Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Ikarbus je već godinama katastrofa i treba ga izbegavati u kupovini autobusa. 3230 sa 311 je imao ozbiljan kvar već posle godinu ipo dana, a 3251 sa 307 se malo, malo pa pokvari. Više ni ne brojim koliko puta se pokvario do sad. U petak se pokvario na Ustaničkoj i sad ga nema na 307.
 
Kad smo kod Ikara, jel imaju upućeniji članovi nekih novih saznanja o priči sa Kinezima? Ili uopšteno, jel ima nekih novosti? Odjednom sve to utihnulo...
 
I zvučniji su dolazili, pa ništa. Tako mi se čini da će biti sa tom pričom.
 
Vinča307":54o94b1l je napisao(la):
Ikarbus je već godinama katastrofa i treba ga izbegavati u kupovini autobusa. 3230 sa 311 je imao ozbiljan kvar već posle godinu ipo dana, a 3251 sa 307 se malo, malo pa pokvari. Više ni ne brojim koliko puta se pokvario do sad. U petak se pokvario na Ustaničkoj i sad ga nema na 307.
Који је то озбиљан квар имао?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Сетимо се да су долазили Кинези и у ФАП па опет ништа.
 
Dugo se nisam vozio autobusom mozda 2,3 godine. Ove godine mesec dana sam se vozio i zaključak je da je u gsp toliki broj morona zamenio nekadašnje vrh vozače. A ovim novim vozačima postoji nešto zajedničko:
1. Vole da brzo voze i naglo koče.
2. Ne štede autobuse kada su u pitanju rupe znači duša me zabolela kad vidim kako akaju nove autobuse da se celi zatresu od udaraca u rupe.
3. Ne zaustavljaju se na stanice neke ako vide da su prazne i prave se vidoviti kao mozda niko nece da sidje pa se ne zaustave i onda se neko požali pa posle 50 metara stanu da neko sidje.
4. Svi drže telefone na volanu i ne gledaju gde voze (masovna pojava)
 
Очигледно искуснији и квалитетнији кадрови одлазе у Немачку, па се ваде на све могуће начине да имају довољно возача без обзира на квалитет.
 
Vincanac 307 bus ma kog proizvodjaca mora da se odrzava ako nesipas vodu ili ulje vrlo brzo bus zavrsava karjeru ....
 
Дишо, Икари долазе са грешком. Џабе одржавање када за*ебава чим изађе из фабрике.
 
Грешка је и купаца што приме шкарт робу, што нема контроле квалитета, мада тога и нема у договореној привреди.
 
Mislim da preuvelicavate motor je man /mercedes ?mjenjac isto uvozni to ikarbus i tako nepravi ...
 
A Soraris se pokazao bas po pitanju menjaca ;)
Žika":dqk34vzt je napisao(la):
Treba preventivno raditi remont menjača i ostalih sklopova. Tako je jeftinije (manji rizik od havarije, vozila su planski van saobraćaja) i vozila su pouzdanija.
Tako se nekad radilo sad su novi ljudi nove filozofije.
Treba svasta raditi, samo se to u Srbiji ne radi. Jesu Ikarbusdzije srozale kvalitet do neslucenih granica, te se sad i ovi mali pomaci naravno cine potpuno zanemarljivim (iako realno nisu). No nedostatak odrzavanja u GSP se moze videti vec decenijama, te su Ikarbusi po sloveniji, bosni, turskoj, hrvarskoj izgledali neuporedivo bolje vec nakon kratkog perioda eksplatacije.
Bender Rodriguez":dqk34vzt je napisao(la):
Kad smo kod Ikara, jel imaju upućeniji članovi nekih novih saznanja o priči sa Kinezima? Ili uopšteno, jel ima nekih novosti? Odjednom sve to utihnulo...
Mislim da od toga nema apsolilutno nista. A cak i da se "upumpa" neka kinta, upumpace se totalno pogresno, jer dogovore rade politicari koji nemaju pojma o onome sta ugovaraju.

Slicno je ulupana lova i mnoge druge grane. U jednoj, visokotehnoloskoj, Kinezi uvalili robu vrednosti 300m, pa ubiru i kamatu na kredit a mi nemamo realnu korist.


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
ZF је мање квалитетнији од Фојта то можемо да видимо по Соларисима и 2 Владина Маза 203.069 П41516 и П41520 који сада имају Фојтове мењаче и због њих иду мноооооооооооого боље него са ZF-ом.

Грешака има колко оћеш попут купатилиских спољних и унутрашњих огледала, огуљена фарба, лоша изолација мотора и путничког простора, накарадно одрађена кабина возача, врата која се сама отварају током вожње итд.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579158#p579158:17ieikw7 je napisao(la):
KartmenBG » Pon Nov 05, 2018 1:11 am[/url]":17ieikw7]Dugo se nisam vozio autobusom mozda 2,3 godine. Ove godine mesec dana sam se vozio i zaključak je da je u gsp toliki broj morona zamenio nekadašnje vrh vozače. A ovim novim vozačima postoji nešto zajedničko:
1. Vole da brzo voze i naglo koče.
2. Ne štede autobuse kada su u pitanju rupe znači duša me zabolela kad vidim kako akaju nove autobuse da se celi zatresu od udaraca u rupe.
3. Ne zaustavljaju se na stanice neke ako vide da su prazne i prave se vidoviti kao mozda niko nece da sidje pa se ne zaustave i onda se neko požali pa posle 50 metara stanu da neko sidje.
4. Svi drže telefone na volanu i ne gledaju gde voze (masovna pojava)

a kad ja pricam onda je to pljuvanje i nepostovanje vozaca

sedi tek u trolu da vidis sta je pisanje kamenja iz bubrega, preporucio bih vracarske jer tu ima najvise kocenja i ubrzavanja :wink:
 
Tu doprinosi i vrlo kruto vešanje BKMova (trola) koje prilikom prelaska preko rupa zaista stvara utisak ko da se prevoziš u sovjetskom kamionu za drva iz 50ih, a ne u salonu putničkog vozila... :D
 
Mogu potvrditi za vozace trolejbusa.

Zaista, apsolutna vecina nije bazdarena za papucicom akceleratora.
Ne bi me cudilo da neko iscasi ruku pokusavajuci da se zadrzi i ne padne.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Samo uhvati neki od zadnjih ili predzadnjih polazaka noću posle 23h. :D Prazne ulice, malo putnika a vozači željni da se što pre vrate kući. Šumaher im nije ravan u tim satima. :D
 
Koj vam je đavo sa trolama, ljudi koče pogrešnom nogom. Nema tu normalne vožnje. Još ga je rus ili ko već na tu stranu sklepao. Pa to u najavi nema da valja.

Moj ortak je poslao sve kandidate na bolovanje kad su bili na obuci, jednostavno nema nikakav osećaj u levoj nozi. Kako i da ima kad godinama vozi automatik.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579411#p579411:1yucjbsg je napisao(la):
jovancvet » 06 Нов 2018, 04:47[/url]":1yucjbsg]Dođe mi jednom da uđem u trolu da doživim taj osećaj o kome pričate :)
Код Брегалничке ћеш се највише труцкати.
 
Ovo se još nije desilo.
axle.jpg
 
Gledam danas par još uvek žutih (neremontovanih) IK-201 koji rade kao zamene za trolejbusku liniju 41. Drže se kao još, ali vidi se da im se bliži kraj. Ali naravno vidi se i to da ne dobijaju dovoljno održavanja. Ok jes da služe kao rezerve ali opet mislim da treba malo bolje da se ophode prema njima.

Generalno gledano, sve je manje 201ica i 203ki u zadnje vreme. Nekolicina 201ica su prošli remonte i prefarbavanja i drže se još ''u redovima'' ali u globalu, većina se već polako ''odjavljuje'' sa ulica.

Al dobro. Ciklus života što bi rekli. :) Neki od njih već 15 godina služe. Kad tad i njima mora da dođe vreme. :?

Mada iskreno mislim da bi mogao da se zadrži jedan Ik-103 ili 201 kao budući muzejski primerak. Ako ništa drugo, makar zbog toga što su 15 godina bili jedno od obeležja grada i GSPa.
 
2 ИК 203 су у животу то су 322 и 990, као и 2 ИК 202 то су 980, 1107 и мислим 421 или 410.
 
Vrh