Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.152
Ajmo da definišemo kad si te četiri godine proveo u garaži i ako nije problem koja pozicija ?
SOUR FAP-FAMOS je najveći proizvođač vozila u tadašnjoj SFRJ. Imali su preseraj ako me dobro služi sećanje za 10000 vozila godišne i bez problema i pompe su stavljali Mercedesove zvezde. Da nije bilo rata Mercedes bi 99% ušao u FAP i imali bi Conecto made in Serbia. Osvojili su dosta pozicija , preseraj se pripremao sa novu generaciju kamiona.... Kasnije se i FAP snalazio kako je mogao , ipak FAP nije na jaslama Beograda kao Ikarbus.
SANOS-ovi autobusi su prodavani širom sveta, čuvene licencne O303 su završile u UK.
uporedi sa originalom
Ikarbus je daleko od bilo kojeg tehnološkog nivoa zapadnih proizvođača, a to se može videti prilikom bilo koje posete fabrici. Tamo je vreme stalo još početkom osamdesetih a tehnološki nivo sličan manufakturama sa primitivnim alatima.
Nisam siguran da im radi servis na Batajničkom putu a to je tek čudo, kao u rudniku.
Džabe MAN-ova ili Mercedesova osnova kad je sve dalje fušerski odrađeno. Kada vozač završi smenu sa gomilom šrafova koji otpadaju na sve strane i bolom u leđima od Pilotovog sedišta. Večito problemi sa vratima, za elektroinstalacijom, kasnije sa pregrejavanjem motora.
Pa samo prebroj na koliko je otvora vezana klima u putničkom prostoru.
To što mehaničar ima dva dana da izgubi jer pojedinim sklopovima ne može da priđe.
Jednostavno nemaju ni želju ni volju da naprave vozilo u kome će se putnik i vozač prijatno osećati. Ergonomija za vozača na zadnjem mestu. Srećom dolazi sa upravljačem i instrument tablom inače ko za na šta bi to ličilo.
Njima se bezbroj puta sugerisalo u vezi nedostataka ali uvek su bili gluvi.
Svakom transportnom preduzeću treba pouzdan i kroz eksploataciju jeftino vozilo a Ikarbus to nije.
SOUR FAP-FAMOS je najveći proizvođač vozila u tadašnjoj SFRJ. Imali su preseraj ako me dobro služi sećanje za 10000 vozila godišne i bez problema i pompe su stavljali Mercedesove zvezde. Da nije bilo rata Mercedes bi 99% ušao u FAP i imali bi Conecto made in Serbia. Osvojili su dosta pozicija , preseraj se pripremao sa novu generaciju kamiona.... Kasnije se i FAP snalazio kako je mogao , ipak FAP nije na jaslama Beograda kao Ikarbus.
SANOS-ovi autobusi su prodavani širom sveta, čuvene licencne O303 su završile u UK.
uporedi sa originalom
Ikarbus je daleko od bilo kojeg tehnološkog nivoa zapadnih proizvođača, a to se može videti prilikom bilo koje posete fabrici. Tamo je vreme stalo još početkom osamdesetih a tehnološki nivo sličan manufakturama sa primitivnim alatima.
Nisam siguran da im radi servis na Batajničkom putu a to je tek čudo, kao u rudniku.
Džabe MAN-ova ili Mercedesova osnova kad je sve dalje fušerski odrađeno. Kada vozač završi smenu sa gomilom šrafova koji otpadaju na sve strane i bolom u leđima od Pilotovog sedišta. Večito problemi sa vratima, za elektroinstalacijom, kasnije sa pregrejavanjem motora.
Pa samo prebroj na koliko je otvora vezana klima u putničkom prostoru.
To što mehaničar ima dva dana da izgubi jer pojedinim sklopovima ne može da priđe.
Jednostavno nemaju ni želju ni volju da naprave vozilo u kome će se putnik i vozač prijatno osećati. Ergonomija za vozača na zadnjem mestu. Srećom dolazi sa upravljačem i instrument tablom inače ko za na šta bi to ličilo.
Njima se bezbroj puta sugerisalo u vezi nedostataka ali uvek su bili gluvi.
Svakom transportnom preduzeću treba pouzdan i kroz eksploataciju jeftino vozilo a Ikarbus to nije.