Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 270 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    283
Jao pa sad se sećam, čak sam i pročitao taj članak tad. Al sam potpuno zaboravio na njega. Elem fala svima na odgovorima. :)
 
Овај Маз 215 што ме је возио на потезу 600, је за мене оставио утисак аутобуса као створеног за тај потез, простора сасвим довољно позади, није бучан као Икарбус, само опет тај концепат је јако чудан са мотором напред, а нископодан је... Зглобни Мегабус је за ту категорију далеко испред свих, још песма мотора му је најбоља... Најбоље грми и звижди узбрдо...
 
Japanci su odradili svoje. Mnogo su doprineli GSP-u ali njihov radni vek je prošao.
 
Gde su "odradili svoje"? Odradili jesu dok su satirani po 16, 23 i 95 itd..., i sad mogu da krvnicki ginu na linijama poput 610 i 611, mada ni 85 nije losa za njihov rad. Ipak su to kvalitetna vozila pre svega!
 
Mogu ali sa generalnin remontom. Ovi na 601 se kvare kao ludi, pregrevaju se vozačima zadaju muke.
 
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... Pakistanci

Oće :D :D :D boli ih klinac odoše i oni put Nemačke

GSP ostaje bez vozača: Voziće nas Pakistanci
Beograd -- Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd ima veliki problem sa nedostatkom vozača i pitanje je hoće li 3. septembra uopšte moći da vozi po redovnom redu vožnje.


"U doglednoj budućnosti može da se desi da Srbija ostane bez vozača", rekao je za Jutro na Prvoj predsednik samostalnog sindikata GSP Beograd Zoran Antić.

"Imamo potpisano saopštenje sa Skupštinom grada Beograda da će od oktobra kroz kolektivni ugovor posebno za vozače GSP-a biti značajnih povećanja primanja, jer smo na dnu lestvice po platama", istakao je on.

Kako je rekao, cilj je da se zadrže postojeći vozači da ne odu jer imaju "čvrst dogovor sa skupštinom da će se osetiti značajno poboljšanje".

GSP trenutno ima 2.800 i 3.000 vozača, a Milana Božovića iz Komiteta za bezbednost saobraćaja tvrdi da celoj Srbiji nedostaje vozača, oko 5.000.

"Postojao je čitav niz aktivnosti da se zadrže i poveća broj vozača. Razmišljalo se da se pomeri starosna granica, da se vozi od 20 i 21 godine, kao što su uradile Hrvatska i Slovenija tj sve zemlje koje imaju problem sa vozačima, a sada tamo odlaze i naši zbog novca", rekao je Božović.

Antić kaže da naši vozači mahom odlaze u Nemačku gde su plate 1.200 i .1500 evra, a u GSP-u su 400 i 450 evra.

"Bitno je istaći da će to značajno da se promeni od 1. oktobra. Tu ima jako puno stavki koje utiču na platu, bonusi, noćni rad, minuli rad", dodaje on.

Božović je podsetio i da su nedavno beogradski prevoznici upozorili nadležne da se ne iznenade ako za nekoliko godine autobuse ne bude imao ko da vozi.

"Ovo je period kada moramo da reagujemo jer ćemo izgubiti transport", upozorio je on.

Antić je podsetio i da je konkurs za vozače stalno otvoren i da sada daju mogućnost da vozači koji imaju C kategoriju konkurišu, da će im GSP platiti D kategoriju uz obavezu da 2 godine rade u ovom preduzeću.

Oni su istakli ozboiljnost problema, konstatujući da će Srbija morati da uvozi vozače iz Pakistana i Indonezije.

Antić je u prilog tome izneo podatak da se na konkurs pre 3 godine javilo 250 ljudi, a da ih sada uopšte nema iako je konkurs stalno otvoren.
 
A 2011. bilo med i mleko.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... _id=498102

Plata vozača GSP i do 80.000 dinara
Beograd -- Među najplaćenijim radnicima GSP Beograd, čak polovina su vozači. Najveća plata šofera u januaru iznosila 79.529 dinara i isplaćena je u pogonu Karaburma.


Na platnom spisku GSP-a po visini ličnog dohotka, među prvih 117 zaposlenih nalazi se čak 50 odsto vozača, a najviše onih koji upravljaju autobusima.

Prosečna plata šofera, prema statistici ovog preduzeća, u januaru je iznosila 49.226 dinara. Iznad ovog proseka jedino su zarade radnika sa visokom stručnom spremom koji su kući poneli u proseku 56.965 dinara.

Najveća neto plata vozača u januaru je isplaćena radniku u pogonu Karaburma, koji je zaradio 79.529 dinara. Ovaj iznos ličnog dohotka svrstao ga je na peto mesto ispod generalnog direktora, koji je u januaru zaradio 121.030 dinara. Ova "šoferska" plata ostavila je za sobom 11 izvršnih direktora, kao i osam zamenika izvršnih direktora čija se primanja kreću od 78.630 do 60.034 dinara.

Najbrojniji, među prvima po visini primanja, su vozači iz Karaburme, a na 117. poziciji nalazi se radnik koji je primio 67.504 dinara. "Ne vidim razlog nezadovoljstva sindikata", kaže v.d. generalni direktor Mileta Radojević.

On navodi da je "kada je pre nekoliko meseci došao u preduzeće zatekao izraženu neravnomernost u primanjima. Tako je direktor pogona od 1.000 radnika zarađivao između 60.000 i 70.000 dinara bez mogućnosti veće zarade, a radnik u održavanju manjeg znanja i radnih sposobnosti, primao je više od mehaničara koji radi na generalnoj popravci motora".

Jedan od prvih koraka koje je preduzeo novi direktor bilo je povećanje plata menadžmentu za 20 odsto, što je jedna od zamerki koju mu sindikati stavljaju na teret. Kako kažu, činjenica je da manji deo vozača ima dobra primanja zahvaljujući prekovremenim satima, radu za praznik, prodaji karata, noćnom radu, pridodajući tome i topli obrok i regres.

"Međutim, 'suva' plata vozača iznosi 35.000 dinara, a sa toplim obrokom i regresom izađe se na 41.000", tvrde predstavnici sindikata i navode da "nisu svi pred penzijom, pa da imaju dodatak na minuli rad, niti mogućnost da rade zadnje polaske do dva sata po ponoći, i još da prodaju 2.000 karata, a uz sve to da rade i za državni praznik".

Nezadovoljstvo potiče i iz činjenice da su vozači "tempirane bombe" jer rade 10 - 12 časova, po 15 dana, da nema HTZ opreme, kao i da su šoferi u ostalim, javnim preduzećima bolje plaćeni.

Neće biti otpuštanja
Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, generalni direktor GSP Mileta Radojević i predsednik Sindikata "Sloga raj" Slobodan Vasić, potpisali su protokol, kojim garantuju da zbog uvođenja novih tehnologija "tiketinga i monitoringa" kao i reorganizacije rada u GSP nijedan radnik neće ostati bez posla.

Takođe, zagarantovano je da će svakom radniku biti ponuđena mogućnost da ostane u GSP, da pređe u radni odnos u drugo javno preduzeće na nivou Beograda, da dobije socijalni program ili neku drugu mogućnost, kako bi ostvario svoja prava iz Zakona o radu.
DECENIJE PLAĆENOG ODSUSTVA
Od 6.500 zaposlenih u GSP u toku prošle godine, njih 3,000 iskoristilo je nešto više od 14.000 dana plaćenog odsustva. Čak trećina odsustvovanja je bila po osnovu rekreativnog oporavka. Zbog nege člana porodice, što zaposleni najčešće zloupotrebljavaju, bilo je iskorišćeno bezmalo 17 odsto ukupnog broja, slobodnih, a plaćenih dana. Najviše su odsustvovali radnici u pogonu Karaburma - 2.974 dana. Interesantno je da je svega 0,16 odsto plaćenih odsustava iskorišćeno za polaganje ispita i stručno usavršavanje.
 
U Indoneziji avio saobraćaj visoko rizičan a da ne pričam o drumskom. Ni Pakistan ne zaostaje puno.
Vrlo brzo bi se mi njima prilagodili. :D :D :D
 
Нек подигну мало стандард и услове живота људима, па нам неће фалити ни возач, ни остала дефицитарна занимања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560906#p560906:27nene2q je napisao(la):
hiavata » Uto Avg 21, 2018 1:00 pm[/url]":27nene2q]Generalno - Azija za izbegavanje.
I jedan deo evrope. I šta ostaje na kraju ?
0 nula.
Desetak vozača dobije godišnje D kategoriju u Srbiji. Obuka košta skoro kao diploma lekara :lol: i što treba da prođe period dok se stigne do D kategorije. I za šta za platu u GSP-u koja je 32-33000 din (posle na to ide topli obrok , regres, minuli rad ko ga ima) ?
Imali su nesreću što dosta vozača ima hrvatske pasoše a njima su vrata širom otvorena.
 
U Egiptu je vožnja u suprotnom smeru autoputa i dalje uobičajena stvar u unutrašnjosti zemlje. Što se tiče Indusa i Pakistanaca oni se u saobraćaju ponašaju ko da voze one autiće u luna parku. Za Indonežane ne znam. Mislim da bi od cele te ekipe oni čak ispali najnormalniji. Ili najbliži normalnom.

Mada u svakom slučaju protiv sam tih suludih ideja o uvoženju radne snage. Ako baš bude moralo, bolje da bude Istočna Evropa, tj Rusi i Ukrajinci (pošto ovi zapadnije od njih i neće više da rade za manje pare). Mislim naravno imaju i oni dosta ludaka, al njih bar možeš da naučiš i utreniraš. I nemaju tendenciju da se šire ko zaraza kad ih dovedeš.
 
Kažu oni iz sindikata da je bitno i kakve autobuse vozači voze i da će sledeće godine voziti nove autobuse. Tako da će sledeće godine doći novi busevi.
 
Ali je čudno što je uzet toliki kredit, ne bi uzeli toliki kredit da je 10-15 autobusa?
 
A vi vijdjeli sluzbeni list gdje je donesena odluka o zaduzenju ili pak tender raspisan ili a ne rekla kazala price
 
Zašto niko ne napiše da i oni koji hoće da rade u GSPu, moraju da se zaposle preko privatne agencije, rade bez slobodnog dana, prava na godišnji, bolovanje. Rade za 30.000 ukupno. Jel su to mere dovođenja novih ljudi?
Sve im prokleto j****...
 
Pa hajde da pričamo o tome, koja je firma u pitanju i kako se ona provlači??? Da li se to radi o PP ugovoru ili šta?

Inače ja sam urednik sajta radnik.rs. Hteo bi da pišem o ovoj temi, ako ti je problem piši mi privatnu poruku.
 
Да ли ви мислите о квалитету, или кванитету? Да ли мислите да ће ико седати на волан за ову беду? Да ли ви мислите да ће неко од возача да ради за овакве услове, да живи у страху да ће га на овом паклу сачекати неки пакао од аутобуса где не чује самог себе и своје мисли, или да ће га у вечерњим сатима чекати неки ужас? Све је то лепо у теорији, али пракса људи... ПРАКСА ГДЕ ЈЕ? Лако је видети у свом чабру, али какав терор и ти возачи трпе, и ја сам увек за треба да будем задовољн и тим возилом што ме вози, али увек треба увозити квалитет него нажалост кванитет (ту је град погрешио итекако)...
 
vucko":dh74lrar je napisao(la):
Pa hajde da pričamo o tome, koja je firma u pitanju i kako se ona provlači??? Da li se to radi o PP ugovoru ili šta?

Inače ja sam urednik sajta radnik.rs. Hteo bi da pišem o ovoj temi, ako ti je problem piši mi privatnu poruku.
O državnoj GSP. Preko privatne agencije šalju ljude, nema više predavanja dokumentacije dole na Dorćolu, pa te zovu kad treba, kud nema ljudi tu i da malo zarade.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh