Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=527175#p527175:3miyo7x4 je napisao(la):
becks89 » Pet Mar 23, 2018 12:41 pm[/url]":3miyo7x4]Nije li malo nenormalno da poslednji polazak bilo koje linije obavlja autobus star 15 godina, ma kakvog kvaliteta on bio?

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
Na 307 poslednji polazak ostvaruje Connecto 177, a bolje da ostvaruje 3251, ili bilo koji bolji Connecto, pošto su 155 i 177 katastrofa i evo juče ih nije bilo zbog kvara
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528280#p528280:2k574g7y je napisao(la):
Somi303 » 27 Мар 2018, 22:04[/url]":2k574g7y]Па и на 106 се возе људи, не ванземаљци.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528284#p528284:2k574g7y je napisao(la):
thejk » 27 Мар 2018, 22:21[/url]":2k574g7y]И 106 иде једном у сат времена, па је најмање што могу да им дају нормалан бус.

Sent from mTalk

да, али шта ће им зглоб за ту линију? могу да им дају неки соло бус који је у добром стању
 
Тако нешто не постоји у Карабурми

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Johnny, svi treba da se voze u podjednako kvalitetnim autobusima. Nebitno selo ili Dedinje.
 
Sad pitanje za ove IkarKrš stručnjake.

Ovaj autobus vredi onoliko para koliko je dato za njega ?
Ili da preformulišem, da li i dalje smatrate da je Solaris bez razloga onoliko skuplji ?
Kad vidite ovo zlo a koliko mi vozač reče godište oko 2012. ili 13. (Ikarbus IK-218M) bolje da u onim halama gaje pečurke ili da rade PVC stolariju. Očigledno da za autobuse nisu.









 
Саће Кеша да брани скоро пропалу фабрику.
Ја ово не бих назвао аутобусом, већ лошим покушајем аутобуса.
 
Ovo bi trebao da bude godišnjak Solarisa ili malo stariji ako gledamo krštenicu.
A ako gledamo patos izgleda kao da ima 30 godina.
 
@Žika Brate, to ti je obican IK 218, nije 218M.... verujem da znas da prostor kod IK 218M ne izgleda tako, cak je i drugaciji materijal dole, kao da ima sljokice u sebi... a sto se slike tice, moguce da je to gb 1365 kome je taj deo skroz unisten sto se estetike poda tice.


@Djole Pevcanin Sad ce* kao sto ni ti ne zelis da se dopisujes sa nepismenima, tako ni drugi ne zele sa tobom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528453#p528453:2k9ll9ux je napisao(la):
Žika » Sre Mar 28, 2018 4:18 pm[/url]":2k9ll9ux]Ovo bi trebao da bude godišnjak Solarisa ili malo stariji ako gledamo krštenicu.
A ako gledamo patos izgleda kao da ima 30 godina.
Gledas kestenicu pogresnog modela... U IK 218M pod nije kao u Solarisu, ali nije ni kao u ovom... kod 218M su popucali vecinom oni delovi kod sedista koja su na tockovima, ti je na vecini problem. Ostalo je sve manje-vise dobro...
 
Не треба мени још боље.
Икарбус не уме да реши проблеме непрегледности. Зар је толико тешко померити једну проклету шипку?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528449#p528449:1smsb7y4 je napisao(la):
Žika » Wed Mar 28, 2018 3:59 pm[/url]":1smsb7y4]Sad pitanje za ove IkarKrš stručnjake.

Ovaj autobus vredi onoliko para koliko je dato za njega ?
Ili da preformulišem, da li i dalje smatrate da je Solaris bez razloga onoliko skuplji ?
Kad vidite ovo zlo a koliko mi vozač reče godište oko 2012. ili 13. (Ikarbus IK-218M) bolje da u onim halama gaje pečurke ili da rade PVC stolariju. Očigledno da za autobuse nisu.









За ово би неко требало одавно да иде на робију за овакве пропусте у производњи... Мада опет знајући Кешу, једноставно Жико на погрешна се врата куца, "аномалије нискобуџетних произвођача се морају прогутати", а то што ми од пореза који плаћамо овој држави плаћамо овакав терор, нерад и иживљавање Икарбуса то никоме ништа?
 
Кешо јави се да одбраниш најбољег произвођача аутобуса на свету ;)
 
Valja znati koliko je kilometara presao ovaj Ikar kao i na kojoj liniji je vozio i koji pogon ga je "odrzavao". Sve su to faktori koji uticu na stanje vozila sigurno nije ovakav izasao iz Ikarbusa.
 
Није ствар погона, ствар је фабричке грешке, и што нико не реагује на ове глупости а упорно се гута то и плаћа...
 
Opet moja malenkost prozvana? Pa dobro, nije problem da još jednom odbranim svoj stav :)

U pitanju je 218-ica a početka 2012 godine, kao što napisa i Busspoter. Kad su došle na Novi Beograd, predstavljale su jedno veliko iznenađenje, i to prijatno, ma koliko to nekima ovde smetalo. Nakon problematične N serije, Ikarbus izbaci autobuse na istoj osnovi, ali ovoga puta bez ijednog većeg nedostatka, tj sve ono što je tištilo njihove prethodnike bilo je otklonjeno, a broj reklamacija minimalan, iliti neznatan. Toliko o tome da "neznalice" iz Ikarbusa ništa ne rade. Čak su pojedine poslovođe pomenutog pogona znale da ih stavljaju i rame uz rame sa Japancima, iako autobusi i nisu baš uporedivi ni po konstrukciji, a ni po samom konceptu. Za malo jače od godinu dana, jedan primerak je uspeo da pređe oko 240.000 kilometara bez ikakvih problema, a tu torturu ni jedan Solaris nije morao da prođe. Nažalost, svi su završili u Zemunu, pogonu koji je inače na lošem glasu kad je održavanje u pitanju. Po informacijama kojima raspolažem, prva M serija iz 2013 već ima i više nego ozbiljnu kilometražu, što će reći da ih ima i sa 800 i više hiljada kilometara na satu, a kako su ovi malo preko godinu dana stariji, nije teško zaključiti da ima i onih koji su se opasno približili cifri sa šest nula.

E sad, da idemo na ono što Ikarbus čini tolikim "kršem". Podolit kod te serije, za razliku od ovih poslednjih, nije iz jednog dela, što se jasno i na fotografijama vidi, pa je samim tim podložniji oštećenu i cepanju, pogotovu što pod zbog same konstrukcije autobusa nije idealno ravan. Realno i nije nekog kvaliteta. Mislim na podolit. Recimo, imate i Solarise koji na rampama za osobe sa posebnim potrebama nemaju uopšte podolit. Odlepio se, a eto ja se baš skoro vozio u takvom. Karaburma je u pitanju. A i slučaj odlepljenih lajsni sam već spomenuo. Opet, ne smatram to nekim nedostatkom. Problem koji se lako i jeftino rešava. No, problem je što se dozvolilo da podolit ovoliko propadne bez da se isti zameni, a zbog toga truli i ono što je ispod njega. Treba imati u vidu da je ko zna koliko puta do sad pod opran crevom. Voda će u tim situacijama od inače malih oštećenja lako napraviti mnogo veća, onakva kakva imamo na predstavljenim fotografijama. No, voleo bih da neko postavi slike ovakvog podolita bilo koje 112-ice ili 218-ice kod privatnika ili nekog drugog državnog prevoznika, a ima ih hvala bogu što starijih što mlađih.

Vraćamo se opet na razliku u ceni između Ikarbusa, tj 218-ice i Solarisa tipa Urbino18. Ona iznosi tričavih 100.000 evra otprilike, pa verujem da i nije neki problem presvući podolit jednom u pet godina, ako se mora. A opet, i ne mora se u zavisnost od održavanja i načina na koji se pere na prvom mestu. Koliko može da košta to presvlačenje? Ne verujem više od možda 2000 evra. Neka se to uradi i tri puta u toku eksploatacije, pa opet ne može mnogo da poremeti onu gore pomenutu razliku u ceni. Bitno je da su ti autobusi pokazali i više nego dobru upotrebljivost i pouzdanost, dok ih nebriga nije dovela u sadašnje stanje. Kam lepe sreće da su one kupovane umesto M serije.
 
Obrisao sam dva neprimerena posta nema potrebe za takvim medjusobnim kvalifikacijama ;)
 
Али је зато ИкарКРШу проблем да помере једну шипку јер заклања ретровизор. Ја то не бих назвао недостатком него намерном грешком јер то је оно "ма боли нас уво нећемо га ми возити".
 
Ikarbus i njegovi inžinjeri su gluvi na bilo kakav zahtev, prepravku i slično. Provereno.

Da ne poznajem poslovođe, vozače... pa da se čovek prosto iznenadi kvalitetom vozila. Istina je potpuno drugačija nego što je neki predstavljaju.

Onako pod ne sme da propadne na vozilu iz 2012. godine. Prao ga vodom ili istu uneo kada je napolju sneg nema opravdanja za onakvo stanje vozila. Ispada da je autobus predviđen da putnici ulaze sa suvom obućom i garderobom ? Grešim ?
Drugo vozila se odavno ne peru crevom (zabranjeno zbog osetljivih Ikarbusa). Tretiraju se deterdžentima i vlažnim tzv mop-om.
 
A ti ikari su prani crijevom a solarisi nisu upravo jer su genjalci u gsp uvidjeli sta se desava sa podom autobusa kad se pere velikom kolicinom vode
Ne bih reko da su proizvodjaci predvidjeli da se vozila iznutra peru vodom
Zasto to neradite sa vasim kolima perete srijevom sa odom moze hladna ili topla po volji vam
Sto se tice izmjene na autobusima po zelji narucioca zna se kako se to trazi
Vozaci su svoje primjedbe trebali da iznesu svom poslodavcu sindikatu sve sto im smta pa onda gsp to da predoci proizvodjacu nevezano ko je
Raspored sipki broj pp aparata broj sipki na vratima raspored sjedista jacinu motora broj prozora jednodjelna ili dvodjelna soferka sve to bira kupac To sto kupca bas neinteresuju detalji tj raspored sipki u salonu vrsta sjedista za vozaca itd to je problem gsp i sindikata
 
Divim se ovom čoveku keši kako ima više živaca da piše

Gašpar fura istu priču aj na njega sam i oladio nego i on dobio nasledinika ovog klinca sto nije zavrsio ni srednju skolu a prica o autobusima , bolje nadjite malo neke devojčice pa se malo zaigrajte oko njih ebeš autobuse . Za 20 godina ima da pričate ej kakvi su bili ik218m autobusi ovo sto vi sada pričate i pljujete po iakrbusu tako su i pre 15 godina pljuvali i po ikarusima pa sada žalite za njima .

Što se tiče podolita stavri stoje ovako .

I u fabrici se zna da je ovaj podolit očajan , ovo je najjeftiniji podolit najtanji je i vremenom se skuplja (100 puta se osuši i pokvasi ) i zato puca po šavovima . Imao sam priliku da vidim podolit i materijale za prototip ik312mb (slike imate na sajtu iakrbusa ) taj podolit je skuplji za duplo od ovog sto se stavlja u serije ik218/112 on je deblji ima druagciju strukturu ali je skuplji . Sledeca stavr su lajsne koje se lepe po ivicma kod ik 218 su lepili običnim lepkom (onaj tigar za gume ) a treba vodootporan. Dužni metar gumene lajsne je 150din a ako ste zagledali one zute u soalrisu one su 250 din za dužni metar i kod ik312mb imate alulajsne koje su lepe ali dužni metar je oko 850din .

Imao sam priliku sa ljudima iz ikarbusa da popričam oko cene enterijera ako bi išle sve kompnete iste one kao sto idu u soalrisa(za njih radi jedna firma koja moze da radi i za ikarbus) ako bi sve top materijale ugradili u ik218m sena po komadu bi skocila za 50 000e pa i više , zanči najpodolit , najpaneli ,najkrovne obloge itd. Sav enterijer kod naseg ikarbusa radi mala privreda naše zemlje kvalitet očajan .

Ovde je bilo priče oko konstrukcije samog autobusa ja mogu reći gledano iz jedne druge pozcije da je ikarbus svetlosnu godinu ispred Maz-a i turskih buseva . Ikarbus konstrukcijksi ne zaostaje za Solarisom čak je u prednosti sto se tiče zgloba i konkretne okretnice . Solarise ubiše okrtnice a oni ugradjuju okretnice (zglob) drugog proizvodjača a ne prave svoje a ikarbus je na seriji 218 i 206 razvijo svoje okretnice koje su dobre .

Imao sam priliku da budem u SDT servisu (ovlašćen za Solaris ) . Na gomilu solarisa difrencijali su počeli da melju sa malo preko 200 000km otkazuju kompresori, nisu ni oni sjani ali su u prednosti na završnu obradu u odnosu na ikarbus to stoji .

Ikarbusu treba ulaganje , novi mladi kadar novi ljudi ne moze se napredovati sa kadrom kojem je tito juče umro .Nove tehnologije novi ljudi i da vidite kako ce to ici .
 
Zaista i dalje pokušavate da objasnite nešto ljudima koji to ne žele i ne mogu da čuju.
Eto Ikarbus je krš, osećate li se bolje, lakše? Hoće li sutra više da vas plate zbog te činjenice? Osećate li se ispunjenije u svojim životima kad uporno imate potrebu da žmurite i pravite se naivni kako bi isterali nešto? Eto, ispunite svoje živote tom činjenicom, a oni koji razumeju priču, znaju koliko je bilo kakav pomak da se nešto u ovoj šugavoj zemlji proizvesti i koliko treba tome da opstane u ovakvom 'sistemu'.
Treba zatvoriti Ikarbus, uvesti 1000 liaza sa Cat motorima, drvenim sedištima i kabinom za vozača, za ovaj sistem i pojedince bolje i nije, samo ne znam čime će se onda pojedini hraniti, šta će se onda pljuvati?

EDIT
Što se Solarisa tiče, diferencijali se radili skoro svakom, pune ruke posla, mnogo više nego kod naših ik218.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528448#p528448:1jnw9hos je napisao(la):
Žika » 28 Мар 2018, 16:55[/url]":1jnw9hos]Johnny, svi treba da se voze u podjednako kvalitetnim autobusima. Nebitno selo ili Dedinje.

не говорим о квалитету, већ о зглобу. мислим да је њима тамо довољан соло бус, то је то, а зглоб искористи на бољем месту. али ако Карабурма нема солаћа, онда ништа
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528518#p528518:3w07iblx je napisao(la):
liponiiiii » Sre Mar 28, 2018 9:08 pm[/url]":3w07iblx]
Što se tiče podolita stavri stoje ovako .

I u fabrici se zna da je ovaj podolit očajan , ovo je najjeftiniji podolit najtanji je i vremenom se skuplja (100 puta se osuši i pokvasi ) i zato puca po šavovima . Imao sam priliku da vidim podolit i materijale za prototip ik312mb (slike imate na sajtu iakrbusa ) taj podolit je skuplji za duplo od ovog sto se stavlja u serije ik218/112 on je deblji ima druagciju strukturu ali je skuplji . Sledeca stavr su lajsne koje se lepe po ivicma kod ik 218 su lepili običnim lepkom (onaj tigar za gume ) a treba vodootporan. Dužni metar gumene lajsne je 150din a ako ste zagledali one zute u soalrisu one su 250 din za dužni metar i kod ik312mb imate alulajsne koje su lepe ali dužni metar je oko 850din .

Imao sam priliku sa ljudima iz ikarbusa da popričam oko cene enterijera ako bi išle sve kompnete iste one kao sto idu u soalrisa(za njih radi jedna firma koja moze da radi i za ikarbus) ako bi sve top materijale ugradili u ik218m sena po komadu bi skocila za 50 000e pa i više , zanči najpodolit , najpaneli ,najkrovne obloge itd. Sav enterijer kod naseg ikarbusa radi mala privreda naše zemlje kvalitet očajan .

Ovde je bilo priče oko konstrukcije samog autobusa ja mogu reći gledano iz jedne druge pozcije da je ikarbus svetlosnu godinu ispred Maz-a i turskih buseva . Ikarbus konstrukcijksi ne zaostaje za Solarisom čak je u prednosti sto se tiče zgloba i konkretne okretnice . Solarise ubiše okrtnice a oni ugradjuju okretnice (zglob) drugog proizvodjača a ne prave svoje a ikarbus je na seriji 218 i 206 razvijo svoje okretnice koje su dobre .

Imao sam priliku da budem u SDT servisu (ovlašćen za Solaris ) . Na gomilu solarisa difrencijali su počeli da melju sa malo preko 200 000km otkazuju kompresori, nisu ni oni sjani ali su u prednosti na završnu obradu u odnosu na ikarbus to stoji .

Ikarbusu treba ulaganje , novi mladi kadar novi ljudi ne moze se napredovati sa kadrom kojem je tito juče umro .Nove tehnologije novi ljudi i da vidite kako ce to ici .
Kad sve to znaju što onda ugrađuju nekvalitetne materijale ?
Lajsne su šrafljene direktno u blažujke i vidi se koliko trpe.

Zanimljivo ovo za diferencijale, utoliko zanimljivije što su osovine identične. ZF. Prednja se razlikuje, drastično ali to je opet druga priča.
Okretnica kod Solarisa je Hübner, teško da Ikar može tu da parira. Ti pre što se svim Ikarima vukla harmonika po asfaltu.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=v3xD7Ij2_m8[/youtube]

Polako dolazimo do gore pomenute cifre samo za enterijer 50000 evra , plus okretnica , plus vrata , plus skuplja prednja osovina, daleko bolja antikorozivna zaštita,...... i još ko zna šta ispada da je Solaris jeftin.
 
Да се разумемо, колико пара, толико и музике. Солариси да није било кредита ко зна да ли би икада видели. Као и МАНове да није било донација.
 
@Žika

Zašto uzimaju loše komponente od domaćih proizvodjača

Prvo zbog cene a onda ima jos jedan razlog a taj razlog je sto je ikarbus matiran od strane države da uzima sto više komponenata od domaćih proizvodjača samim tim da se postiče razvoj domaće privrede (politika države ) i kada si tako matiran nemas mnogo prostora . Kada bi ikarbus složio kvalitetan bus ne verujem da bi šrafovska roba bila iz srbije .

Ako ste pogledali ik-312mb u taj autobus je ugradjeno preko 60 posto komponenata iz stranih zemalja. Ono što znam kada bi Fap radio zeru bolje od ovog sada sto rade vi danas ne bi geldali ik-218m na Man šasiji nego na Fapovoj šasiji A 559.4. i onda bi imali ik-218F e tek bi to bio haos . Za malo je falilo da se ispod ik-112le nadje šasija Fapa .

Moram da ponovim jos jednom Ikarbus-u trebaju maldi ljudi , ljudi koji su željni dokazivanja a ne ovi sada sto kazu ma koga sisa samo nek se kotrlja . Mlade treba podržati dati šansu za razvoj i nece biti problema , a stara garda je tu da pokaze neke cake iz iskustva . Ovako ako se nastavi na 95 posto državnih firmi iće katanc , ne samo na famozni ikarbus oni su sitni 300 ljudi sta je to nista tamo bi preko noći bio otvoren novi DIS RODA IDEA to nije rešenje.
 
Vrh