре улажу, што ова храна не изгледа малчице боље?

Pitaj Kosmajce kako su se proveli pred vikend.
Čujem rukovodioci im donosili troslojnu Zevu i Bulardi.

Bulardi-Probiotik-u-kesicama.png


zewa_deluxe_peach_82_rolne_194.jpg
 
АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХА е ево ја ћу им донирати папир Буларди ми је прескуп.
.
Јел и он (1116) не вуче најбоље као и 1110?
 
Nije smešno, potrovali su se u menzi. Po ko zna koji put.
 
Ја мислио спрдаш се. Долази ли њима санитарна инспекција? Ко зна какво им је и посуђе... Јел контролишу ишта од хране која долази или иде све испод жита као и већина ствари у тој фирми?
 
Dok sam tamo radio dva ili tri puta sam imao problem sa stomakom i od tada više nikad u menzu SP Kosmaj. Lepo u Lastu i kao čovek jedeš.
A to je bilo pre 23. godine.
Kao što vidite ništa se nije bitnije promenilo.
 
Жико, каква су твоја нека искуства са вожњом аутобуса из донације, алудирам на Штајере што су били у Земуну, и Берлинце...? По мени су ти О305 и О405 били феномен у то доба... Прича ми комшија који је у пензији, а сад вози у Унакопу, да их је возио са таквом лакоћом, да кад је прешао на Икарбусове 201 и 202, да му је мозак звонио од њих... Па питам, како је могуће да су тадашњи аутобуси у 15 до 20+ година, били у бољем стању, него тада нови Земунци? Ко се иоле мало сећа, на 73 је од зглобова било и МАНова из Словеније, е у њему сам уживао, на најгору рупу то плива... Свега сам се навозао као клинац, чак и у ИК4, а било је и чувених Булдожера...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597220#p597220:2su3adn8 je napisao(la):
Arsa » Wed Jan 23, 2019 11:43 pm[/url]":2su3adn8]АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХА е ево ја ћу им донирати папир Буларди ми је прескуп.
.
Јел и он (1116) не вуче најбоље као и 1110?

Ne samo da ne vuče nego zanosi u desno, nestabilan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597247#p597247:2tz8zaql je napisao(la):
Gaspar18 » Čet Jan 24, 2019 12:49 am[/url]":2tz8zaql]Жико, каква су твоја нека искуства са вожњом аутобуса из донације, алудирам на Штајере што су били у Земуну, и Берлинце...? По мени су ти О305 и О405 били феномен у то доба... Прича ми комшија који је у пензији, а сад вози у Унакопу, да их је возио са таквом лакоћом, да кад је прешао на Икарбусове 201 и 202, да му је мозак звонио од њих... Па питам, како је могуће да су тадашњи аутобуси у 15 до 20+ година, били у бољем стању, него тада нови Земунци? Ко се иоле мало сећа, на 73 је од зглобова било и МАНова из Словеније, е у њему сам уживао, на најгору рупу то плива... Свега сам се навозао као клинац, чак и у ИК4, а било је и чувених Булдожера...

Svi ti stari Mercedesi, Manovi, Štajeri , Saureri se voze savršeno. Pa i stari Sanos može dete da vozi kako je bio upravljiv.
Samo Ikarus/bus juriš po putu, dobijaš morsku bolest od ljuljanja, nikad ne znaš gde će prikolica da završi. Uvek bili zlo za vozača i mehaničara.
Nemoj da zaboraviš da su IK4 i kockice mislim IK105 su bili gibnjaši.
 
Jeste ovo lepa zamisao , ali kod nas zbog terena nije svugde primenljiva.
 
312 коначно може да се уведе :D
Јако дебилно ми је само да помислим да се људи возе у овоме, и генерално минибусевима, али пошто град не предузима ништа по питању урбанизма на ободима града, а ситуација је све гора, ово је будућност београдског јавног превоза, а не електобуси.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Za dobar beogradski javni prevoz potreban je dobar gradski menadžer.
 
Hunnoid dvozglobni minibus u pokretu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uFP0SPNJrnY[/youtube]

http://www.hunnoid.hu

Interesantno da kraća verzija nešto šireg solo midibusa Bredamenarinibus (M230CU) dužine 7,7m može da primi oko 55 putnika što je pola standardnog solo autobusa. Tu je negde i ovaj mađarski koncept.

Ovakvim dvozglobnim rešenjem zadržana je manja širina (1,9m, dakle ispod 2m) uz isti kapacitet i radijus zaokreta s tim da kao posledicu navedenog imamo povećanu dužinu. Gore pomenuti midibus ima širinu veću od 2m ali manju od standardnog autobusa. Drugim rečima ovaj dvozglobni minibus može da se provuče tamo gde ne može klasičan solo midibus i pored toga što je duži.
 
Interesantna ideja, samo uz postojanje zaista najrazličitijih varijanti minibusa, midibusa pa čak i gradskih autobusa sa iskusnim vozačima, mislim da nije vredno toga. Pogotovu što mi deluje kompleksniji i za održavanje.
Doduše ne čudi što se radi o ideji iz Mađarske, pošto su oni još za vreme Ikarusa eksperimentisali sa svim i svačim.
 
Јел 312 иде као што је и планирано Миријево- Калуђерица? И колико комбија има?
 
Ona jos ne postoji :lol: Treba Lestane-Kaludjerica-Sumice, po poslednjoj najavi od pre vise godinu dana.
 
Тад сам и чуо за њу, пре око 8-9 месеци. Колико сам (очигледно погрешно) сконтао овде, почела је да ради, мало сам се з.....о :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597402#p597402:3bumsph5 je napisao(la):
Express » Чет Јан 24, 2019 4:05 pm[/url]":3bumsph5]Hunnoid dvozglobni minibus u pokretu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uFP0SPNJrnY[/youtube]

http://www.hunnoid.hu

Interesantno da kraća verzija nešto šireg solo midibusa Bredamenarinibus (M230CU) dužine 7,7m može da primi oko 55 putnika što je pola standardnog solo autobusa. Tu je negde i ovaj mađarski koncept.

Ovakvim dvozglobnim rešenjem zadržana je manja širina (1,9m, dakle ispod 2m) uz isti kapacitet i radijus zaokreta s tim da kao posledicu navedenog imamo povećanu dužinu. Gore pomenuti midibus ima širinu veću od 2m ali manju od standardnog autobusa. Drugim rečima ovaj dvozglobni minibus može da se provuče tamo gde ne može klasičan solo midibus i pored toga što je duži.

Oво за 24 и 26Л идеално. :)
 
Vrh