Bilo je par LE-a sa reklamnom, čija se farba dobrano skinula zajedno sa folijom. Ima tome više meseci. Inače, tačno je da im se ljušti farba, a to je većina, mislim, odavno primetila. Proces ubrzava i "grubo" pranje, o čemu sam već pisao. Nekoliko njih je već i prefarbano po reklamaciji. Oplate jesu aluminijumske, i verovatno da prajmer nije dobar. Za sve je potrebno vreme i tehnologija, a kako nemaju ni jedno ni drugo, dobijemo šta dobijemo, ali opet, ima ih i kod drugih prevoznika gde problem nije toliko izražen. Uvek ista priča. Moraju nadležni i iz GSP-a reagovati na vreme. Jeste da vozilo ne može raditi par dana, al druge nema nego da se bus prefarba komplet. Ako ništa drugo, sa korozijom nebi trebalo da imaju problema dugi niz godina. Prototipovi 112.3 i 218.3 (VOLVO B7LA šasija i HESS karoserija), sa takođe aluminijumskom oplatom (dal je beše i sama konstrukcija od aluminijuma ne bih znao, ali se sećam da je pominjana i cobolt tehnologija spajanja šrafovima mesto zavarivanjem), zdravi su i dan danas, 14 godina od kad su napustili fabričke hale. 888 leži već dugo u rashodu, dok 777 služi za transport delova, mada sam ga viđao i na liniji pre par meseci.