Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Nama da su veći prozori na Solarisu, ne bi bilo svrhe imati klima uređaj, to bi se otvaralo stalno. Solarisu sa ispravnim klima uređajem, ne treba nikakav prozor, izolacija i klimatizacija, perfekt. Ali, kad ne radi, za ne poželeti ni najgorem neprijatelju. Mora više da se radi, malo je to ljudi na ovoliki broj vozila.
 
Mogu i veliki prozori da budu na kljuc nije to sf tehnologija
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9rAAMInHzNs[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564588#p564588:3iisotqm je napisao(la):
direktor » Pon Sep 03, 2018 8:55 pm[/url]":3iisotqm]Mogu i veliki prozori da budu na kljuc nije to sf tehnologija

nemo se zaje*******avas, oni bi zakljucali odma, dok jos klima radi, a kad se pokvari imali bi bol u predelu lakta da ih otkljucaju, i verovatno isto ne bi otkljucavali kad namerno ne pale zbog izmisljenih razloga sto drug @bender kaze
 
Jel neko stvarno misli da vozač želi patnju svojim putnicima i namerno ih maltretira?
Zar mislite da i njima ne bi bilo ugodnije i lakse u klimatizovanom vozilu, u kome oni za razliku odnas provedu 7-8 pa i vise sati?



Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Kod ČKD-KT4 YUB-M tramvaja sam video ventilator u kabini vozača.
 
ne znam ja, ja se iz mog licnog iskustva osecam maltretiranim, e sad dal je za to kriv vozac ili gsp ili djp ja to stvarno ne znam, a dok ne budem u mogucnosti da to promenim nece me ni zanimati
 
zar ne bi oni hteli da voze nove autobuse u kojima sede 7-8 sati? Zašto ih onda sje*******avaju za 1 god?
Zašto neki solarisi su kao novi, dok se neki raspadaju.
 
Zato što se deo njih vodi logikom ''nije moje, baš me briga''. A ima i onih koji namerno to rade, iz raznih razloga. Takođe, dosta zaposlenih ovde, posebno u državnim firmama, nemaju nikakav osećaj za reprezentativnost. Nemaju nimalo ponosa u tome što rade. Pričali smo o tome svojevremeno na temi Modernizacija železnice. link

Evo ima na temi i ljudi koji rade u GSPu pa oni mogu da potvrde (ili opovrgnu) to. Naravno, svaka čast onima koji nisu takvi. Kao npr onaj mladi vozač hipster :D (ne kažem to u pogrdnom smislu) na 31 što je bio par puta i u novinama. On npr uvek čuva Solarisa kojeg mu daju. Kao i još neki drugi koje sam viđao po gradu.
Ali ima ih i dosta koje taaaaako boli uvo za sve da im ne bi dao T-34 u ruke a kamoli skupoceno gradsko vozilo.
 
Imaš i one što rade na sve strane pre ili posle GSP pa im je vožnja u GSP-u preko austrijskog kancelara i tako se ponašaju. Mada mi opet nije jasno takvo ponašanje jer će leti i zimi napatiti sa kršem. Ili su to i oni koji nemaju stalan polazak pa svaki mesec menjaju. Te tek ništa ne interesuje da čuvaju.

Bender sve si lepo primetio.
 
bc5a9df6293249892d4f003b0905dd5c.jpg

Данас поред палате правде


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Jvas4flI5pw[/youtube]

:D Jel to onaj što je služio kao gumarska radionica?
 
Potpuno je nepotrebno arčiti ovoliki autobus za gumarsku radionicu i trošiti toliko nafte kada neki prevoznici koriste čak i običan karavan gde natrpaju jedan autobuski točak. Zašto nisu mogli da kupe još jedan kombić pri poslednjoj kupovini kombija za servis ili da neki stari kombi osposobe za gume nego ih bukvalno nije briga za troškove ni najmanje.
 
GSP voli te ''uradi sam'' i ''štap i kanap'' kreacije. Zašto koristiti kombije ili kamione kao svi drugi prevoznici po svetu kad korišćenje starih autobusa otvara mogućnosti za razne majstorije, improvizacije i modifikacije. :D

Al dobro šalu na stranu, mislim da su te autobuske gumarske radionice već skoro pa izbačene iz opticaja, vidim da sad sve češće koriste one srednje i lake kombije što su nabavili u prethodnih par godina. Njih redovno viđam na intervencijama, dok ove stare autobuse GR nisam video u akciji baš dugo.
 
I dalje služi kao gumarska radionica. Na liniji nije bio preko deset, a možda i celih petnaest godina. Došli su početkom 2000-tih ili možda čak i krajem 90-tih, i nisu tako dugo radili na liniji. Pored Mercedesa 305, bilo je i MAN-ova SL200 koliko se sećam. Dobri autobusi, al već tada matori (proizvedeni između 1982 i 1984 godine ako se ne varam). Poslati da nam na kratko pomognu u teškim trenucima, za razliku od kasnije donacije MAN-ova NL202, Mercedesa 0405 i 0405G, kao i niskopodnih 0405N2, tada znatno mlađih vozila, većinom sređenih i sa ne tako velikim kilometražom. O njihovoj istoriji bi se još što šta moglo napisati, al da ne dužim sad. U svakom slučaju, obeležili su jednu epohu u Evropi, i definitivno zaslužuju posebno mesto u istoriji evropske autobuske industrije.
 
Ranije je znalo da bude i više gumarskih intervencija. U to vozilo treba da stane vozač i minimum dva gumarska radnika, jedna dizalica , krokodilka, klocne, panjevi, alat, pneumatski pištolj ...i minimum jedna guma, nekad i više. Nekad se tu nađu i boce i bravari kada treba grejati brezone ili iseći neki deo.
Mali pick-up ne vrši posao dok veći zatvoreni kombi (sa kompresorom) bi možda mogao da odradi ulogu.
 
Ако је комби мали, онда су могли да набаве камион, мада има ГСП неколико тамића, онај један фургон ТАМ 130, а реално и онај ФАП са дуплом кабином би могао да одради тај посао, може мајсторе да повезе а има товарни простор. Но са друге стране, овај модел је преживео сечење захваљујући својој намени , да има памети па да га сачувају за музеј.
 
Mislim da Novi Beograd već decenijama ima TAM 130T11 baš prilagođen gumarskoj radionici sa utovarnom platformom.
 
Da, sa tamno plavom. Pre par godina je sređivan. Vrata bila trula skroz, ako se dobro sećam. Sva sreća, pa su imali donora delova na Dorćolu.
 
Juce oko 12 na Slaviji 31 Solaris, ulazimo polako jer se neka baba vuče na vratima, taman zakoračim, vozač zatvara vrata, srećom pa sam brzo uleteo inače bi me isekla na dva dela. Podesili su da se zatvaraju vrata onako brzo i kruto.
 
Ti juče da slaviš kao rođendan. Još nije zabeleženo da vrata seku na pola ali nikad se ne zna.
 
Vrh