Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Realno glupo je kupovati polovnjake, ali je isto tako glupo da uporno kupuješ Ikarbus. Isporuke kasne po 6 meseci, a autobus ništa ne valja, posebno vrata i zadnji deo. Čekam samo da neko nastrada zbog vrata.
 
Mrzim Ikarbus jer ima takve gluposti u samoj zavrsnoj obradi autobusa, ali jos veci hejt prema Zemunskoj fabrici imam na katastrofalnu i uzasnu izolaciji motornog prostora pozadi, dodati na to i manjak prozora pa je jos gori uzitak... Za nase podneblje je ipak okrenuti ledja domacem proizvodjacu, jer to sto ih ogranicavaju na GSP, moraju da prestanu o tome da razmisljaju... Samo ih preskociti barem 3 ili 4 isporuke za pocetak!
 
Druže ti si ko taj ikarbus, takve greške u završnoj obradi, kao posledicu imamo toliki broj gluposti, najbolje bi bilo da preskočiš pisanje, jedno 3,4 meseca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557407#p557407:1uz1uqzh je napisao(la):
laki72 » Pon Avg 06, 2018 12:43 am[/url]":1uz1uqzh]
Stavi na stranu emocije kada pricamo o nekim konkretnim predlozima.
Ok, ne volis Ikar. I ja vise volim recimo MB. No to nije ono o cemu sam pisao u predjasnjem postu. Ne, nego sam se osvrnuo na predlog o uvozu vece kolicine polovnih vozila.
I iako mi se to pre nekog vremena cinilo kao sjajna ideja, danas mislim da bi to bila velika greska. Danasnji moderan autobus stari drugacije i stari brze nego sto je to bio slucaj nekada. Stari brze, a delovi koji se menjaju su izuzetno skupi.
Samo jedan hladnjak u zamenskoj ili remont varihanti je par hiljada. Izduvni sistemi, hladnjenje, menjaci, upravljanje i kontrola rada motora, menjaca, retardera abs...
Sve to nije postojalo ili je bilo mnogo manje kompleksno nego danas.
A to sto mi mislimo da je svaba bu**** i da dobro i mlado vozilo prodaje jeftino...
Pa to je slika u iskrivljenom ogledalu.
To je ono sto bi mi zeleli, ali na nasu zalost nije tako.
Jedan bogati Bec je menjao autobuse sa napunjenih 15-16 godina.
Dodatni otezavajuci faktor je sto GSP nije neki mali privatnik sa 10 autobusa, vec ima stotine, te bi ta nabavka polovnjaka bila dodatno otezana, osim ako nekoj bu**** ne bi palo na pamet da ulazi u totalnu sarenolikost modela, a samim tim i delova i odrzavanja, te njhove jos vece cene.


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Laki , to bi izgledalo kad bi se vozila kupovala od nas. Bez ikakvog redovnog da dodam preventivnog održavanja.
Polovna vozila kao i automobile kupuju siromašni.
A mi smo siromašni da bi kupovali šklopocije iz Ikarbusa.


Ono što je bitno pneumatika je uglavnom univerzalna i ona se menja preventivno (po specifikaciji održavanja).
Elektronika razni ECU-i su poprilično dugotrajni.
Elektro instalacije su jako loše urađene kod Ikarbusa, kablovi u krtim buržirima koji pucaju posle kratke upotrebe, ne pričvršćene instalacije.....
I instalacije se lako provere sa profi dijagnostikom.
Ostaju senzori koji i jesu potrošna roba. DPF filteri se uglavnom hemijski tretiraju ako dođe do začepljenja, uspešnost zavisi od toga koliko ga je vlasnik urnisao. Mada se to jednostavno ukloni i izmeni se mapa u motornom ECU-u.
Osovine i upravljački sistemi su u 90% ZF i sa tim već imamo iskustvo kao i delove.
Menjači ista priča. Koliko znam rade se menjači u GSP-u.

Najbolnija stavka je karoserija a ona je kod Ikarbusa rak rana. Sigurno da je bolja, čvršća i bolje zaštićena kod starog vozila nego kod novog Ikarbusa.

E sad ekonomski u ovom trenutku kada treba zameniti veliki deo voznog parka gde osim Solarisa i ovih zadnjih nabavki Ikarbusa teško da bilo šta valja ili da se isplati remont već u startu loših tj potrošenih vozila . Od inventarskih 837 vozila kada se oduzmu Japanci koji po svim pričama idu u rashod /93 vozila ostaje veliki broj koji treba pod hitno nabaviti.
Od koga i koji para ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557430#p557430:3cwvpqd4 je napisao(la):
Gaspar18 » 06 Aug 2018 09:31[/url]":3cwvpqd4]Mrzim Ikarbus...
Napisao si to vec 16 puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557457#p557457:2ggdizcy je napisao(la):
becks89 » Pon Avg 06, 2018 11:20 am[/url]":2ggdizcy]Druže ti si ko taj ikarbus, takve greške u završnoj obradi, kao posledicu imamo toliki broj gluposti, najbolje bi bilo da preskočiš pisanje, jedno 3,4 meseca.
Izvini, a šta je pogrešno napisao u poslednjoj poruci?
 
Ništa , jedino da adresira i na skupštinu grada Beograda i Ikarbus. Čisto da imaju povratni info jednog od korisnika roštiljanja.
 
Vinča307":2ei13cgh je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557457#p557457 je napisao(la):
becks89 » Pon Avg 06, 2018 11:20 am[/url]":2ei13cgh]Druže ti si ko taj ikarbus, takve greške u završnoj obradi, kao posledicu imamo toliki broj gluposti, najbolje bi bilo da preskočiš pisanje, jedno 3,4 meseca.
Izvini, a šta je pogrešno napisao u poslednjoj poruci?
Mrziš fabriku i tebi je to normalno?
Ej fabriku mrziš?!?!
Čovek je kao i Ikarbus, stao sa razvojem u prošlom veku, ništa kao ni do Ikarbusa ne dopire, nikakav napredak, informatički rečeno, operativni sistem mu nije ažuriran dugo. A kako godine prolaze, dati sistem je ostao bez podrške, u prošloj deceniji, baš kao i naš Ikarbus.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Negde sam pročitao da su Ik218 iz NS i Subotice mnogo bolje odrađeni nego GSP ovi. A i neki lik mi pričao vozio se lično.
 
A šta fali GSPovim? 700.000 - 800.000 bez otvaranja, crkavali diferencijali, menjači, ali i dalje rade bez ikakvog održavanja, za cenu koliko su plaćeni, dva puta se otplatili.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557577#p557577:ueuwakjv je napisao(la):
Miroslaves » Pon Avg 06, 2018 6:50 pm[/url]":ueuwakjv]Negde sam pročitao da su Ik218 iz NS i Subotice mnogo bolje odrađeni nego GSP ovi. A i neki lik mi pričao vozio se lično.

I nisu nešto značajno. Kolega je dobio nov pa da malo sačekamo, da prođe vreme.
 
Ziko gde i kad god budes mogao u dijalogu ja i ti, kafucino o moj trosak zagarantovan :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557586#p557586:ttzrejez je napisao(la):
Žika » 06 Aug 2018 07:40 pm[/url]":ttzrejez]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557577#p557577:ttzrejez je napisao(la):
Miroslaves » Pon Avg 06, 2018 6:50 pm[/url]":ttzrejez]Negde sam pročitao da su Ik218 iz NS i Subotice mnogo bolje odrađeni nego GSP ovi. A i neki lik mi pričao vozio se lično.

I nisu nešto značajno. Kolega je dobio nov pa da malo sačekamo, da prođe vreme.
Odradiće i više nego ik218, bolja je šasija, izdržljivija, oni iz 2013, koji nisu pogoreli, sigurno su preko 500-600 prebacili, bez nekih većih isključivanja, za 100 koliko su jeftiniji od Solarisa i kako su "održavani" do sada su se otplatili.
 
Biću par dana u Novom Sadu ali nemam nikakvu želju da se vozikam po busevima.
 
Da, zaboravih, Strela je počela da stavlja mali logo napred na autobuse.
 
Sad ce da preoblikuju zadnju stenu kao sto su tadili sa Leylandima.
 
Nek stave bodljikavu žicu pa će se sledeći put hvatati.
 
Циганија* ће то увек радити, каква год била задња страна буса

* термин се не односи само на припаднике Ромске националности који неће да се интегришу у друштво
 
Meni samo nije jasno čemu to majmunisanje kad mu kontrolori (a ni policija) ionako ništa ne mogu. Mislim čak ni našu decu mlađu od 10 godina ne pitaju za kartu, tako da ne vidim razlog za ''švercovanje''.

Možda pokušava da se povredi pa da posle bude opšta uzbuna svih ministarstava i NVO pa da im plaćamo odštetu.

Nego, malo lepih vesti - vozač na 551 pustio dečije pesme da pomogne majci da umiri dete
https://www.blic.rs/vesti/beograd/majst ... ke/bbkzvej
 
Sad ce da mu dodje sokoj ofpis i ostale skracenice da traze da plati autorski dinar
 
Vrh