Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565897#p565897:3nmjitws je napisao(la):
Вожд » Sub Sep 08, 2018 8:47 pm[/url]":3nmjitws]
file.php

ovaj zuti krov kao simbolizuje da su zuti jos uvek na vrhu? t̴̨͎̄̋e̴͚͛õ̶͎ȓ̵̻̝i̸͚̅͋j̴͙̓e̶̙̾̈́ ̶͙̋̚ẑ̷̫͚a̵̹̰͊v̵̗̠̍ě̷̫͝r̵͕͌̈́e̷̗̣̽ se obistinjuju :lol:
 
Na 89 zabelezeno veceras dva ili tri zamackana LE Ikarbusa, garazne brojeve ne otkrivam, ali dajem pomoc, imali su radove od drugih do trecih vrata, i opet estetski izgleda ruzno, a sa druge strane pitam se da li taj Ikarbus ovde nas pravi idiotima u smislu da im vozila vec nakon dve godine imaju problem sa time? Koji je tu proces u pitanju, ko je tu problem najveci?
PS. liponi znam sa kime se juris iz mog bloka ;)
 
Sta ti napisa gaspare sta je tu ikarbus kriv sa odrzavanjem gsp mogo bi da porazgovaras ako su autobusi udareni ocesani sta treba imarbus dzabe da ih ofarba mozda ....
 
To su oni što im je reklama skinula farbu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Na kojim LE autobusima je stavljana reklama? Mislim da je to pre mazanje zbog problema koji je jos izasao iz fabrike. To skidanje farbe sam primetio jos pre godinu dana pa sam pitao na GSP forumu koji je fazon, a onda sam dobio i odgovor.
Mare i na nekom IK112M sa 53-ke sam primetio da se ljusti farba u zoni iznad srednjih vrata, ali su 112LE kriticniji dosta po pitanju ljustenja farbe sa oplate. Jedan moj drug, inace vozac u Kosmaju, je pri preuzimanju novih vozila iz Kosmaja pricao sa jednim od radnika tamo po pitanju kvaliteta farbanja i odgovor je bio da su od modela 112LE poceli da koriste aluminijum umesto obicnog lima za oplatu i da jos nisu totalno savladali farbanje istog. Mislim ljudi se uce na seriji vozila, znajuci za koga idu ista i da taj neko nista nece preduzeti povodom toga pa ni uloziti reklamaciju na kvalitet farbanja na koji inace ima garanciju.

Tako da, posle toliko vremena je verovatno postalo kriticno to skidanje farbe da su morali da ih poprave.
 
Bilo je par LE-a sa reklamnom, čija se farba dobrano skinula zajedno sa folijom. Ima tome više meseci. Inače, tačno je da im se ljušti farba, a to je većina, mislim, odavno primetila. Proces ubrzava i "grubo" pranje, o čemu sam već pisao. Nekoliko njih je već i prefarbano po reklamaciji. Oplate jesu aluminijumske, i verovatno da prajmer nije dobar. Za sve je potrebno vreme i tehnologija, a kako nemaju ni jedno ni drugo, dobijemo šta dobijemo, ali opet, ima ih i kod drugih prevoznika gde problem nije toliko izražen. Uvek ista priča. Moraju nadležni i iz GSP-a reagovati na vreme. Jeste da vozilo ne može raditi par dana, al druge nema nego da se bus prefarba komplet. Ako ništa drugo, sa korozijom nebi trebalo da imaju problema dugi niz godina. Prototipovi 112.3 i 218.3 (VOLVO B7LA šasija i HESS karoserija), sa takođe aluminijumskom oplatom (dal je beše i sama konstrukcija od aluminijuma ne bih znao, ali se sećam da je pominjana i cobolt tehnologija spajanja šrafovima mesto zavarivanjem), zdravi su i dan danas, 14 godina od kad su napustili fabričke hale. 888 leži već dugo u rashodu, dok 777 služi za transport delova, mada sam ga viđao i na liniji pre par meseci.
 
Njima 777 i 888 otisli motori i nece da sredjuju buduci muzeski eksponat
 
777 je odavno izgubio originalni VOLVO-ov motor od 7L i 250ks, a dobio MAN-ov sa nekog od rashodovanih autobusa. Dal je 888 otišao u rashod "samo" zbog motora ili je crklo i još nešto od vitalnih sklopova, ne bih znao.
 
Rashodovan pre možda dve godine. Radio je okruglo 20 godina. Šteta što je proizveden samo jedan primerak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566196#p566196:33zlajtc je napisao(la):
Kesha » Ned Sep 09, 2018 10:13 pm[/url]":33zlajtc]Rashodovan pre možda dve godine. Radio je okruglo 20 godina. Šteta što je proizveden samo jedan primerak.
I nisu ga mogli sacuvali za muzej,ipak je bio prvi niskopodni autobus u Srbiji.
 
Karaburma ga je bukvalno cedila do samog kraja. Bio je u katastrofalnom stanju pred rashod, i neko vreme je korišćen za transport delova i fluida. Jeste bio prvi niskopodni autobus proizveden u Srbiji, a iako prvenac, nije imao niti jednu veću manu. Odlično podvozje (MB0405N), dobra konstrukcija i solidan enterijer za vreme u kome je nastao. Svakako iznad svega što je Ikarbus do tada napravio. Da li je nešto veća cena bila jedina prepreka, ili pak spoljnopolitička situacija, ko će ga znati. Šteta što nije zaživeo.
 
Ne znam kad će prestati zaluđivanje sa muzejom?
Nema ga, a neće ga ni biti, kako sam čuo neke od navodno sačuvanih, odneše skoro u otpad, valjda je to dovoljno da se razbiju te iluzije.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Нема ту слуха ни за основно одржавање, а камоли чување старих возила за било какав музеј. И тако је у целој земљи генерално не само у ГСПу.
 
Generalno moglo se nešto uraditi, da to nisu radili ljudi koji nisu sposobni da urede ni ulaz u sopstveni stan, a kamoli da organizuju nešto ozbiljno kao što je restauracija i muzej.
 
Nažalost, nema ko time da se bavi, a nedostaje i novca i adekvatnog prostora naravno. Ajde što su dugo čekali navodnu restauraciju, nego su ostavljeni da leže godinama, izloženi svim mogućim spoljnim uticajima. Nije to period od godinu dve, pa da im se i ne dogodi ne znam šta. U krugu SP Dorćol nema nijedne slobodne hale ili makar nekog, kako tako zaklonjenog prostora, gde bi mogli da čekaju neke bolje dane. I Leyland-a sam viđao ko zna koliko puta do sad parkiranog na otvorenom. Jedan deo objekata u sklopu "garaže", nakon požara nikad nije obnovljen.
 
Što bi rekli Sremci "mal nisam krepo" u 3284 na 23. Presedanje iz 3085 (naravno Novi Beograd) sa uključenom klimom u 3284 (naravno Karaburma) je predstavljalo osećaj kao da sam se teleportovao iz Finske u Kuvajt. Ne ljudi moji, ono "čudo" nije samo bez ispravne klime - očito je i bez ikakve funkcionalne izolacije. :roll:

Radi WiFi ali jedva.

Šta se dešava sa Karaburmom? Prazni Karaburmini Solarisi se vuku kao puževi sa ugašenim klimama uz Ustaničku. Na istom delu trase novobeogradski jure puni kao besni uzbrdo sa uključenom klimom sasvim normalno. I ne samo Solarisi, čak i N serija.
 
I klime i wi-fi su u poslednje vreme postali nesto poput urbanih legendi i ekskluzivnog sadrzaja koji se koristi samo kad treba neko od mudonja da se slika za novinare.

Opet, da ih covek pita za koj andrak su ih uopste uzimali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566984#p566984:22b2w9su je napisao(la):
Express » Sre Sep 12, 2018 5:57 pm[/url]":22b2w9su]Što bi rekli Sremci "mal nisam krepo" u 3284 na 23. Presedanje iz 3085 (naravno Novi Beograd) sa uključenom klimom u 3284 (naravno Karaburma) je predstavljalo osećaj kao da sam se teleportovao iz Finske u Kuvajt. Ne ljudi moji, ono "čudo" nije samo bez ispravne klime - očito je i bez ikakve funkcionalne izolacije. :roll:

Radi WiFi ali jedva.

Šta se dešava sa Karaburmom? Prazni Karaburmini Solarisi se vuku kao puževi sa ugašenim klimama uz Ustaničku. Na istom delu trase novobeogradski jure puni kao besni uzbrdo sa uključenom klimom sasvim normalno. I ne samo Solarisi, čak i N serija.

Dešava se Safe Mode. Sistem za prečišćavanje izduvnih gasova SCR katalizator ima neipravnost i motor se baca u tzv Safe Mode/ redukovana snaga , kako bi vozilo moglo da se ukloni sa puta ili da dođe do radionice. Nikako da se vozi danima.
 
Juče sam se vozio sa crvenim Solarisom na 31 u kome je pičila klima k'o luda. Nažalost nisam uspeo da vidim koji je garažni broj , zato što nisam stigao da vidim broj sa strane , a pozadi nije bilo nikakve oznake.
 
Vrh