dare
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.12.2009.
- Poruke
- 1.822
- Pohvaljen
- 540
10 дужи Игор кога сви ви вређате и пљујете да је овакав или онакав а уствари је добар човек и мени и другарима је дао да му сликамо десетку!!!![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526098#p526098:1e9npspi je napisao(la):becks89 » 19 Мар 2018, 13:39[/url]":1e9npspi]Mislim da ga Srđan 'duži', bio novi u garaži ili ne on traži 10, dečko voli i jedan od najredovnijih je, svaka mu čast!predrag1978":1e9npspi je napisao(la):Svaka cast ljudima koji odrzavaju GB 10 na liniji 53...covek ima utisak da ce se bus raspasti koliko je star,ali ide....zima,sneg a on je svaki dan uredno na liniji...koliko mladjih autobusa je rashodovano u medjuvremenu,a ovaj jos uvek ide...svaka cast...
Када се сетим јутарње шихте на 47, готово свако јутро око 7:25-7:30 из Ресника, 2013,14,15, то ти је машина . Иначе је интересантно након поделе ГСП и приватника, возила са 47 и 50 отишли на 53, а возила са 33 и 48 отишли на 52 и 89[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526094#p526094:3rzsnwc6 je napisao(la):predrag1978 » Пон Мар 19, 2018 1:24 pm[/url]":3rzsnwc6]Svaka cast ljudima koji odrzavaju GB 10 na liniji 53...covek ima utisak da ce se bus raspasti koliko je star,ali ide....zima,sneg a on je svaki dan uredno na liniji...koliko mladjih autobusa je rashodovano u medjuvremenu,a ovaj jos uvek ide...svaka cast...
Немој да те чује Кеша добри мој, одма би му нашао бар 10 мана, а Земунској фабрици ђубрета ниједну... И да има 1 или 10 прозора опростио би му, јер МБ је мама за наше услове, нарочито Конекто прва серија нископодних, ногом би се у дупе ударао да примамо возила из донације, или да ми приватник са оваквим возилима држи линију, на 73 је данас било ужаса, јер у најударнијем шпицу једноставно испадне 3 или 4 возила, а плус је то ГСП фирма заштићених белих медведа, једноставно и Маз од Ћурдића или Унакопа би прихватио да ме вози на линији, али само да се појави, јер 2 године нико не предузима ништа, возила криминална (квантитет уместо квалитета), па оно што ради Ниш Експрес је ипак боље него што ГСП ради, извини куме ал опрости, сиромашан сам, хоћу да купим нормално али да прођем јефтино, домаћи и локални произвођач ми испоручује ђубре, и онда морам да јурим алтернативу, а то је донација из неких немачких градова, јефтино и лако за одржавање, а мало коштају, па нека потрају 3 до 5 година, али ће трајати у складу са квалитетом... Како би им ја завео ред у тој фабрици, а на крају у граду и целом ГСПу... Швабска дисциплина би код мене владала 24 сата дневно, ако нећеш да радиш по правилу, да ваташ кривине, и да се замлаћујеш пијући кафе у сред радног времена, а рок за испоруку тече ли тече. Опет понављам, за фабрику ала ибарска магистрала више не смеју да постоје изговори за одбрану, проста је логика, неспособан си да прилагодиш тржишту, ниси јак играч, а хоћеш да будеш. Шта преостаје...? Или рад или катанац, кад је Звезда у кошарци метла, што да не и Икарбус?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526126#p526126:36riw3p3 je napisao(la):dare » Mon Mar 19, 2018 3:22 pm[/url]":36riw3p3]Ovi busevi su najbolji za 610 samo Conecto
izvor http://platesmania.com/hu/nomer9957309
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526323#p526323:13gpg8cd je napisao(la):Gaspar18 » Uto Mar 20, 2018 1:05 am[/url]":13gpg8cd]
сиромашан сам, хоћу да купим нормално али да прођем јефтино, домаћи и локални произвођач ми испоручује ђубре, и онда морам да јурим алтернативу, а то је донација из неких немачких градова, јефтино и лако за одржавање, а мало коштају, па нека потрају 3 до 5 година, али ће трајати у складу са квалитетом... Како би им ја завео ред у тој фабрици, а на крају у граду и целом ГСПу... Швабска дисциплина би код мене владала 24 сата дневно, ако нећеш да радиш по правилу, да ваташ кривине, и да се замлаћујеш пијући кафе у сред радног времена, а рок за испоруку тече ли тече. Опет понављам, за фабрику ала ибарска магистрала више не смеју да постоје изговори за одбрану, проста је логика, неспособан си да прилагодиш тржишту, ниси јак играч, а хоћеш да будеш. Шта преостаје...? Или рад или катанац, кад је Звезда у кошарци метла, што да не и Икарбус?
Dragan Ivanović, pomoćnik direktora GSP-a, prilikom nabavke vozila cena mora da bude samo jedan od parametara.
"Ako je cena nekog proizvođača niža, to ne znači da je u ukupnom zbiru povoljnija. Na period od deset godina, koliko se planira da ovi autobusi budu u upotrebi, značajne stavke koje utiču na ukupnu cenu su rezervni delovi, pouzdanost u saobraćaju, amortizacija, raspoloživost autobusa za eksploataciju, njegova pouzdanost i naravno bezbednost putnika", kaže naš sagovornik.
Ivanović kaže da je tokom višegodišnje eksploatacije Ikarbusovih autobusa nailazili na razne tehničke probleme, što je uticalo na kvalitet prevoza.
"Imali smo problema sa vekom trajanja i dotrajalosti šasije i karoserije zbog čega smo bili prinuđeni da radimo generalne remonte iako su bile ponuđene višegodišnje garancije. Nailazili smo često na neispravnost i nepozdanost elektroinstalacija, pneumatskih instalacija, sistema za hlađenje motora, sistema za otvaranje i zatvaranje vrata i česta ispadanja prednjeg vetrobranskog stakla. Sve to je uslovilo manju raspoloživost vozila za eksploataciju i manji procenat realizacije u saobraćaju zbog čega su najveću cenu plaćali Beograđani", kaže Ivanović napominjući da su novije generacije autobusa postizale bolja tehnička rešenja, ali da, na žalost Ikarbus još uvek nije na nivou evropskih proizvođača.
"Primera radi, vozila marke MAN koja su dobijena iz Japanske donacije tokom 2003. godine, nisu imala nikakve intervencije na šasiji za skoro 10 godina eksploatacije. Remont šasija i karoserije na Ikarbusovim vozilima košta oko 20.000 evra, a uzrok je loš kvalitet materijala ovih sklopova, a GSP je prinuđen da radi takve remonte da bi obezbedio potreban broj vozila u saobraćaju", zaključuje Ivanović.
Ivanović podseća da Ikarbus posluju pre svega na osnovu dogovora sa Gradom koji je samo u ovoj godini od njih kupio 25 autobusa a dogovorio isporuku još 32 do kraja ove godine.
"Što se, kako smo obavešteni, neće dogoditi pre proleća i zbog čega će GSP imati ozbiljne probleme tokom predstojeće zime. Najveću štetu ipak pretrpeće Beograđani koji se tim autobusima neće voziti", navodi Ivanović.
Београђани неће бити таоци „Икарбуса”
„Икарбус” данас постоји захваљујући граду Београду, који је само у овој години од ове фабрике купио 25 аутобуса и потписао уговор према коме у децембру треба да од ње добије још 32 аутобуса, подсетио је Драган Ђилас.
– Ниједан од та 32 аутобуса неће на улице Београда стићи у уговорено време, већ у најбољем случају на пролеће, што значи да ће Београђани током ове зиме имати 32 аутобуса са грејањем мање. Обећали смо да ћемо сваке године од ове фабрике, уз субвенције Владе Републике Србије, куповати онолико аутобуса колико они могу да произведу. Обећали смо и да ћемо свим понуђачима који сада дођу тражити да потпишу уговоре са „Икарбусом” о заједничкој сарадњи и сервисирању – рекао је Ђилас.
Према његовим речима, град је „Икарбусу” понудио да постане градско предузеће, што није прихваћено.
– Београд ће наставити да сарађује са овим предузећем, али само под условом да нам се на време испоручи оно што потпишемо и платимо. Икарбус неће моћи да уцењује Београђане: нама је потребно 200 аутобуса у року од шест месеци, које ова фабрика не може да произведе за две године. Будући да ћемо набавку нових аутобуса финансирати из кредита, мора се имати у виду да ИБРД потавља правила тендера, која су јавна и процедура је у складу са свим законима. Изабраћемо најбољег произвођача и на пролеће ће се Београђани возити у аутобусима произведеним по европским стандардима, са европским принципом уласка у аутобусе, а српском ценом карте – истакао је Ђилас.