Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Mercedes-Benz-Citaro-G-Euro6-Turntable.jpg
 
Сређује се кумодрашка, јер више није могло да се чека. Улица је толико прометна, а највише је иста пропатила кад су радили Војводе Степе. Колико познајем тај део града, и по ономе што раде видим да су решили да раде ону критичну деоницу, само је проблем ученицима Геолошке који долазе са Врачара јер морају да иду преко Вуковог Споменика, јер 25 и 25П обилазе тај део...
 
Nije im toliko veliki problem, ne treba više od 10 minuta da se spuste do Dušanovačkog mosta i tu sačekaju 25,25P ili 26, eventualno do Vojvode Stepe. Škola je dobro okružena prevozom, znam iz 4 godine iskustva.
 
Ništa se ne sređuje u Kumodraškoj nažalost, nego beogradski vodovod i kanalizacija sređuju neke cevi koje su pukle kod darvinove pošte...
Kumodraška je u katastrofa stanju sa deformisanim kolovozom
 
Loša vest. Na 3024 (msm da je taj gb) otišao menjač. I on će na klocne.
 
Znas jako je tesko imati u arhivi odgovarajucu takvu fotku iz bg kao i druge pokrivalice .Blic je dugo za tekszove u vezi gsp kacio autobuse ikarbus prodate grasu...
 
U tom slučaju postoje četiri alternative:

1. Pod mač...a ne čekaj... pogrešan citat... :mrgreen:

1. Stavi se slika koje ima u arhivi a koja sadrži makar neki autobus, čisto ilustracije radi (npr slika nekog BG autobusa)
2. Stavi se slika neke druge havarije naših autobusa, samo uz natpis ''ilustracija'' (npr slika nekog drugog zapaljenog autobusa iz druge vesti)
3. Stavi se logo GSPa (to se ponekad radi)
4. Izostavi se slika (i to se radi s vremena na vreme)

Vrlo je jednostavno. Nego njima prosto puca... miš... za to što rade pa odvale prvo čega se dokopaju što izgleda spektakularno a što nema oznaku copyrighta na sebi. Btw bitno da nisu zaboravili DERNJAJUĆI ALL CAPS u naslovu. To nikad ne zaboravljaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577741#p577741:1v9heuvj je napisao(la):
Miroslaves » Mon Oct 29, 2018 7:37 pm[/url]":1v9heuvj]Loša vest. Na 3024 (msm da je taj gb) otišao menjač. I on će na klocne.
Надам се да си срећан и да лечиш своје комплексе на пар примерака страног произвођача, а то што нам домаћи произвођач испоручује катастрофалне примерке, за које не знају одржавати то ником ништа? Лако је сипати чорбу и терати даље... Што страни произвођачи немају овде заштиту и право да учествују поштено на тендеру, него се за велике набавке победник зна? Што се за набавке од 10, 20 или 30 аутобуса већ зна победник, а да ништа није оглашено? Буди срећан Мирославе... Дабогда те грбави ИК103 возикали до краја живота !!!
 
Jel to toliko krivo što imam čsst da ih vozim dok ti gledaš i prdiš pored kompa.
 
A zasto ne znaju odrzavati zasto gsp ne ulaze u odrzavanje to su man pogonjeni busevi saman sasiom ili mercedes sto to gsp ne zna da odrzava ...
 
Све је до лоше организације, пре свега лоша организација набавке делова из које произилази лоша организација одржавања па онда имамо франкенштајн крпеже типа фарови Тролзе на БКМ, дрвена седишта у аутобусу са оригинално пластичним, распар врата, до оних возила где није могуће буџити па заврше на клоцнама. Најмање је ту до модела.
 
Treba preventivno raditi remont menjača i ostalih sklopova. Tako je jeftinije (manji rizik od havarije, vozila su planski van saobraćaja) i vozila su pouzdanija.
Tako se nekad radilo sad su novi ljudi nove filozofije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577780#p577780:8vkt46gx je napisao(la):
Gaspar18 » 30 Oct 2018 12:51 am[/url]":8vkt46gx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577741#p577741:8vkt46gx je napisao(la):
Miroslaves » Mon Oct 29, 2018 7:37 pm[/url]":8vkt46gx]Loša vest. Na 3024 (msm da je taj gb) otišao menjač. I on će na klocne.
Надам се да си срећан и да лечиш своје комплексе на пар примерака страног произвођача, а то што нам домаћи произвођач испоручује катастрофалне примерке, за које не знају одржавати то ником ништа? Лако је сипати чорбу и терати даље... Што страни произвођачи немају овде заштиту и право да учествују поштено на тендеру, него се за велике набавке победник зна? Што се за набавке од 10, 20 или 30 аутобуса већ зна победник, а да ништа није оглашено? Буди срећан Мирославе... Дабогда те грбави ИК103 возикали до краја живота !!!
Srećom glupost ne boli.
Ti si nekome našao da pričaš o lečenju kompleksa? Kako te bre nije sramota?
Ne radi se o par primeraka, ali to nije ni bitno, automatski menjači su ugradni deo,skoro svi ugrađuju menjače drugog proizvođača, odlazili su menjači i na par hiljada km, a ne posle pola miliona. Diferencijali su rađeni na dosta njih, ali niko ne spori kvalitet Solarisa i niko se ne sprda sa stranim proizvođačem. O autobuskim sistemima i rešenjima da imaš imalo obraza ne bi reč napisao, jer posle svih laži i izmišljotina u kojima se uhvaćen i mene je već pomalo sramota kad ti nešto napišeš.
 
Поента је што појединци не виде даље од свог дворишта. Нико не види даље од Икарбусових пропуста у самом почетку производње, али се брже боље критикује набавка других произвођача? Па шта ако је на неколико пропевао диференцијал? Да ли неко види обученост мајстора у одржавању за то? Соларис је префињена машина, и да има правде да се да једној те истој посади са 2 возача редовна у резерви било би резултата... О345 Конекто попут 145, 160, 162, 163, 149 пре свега су газили 1,5 милион км до првог БИТНИЈЕГ КВАРА, а неки Икарбуси се ту не могу да похвалити, и зато би боље било да живиш у реалном свету, а не да паламудиш овде на форуму да си посисао сву памет света. Неки су аутобуси, сама чињеница синак мој добри, 174 НЕУНИШТИВИ ЈОШ ГАЗИ КИЛОМЕТРЕ НА 402, а скоро иста га посада вози на 402... Памти се то!
 
И да скратим више једном, смејаћу се више грешкама Икарбуса, него било којих других произвођача, јер за сваки пропуст нико од руководећих кадрова не најебе, него возачи који та чуда возе. Икарбусов огроман проблем задњих 15ак година представља договорна економија, и паразитлук ГСПа! Фабричке грешке на серијама од 2013.године се не могу набројати ни на прсте обе руке, а о сваким детаљима да не причам. Па Маз 203 је сваком серијом све бољи аутобус, јер за јефтиније итекако добијеш исти квалитет, а тек Конекто који је био редован на 610 од Думека и Барбадоса до нове године, 10 година старо, али РАДИ ПОСАО!!!
 
Slavisa bus ikarbus presao 1000 000 km bez veceg kvara i vjerovatno bez odrzavanja
Tako da smanji tu mrznju losa je za onog ko mrzi ...
Da dogovorena ekonomija ne postoji u srb bar onako kako je ti zamisljas u protivnom bi domaca industrija cvjetala a ne uvoznicki lobi ...
 
Gaspar18":1k5uytz7 je napisao(la):
Поента је што појединци не виде даље од свог дворишта. Нико не види даље од Икарбусових пропуста у самом почетку производње, али се брже боље критикује набавка других произвођача? Па шта ако је на неколико пропевао диференцијал? Да ли неко види обученост мајстора у одржавању за то? Соларис је префињена машина, и да има правде да се да једној те истој посади са 2 возача редовна у резерви било би резултата... О345 Конекто попут 145, 160, 162, 163, 149 пре свега су газили 1,5 милион км до првог БИТНИЈЕГ КВАРА, а неки Икарбуси се ту не могу да похвалити, и зато би боље било да живиш у реалном свету, а не да паламудиш овде на форуму да си посисао сву памет света. Неки су аутобуси, сама чињеница синак мој добри, 174 НЕУНИШТИВИ ЈОШ ГАЗИ КИЛОМЕТРЕ НА 402, а скоро иста га посада вози на 402... Памти се то!
Jel ti to opet o sebi pričaš?
Ovo je bolest, ti si patološki lažov i manipulator. Trebao bi u politiku preći, rođen si za to.
Gaspar18":1k5uytz7 je napisao(la):
И да скратим више једном, смејаћу се више грешкама Икарбуса, него било којих других произвођача, јер за сваки пропуст нико од руководећих кадрова не нај***, него возачи који та чуда возе. Икарбусов огроман проблем задњих 15ак година представља договорна економија, и паразитлук ГСПа! Фабричке грешке на серијама од 2013.године се не могу набројати ни на прсте обе руке, а о сваким детаљима да не причам. Па Маз 203 је сваком серијом све бољи аутобус, јер за јефтиније итекако добијеш исти квалитет, а тек Конекто који је био редован на 610 од Думека и Барбадоса до нове године, 10 година старо, али РАДИ ПОСАО!!!
Ne znaš ti jednu fabričku grešku da nabrojiš, jer pričaš priče, što ti rekao jedan, koji je čuo od jednog što je gledao, najbolje je da prestaneš da pričaš dok se ne naučiš kako to treba raditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578012#p578012:oio2sct1 je napisao(la):
direktor » Sre Okt 31, 2018 8:01 am[/url]":oio2sct1]Slavisa bus ikarbus presao 1000 000 km bez veceg kvara i vjerovatno bez odrzavanja

Ja se sećam da je vozio 2 km vezanih očiju

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VMTkoTM5IfM[/youtube]

Direktor bajke su u drugom delu foruma. :dil: Ikarbusi ne mogu da izađu iz kruga fabrike a da ne pogube podla delova ili da se ne pokvare.
 
Ziko bile fotke brendiranog autobusa ... cak sam se vozio zaboravih garazni broj a ti ppceo da gasparis ...
 
Има решења за Икарбус, зове се "стави неког Атилу да управља фирмом", постао би синоним за квалитет наредних 100 година
 
Džaba i Atila kad nema para i sredstava. Da neće možda oni "pravi" stručnjaci da rade za 300 evra u proizvodnji? Plus im i ta crkavica ne leže na vreme. Malo malo, pa im plata kasni. Mora se ulagati u tehnologije konstantno, a možda još i više u kadrove. Od ničega je teško napraviti nešto. A i ovako je fabrika stala sa radom. Ako ih kinezi ne preuzmu, sumnjam da će ovoga puta izbeći definitvno zatvaranje.
 
Vrh