Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Није ми јасно, зашто онај делић крова изнад ветробранског стакла нису офарбали у бело као остатак крова.
 
Ili bar u crno pa da budu kao novi IK112M i Ik218M... oni su iznad displeja ofarbaani u crno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555495#p555495:3ctgngo1 je napisao(la):
Вожд » Ned Jul 29, 2018 11:31 am[/url]":3ctgngo1]
file.php
Vožde, y u no tell us wot dis is?
 
Iz nekog razloga postavljena kolona autobusa ispred bivšeg Interkontinentala..
 
:)
Zaista nemam ideju, bila mi je interesantna šema bojenja, pa ga zato uslikah..
 
Neoplan Centroliner je u pitanju. Nisam baš siguran kom prevozniku pripada, al viđao sam ga kod isključenja za Resnik čini mi se. Tamo Lekon parkira svoja vozila. Kupljen je još dok su privatnici držali potez 600, koliko se sećam. Valjda je "isuviše mator" da bi radio u Beogradu. Limit je 10 godina.
 
Jeste imam njegovu sliku sa 611 ili 610. Dosao je pocetkom proslog leta, i vrlo kratko radio, nisam ga ni mnogo vidjao. Kasnije cini mi se nije ni vozio.
 
Jeste Kesho, najbolji period poteza 600 je bio sa 'vakim lepotanom... Klima radila super, radio je 604, 605 i 610. Izolacija perfektna, ne znam godiste lepotana, ali bi ga rado menjao za sve autobuse na potezu sem Japanaca... Ostali krsevi mogu na otpad... Recimo takav Neoplan je idealan za liniju poput 605, bude guzva, ali ne bas i za 4ta vrata...
 
Autobus je "neoplanov", model N4522, koliko se sećam proziveden 2008. godine. Kupljeni su tokom prošle godine kao polovnjaci (koliko se sećam, nisu čak ni mnogo prešli ako je verovati po brojčaniku) i uvezeni iz Nemačke i nisu dugo vremena radili na poslu kod poteza "600". Dva autobusa su u vlasništvu prevoznika Beobus city 2015 i jedan je nabavio"Lekon". Nedavno su sva tri parkirana u okviru baze prevoznika Beobus city i servisa Mega Bus u Savskoj ulici na ulazu u Železnik.



Jedan "neoplan" (bus sa Voždove slike) je i dalje registrovan i radi povremeno ugovorene vožnje po gradu, u zavisnosti od potrebe. Pored njih parkiran je i SAM M181.

 
Kako su se pokazali ti Neoplani sa aspekta eksploatacije i održavanja?
I kakav je ovo Mercedes mutant desno na poslednjoj slici?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555587#p555587:1sk00gkc je napisao(la):
Kesha » Ned Jul 29, 2018 3:11 pm[/url]":1sk00gkc]Valjda je "isuviše mator" da bi radio u Beogradu. Limit je 10 godina.
To je zvanično pravilo ITS odnosno DJP?

Inače i dalje ne mogu da verujem da ih nisam pre video. Što na okretnici GŽS što na tom parkingu u Železniku. A neretko prolazim kroz obe te lokacije.
 
Napisao sam, "mečka" desno je SAM M181 (generalno rekarosirani Jelcz M181 (karosirao ga je SAM) s MB motorom, ako se sećam vodi se kao 2009. godište). I on je radio kratko na potezu "600", uvezen iz Poljske. Užasan autobus za rad, uzet pre svega zbog povoljne cene i što im je hitno bio potreban zglobni autobus tada. Parking i poslovni prostor firme Mega Bus i Beobus city je udaljen od puta na ulazu u naselje, pripada nekadašnjem "kongrapu".

Za "neoplane" samo reči hvale imaju, koga god da sam pitao. Odlično su očuvani (nisu imali isti tip sedišta u salonu na primer "lekonov" i ova dva), u dobrom su voznom stanju bili. Daleko su praktičniji od novog petovratnog zgloba MAZ 215 za održavanje (nema pentranja po krovu, malo bolji pristup). O udobnosti i povoznosti da ne govorim. Slatko su se vozači navozali s njima za kratak period.

Na potezu "500" starosna granica autobusa je postavljena na 5 godina (dok rezervni autobusi mogu biti do 10 godina stari), dok na gradskim "arivinim" linijama starosni vek autobusa je 10 godina (no već pojedini prevoznici postepeno obnavljaju vozni park i pre datog roka). Granica se zahteva tenderom i posle zaključuje u Ugovoru o javno privatnom partnerstvu.
Od početka godine do sad na liniji 511 znam da su već dva zglobna MAZ-a na liniji obrnula 100.000 km (prošle godine su kupljeni i doterani kamionom iz Minska i samo su ih vozači dovezli nakon carinjenja i priprema kod uvoznika iz Kragujevca do garaže, dakle, ni 500 km ugrubo nisu prevalili van linije).
 
A da, moja greška. Još pročitam to ''SAM'' al nekako preletim preko i ne obratim pažnju. :D
Hvala na odgovorima, ne znam šta bih još pitao. :D Osim možda - otkud onda da nema više Neoplana po Beogradu? Previše su skupi za naše uslove?

P.S.
Jel Jelcz fabrika živa uopšte? Znam da su imali neka partnerstva sa MANom za proizvodnju vojnih kamiona ali slabo nešto nailazim na novije informacije o njima.
 
Ne može se na tržištu naći nigde jeftinije nov zglobni autobus od MAZ 215.069 (nezvanično, cena im je oko 185.000 eura bez PDV-a, tj. malo "jače" od 200.000 s PDV-om, a bilo koji evropski zglobni bus je skuplji). Za pet godina rada na liniji 511 doneće finu zaradu prevozniku i omogućiti nabavku drugog novog autobusa, bez da se nešto preterano ulaže u neke teže popravke u tog MAZ-a. Jedino što posle nema kome da se proda u unutrašnjosti kasnije (evo i danas npr. par prevoznika i dalje drži parkirane i neregistrovane zglobne autobuse - jedan od njih ima dva IK-218 iz 2012. godine i ne umeju da ih prodaju, niko ih neće).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555653#p555653:3q7h1m5v je napisao(la):
Mićo » Ned Jul 29, 2018 7:38 pm[/url]":3q7h1m5v]jedan od njih ima dva IK-218 iz 2012. godine i ne umeju da ih prodaju, niko ih neće).
:mrgreen:
 
Da ironija bude veća, sasvim solidni primerci su bili dok su radili na linijama 88 i 601. Prefarbani "školski" u novu šemu, ni 400.000 km nisu prešli, motori u dobrom stanju. Mogu zamisliti na šta danas liče i koliko ih je upropastilo ležanje.

b8sox3.jpg


(jedna iz moje male kolekcije)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555652#p555652:1tt7kvgk je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Jul 29, 2018 7:30 pm[/url]":1tt7kvgk]
P.S.
Jel Jelcz fabrika živa uopšte? Znam da su imali neka partnerstva sa MANom za proizvodnju vojnih kamiona ali slabo nešto nailazim na novije informacije o njima.

Ne znam zaista ništa o toj poljskoj fabrici, nikad me nije interesovalo. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555655#p555655:16jotc96 je napisao(la):
Mićo » Нед Јул 29, 2018 6:49 pm[/url]":16jotc96]Da ironija bude veća, sasvim solidni primerci su bili dok su radili na linijama 88 i 601. Prefarbani "školski" u novu šemu, ni 400.000 km nisu prešli, motori u dobrom stanju. Mogu zamisliti na šta danas liče i koliko ih je upropastilo ležanje.

b8sox3.jpg


(jedna iz moje male kolekcije)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555652#p555652:16jotc96 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Jul 29, 2018 7:30 pm[/url]":16jotc96]
P.S.
Jel Jelcz fabrika živa uopšte? Znam da su imali neka partnerstva sa MANom za proizvodnju vojnih kamiona ali slabo nešto nailazim na novije informacije o njima.

Ne znam zaista ništa o toj poljskoj fabrici, nikad me nije interesovalo. :D

Штета за ове приватне Ик-218, да има памети па ГСП да их узме, у бољем су стању од већине њихових. Мада штета и за ове друге зглобове, да има памети, пустили би их на 78 и 37 макар.
 
Ал ово неко лепи ко преко оне ствари. А исто тако и неко контролише.
 
Jel smo dobacili do 100 razlicita modela autobusa u javnom prevozu bg-a? Ako nismo jos, red bi bio u narednim godinama. Mada moze i da svaki pojedinacno bude unikat. Turistima ce biti zanimljivije. To je sada u modi. /sarkazam/
 
Какве има везе то што су разлчити аутобуси? Битно је да су сада сви у истој колор шеми.
 
Vrh