[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558472#p558472:2m2ulx09 je napisao(la):
stf » Pet Avg 10, 2018 9:01 am[/url]":2m2ulx09]Дајте отворите неки блог "Мрзитељи Икарбуса" и преселите се тамо, досадни сте као пролив.
Ma nek rade šta hoće, samo mene nek ne spominju. Mnogo me interesuje mišljenje dvojice balavandera koji ne znaju gde su šuplji. Verujem da će se sami prepoznati. Ako nemaju šta pametno da napišu, već samo žele da "navijaju" za pojedine članove, imaju dole u desnom uglu simbol u obliku ruke sa podignutim prstom, pa nek udaraju pluseve do mile volje.
Inače, izgleda da neće morati još dugo da trpe frustracije od eventualnog uvećavanja broja proizvedenih Ikarbusa u narednom periodu, s obzirom na stanje u fabrici. Sudeći po rečima kolega koji idu u Ikarbus po raznim pitanjima, fabrika je u totalnom rasulu, plate po njihovim rečima kasne tri meseca, odbijaju se radni zadaci i obaveze itd. Nadam se da će mogućno gašenje Ikarbusa u neko dogledno vreme, rešiti sve probleme pojedinih članova, a i biće sigurno dovoljno mini, super, hiper i ostalih marketa, trafika, kafića i slične "privrede" sa ponekom montažom trakom u fabrikama velikih imena, što znači mnogo posla za buduće naraštaje.
Žika
Ništa čudno za te serije Ikarbusa. Slaba otpornost na koroziju, a i ta 201-ica ima bar 13 godina i boga pitaj koliko kilometara iza sebe. Kvalitet lima je takav kakav je, ali je po meni veća tragedija što se takav pušta na ulicu. Koliko je plaćen, odavno se otplatio, pa ili neka ga srede, ako mogu, i ako se isplati naravno, ili neka ide u rashod. Zašto se javlja baš kod krova, odnosno zadnjeg vetrobranskog stakla, ne bih znao, ali je karakteristika svih 201-ica tog godišta. Koliko se sećam, korozija se na sličnim mestima mogla videti i kod autobusa drugih proizvođača sa prostora bivše Jugoslavije. Ako ništa drugo, ne izgleda mi da se karoserija igde deformisala.