Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
IK112M
Godina proizvodnje 2016
Garazni broj 3236
Stanje poda u poslednjem delu, katastrofalno, cak se i pod pomera usput :shock: ... Nije ni 2 godine na ulici, a lajsnama sto su maltene do drugih vrata vec odvaljene... Pa mislim da li je realno? :o
 
Sam si vec rekao sve o Ikarbusu.
Naravno da je realno.
 
Sad će Kesha da se javi i da brani Ikarkrš i da priča kako je sve zbog održavanja
 
loze odrzavanje je u pitanju jel tako Kesoni ahahahahha
 
Molim vas bez licnih provokacija i sukoba ;)
 
Дајте отворите неки блог "Мрзитељи Икарбуса" и преселите се тамо, досадни сте као пролив.
 
Svašta se viđa po ovom Novom Sadu.
OK korozija ali kako na krovnom delu ?


 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558472#p558472:2m2ulx09 je napisao(la):
stf » Pet Avg 10, 2018 9:01 am[/url]":2m2ulx09]Дајте отворите неки блог "Мрзитељи Икарбуса" и преселите се тамо, досадни сте као пролив.

Ma nek rade šta hoće, samo mene nek ne spominju. Mnogo me interesuje mišljenje dvojice balavandera koji ne znaju gde su šuplji. Verujem da će se sami prepoznati. Ako nemaju šta pametno da napišu, već samo žele da "navijaju" za pojedine članove, imaju dole u desnom uglu simbol u obliku ruke sa podignutim prstom, pa nek udaraju pluseve do mile volje.

Inače, izgleda da neće morati još dugo da trpe frustracije od eventualnog uvećavanja broja proizvedenih Ikarbusa u narednom periodu, s obzirom na stanje u fabrici. Sudeći po rečima kolega koji idu u Ikarbus po raznim pitanjima, fabrika je u totalnom rasulu, plate po njihovim rečima kasne tri meseca, odbijaju se radni zadaci i obaveze itd. Nadam se da će mogućno gašenje Ikarbusa u neko dogledno vreme, rešiti sve probleme pojedinih članova, a i biće sigurno dovoljno mini, super, hiper i ostalih marketa, trafika, kafića i slične "privrede" sa ponekom montažom trakom u fabrikama velikih imena, što znači mnogo posla za buduće naraštaje.

Žika

Ništa čudno za te serije Ikarbusa. Slaba otpornost na koroziju, a i ta 201-ica ima bar 13 godina i boga pitaj koliko kilometara iza sebe. Kvalitet lima je takav kakav je, ali je po meni veća tragedija što se takav pušta na ulicu. Koliko je plaćen, odavno se otplatio, pa ili neka ga srede, ako mogu, i ako se isplati naravno, ili neka ide u rashod. Zašto se javlja baš kod krova, odnosno zadnjeg vetrobranskog stakla, ne bih znao, ali je karakteristika svih 201-ica tog godišta. Koliko se sećam, korozija se na sličnim mestima mogla videti i kod autobusa drugih proizvođača sa prostora bivše Jugoslavije. Ako ništa drugo, ne izgleda mi da se karoserija igde deformisala.
 
Иначе данас је, на моје запрепашћење, у #189 на 303 радила клима! Издржао је тако до плантажа, где се упалила лампица за пожар :lol:
 
Lepe fotkice :wink: Evo i od mene dve jutarnje sa Novog Beograda.Pogledajte prilog 1

Inače, nisam imao prilike da u skorije vreme, uđem u nekog novobeogradskog Solarisa, dok karaburmine svakodnevno koristim. Jutros mi nakon propuštanja nekoliko 17-ica i 18-ica kod Franša zbog gužve, naiđe 3059 na 18-ici. Više sam zaboravio kako izgleda, a i ponaša, utegnut Solaris. Samo blago cviljenje okretnice uz odsustvo bilo kakvog lupanja na tragu, pa i u enterijeru. Ne propada, da tako kažem, pri prelasku preko malo većih neravnina, lepo vuče, a i tih je. Sve nabrojano, teško je staviti u opis ijednog karaburminog Solarisa. Mora bar nešto da mu fali. Ne znam kad sam poslednji put imao prilike da uđem u nekog, a da ne lupa na trapu, da mu ne cvili okretnica, neretko jako slabo vuče, pretpostavljam ne samo zbog NOx senzora, a ima ih i baš rastrešenih. Koliko se sećam, 3059 je bio šihtaš duže vreme, a verujem da nije jedini koji je, čini se u jako dobrom stanju.
 
Кешо добри мој, све је то лепо, али зашто је Икарбусова последња серија позади 10000 пута загушљивија од Солариса, па чак и онај Соларис Ц ЛЦ а, је до Нове Године изгледао као свемирски брод, а тек онај МАН НГ не смем ни да помислим... Није све у механици, опет то потенцираш, мора мало да се ради на неким глупостима где Икарбус одскаче од свих аутобуса... Па у том 3288 ако си сликао око 13 и 30, ја улетео мањак прозора и ваздуха позади наравно да убијају, и људи који користе јадну и бедну 73ку се питају, да ли се возе у драј кукерима или шта? Што не зађеш позади у ту приколицу проклету или у М серију да видиш како изгледа кад ти се задњица испече...? Само завршна обрада, плус мој матори индијанац од ћалета, који је радио у ИМТу, а зна како је конструисати нешто овде, зна и гнуша се Икарбусових пропуста... За њега, који скоро има 70 година, Темза, Кобре од Бамирона, па чак и Акије излгедају као Спејс Шатл... Што не барем те ситнице код Икарбуса не могу боље?
 
Covece samo zaobidji treca i cetvrta vrata, niko te ne tera da udjes i budes tu, non stop to govoris. Ja se redovono vozim i u novim M-ovima i u starim, jer osim Ikarbusa moj pogon nema drugih buseva, i stvarno ni u jednom nisam osetio da previse greje pozadi(kod starih). Vozio sam se u novima pozadi jedino na mestima ispred zadnjeg sedista gde je bilo sve super, al sad cu da vidim da li je to bas toliko nepodnosljiva stvar o kojoj ti toliko pricas....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559270#p559270:3dkqx34d je napisao(la):
busspoter » 14 Aug 2018 01:23 pm[/url]":3dkqx34d]#403
Ikarbus IK218N by busspoter, on Flickr

#304
Ikarbus by busspoter, on Flickr

Ikarbus by busspoter, on Flickr

#373
Ikarbus IK218M by busspoter, on Flickr

Solaris Urbino 18 by busspoter, on Flickr

#1382
Ikarbus IK218M by busspoter, on Flickr

#893
Ikarbus IK218M by busspoter, on Flickr
Ikarbus IK218M by busspoter, on Flickr

Ostale fotke mozete videti na: https://www.flickr.com/photos/139461235 ... 201405940/
Zašto papiri opet vladaju umesto displeja,bar na novijim autobusima?
 
Ajd kad je papir umesto displeja koji ne radi. Pa i da razumem. Al kad vidim autobus kome displej radi, ali na njemu piše jedna linija, a na papiru druga... pa onda nastane frka na stanici jer ljudi, razumljivo, ne znaju koji je na kraju broj u pitanju, pa vozač besni, autobusi iza trube... :roll:

U 2018. godini nemoguća misija promeniti natpis na displeju... :roll:
 
Papir je najači. Uvek bio.

Nešto se mnogo naginju ovi novi niskopodni ?
Gašpar bež napred. Dosta je bilo samokažnjavanja.
 
Svi M-ovi koje je busspoter "uhvatio", 2013 su godište, tj nisu baš novi :)

Kod svih niskopodnih autobusa na fotografijama su Novatronic displeji, koji definitvno slove za najbolje na našim prostorima. Naravno, crkavaju i oni, pa nije tako retka pojava da vidite papir, kao u slučaju ovog Solarisa gore, i pored na izgled potpuno ispravnog displeja. To znači da baguje s vremena na vreme, pa postave papir kao preventivu. Neadekvatno rešenje naravno. Na Novom Beogradu se o ispravnosti displeja vodilo računa, pa su kvarovi otklanjani u najkraćem mogućem roku, ako je imalo sa čim naravno. Drugi pogoni su pak sasvim druga priča. Kao da nisu deo istog preduzeća. Što se ovih novih Ikarbusa tiče, ne znam koji privatnik pravi displeje, a kad zabaguju, ne mogu se isključiti po onome što čujem od kolega. Izgleda da pomenuti privatnik nije preterano ažuran kad su reklamacije u pitanju, a što su uopšte oni ugrađuju umesto Novatronic-a, misterija je i za mene.

Gaspare, čemu više pisanje na desetine istih rečenica, u ovom slučaju i kao neki odgovor na moj prethodni post u kom Ikarbus uopšte i nije spomenut. Tek jedno poređenje Solarisa između dva pogona. Jeste da sam ušao samo u 3059, ali sam i ovako u prolazu mogao primetiti da novobeogradski proizvode znatno manju buku na bilo kom nivou, a retko vidim i da se muče pri polasku sa stanice. 3288 je inače, "uhvaćen" oko sedam ujutru, ako ti to nešto znači.
 
Pa nešto se mnogo kvare i baguju ti displeji jer, odokativno govoreći, u zadnje vreme svako četvrto vozilo koje vidim (bez sad da razvrstavamo po depoima i po vidu (trola,bus,tramvaj)) ima neki problem sa displejem. Da li je to zbog kvaliteta uređaja, zbog sporog odziva proizvođača na reklamaciju, ili zbog sporosti prevoznika da uputi reklamaciju... nije ni bitno u krajnjoj liniji. Poenta je da već jedno godinu-dve unazad vozila saobraćaju sa štap-i-kanap rešenjima i da se to nimalo ne menja i ne popravlja.

A isto je vala i sa klimama. Ako će da budu ispravne tek u svakom trećem vozilu (koje ih ima,naravno), i ako će da se pale tek kad karoserije dostignu temperaturu ringli... onda ne znam stvarno ni za koj andrak su ih uzimali. Aj onda da ubuduće poručujemo samo vozila bez klima, taman da uštedimo koji dinar... :roll: ''Ne može klima, pokvarena je''. ''Ne može klima, nema freona''. ''Ne može klima, nije ugrađena''. ''Ne može klima, nije još 40 stepeni''. Ma i'te bre onda u bestraga više sa sve tim klimama... :bash:
 
Ima ih zaista mnogo sa neispravnim displejima. Ne znam koliko je dug garantni rok za Novatronic displeje, ali mogu da pretpostavim da je većini garancija istekla, jer su inače dosta ozbiljni i ažurni kod reklamacija. LE-i su najmlađi sa pomenutim displejima. Isporučeni su 2015 ako se ne varam. O privatnoj firmi, kao isporučiocu displeja za M serije iz 2016 i 2017 godine, ne znam mnogo kao što već napisah. Reklamacije se pišu, toliko znam, a kako se rešavaju, mislim da i sami možemo da vidimo po broju onih koji su obeleženi papirom A4 formata.

Klime su već druga priča. Nedostatak delova, alata i opreme, dugogodišnji je problem GSP-a. Grad definitvno ne odvaja dovoljna sredstva. Čak šta više, moglo bi se reći da je kaiš u poslednjih nekoliko godina baš stegnut. Sigurno da i nabavka preko tendera dosta koči ceo proces. Međutim, svakako bi moglo biti bolje bez obzira na politiku Grada. Razlike među pogonima su i više nego očigledne. U svakom slučaju, kao što sam već i istakao nekoliko puta, Grad je odgovoran za funkcionisanje GSP-a kao Javno komunalnog preduzeća, što znači da su i finansije, i nabavke vozila, delova i opreme, kao i kadrovska politika u domenu Grada. Ozbiljnosti na više nivoa definitvno nedostaje, uz već pomenutu štednju po svaku cenu. O planovima za budućnost se tek ne može govoriti. Ne vidim da Grad ima bilo kakvu smislenu strategiju, koja bi eventualno normalizovala rad GSP-a u narednom periodu.
 
Vrh