GSP nema ama baš nikakve veze sa naplatom usluge, a privatnici još manje. Grad šverc koristi kao izgovor za loše funkcionisanje GSP-a, i to je ko zna koliko puta ovde ponovljena činjenica. Privatnici dobijaju paušal po pređenom kilometru, dok se GSP finansira kroz unapred određenu masu novca, očigledno neadekvatnu rashodima i potrebama za novim delovima, alatima itd. Interesantno je što se privatnici smatraju za savesne, iako je i više nego očigledno da dobar deo njih ima održavanje i ispod nivoa nekih pogona GSP-a. Jel treba da ih nabrajam? Jel se neko vozi Ćurdićem, Lekonom, Transproduktom, Arrivom (Imaju nemali broj poprilično izakanih i štrokavih autobusa), Luijem, Košavom i da ne idem dalje. Evo, jednog relativno novog niskopodnog Liaza Tamnave transa, viđam već par meseci sa komplet ulubljenom i oguljenom levom stranom. Na mestu jednog razbijenog stakla stavljen pleksiglas. Kako je moguće da takav mesecima izlazi u saobraćaj? Naravno da je GSP daleko od sjajnog, al predstavljati privatnike kao toliko bolje potpuni je apsurd, imajući u vidu starost voznog parka na prvom mestu. Ima ih i sa stvarno kvalitetnim održavanjem, ali uopšte ne bih mogao da se zakunem da su u većini.