Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Плашим се да ће тај систем у Београду бити ужасан. Уопште се нисам био обрадовао, када сам чуо да же га увести.

Ни у Љубљани, која је типа 6 пута мања од Београда, не ради баш најбоље. Ван шпица још на нешто и личи, мада страшно смара, али у шпицу :shok: Аутобуси стоје и по 5 минута на станицама, понекад и дуже, стварају се колоне, путницу су напред једни другима на глави, док ови позади махом комотно стоје.

Мислим, знате већ, људи ко људи, баба дође и стане на аутомат, па онда полако отвара торбу, па тражи новчаник, па полако отвара новчаник, приноси картцу... мислим, чему журба, је ли, а и зашто би барем стала на други аутомат и мало мање сметала, кад већ може на овом првом свима да блокира улаз.

И тако, све у свему, невиђено смара.
 
Ju al sam se ja izgubio mislio sam da je 2012 za dve godine hahah. Al dobro ja sam mislio da će tamo na jesen to početi :) već sa prvim novim tramvajima
 
I dalje mislim da je to preskup čipovan promašaj
Prava stvar bi bila da firme i pojedinci mogu da kupe i što više markica za naredne mesece tako dobije više popusta
pri kupovini u odnosu na količinu i vreme ( za više meseci u napred)... zar nije to stavka klasične ekonomije.
Tako nema dodatnih troškova i za nove sisteme vec se samo štampa unapred.. a vec postoji sistem i prodajna mesta
i prodavac i kupac zadovoljan rešenjem....a i markicama je u prošlosti postignut najveci ekonomski efekat a ne čipom.

Činimi se da je na čelo GSP Beograd doveden čovek koj ima iskustva iz Klubure.... to vec govori samo za sebe ....
a i nema najavljenih organizacionih promena .............sem te sumljive tehnike.........to vec govori samo za sebe ....
Nigde nisam pročitao koliki je rok isplatljivosti čipovanog sistema ...... koliko je servisiranje.....rezervni delovi .....
Samo zamišljam količinu novca koja se tako odliva i i koja če se odlivati još i kroz ne spomenute stavke.....
tako najavljenim sistemom teško da čemo brzo obnoviti i uvecati čitav vozni park i linije...kada kajmak ide u Tursku i u ..... :violina:
 
Ма да, шта ће нам технолошки напредак, шта има везе што сваки велики град уводи ту технологију, они то сигурно раде јер имају вишка пара. Најбоље да се вратимо на кондуктере који цепају карте... :blah:

Толико се овде тупило да треба да се унапреди систем наплате карата, баш на овакав начин, и онда кад се коначно дође до тога, дежурни пљувачи се нађу да просипају памет. Шта год да се уради не ваља, зато и јесмо ту где јесмо... :bash:
 
Živi bili pa videli napredak.... samo da ne bude kao poslednjih 10 godine napredak do napredka a mi u sve vecem čabru...
i nije istina da svaki veliki grad uvodi taj sistem, ima i mnogo vecih i bogatijih gradova od Beograda koj još nisu uveli taj sistem

malo mi je čudno da mi sa praznim đepovima se gurama u prve redove tehnloškog napredka,
za nas je primerenija sredina, kad se poredimo a nikako vrh liste...... kada je vec novac građana u pitanju.

U mom postu postoji predlog umesto ponudjenog nešto drugo bolje ili lošije
pljuvači nemaju drugi predlog nego samo pljuju bez drugog predloga što očigledno nije u ovom slučaju , pa ne razumem toluku žestinu ili sam ugrozio nečiju okorist....
Shodno pokazanoj ne odmerenosti ne argumetovano osporavanju mogao bi i ja tim stilom ali naravno neću ...
a tako i tako ne mogu da utičem na potpisivanje takvog ugovora
ali sam ipak izneo svoje ne obojeno mišljenje ili ovde treba da budemo svi istomišljenici ....
 
Marcus Lupus":1elrb6zu je napisao(la):
Плашим се да ће тај систем у Београду бити ужасан. Уопште се нисам био обрадовао, када сам чуо да же га увести.

Ни у Љубљани, која је типа 6 пута мања од Београда, не ради баш најбоље. Ван шпица још на нешто и личи, мада страшно смара, али у шпицу :shok: Аутобуси стоје и по 5 минута на станицама, понекад и дуже, стварају се колоне, путницу су напред једни другима на глави, док ови позади махом комотно стоје.

Мислим, знате већ, људи ко људи, баба дође и стане на аутомат, па онда полако отвара торбу, па тражи новчаник, па полако отвара новчаник, приноси картцу... мислим, чему журба, је ли, а и зашто би барем стала на други аутомат и мало мање сметала, кад већ може на овом првом свима да блокира улаз.

И тако, све у свему, невиђено смара.
Zato je najbolje da na rubnim linijama bude ulaz na prednja rata, a na ostalim na prednja + zadnja.


+ Danas sam video novi Ikarbus Lastin - ima klimu
 
ја би' увео систем улаз на предња и задња врата а излаз на средња, с тим да се средња отварају притиском на дугме (као зелени трамваји) које се налази само са унутрашње стране
 
JohnnyLee":31vxzsw7 je napisao(la):
ја би' увео систем улаз на предња и задња врата а излаз на средња
Ovo je bilo predvidjeno jos pre 25 godina, ali niko to nije postovao. Ako se secate, oni narandzasti automati su bili postavljeni samo kod prvog i zadnjeg ulaza.
 
Ljudi, da vam smanjim zablude, RFID sistem je vrlo prost, i neće zadržavati putnike uopšte. Naime, trebate samo novčanikom (može i bez otvaranja, može i iz džepa jakne ako je otkopčana) prići automatu koji će da pisne i skine vam pare sa računa. Vrlo prosto...
 
ја ћу да узмем при пејд картице, ако буду постојале, па да имам ако некад залутам у возила ЈГП-а
 
Stigose prvi autenticni dabl deker autobusi danas u skoplje.Sami dajte sud

250275827.jpg
 
Kad su uveli ove bušače , ljudi su masovno ubacivali matalni novac, limove, žvake i ko zna šta još...
samo da ih onesposobe ....jadni serviseri šta su sve morali da vade...
Al dobro nakon godinu dana , nisam više nailazio na pokvarene aparate...

Baš me zanima koliko je novi sistem otportan na Srpske doskočice..... :p :lool: :p

PS vec sam čuo za neke interesantne, od nekih koj idu u Teslu.. :D
ali nek to ostane tajna do početka igrara bez granica...... :p
 
jovanovm":1sfcx3af je napisao(la):
Ljudi, da vam smanjim zablude, RFID sistem je vrlo prost, i neće zadržavati putnike uopšte. Naime, trebate samo novčanikom (može i bez otvaranja, može i iz džepa jakne ako je otkopčana) prići automatu koji će da pisne i skine vam pare sa računa. Vrlo prosto...
Молим те, лажи оне који то не користе сваки дан. Мислим, у праву си ти теоретски, и иде то тако супер, док је број људи на станици 5-10. А преко...

Но добро, живи били па видели. Препоручујем да уживате у вожњи док можете. Баш бих волео да видим неко генијално решење и да не будем у праву, али бојим се да ће се за годину дана кукати за старим добрим временом.

Ах, да, јесте, пљујем и не износим решење. Нисам плаћен да доносим решења, нека раде свој посао за који примају плату, а ја као грађанин имам право да кажем шта мислим о томе. Нисам ја технолог или шта већ па да смишљам пројекте и решења, али сам корисник који по сопственој кожи осећа да ли то решење ваља или не.

Иначе, мислим да се систему јако тешко може доскочити и да је то његова једина предност.
 
Па више времена требаш да убациш папир карту, прво док нацентрираш, па да повучеш аутомат минимум 2 пута, него да прођеш поред аутомата а он ти поништи карту зар не ?
 
Иначе исте овакве поништаваче које се сада користе у Београду су били у Братислави до 2000 године. После, кад су увели електронске аутомате, може човек купити карту за период, који му одговара, али и тако се планира овакав систем бесконтактних картица са неким кредитом или шта већ. Међутим, сви тендери до сада су били поништени одговарајућим институцијама. Могуће је да ће тендер напокон успети па ћу направити после, надам се већ догодине, компарацију два равноправна система :)
 
kopmania":1aqabgkx je napisao(la):
Па више времена требаш да убациш папир карту, прво док нацентрираш, па да повучеш аутомат минимум 2 пута, него да прођеш поред аутомата а он ти поништи карту зар не ?
Јесте, али њих има 3-4 по возилу и користе их само они који немају претплатну карту. А на овоме што се уводи СВАКО ко улази у возило мора да изврши валидацију.

Дакле, и они који купују маркицу. СВИ.
И да, није баш само "прођеш", мораш застати, није то детектор. Мислим, ти можда и не мораш, оно, може да ти остане рука тамо док ти идеш напред, али сети се ко се све вози бусом и како ће то доживети.

(Сад би било најбоље да се неко јави и каже: "Ма то ће наш ГСП само за непретплатне карте, а маркице лепо остају пљуни па залепи." То би баш био леп врхунац српске импровизације и шибицарства, а опет, не би ме чудило да буде и баш тако.) :lol:
 
Ja samo mogu da kažem da mi je potpuno neverovatno da smo krajem osamdesetih, dakle pre dalekih 20 godina, imali daleko, daleko napredniji sistem nego što imamo sad. :kafa: (čuvene karte na savijanje na kojima je automat štampao datum...) Iskreno, ne bih imao ništa protiv ni da se to sada vrati; kao nekom ko na dnevnom osnovu bira da li će da ide autom ili prevozom, neka dnevna karta na kojoj bi se u poništavanju štampao datum bi mi savršeno odgovarala.

Veoma sam skeptičan da ćemo dobiti RFID, ali hajde da vidimo...
 
Marcus Lupus":bucez89w je napisao(la):
Јесте, али њих има 3-4 по возилу и користе их само они који немају претплатну карту. А на овоме што се уводи СВАКО ко улази у возило мора да изврши валидацију.
И ја се слажем да је ово суштина проблема. Разумем ја ГСП, тренутно је ситуација по питању наплате карата очајна и мислим да је за почетак довољно да се елиминише опште шверцовање а то једноставно могу да знају по броју продатих маркица (иначе чуо сам да је су баш велики редови на продајним местима за овај месец). У условима када би се нормално куповале маркице и ово бушење карата би одрађивало посао.
Валидација сваког путника једино има смисла за улаз на станице које су ограђене (метро или градска железница) и то је једини начин да се наплата карата приближи 100 % али јасно је да је ово немогуће за градске аутобусе.
 
а зар неће то бити као сада, да се пар аутомата налази у возилу ти дођеш до њега и чукнеш карту (наравно само у електронској форми).? а не да буде на улазу.
 
Vrh