Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
I 421 i 410 rade, radi i 1124, ne znam koji je model al ima iste prozore kao i ova dva(421 i 410 imaju manuelne menjace). I 958 radi i 442(ne znam koji su modeli)... Bio je i 1054 al nema ga duze vreme da radi(nije zvanicno rashodovan al nema ga u saobracaju).
 
421 ti je RABA tj IK-202 iz 1996 najstariji zglobni, 442 ti je isto 202 ali iz 2001 ja nislim. 958 ina drvena sedists i sa Karaburm je dosso u zemun 201 je. 410 i 1124 su iz 1999 oba su 201 samo sto je 410 Zemun a NBGD je 1124. 1054 nema od maja. Dosao sa karaburme takodje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579037#p579037:2jcrqrt6 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sun Nov 04, 2018 5:31 pm[/url]":2jcrqrt6]Kad smo kod Ikara, jel imaju upućeniji članovi nekih novih saznanja o priči sa Kinezima? Ili uopšteno, jel ima nekih novosti? Odjednom sve to utihnulo...


Pa u Ikarbusu je trenutno malo haotično stanje ne radi se ništa ne primaju nove porudzibine , tender za novi su dobili ali nisu ni počeli da prave vozila opšti haos vlada msm nzm al ako ovo sa kinezima ne uspe eto katanca al bez zezanja
 
Кад је био тај тендер? Ко га је објавио? Кад га је објавио? Оно што је тек Кеша налупетао, а тек ти Липони... Много ме разочараваш... Када и коме и због чега? Када ће се истини у очи погледати? А оно тек за славишу чувеног? Па то је чудо радило на 109, где брда видело није... А тек ЛЕ на 89, људи кад их на Козари виде, као да се пењу на Хималаје, а не на 89... Исто и за м серију, плаше се људи тих аутобуса аман заман... Нека се само запитају зашто је Конекто практичнији у целој тој причи ту... До скоро је на 89 било 3 ЛЕ, сад само један, а ни тај један уме да не изађе, јер возачи на 89 су генерално угрожени возећи те срамоте за које се магла продаје да су аутобуси... Исто важи и за М серију... На силу наметнуто, али ћути и трпи... Самоуправни социјализам и паразит у виду Икарбуса... Маде ин Србија !!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580378#p580378:2zbv8qqj je napisao(la):
Gaspar18 » Sub Nov 10, 2018 12:56 am[/url]":2zbv8qqj]Кад је био тај тендер? Ко га је објавио? Кад га је објавио? Оно што је тек Кеша налупетао, а тек ти Липони... Много ме разочараваш... Када и коме и због чега? Када ће се истини у очи погледати? А оно тек за славишу чувеног? Па то је чудо радило на 109, где брда видело није... А тек ЛЕ на 89, људи кад их на Козари виде, као да се пењу на Хималаје, а не на 89... Исто и за м серију, плаше се људи тих аутобуса аман заман... Нека се само запитају зашто је Конекто практичнији у целој тој причи ту... До скоро је на 89 било 3 ЛЕ, сад само један, а ни тај један уме да не изађе, јер возачи на 89 су генерално угрожени возећи те срамоте за које се магла продаје да су аутобуси... Исто важи и за М серију... На силу наметнуто, али ћути и трпи... Самоуправни социјализам и паразит у виду Икарбуса... Маде ин Србија !!!

Jel te ja teram da čitaš ono što piše moja malenkost? Kad bi odgovarao na milon tvojih ispisanih gluposti, ne bih se skidao sa ovog foruma. Reč je o pet autobusa za Novi Sad, tako da ne moraš toliko da dramiš.

Nešto te nema da komentarišeš vinovnike jedne vrlo ozbiljne, i jedne ne tako strašne nezgode, a odnosi se na Temse naravno. Koliko je putnika trenutno ugroženo, a tu su i vozači naravno, radom preostalih 24 autobusa, većinom angažovanih na jakim i poprilično opterećenim linijama? To te ne interesuje preterano. Da je Ikarbus u pitanju, ispisao bi ti bar 20 postova.
 
Ovde, cista patologija...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Извини, Темзама је ово прва година у иоле тешком и мукотрпном раду, немамо паре за боље... Свима широко одрешене руке за обављање у систему градског превоза, ко год има пара нека се отвори за било шта, па шта је Београд сад постао, него конгломерат за пробу аутобуса !!!
 
Žalosno je to sto to nije jedini bus sa takvim gumama...
 
Bitno da su svima povećali plate (koeficijente) osim vozačima i održavanju. Ovi zadnji nisu ni potrebni.
 
Danas me vozio IK 218M na 23. Ne znam koji gb, nisam obraćao pažnju. Moram reći da ubavo greje, a i lepo klizi po kolovozu. Prijatno me iznenadio.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582305#p582305:1y2o9ob4 je napisao(la):
Žika » Ned Nov 18, 2018 9:07 pm[/url]":1y2o9ob4]Bitno da su svima povećali plate (koeficijente) osim vozačima i održavanju.
Kakvi carevi... :roll:
 
Ortak pop.izdeo, poslao mi neke objave sa neta.



Otpravnici koji ničemu ne služe, koje je trebalo ukinuti sa dolaskom DJP i daljinskog praćenja dobijaju povećanje koeficijenta na 3,5 i sada su u rangu sa KV mehaničarima. Vozači autobusa su ostali na 3,8/3,9 (solo/zglob).
 
Danas sam se vozio, uzasno mi je žao stanja u GSP-u, tacno nema vozača. Novi vozaci obicno se vidi da su priuceni. Da li je moguce da su svi kvalitetni vozaci otisli. Ostali su i kad su bile 90-te, i turbulentne 2000. I cak za vreme krize, kako onda je moguce da u vreme “ekonomskog buma” svi pobegnu. Užas, mislim da period od 20 godina od bombardovanja smo mogli da izgradimo zemlju i poboljsamo plate, penzije standard ali na zalost sve nas sad sustiže i blizi se momenat kad cemo platiti cenu floskule “ako ti neces da radis ima ko hoce”. Nece imati ko da prevozi u Beogradu...ustvari imace ali bice uzasno skup prevoz onda.
 
Priča oko uniformi se zakuvava.


46436795_1143603205794059_6457776735931858944_n.jpg


https://www.facebook.com/sosgsp/photos/ ... 26/?type=3

piše se i u Blicu

https://www.blic.rs/vesti/beograd/zapos ... ju/4rl6wc7

Zaposleni u ovom javnom preduzeću ne smeju ni da se UGOJE, NI DA SMRŠAJU


Mkhk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTWpZN01EQV8vOGRiYzkwYjA1YmUzYWZlZTM0ZjQyZTNiODMzOGYzYWMuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB



Poslednjih dana aktuelna je tema uniformisanja zaposlenih u JKP GSP "Beograd", tačnije, u fokusu je bila svota novca izdvojena upravo u tu svrhu. Ipak, ukoliko se osvrnete na Pravilnik o uniformi zaposlenih JKP GSP "Beograd", koji je osvanuo na društvenim mrežama, i posebno na propisan način korišćenja uniforme, shvatićete sa kakvim se potencijalnim problemom suočavaju zaposleni u pomenutom preduzeću.
Naime, uniforme već zadaju glavobolje radnicima, s obzirom da je pravilnikom predodređeno da se "uniforma ne sme nikako prepravljati i menjati čitave dve godine", što je njen rok trajanja. To bi nadalje značilo da ukoliko se neko od zaposlenih ugoji ili naglo smrša, mora da nosi uniformu koja mu ne odgovara dok je "u roku".

Prepravljanje uniforme zabranjuje, kako stoji u dokumentu, "menjanje oblika, kroja, boje, oznake... E sad da li je zabranjeno malo prekrajanja u slučaju viška kilograma, nije baš najjasnije.
Ipak, ono što je još alarmantnije jeste postojanje Člana 14. ovog Pravilnika, kojim je propisano da "ukoliko u roku trajanja uniforme, korisniku prestane radni odnos u JKP GSP "Beograd" na osnovu pisanog sporazuma sa poslodavcem, otkazom ugovora o radu od strane zaposlenog ili otkazom ugovora o radu od strane poslodavca, korisnik zadržava uniformu, ali je dužan da isplati deo iznosa njene nabavne vrednosti uvećane za PDV, srazmerno preostalom roku trajanja".

Podsećanja radi, kompletna uniforma košta blizu 40.000 dinara, te je jasno da se radnici osećaju kao "u klinču", te su se i sami požalili u objavama na društvenim mrežama.


Pogledajte prilog 1
 
Vrh