TIme što su dobili smišljeni i standardni odgovor, nazovi predstavnice GSPa.
Mogu da se opkladim da ne zna ni broj koliko vozila ima u firmi, a ne nešto dalje.
PReraspodela rada, prevedeno na metod GSPa, pozivanje vozača na slobodan dan da odrađuju, pravljenje rasporeda sa jednim slobodnim danom, što sem što je malo naporno, malo je i nezakonito. Nedostatak je i veći, samo što se ne priznaje, zimski red vožnje na papiru, a u praksi će se čekati kao i do sada, što zbog sve veće "ispravnosti" vozila, što zbog toga, da te šihte i dopune koje će dodati (na papiru) neće imati ko da izveze.
Umesto da olakšavaju i omoguće dolazak novih ljudi, obuku mladih kroz program škole GSP, da omoguće ljudima sa strane da dođu u BG da rade, obezbedivši im smeštaj, GSP se odlučio da i tu malo zaradi (tj. par odabranih da zarade), pa sada privatna agencija traži i zapošljava vozače, po vrlo dobrim uslovima, toliko dobrim da beže kod privatnika gde mnogo više rade, ali bar imaju neki novac za to.
Problem nije ovde 200 ljudi, problem je mnoooogoooo veći, ali dobro, polako, kad stane jedan dan sve, onda će neko o tome razmišljati, bliži se 97ma gospodo iz GSPa, dolazi ponovo, nećete još dugo zastrašivati, premeštati ljude koji odbijaju da rade na slobodan dan, nećete još dugo uskraćivati ljude za odmore jer nema ko da radi, samo polako, neće pomoći ni sindikati koje držite.