[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559941#p559941:17jvlr3h je napisao(la):Žika » Pet Avg 17, 2018 6:28 pm[/url]":17jvlr3h]Gašpar , gde li si ? Živ li si ? Dehidrirao ?
Izgleda da čitaju tvoje muke i patnje pa su rešili da uzmu ponovo kredit EBRD banke što mu dođe Solaris u najavi.
Nije 100% tačno ali očekuje se 250 autobusa od tog broja 100 će biti solo.
Ziv sam, od rmpanja po Maxiju, i ako do toga dodje do te nabavke, Ikarbus slobodno moze da se zatvori, a ta nabavka je opet smesna, jer nece se likvidirati serije Ikarbusa do 2008.godine, oni ce rashodovati Japance, a po kvalitetu su daleko ispred bilo koje serije 20X od Ikarbusa, i opet ce na ulici biti grbavi IK103... Jeste lepa vest, ali pitanje je sta ce rashodovati od tih serija. Japance i Konekte cuvati ko oci u glavi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559941#p559941:9jztg1s3 je napisao(la):Žika » Fri Aug 17, 2018 5:28 pm[/url]":9jztg1s3]Gašpar , gde li si ? Živ li si ? Dehidrirao ?
Izgleda da čitaju tvoje muke i patnje pa su rešili da uzmu ponovo kredit EBRD banke što mu dođe Solaris u najavi.
Nije 100% tačno ali očekuje se 250 autobusa od tog broja 100 će biti solo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560127#p560127:1ul27ayx je napisao(la):Kesha » Sub Avg 18, 2018 2:04 pm[/url]":1ul27ayx]
250 novih autobusa će sigurno eliminisati i mnoge matore Ikarbuse, tako da ne treba mnogo da se brineš oko toga. No, treba prvo sačekati raspisivanje tendera preko kredita EBRD-a, ako uopšte dođe do toga. Ikarbus još od neuspele privatizacije 2008/9 godine ima, najblaže rečeno, vrlo ograničen kapacitet proizvođnje, pa je zbog toga i kupljeno 200 Solarisa 2013 godine. Ako Ikarbus i opstane nekim čudom, a sa trenutnim kapacitetom ispod 100 autobusa godišnje, na svakih četiri do pet godina, moraće se uzimati veći kontigenti autobusa nekog od renomiranih proizvođača iz EU, nebi li GSP imao sa čime da radi.
https://www.danas.rs/drustvo/nova-vatro ... up-srbije/[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560137#p560137:tqzvjbxv je napisao(la):direktor » Суб Авг 18, 2018 2:54 pm[/url]":tqzvjbxv]A sto komercjalna banka ne da krefit gradu da kupi ikarbuse
Sve strane banke podrzavaju svoju industriju samo nasi glume budale
Otkud ti to za vatrogasne kamione
Eto tako je moglo i fap i vatrosprem da ih urade bolje da sahranimo industriju mi ce da zivimo od usluga
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560163#p560163:3287tcx6 je napisao(la):Kesha » Sub Avg 18, 2018 6:10 pm[/url]":3287tcx6]Ne mogu baš sada da se setim svih uslova na tenderu, ali više njih Ikarbus nikako nebi mogao da ispuni. Obrt kapitala među prvima, jer traženi mogu imati samo veliki proizvođači. Tu je mislim bio i minimalan broj proizvedenih autobusa na godišnjem nivou. Cifre se ne sećam. Možda može negde da se iskopa. Kredit je inače davao EBRD, a u tom slučaju dolaze u obzir samo autobusi proizvođača iz EU. Kapacitet proizvodnje je veliki problem, naravno, bio i onda, a sada je možda taj problem i veći. Kako god, hitno je potreban veći kontigent novih autobusa. 250 se čini sasvim korektnim za jednu godinu, s tim da se nastavi sa nabavkom, ako ne već sledeće, onda bar druge godine. Odlična prilika da se uspostavi adekvatan kontinuitet nabavke novih autobusa. Osamdesetak autobusa bi bio neki optimum na godišnjem nivou.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556349#p556349:3287tcx6 je napisao(la):Žika » Sre Avg 01, 2018 9:59 pm[/url]":3287tcx6]Koliko se vidi iz Politike od 19.10.2012. g http://www.politika.rs/scc/clanak/23709 ... m-ponudaca
Строги услови ЕБРД-а
Пропозицијама конкурса за набавку 180 аутобуса прецизирано је да понуђач мора да испуни неколико услова, од којих су најзначајнији:
* да је у последњих пет година испоручио најмање 400 аутобуса или да има искуство испоручиоца возила у најмање три уговора у последњих пет година, од којих сваки вреди најмање 15 милиона евра;
* да је барем један од тих уговора закључен ван земље произвођача;
* да компанија-понуђач има просечни годишњи промет од 20 милиона евра, ликвидна средства, као и неоптерећену имовину вредну најмање пет милиона евра;
* да уз понуду приложе тендерску гаранцију од два милиона евра или еквивалентни износ у конвертибилној валути;
* Под „лупом” ЕБРД-а нису само понуђачи, већ и наручилац посла. Откако су у априлу ове године градоначелник Драган Ђилас и Томас Мајер, директор ЕБРД-а, потписали Меморандум о разумевању, односно писмо о улагањима, готово сваког дана у највећем градском превознику су експерти ове банке, који прате финансијско стање у предузећу.
-----------------------------------------------------------
Понуђачи чекали последњи час
Иако је тендер за набавку нових возила био расписан 4. септембра ове године, све заинтересоване компаније су чекале, јучерашњи, последњи дан, када су до 12 часова могле да доставе понуду. У 9.30 прва је пристигла понуда чешког „Ивеко ирисбуса”, а „тачку на и” у 11.19 сати ставили су представници пољског „Солариса”.
Примедба „Икарбуса”
Примедбе на процедуру отварања тендера имали су представници „Икарбуса”, који су затражили да се отварање понуда одложи. Комисија је захтев одбила, али је уважена жеља представника земунске фирме да у записник уђе како комисија јуче није разматрала исправност свих понуда.
Финансијски део понуде:
41.400.000 без ПДВ-а – „Ашок Лејланд” (Индија)
54.006.196 – „Ивеко Ирисбус” (Чешка)
57.562.954,73 – „Соларис” (Пољска)
60.409.895,12 – „Ман” (Немачка)
62.994.231, 59 – „Волво бус корпорација” (Шведска)
у еврима
није достављена цена – „Икарбус” (Србија)
непотпуна понуда – „Газ група” (Русија)
Solarisova ponuda je bila 57.562.954,73 evra za (180 autobusa 319794.19 evra po komadu) i ako su po istoj ceni isporučili 200 ispada da je cena pojedinačnog 287814.77 evra. Što i nije neka cifra.
Koliko su izlazili IK218 ?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560174#p560174:2hxm9k21 je napisao(la):Kesha » Sub Avg 18, 2018 6:48 pm[/url]":2hxm9k21]Pa oni koji trenutno voze 250 "krševa", koji će biti otpisani dolaskom novih autobusa. Ukupan broj autobusa u GSP -u neće se značajnije uvećavati. Problem nedostatka vozača D kategorije uopšte u Srbiji, sigurno da se ne može rešiti samo na nivou GSP-a. Moglo bi se o tome naširoko pisati, al to ipak nije tema trenutne diskusije.