Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
RockerSVK":339gmls1 je napisao(la):
Дакле видиш Џони, налетео си на прави раритет:)
скачем од среће ;) оглувео сам у њему од Аутокоманде до Славије
 
Изгледа да је оно на линијама 702 и 703 ипак казнена експедиција а не нови начин наплате карата. У ствари и не могу да замислим како би функционисао улаз на предња врата на Зеленом венцу, мислим да би се створио ред аутобуса до Бранковог моста. Сада је сигурно на линијама 702 и 703 најбоља наплата карата на нивоу целог града. Једноставно путници треба да знају своје обавезе. Међутим путници имају и нека своја права. На пример станице које су на линијама 702 и 703 су можда најгоре које сам имао прилику да видим у Бг а и шире. Наиме налазе се на путу Батајница Угриновци који је у очајном стању. Пут је толико узак да се камиони не могу мимоићи и онда праве кратере поред пута а станице се налазе у блату и излазак из аутобуса се своди прво на прескакање баре да би се доскочило на блато. Поред тога станице немају никакву надстрешницу а нису ни осветљене и једини знак распознавања је метални стуб са таблом где су исписани бројеви аутобуса. Ако се узме у обзир да аутобуси иду на сваких 40 минута а да је ред вожње неизвестан због рампе која се налази на путу јасно је како изгледа чекање истог на оваквим станицама. Поред тога да би се од Угриноваца дошло до нпр. Земун Поља потребне су две карте за прву и једна за другу зону у једном правцу тако да је је коришћење градског превоза за тренутним начином плаћања прави луксуз.
 
U Moskvi, red na stanici jer je obavezan ulazak na prva vrata
2h5tpy0.jpg

railserbia.net
 
Ne vidi se slika. Ne možeš preuzeti link slike koja je u attachmentu na drugom forumu :)
 
мене ГСП намерно зај****а. сада сам се враћао са Сајма бусом (мрзело ме да чистим ауто) и дође ми 18 ИК-202 ГБ1231. то је зло и наопако од аутобуса. стварно, да ли они имају неки нормалан бус? изашао код мене, иза наилази ФАП-ов бус ГБ125 на 25. још горе изгледа. рекох себи, где бре они налазе ове кршеве, што их не исеку, или продају неким дивљинама у унутрашњости?
 
@ Orion

Савршена примедба. Када год ГСП одлучи да шаље казнене експедиције, да врши експерименте, увек заморчиће налази на перифериским линијама.
А сви врло добро знамо, да је најлошија услуга тог ГСП-а управо на тим линијама.
Аутобуси иду најређе, углавном су кршеви, већина линија има соло аутобусе, а и зглобни би били недовољни, увучена стајалишта не постоје, стајалишта нису чак ни асфалтирана, надстешнице су Ентерпрајз технологија.......један јад и беда.

Каква услуга, таква наплата. Зар заиста много тражимо'?
 
Ja mislim da je na 702 i 703 dosta uradjeno, na ugrinovackom putu, tj. Zemunskoj ulici gotovo svaka stanica ima nisu. Linija 703 u velikoj meri je rasterecna uvodjenjem linija 702 i 711. Tako da to su sasvim OK linije, mislim da gresite.
 
kopmania":1rgtwu0u je napisao(la):
Ne vidi se slika. Ne možeš preuzeti link slike koja je u attachmentu na drugom forumu :)
Opravio sam.
JohnnyLee":1rgtwu0u je napisao(la):
продају неким дивљинама у унутрашњости?
Zašto misliš da takvi autobusi odgovaraju nekom u unutrašnjosti?

GB1231 1999. godište, zbog RABA motora preporučujem da se ulazi u zadnji deo da ne bi došlo do oštećenja sluha :p
 
Сви ти ИК-202 су канте жешће сем неколико изузетака наравно. Јбг, не мож наићи само Јапанац, Конекто или 206ца/Н-серија.
 
Што се тиче Москве и мени је баш била импресија кад сам видео да људи формирају ред да би ушли у аутобус. Али узимати ово као неки аргумент у прилог томе да би то било примељиво и у БГ мислим да је неозбиљно бар са тренутним стањем ствари. Наиме тамо су аутобуси прилагођени уласку на предња врата, возачева кабина је одвојена и постоји само мали шалтер кроз који може да прода карту путнику уколико је нема. Наравно нису сви аутобуси такви али оно који нису саобраћају на приградским релацијама где нису честе измене путника а аутобуси су довољно чести да се не стварају велики редови, како се који аутобус напуни он крене, а поред аутобуса ту су и маршутке. Е сад на шта би личио ред од 200 људи који чекају 706 на Зеленом Венцу... Ево како изгледа станица на ВДНХ (одавде полазе аутобуси за Подмосковље и иако је фреквенција неупоредиво већа него на Зеленом Венцу нема пуно људи на станици јер отприлие аутобуси чекају путнике а не путници аутобусе


Uploaded with ImageShack.us
 
Prošle godine sam upravo ovde predlagao da se linija Ugrinovci Busije Batajnica
produži bar do okretnice 17 kod saobracajne škole u Zemunu
pitam se da li podatak koj je iznet u Blicu sada dovoljan da se umilostive gospoda iz GSP Beograd
,, .....- U prva dva dana na obe linije u autobuse je ušlo 8.937 putnika, od kojih je 4.015 otkucalo karte u automatu.... ,,
izvor:
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/237774/Manje-svercera-ali-vise-cekanja


Dosada u više navrata o istom pisalo je više forumaša o preopterecenosti linije 706 i 73 u delu Batajnice
Sada su i u GSPu javno potvrdili koliko Batajnica samo iz Ugrinovaca tj Busija se dodatno opterecuje a nisu se setili da pogledaju još iz drugog pravca opterecenja iz Banovaca i Nove Pazove Naravno sve to samo dve linije trpe 73 i 706.

Imalo razuma govori da njihovo zapažanje o broju putnika iz Busija i Ugrinovaca
mora da dobije produženje trase do okretnice 17 u Zemunu ,( pa vredi valjda i taj noivac iz Busija )
ne samo da bi se putnic sa te linije prevezli ko ljudi,
nego bi tako i ostali putnici sa liniji 73 i 706 mogli da se prevozu kako dolikuje, a ne ko natrpana st*** vec previše godina.
 
Ova kontrola na prigradskim linijama uopšte nije loša, a razume se da je potpuno neizvodljiva na gradskim linijama.
Konkretno za 702 i 703 se postavlja pitanje da li je i postojala ikakva naplata.

702 nikako ne treba produžavati do Zemuna ako se već ima u planu sprovođenje BG:voza do Btajnice u aprilu.
 
Матеја Бељан":38krsksn je napisao(la):
Ja mislim da je na 702 i 703 dosta uradjeno, na ugrinovackom putu, tj. Zemunskoj ulici gotovo svaka stanica ima nisu. Linija 703 u velikoj meri je rasterecna uvodjenjem linija 702 i 711. Tako da to su sasvim OK linije, mislim da gresite.
Ja не залазим често у те крајеве, па не знам. Али, ћу се потрудити што пре да сликам сва стајалишта на потезу 300 и 400. Канализација тече преко стајалишта, које никада није избетонирано, а надстрешнице су посечене и однете. Да не говорим ос доста стајалишта чије су надстрешнице урадили мештани о свом трошку, јер држава никако да их се сети.

Још један доказ у прилог чињенице да се западни део града форсира.
 
стајалишта на Смедеревском путу буквално не постоје. има само она стара зелена шипка и то је све. остало је све земља
 
c.s.i.":2j1cgnod je napisao(la):
702 nikako ne treba produžavati do Zemuna ako se već ima u planu sprovođenje BG:voza do Btajnice u aprilu.
а зашто кажњавати ђаке који из Угриноваца путују у Земун у школу, јел треба на пример до Земунске гимназије да путују бусом до Батајнице па возом до Земуна а онда да 45 обиђе цео Земун. Ако се већ не би продужила линија онда би рецимо у јутарњем термину требалу увести нпр 702Е који би ишао до Земуна а не би стајао у Батајници, можда чак да иде батајничком обилазницом. Како је boca-ica добро приметио тако би се растеретили и 73 и 706. Продужење БГвоза је супер ствар али би то ипак требало посматрати одвојено од продужења линије 702. Па чак и кад се продужи БГвоз са овим интервалом од 40 мин тешко ће се путници моћи уклапати у ред вожње.
 
Praksa, koja vazi i za 702 i 703 je da se sa perifernih linija preseda na druge linije. Na 702 ionako ide samo jedno vozilo van spice i 2 u spici.

Niko nece koristiti BG voz ako ide u centar Zemuna, kad 73, 706 i 706E idu direktno. Isto vazi i za centar Beograda, a i za mnoge delove Novog Beograda. BG voz ce biti dobra zamena samo za one delove grada koje ne pokrivaju spomenute tri linije.
 
Kazete u Moskvi ulaze na prva vrata ali moskva ima jednu malu sitnicu koju BG nema a to je xy km Metroa ,gradske zeljeznice ,tramvaja,trola ,pa tek buseva u rusiji sinski sistemi su zakon :kafa:
 
porediti Bg i Moskvu je zaista iluzorno...bas me zanima kako ce se ove godine pokazati elektronski sistem naplate karata,smart kartice itd...
 
Vrh