[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=223150#p223150:muhgjxhz je napisao(la):vucko » Sub Jan 26, 2013 1:14 am[/url]":muhgjxhz]Solaris nema sanse da dobije tender,nadjite samo jednu zemlju u Evropi koja je koristeci EU kredite kupila Solaris?Nema ih,jasno kao dan.
Naravno da je pobedio Mercedes u madjarskoj a Man kod nas,to je podela trzista.Drze obe fabrike da rade I namestaju tako tendere da niko drugi ne moze ni da pridje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=223155#p223155:muhgjxhz je napisao(la):Andrej_LJ » Sub Jan 26, 2013 2:44 am[/url]":muhgjxhz]2012":muhgjxhz je napisao(la):Ja, izgledaju mi gore od novih Ikara..klase MAZ i sl.
Jaoj kakve su ovo gluposti! Zapri se čoveče sramiš se totalno!
Solaris su veoma kvalitetni avtobusi, super će va služe! Kaži mi ti zašto se i Nemačka puni Solarisima, a ne Ikarusa ili MAZova u tom slučaju? Moje skromno mišljenje bez pri tome da hoćem da ikoga navredim ili zasegnem je da su ti vaši Ikarusi jedni od najgoriji autobusi ever. Još pri kraju 1980ih su u Skopju Ikari prvi se raspali, a Sanosi (nabavljeni u istom periodu) još voze. Znači kvalitet im je bio loš još u Jugoslaviji, a sada nakon skoro 30 godina bez ikakvih invesricija i izolacija od trendova i inovacija uopšte da ne pričamo.
@Vucko
Nije tako, evo upravo je Solaris dobio tender za 70 vozila u Burgasu. Pogledaj regionalnu temu i vidi kako sjajno izgledaju autobusi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=223175#p223175:muhgjxhz je napisao(la):RockerSVK » Sub Jan 26, 2013 1:28 pm[/url]":muhgjxhz]Иако непланирано, и ја морам да напишем понешто о Соларисима. После овог поста ћу се опет повући. Са Соларисима имам пуно личних искустава још од 2006. године, стога ипак треба да ово прокоментаришем. У Братислави возе Солариси на гас већ скоро пуних 7 година (од јуна 2006), одржавање није толико славно а могу рећи да је завршна обрада толико квалитетна да и после тог времена нити се ишта познаје на њима, нити ишта тресе и лупа (а квалитет путева је овде, могу слободно рећи и гори него у Београду). Мене нико не може да убеди у то да између МАН-а и Солариса има неке огромне разлике. Иако је било у почетку мало проблема са овим моделима на гас (што се тиче ТНГ уређаја, недостатке су Пољаци отклонили), експлоатација је сада на једном, да кажем, веома пристојном нивоу. Соларис је једина источна марка аутобуса, која се може поредити са западним "колегама", стога рећи да су ови аутобуси на нивоу МАЗова, ЛИАЗа и др. је веома претерано. Дакле ја лично мислим да су обе опције одличне за Београд. Било да је МАН или Соларис, избор је веома добар и требао би да представља квалитативни напредак.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=223195#p223195:muhgjxhz je napisao(la):Bivis » Sub Jan 26, 2013 6:27 pm[/url]":muhgjxhz]Feanor":muhgjxhz je napisao(la):Ja bih pre uzeo 240 Ikarbusa i zaveo gvozdenu disciplinu u pogone za odrzavanje autobusa...
Danas sam se vozio novim zglobnim Ikarom i na njemu i još nekim iz te serije sam primetio da je na ivicama između ćoškova došlo do odvajanja tj. pucanja tog materijala kojim je obložen pod.
I onda se postavlja logično pitanje, šta je održavanje moglo da učini tim povodom. Jednostavno autobusi nisu na zadovoljavajućem nivou što se tiče završne obrade tj. kvaliteta i nema te gvozdene discipline koja bi im pomogla.
Строги услови ЕБРД-а
Пропозицијама конкурса за набавку 180 аутобуса прецизирано је да понуђач мора да испуни неколико услова, од којих су најзначајнији:
* да је у последњих пет година испоручио најмање 400 аутобуса или да има искуство испоручиоца возила у најмање три уговора у последњих пет година, од којих сваки вреди најмање 15 милиона евра;
* да је барем један од тих уговора закључен ван земље произвођача;
* да компанија-понуђач има просечни годишњи промет од 20 милиона евра, ликвидна средства, као и неоптерећену имовину вредну најмање пет милиона евра;
* да уз понуду приложе тендерску гаранцију од два милиона евра или еквивалентни износ у конвертибилној валути;
* Под „лупом” ЕБРД-а нису само понуђачи, већ и наручилац посла. Откако су у априлу ове године градоначелник Драган Ђилас и Томас Мајер, директор ЕБРД-а, потписали Меморандум о разумевању, односно писмо о улагањима, готово сваког дана у највећем градском превознику су експерти ове банке, који прате финансијско стање у предузећу.
-----------------------------------------------------------
Понуђачи чекали последњи час
Иако је тендер за набавку нових возила био расписан 4. септембра ове године, све заинтересоване компаније су чекале, јучерашњи, последњи дан, када су до 12 часова могле да доставе понуду. У 9.30 прва је пристигла понуда чешког „Ивеко ирисбуса”, а „тачку на и” у 11.19 сати ставили су представници пољског „Солариса”.
Примедба „Икарбуса”
Примедбе на процедуру отварања тендера имали су представници „Икарбуса”, који су затражили да се отварање понуда одложи. Комисија је захтев одбила, али је уважена жеља представника земунске фирме да у записник уђе како комисија јуче није разматрала исправност свих понуда.
Финансијски део понуде:
41.400.000 без ПДВ-а – „Ашок Лејланд” (Индија)
54.006.196 – „Ивеко Ирисбус” (Чешка)
57.562.954,73 – „Соларис” (Пољска)
60.409.895,12 – „Ман” (Немачка)
62.994.231, 59 – „Волво бус корпорација” (Шведска)
у еврима
није достављена цена – „Икарбус” (Србија)
непотпуна понуда – „Газ група” (Русија)
На улицама Београда има 93 аутобуса – 18 „соло” и 75 зглобних, и ослонац су аутобуског превоза, а предвиђено је да „трају” до 15 година.
Prema Milkovićevim rečima, "japanci" su stari 15 godina i prešli su milion i po kilometara. Već je trebalo da budu zamenjeni.
- I "Solarisovi" autobusi su već prešli svoj vek upotrebe.
Na šta misli pod ovim dvema stavkama?Mogućnost da tehnički pregled obavljamo u svojim pogonima imaćemo još tri godine, zbog promene regulative.
I jel može neko upućen da mi kaže koliko je ovo istina?Direktor GSP potvrđuje i da im saobraćajna inspekcija često dolazi u kontrole i da obilaze sve pogone.
- Saobraćajna inspekcija dolazi u redovne kontrole, ali i po prijavi.
Milković nije više direktor, može da očekuje šta hoće.Somi303":3nkwsx0d je napisao(la):Ниси у току, Милковић очекује 150 (икар)бусева средином следеће године. Новости
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556364#p556364:1n5v643y je napisao(la):Bender Rodriguez » Čet Avg 02, 2018 1:00 am[/url]":1n5v643y]Prema Milkovićevim rečima, "japanci" su stari 15 godina i prešli su milion i po kilometara. Već je trebalo da budu zamenjeni.
- I "Solarisovi" autobusi su već prešli svoj vek upotrebe.Na šta misli pod ovim dvema stavkama?Mogućnost da tehnički pregled obavljamo u svojim pogonima imaćemo još tri godine, zbog promene regulative.
I jel može neko upućen da mi kaže koliko je ovo istina?Direktor GSP potvrđuje i da im saobraćajna inspekcija često dolazi u kontrole i da obilaze sve pogone.
- Saobraćajna inspekcija dolazi u redovne kontrole, ali i po prijavi.
Žika":309xj0mr je napisao(la):Čujem priče od vozača da će popularni Japanci biti na ulicama do kraja godine i posle seča.
Izgleda da se ovaj tekst iz Politke gađa. http://www.politika.rs/scc/clanak/25092 ... set-godina
На улицама Београда има 93 аутобуса – 18 „соло” и 75 зглобних, и ослонац су аутобуског превоза, а предвиђено је да „трају” до 15 година.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556435#p556435:3gw3me58 je napisao(la):Bender Rodriguez » Čet Avg 02, 2018 1:31 pm[/url]":3gw3me58]Pa ima logike da se usudi da da onako iskren i realan intervju za medije kad je znao da će već sledećeg dana podneti ostavku.
Btw, fala Žiko na odgovoru. Usput, jel znaš da mi kažeš šta mu znači ono da GSP uskoro neće moći sam da obavlja tehničke preglede?