Надам се да си срећан и да лечиш своје комплексе на пар примерака страног произвођача, а то што нам домаћи произвођач испоручује катастрофалне примерке, за које не знају одржавати то ником ништа? Лако је сипати чорбу и терати даље... Што страни произвођачи немају овде заштиту и право да учествују поштено на тендеру, него се за велике набавке победник зна? Што се за набавке од 10, 20 или 30 аутобуса већ зна победник, а да ништа није оглашено? Буди срећан Мирославе... Дабогда те грбави ИК103 возикали до краја живота !!![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577741#p577741:1v9heuvj je napisao(la):Miroslaves » Mon Oct 29, 2018 7:37 pm[/url]":1v9heuvj]Loša vest. Na 3024 (msm da je taj gb) otišao menjač. I on će na klocne.
Srećom glupost ne boli.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577780#p577780:8vkt46gx je napisao(la):Gaspar18 » 30 Oct 2018 12:51 am[/url]":8vkt46gx]Надам се да си срећан и да лечиш своје комплексе на пар примерака страног произвођача, а то што нам домаћи произвођач испоручује катастрофалне примерке, за које не знају одржавати то ником ништа? Лако је сипати чорбу и терати даље... Што страни произвођачи немају овде заштиту и право да учествују поштено на тендеру, него се за велике набавке победник зна? Што се за набавке од 10, 20 или 30 аутобуса већ зна победник, а да ништа није оглашено? Буди срећан Мирославе... Дабогда те грбави ИК103 возикали до краја живота !!![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577741#p577741:8vkt46gx je napisao(la):Miroslaves » Mon Oct 29, 2018 7:37 pm[/url]":8vkt46gx]Loša vest. Na 3024 (msm da je taj gb) otišao menjač. I on će na klocne.
Jel ti to opet o sebi pričaš?Gaspar18":1k5uytz7 je napisao(la):Поента је што појединци не виде даље од свог дворишта. Нико не види даље од Икарбусових пропуста у самом почетку производње, али се брже боље критикује набавка других произвођача? Па шта ако је на неколико пропевао диференцијал? Да ли неко види обученост мајстора у одржавању за то? Соларис је префињена машина, и да има правде да се да једној те истој посади са 2 возача редовна у резерви било би резултата... О345 Конекто попут 145, 160, 162, 163, 149 пре свега су газили 1,5 милион км до првог БИТНИЈЕГ КВАРА, а неки Икарбуси се ту не могу да похвалити, и зато би боље било да живиш у реалном свету, а не да паламудиш овде на форуму да си посисао сву памет света. Неки су аутобуси, сама чињеница синак мој добри, 174 НЕУНИШТИВИ ЈОШ ГАЗИ КИЛОМЕТРЕ НА 402, а скоро иста га посада вози на 402... Памти се то!
Ne znaš ti jednu fabričku grešku da nabrojiš, jer pričaš priče, što ti rekao jedan, koji je čuo od jednog što je gledao, najbolje je da prestaneš da pričaš dok se ne naučiš kako to treba raditi.Gaspar18":1k5uytz7 je napisao(la):И да скратим више једном, смејаћу се више грешкама Икарбуса, него било којих других произвођача, јер за сваки пропуст нико од руководећих кадрова не нај***, него возачи који та чуда возе. Икарбусов огроман проблем задњих 15ак година представља договорна економија, и паразитлук ГСПа! Фабричке грешке на серијама од 2013.године се не могу набројати ни на прсте обе руке, а о сваким детаљима да не причам. Па Маз 203 је сваком серијом све бољи аутобус, јер за јефтиније итекако добијеш исти квалитет, а тек Конекто који је био редован на 610 од Думека и Барбадоса до нове године, 10 година старо, али РАДИ ПОСАО!!!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578012#p578012:oio2sct1 je napisao(la):direktor » Sre Okt 31, 2018 8:01 am[/url]":oio2sct1]Slavisa bus ikarbus presao 1000 000 km bez veceg kvara i vjerovatno bez odrzavanja