Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Kako bi bilo dobro da ide dabl deker recimo sa slavije na avalu,to bi bio pun pogodak.
 
:kk: Podržavam :kk:
taman imaju dovoljno vremena da urade sve što treba oko toga
pa u a p r i l u ( kad otopli i sve vec probuđeno u prirodi) ako Bog da preplavimo Avalu :) :kk: :)
a možda bar omoguce vikendima, kada i je ta linija i najpotrebnija Beograđanima. :cool:
 
Vec cetiri, fino.
Sto se Avale tice, treba srediti put. Nije toliko los ali par delova se mora uraditi i jos uvuci stajalista GSP-a kako bi ubrzali saobracaj.
Naravno put do vrha i nazad, onda oko tornja je pravi svinjac,...
Avala ima potencijal, turisti zele da je posete, ali mi mislimo da su voznja liftom i kratko razgledanje Beograda iz daleka dovoljan sadrzaj!
 
BIcu verovatno jedini koji nije fasciniran dabldekerom u Beogradu. :p

Ne znam, dabldeker mi predstavlja "tacku na i", ukras u sredjenom picnutom gradu kao sto je, eto, London. :)


U (jos uvek) razlokanom Beogradu mi nije adekvatan, sta cu... :p Nekako mi doprinosi postojecoj anarhiji, haosu...
 
Возио сам се нископодним МАЗ-ом на линији 23. Одаје утисак неквалитета, односно гори је од Икарбуса.
 
Оним новим, крагујевачким МАЗом? Барем што се тиче слика не изгледају лоше, сигурно бољи од ЛИАЗа али сигурно нису издрживљији. Мада како се може видети, имају ти ови МАЗови климу, што је добро.
 
Мислим да је СТФ мислио на Лиаз. Ја до сада на 23-ци ни једном нисам видео МАЗ, а Лиаза има колико хоћеш. Што је штета, јер је МАЗ (у ствари лиценцни Неоплан) неупоредиво бољи, тиши и нископодан је, за разлику од мени одвратног Лиаза.
 
Јесте, тако је Џони. Имају натпис БИК и шасија МАЗ. Ал ја их и тако зовем МАЗови :)
 
MAZ 206 šasija i karoserija, stakla, veći deo enterijera, a u Kragujevcu im ubacuju Cummins motor i CNG opremu, možda još ponešto...
 
Није био Лиаз, него Маз, са њиховим логотипом, тј. није писало БИК него баш МАЗ.(трећа слика коју је постовао Амм8990)
Аутобус јесте нископодан и има климу, али одаје утисак да ће му брзо почети да отпадају делови. Завршна обрада као и у Икару, а кад упадне у сливник, помислиш на Поручника Драгуљчета.
 
stf":1xs9qqix je napisao(la):
Није био Лиаз, него Маз, са њиховим логотипом, тј. није писало БИК него баш МАЗ.(трећа слика коју је постовао Амм8990)
Аутобус јесте нископодан и има климу, али одаје утисак да ће му брзо почети да отпадају делови. Завршна обрада као и у Икару, а кад упадне у сливник, помислиш на Поручника Драгуљчета.
I on se delimično sklapa u Kragujevcu, obično završna obrada, salon, enterijer itd. Vulović je jednom prilikom rekao da njihov autobus košta od 150.000 do 190.000€, naglasio je da je sve isto sem završne obrade!
 
Novina u obodnim linijama:

{milioniti pokusaj da nesto promene}

dsc03736bf.jpg
 
U bliskoj prošlosti ovde su iznete razne dobre ideje (molbe) za poboljšanje i unapređenje našeg prevoznika
nismo naišli na razumevanje
zašto da imamo sada raumevanje za njih.
Poslednji primer je besplatno ustupanje mape linija opet nj. sramno ne razumevanje ,
odakle im pravo da traže naše razumevanje za naše pare sa koima rade kako hoce ,
a sad očekuju razumevanje da pored troja -četvoro vrata vozila, da stojim po kiši da bih ušao na prednja i to na jedno krilo s u l u d o.....
 
Наравно да неће, иако је доказано да је ефикаснији начин. Возило се доста краће задржава на станицама, а путници не газе једни друге.
 
A nije losa ideja o kondukterima na takvim linijama, ne znam sto se od toga odustalo
 
stf":3r7pittu je napisao(la):
Наравно да неће, иако је доказано да је ефикаснији начин.
Kako efikasniji način kada se otvara samo jedno krilo vrata, a pored nema mesta proći između prvog reda 2+2 sedišta! Ovo je samo mučenje ljudi, a ako već stoji lice koje će da pregleda karte, to može isto da se učini pa da ulazak bude na srednjim vratima koja su dvokrilna, a putnici da gravitiraju ka prednjim i zadnjim prilikom izlaska.
 
Vrh