Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
To na srednjim ima logike,dok ovo ispada kao da je medjugradski bus.A ko zna,mozda oce narod da poteraju da koristi beovoz/bg voz
 
amm8990":gfszwpoo je napisao(la):
stf":gfszwpoo je napisao(la):
Наравно да неће, иако је доказано да је ефикаснији начин.
Kako efikasniji način kada se otvara samo jedno krilo vrata, a pored nema mesta proći između prvog reda 2+2 sedišta! Ovo je samo mučenje ljudi, a ako već stoji lice koje će da pregleda karte, to može isto da se učini pa da ulazak bude na srednjim vratima koja su dvokrilna, a putnici da gravitiraju ka prednjim i zadnjim prilikom izlaska.
Код нас је проблем што су наручивани такви аутобуси па је тај начин неупотребљивији. Можда је боље да се улази на задња.
 
Da, upravo tako. Neotvaranjem oba krila je bio cilj da se putnici preorjentišu da ulaze na srednja i zadnja i manje ometaju šofera. I danas recimo na FAPovim, onom Sanosu i još nekim vozilima stoji na tim prvim vratima IZLAZ, pa i na novim trolejbusima! Sada preko noći hoće to da promene, i sad zamislite, na trolejbusima stoji na prvim IZLAZ a na autobusima ULAZ, potpuno zbunjujuće!

U Italiji se obično primenjuje sitem da se ulazi u na prednja i zadnja vrata, a izlazi na ona u sredini, pošto se teži da kretanje putnika unutar autobusa mahom bude u jednom smeru. Međutim, za njih ovo što vozi u Beogradu nisu gradski autobusi, jer su kod njih mahom 1+1 upravo iz tih razloga:

Uporedite ulazni prostor kod ovog i nekog sa pomenutih linija :violina:
Picture3496.jpg

3712535918_ee79051b28_z.jpg


U Zagrebu se isto ulazi na prva vrata, ali su adekvatni i autobusi
Bus_Zagreb_(1).jpg


U Beču ulazite gde vam je volja, kao i u Beogradu
wiener-linien-nr-8601w-1026-57165.jpg


Evo IK-103 i slike, na kojima se jasno vidi da je autobus napravljen da najviše ljudi upravo ulazi na srednja vrata
2daa7ue.jpg

ik-103-tehn.gif
 
у Лондону се улази на предња а излази на задња (и средња ако је зглобни бус)
 
Везано за Необусе, набављати у 21. веку високоподне аутобусе за градски превоз... Ал шта је ту је.
 
Da dodam za Neobuse.. ruzne svetlosne grupe i ruzan zastareo enterijer - ne svidja mi se :| Deluje kao fuzija modernog i dizajna autobusa devedesetih..
 
Одпозади изгледа тај Необус ко апдејт Лиаза. Остатак може да прође, но мени највише смета тај превисок под. Мада унутра изгледа да има доста простора што је на другој страни плус јер нема брдо свакаквих степеника ко нпр. у ИК-Н серији.
 
Da, podseća na LiAZ-a jako, i zbog same svetlosne grupe. Autobus izgleda modernije zbog velike staklene površine što je pohvalno, ali je problem što je napravljen na šasijama za turističke autobuse, pa je pod visok :notok:

No, nezvanično se pojavila informacija da će privatni prevoznik Banbus sam sklapati i proizvoditi sebi autobuse u Železniku :shok:
 
Дакле шасија за тур. аутобусе, претпостављао сам :rolleyes: Важно да су нови и имају климе, ако ништа друго. И што се тиче Банбуса, ако ће и они сарађивати са Волвоом, биће то нешто у рангу управо Необуса, али квалитет завршне обраде ће бити под знаком питања.
 
Da, da Volvo B7R je za ovakve autobuse
B7RPeru_566x3981.jpg

WhiteAutobusVolvo.jpg


Šasije Volvo B7R
U2006_10631.jpg



Za gradske se koriste Volvo B9L
B9L_enkel_kaross_vit.jpg
 
@ amm8990
Nešto je pre par godina krenulo sa nekim ,, ne metalnim ,, busevima
Pod naletom sumorne svakodnevnice, vesti su prestale da stižu , a interesuje me kako su se pokazali :)
s obzirom da su očekivanja bila velika a išli su dotle da su i spojevi rađeni nekim ,,superlepkom,,
U odnosu na predviđeno eksplataciono naprezanja i habanje , prosto neverovatno.... pa molim koju reč ako ima vesti... :)
 
Видим ја да ће нам на крају омиљени бус бити Икар....
 
Баш тако стф, висок под је свуда, небитно да ли је производ са шасијом Волвоа или Икача.
 
Матеја Бељан":3a5cnbns je napisao(la):
Novina u obodnim linijama:

{milioniti pokusaj da nesto promene}

http://img593.imageshack.us/img593/7828/dsc03736bf.jpg
Danas sam igrom slucaja bio u Ugrinovcima i saznao sam zasto samo linije 702 i 703, barem za sada. Razlog nije uopste da bi se prevaspitavao narod da ulazi na prednja, a izlazi na zadnja vrata, vec se svi svercuju u ove dve linije koje se krecu na relacijama izmedju Ugrinovaca i Batajnice i drugi izmedju Batajnice i Busija-susednog sela, pa ce od sada svi ulaziti na prva vrata i vozac im kuca karte a kontrola stoji na svim vratima i nedozvoljava da se iko provuce. Sve ovo ce uvesti i na jos nekim linijama. Trebalo bi da to bude sutra u Beogradskoj hronici. Bice zanimljiva reportaza. :D
 
stf":2oagn1sy je napisao(la):
Видим ја да ће нам на крају омиљени бус бити Икар....
:lool:


Da, ja sam vec u tom procesu preobrazenja koji spominjes! :/


Boze, ne znam kako da se ne nerviram u ove "sitne sate". Pa, zar je moguce... Autobusi za gradsku upotrebu na shasiji turistickih vozila...

Pa, zar je moguce da 2011. godine, dakle pocetkom nove decenije, ne idemo progresivno napred u opremanju javnog gradskog saobracaja, vec se vracamo u neke neodevedesete... Pa, ovo chovek prosto vishe ne moze da izdrzi! :rant::rant::rant:

:violina:


Da dodam da je enterijer Neobusovog modela autobusa - za Lastu - jad i beda! :blah:

Eksterijer necu ni da komentarishem, nemam vishe volje...

Molim vas, recite mi da model autobusa nije za znacajne gradske linije, centralne gradske ulice, te da cu biti osudjen na voznju u istim... :(


Sramota za Lastu! :rant:
 
Ajd, dobro nije taj autobus toliko loš, sem zadnjeg dela. Visina poda je nešto viša od ikarbusovog IK-103 i iznosti 900mm (jedan stepenik više od Ikara kod koga je visina poda 750mm). Međutim, nezvanično direkcija je imala nekih razgovora sa privatnim prevoznicima na kojem su bile dve opcije, jer drugačije privatni prevoznici nisu hteli da pristanu. Prva opcija je podrazumevala kupovinu niskopodnih vozila, ali sa Euro3 motorima, a druga visokopodnih sa Euro5 i CNG (Euro6 ?!) i klimom. Dogovorili su se da je za sada prioritet ovo drugo, ali bez obzira na to bodovaće se visina poda. Lasta je recimo izuzeta od tendera i bezuslovno dobija linije, kako ne znam.
 
Срамота да приватници могу да условљавају град како им се ћефне, и онда је резулзтат нпр. 900 мм висок под за градски саобраћај у 21. веку. Шта рећи, а не заплакати...
 
Филипе, мислим да си изабрао прави опис новог возног парка Београда. "неодеведесете". Савршен опис.
Трули компромиси између грамзивих приватника, и корумпиране дирекције. Има ли шта горе по путнике у јавном саобраћају. Како планирају да дестимулишу аутомобилисте, са оваквим приступом послу?
Да имамо метро, па и нек им прође ово зајебавање, али, уколико на примарном виду јавног превоза правиш труле компромисе, да би пар дебелих неписмених бизнисмена зарађивало енормно уместо солидно, је криминал.

Е, мој Ђиласе....."европејац"....смешно.
 
MaRkOs":29vgp1f3 je napisao(la):
Матеја Бељан":29vgp1f3 je napisao(la):
Novina u obodnim linijama:

{milioniti pokusaj da nesto promene}

http://img593.imageshack.us/img593/7828/dsc03736bf.jpg
Danas sam igrom slucaja bio u Ugrinovcima i saznao sam zasto samo linije 702 i 703, barem za sada. Razlog nije uopste da bi se prevaspitavao narod da ulazi na prednja, a izlazi na zadnja vrata, vec se svi svercuju u ove dve linije koje se krecu na relacijama izmedju Ugrinovaca i Batajnice i drugi izmedju Batajnice i Busija-susednog sela, pa ce od sada svi ulaziti na prva vrata i vozac im kuca karte a kontrola stoji na svim vratima i nedozvoljava da se iko provuce. Sve ovo ce uvesti i na jos nekim linijama. Trebalo bi da to bude sutra u Beogradskoj hronici. Bice zanimljiva reportaza. :D
Jasno je bilo da je zbog naplate. Stavili su i jos jedan automat napred
 
Ej privatnici uslovljavaju direkciju prosto nemogu da vjerujem .Lasta je drzavna pa neide na tender .A sto se privatnika tice njima bi rekao niskopodna vozila klima i euro 4 ili euro 5 ako necete ima koce veolija bi preouzela sve :rant: :kafa:
 
direktore prijatelju "ne ide" i "ne mogu" se piše odvojeno. takođe ne piše se koce nego ko hoće.

drugo pre nego što uletiš ko padobranac u temu pročitaj prvo ono što si napisao i da li to ima veze se nečim što se trenutno piše na temi. a ako imaš nešto da dodaš možeš to malo suptilnije da uradiš-

pozdrav....
 
Директор тако пише кад се изнервира.
 
па добро, не зна МилисаВ за нашег директора, ипак је нов у нашем малом колективу
 
Vrh