Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Vinča307":1w5mvjzq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524842#p524842 je napisao(la):
stf » Sre Mar 14, 2018 9:00 pm[/url]":1w5mvjzq]Из угла корисника, могу да изнесем утисак заснован на дугогодишњем коришћењу да су рецимо Конекто Мерцедеси и Икарбус/ФАП 103Ф били поузданошћу и квалитетом раме уз раме годинама у Космају.
Ik 103f i fapovi su kršine koje nikako ne mogu da se porede sa Mercedesima Connecto
Стварно? Тако сам и ја мислио док нисам мало боље погледао стање на улици. Упореди Мерцедесе са твоје 307 и Мутанте са осталих линија, шта толико фали Мутантима? После оног малог ремонта оплате који су имали чак су и у бољем стању од већине Конекта.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Mutant da bude "bolji" od Konekta... Skoro sam to procitao slicno u sesnaestoj kapeli... Konekto koji se proizvodio u serijama preko stotina hiljada primeraka, i bivao kupljen u drzavama u nasem okruzenju... Gde li su Ikarbusi 103, 200 kupovani u nasem okruzenju...? E tu cekam odgovor na pitanje, pri tome su Konekti izraubovani od stravicno teskih linija i polazaka gde su radili, a opet su pouzdani... MB je mama za nas, mada se ne bunim ni za MAN i Solaris :)
 
Ја се нисам возио по земљама окружења, већ у аутобусима Космаја и знам шта причам јер сам и даље свакодневно у њима. То што теби комплекси не дозвољаваји да признаш да је Икарбус раме уз раме са Мерцедесом у овом примеру је твој, озбиљан проблем. Потражи стручну помоћ.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
ИкарКРШ раме уз раме са Мечком???? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Можда у твојој машти.
 
Zamisli mercedes dao ikarbusu da stavi trokraku zvijezdu na bus bas su blentavi ti iz mercedesa
 
Директоре, научи граматику.
ЛЕ серија је чист промашај сви знамо зашто.
 
Bus je sasvim ok ali se koristi na pogresnim linjama koliko vidim i to se polako mjenja
 
Није, служи само да се пензионери не би пењали позади да би сели. Зато нормално седим позади.
 
Bus radi posao to sto se tebi ne dopada tvoj problem
Sta bi sa trolejbusima jel ti vozac objasnio kako rade
 
Žiko, za 103-jku uredu, ona ima samonoseću konstrukciju, vidi se na poslednjoj slici koju si postavio, pa verovatno to važi i za serije 200, a ram koji majstori možda pogrešno zovu šasijom, jeste iz kutijastih profila. Dobro, šasijom se smatra mnogo toga u žargonu da tako kažem. Vajlda je ljudima tako lakše. Na prve dve slike su ti prikolice M serije na MAN A24 NG363 šasiji, pa ne bih rekao da je to samonoseća karoserija.

Što se Astre tiče, pravilan termin jeste polušasija za most, a ja iskreno nikad nisam čuo za izraz pomoćni okvir ili kako god. Ne pomaže on tu ništa, već drži ceo prednji trap i motor kao što rekoh. Prerađeno motorno ulje se stavlja u sajtne, za to znam, a može i bitulit mislim, a još nečuh da je iko onoliki most punio uljem da bi ga na taj način zaštitio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525575#p525575:ay5f5gjn je napisao(la):
direktor » 17 Мар 2018, 11:23[/url]":ay5f5gjn]Bus radi posao to sto se tebi ne dopada tvoj problem
Sta bi sa trolejbusima jel ti vozac objasnio kako rade
Опет иста прича и присиљавање на одговор. Још једном и напуштам форум. Нећу да објашњавам ништа некоме ко не зна граматику.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525623#p525623:3b4r42ik je napisao(la):
Kesha » Sub Mar 17, 2018 2:29 pm[/url]":3b4r42ik]Žiko, za 103-jku uredu, ona ima samonoseću konstrukciju, vidi se na poslednjoj slici koju si postavio, pa verovatno to važi i za serije 200, a ram koji majstori možda pogrešno zovu šasijom, jeste iz kutijastih profila. Dobro, šasijom se smatra mnogo toga u žargonu da tako kažem. Vajlda je ljudima tako lakše. Na prve dve slike su ti prikolice M serije na MAN A24 NG363 šasiji, pa ne bih rekao da je to samonoseća karoserija.

Što se Astre tiče, pravilan termin jeste polušasija za most, a ja iskreno nikad nisam čuo za izraz pomoćni okvir ili kako god. Ne pomaže on tu ništa, već drži ceo prednji trap i motor kao što rekoh. Prerađeno motorno ulje se stavlja u sajtne, za to znam, a može i bitulit mislim, a još nečuh da je iko onoliki most punio uljem da bi ga na taj način zaštitio.

Evo šta kaže proizvođač golubarnika

Ikarbus IK112N
KONSTRUKCIJA KAROSERIJE
Samonoseća rešetkasta konstrukcija izrađena od kvadratnih profila
Bočne stranice u zoni blatobrana i donja cev stranice
izrađene od profila od nerđajućeg čelika
Blatobrani........................................................................ nerđajući čelik
Bočne oplate.......................................................................... aluminijum
Sve cevi zaštićene spolja i iznutra
Krov i bočni zidovi termo-izolovani
Opcije:
Feritne cevi - EN1.4003

IK218M
KONSTRUKCIJA KAROSERIJE
Sve cevi zaštićene spolja i iznutra
Bočne stranice u zoni blatobrana i donja cev stranice,
izrađene od profila od nerđajućeg čelika
Blatobrani........................................................................ nerđajući čelik
Bočne oplate.......................................................................... aluminijum
Krov i bočni zidovi termo-izolovani
Opcije:
Feritne cevi - EN1.4003

Evo je prava šasija koja se kasnije skida a da nema nje cela bi se konstrukcija savila.
Ima više varijanti samonosećih karoserija kod autobusa ali kod niskopodnih zbog prostora i svega sama konstrukcija poda nije dovoljno jaka već torzionu otpornost stiče tek kada se kompetira.

23725571371_670f95e392_b.jpg


A što se tiče pomoćnog okvira kod Astre ili dobra antikorozivna zaštita ili da zezneš semeringe na motoru :D pa da se ulje sliva po okviru.
 
Nema potrebe da "puštam" ulje sad, pošto je most komplet zamenjen, a prethodno je dobro očišćen i prefarban :wink: Ovako je ona zdrava čak i po rubovima, a inače je lim pocinkovan. Ne rđaju Astre G kao F ili kadeti.

No, da ne idem mnogo u OT. Izlazio sam i ja na njihov sajt i pročitao tehničke specifikacije. Pa vidi, ni prvi M-ovi koji imaju i po 800.000 kilometara nemaju nikakvih defekata na konstrukciji za sad, pa verujem da će i ovi poslužiti. Kao što sam i pre pisao, sem N serije, mada se i ona baš ne raspada po tom pitanju, svi pripadnici njihove niskopodne game se drže dobro za sad, proizvedeni od 2009 na ovamo. Svakako dosta bolje od 103-jki i 206-ica, mislim, deluju uopšte kvalitetnije, tj odaju utisak solidne čvrstine i utegnutosti. Utisak kvare lupkanja u enterijeru naravno. Ne žale se nešto privatnici na njih koliko znam. Vreme će pokazati kako je određena antikorozivna zaštita.
 
Pazi, N serija je imala doradu u zadnjem delu. Primećena su pucanja konstrukcije i to je odrađeno.
Što se tiče privatnika mogu da se raspitam šta i kako.
Znam da njihovi vozači nisu nešto bili zadovoljni.
 
Svaka čast Becks. Ovo nisam imao prilike da vidim uživo :)

Znam da je N serija išla na doradu i u principu sa stanovišta konstrukcije, uglavnom su dobre, a i voze se solidno (više se odnosi na solaće) po rečima nemalog broja vozača, pod uslovom da je sve na svom mestu naravno.

Što se privatnika tiče, Arriva je zadovoljna 112-icama, i iz prve, i iz druge serije koliko znam, kao i stvarno dobro napravljenim 103-jkama iz 2005. Pretpostavljam i da su im novije ok. Presto je 103-jkama takođe zadovoljan koliko znam, kao i Tamnava. Voleo bih da čujem iskustva iz M&M Transa, koji je godinama veran Ikarbusu. Održavanje im i nije baš sjajno doduše, ali nije ni ispod svakog nivoa kao kog nekih privatnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525688#p525688:n9yihuxi je napisao(la):
Kesha » 17 Mar 2018 07:04 pm[/url]":n9yihuxi]Svaka čast Becks. Ovo nisam imao prilike da vidim uživo :)
Evo još dve, ispod samog motora.
FSRDD4r.jpg


I ova je negde naspram drugih vrata.
BYU4T6i.jpg
 
Odlično Becks :wink: Pretpostavljam Conecto-i Like Bim toursa? Održavanje oduvek za primer. U poslednje vreme put me retko vodi, u inače drag Zemun, za razliku od perioda od pre par godina. Redovno sam mu viđao fenomenalne 405-ice. Valjda mu je samo jedna preostala. Pisao si mislim da je prešla preko 2.500.000km i da je još uvek u odličnom stanju, takvom da je se ne bi postideo ni mercedesov muzej u Štutgartu. Pohvale za prevoznika. Nadam se i da je odnos prema zaposlenima korektan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525467#p525467:1v2wb1ap je napisao(la):
Somi303 » Pet Mar 16, 2018 11:03 pm[/url]":1v2wb1ap]
Vinča307":1v2wb1ap je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524842#p524842 je napisao(la):
stf » Sre Mar 14, 2018 9:00 pm[/url]":1v2wb1ap]Из угла корисника, могу да изнесем утисак заснован на дугогодишњем коришћењу да су рецимо Конекто Мерцедеси и Икарбус/ФАП 103Ф били поузданошћу и квалитетом раме уз раме годинама у Космају.
Ik 103f i fapovi su kršine koje nikako ne mogu da se porede sa Mercedesima Connecto
Стварно? Тако сам и ја мислио док нисам мало боље погледао стање на улици. Упореди Мерцедесе са твоје 307 и Мутанте са осталих линија, шта толико фали Мутантима? После оног малог ремонта оплате који су имали чак су и у бољем стању од већине Конекта.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Fali što u 90% ik 103f ne radi grejanje uopšte, ili ne radi kako treba. A kod fapova 110-129 fali to što ne mogu ceo dan da voze s da se ne pokvare. Jedino #262 valja od svih fapova
 
Јоооој директоре, како би волео да дођеш на 610 један дан, да видиш да од свега никад није 10 возила свих на броју, то прво, друго пре сам имао Конекта од Думека и Барбадоса који су врхунски грејали зими, да си могао јакну скинути... А да видиш сада шта вози, сем МАН Јапанаца, остало је за расход и ИНОС...
 
Svaka cast ljudima koji odrzavaju GB 10 na liniji 53...covek ima utisak da ce se bus raspasti koliko je star,ali ide....zima,sneg a on je svaki dan uredno na liniji...koliko mladjih autobusa je rashodovano u medjuvremenu,a ovaj jos uvek ide...svaka cast...
 
Gaspar18":iwxp1i0j je napisao(la):
Јоооој директоре, како би волео да дођеш на 610 један дан, да видиш да од свега никад није 10 возила свих на броју, то прво, друго пре сам имао Конекта од Думека и Барбадоса који су врхунски грејали зими, да си могао јакну скинути... А да видиш сада шта вози, сем МАН Јапанаца, остало је за расход и ИНОС...

Kako te nije sramota samo, imaš li granicu bre?
Dokle ćeš bre da lažeš i izmišljaš, imaš li granicu bezobrazluka? Svaki dan ima i Solarisa i Ikarbusa novih na 610 i 611, apsolutno svaki dan. Ti znaš šta je za rashod, ti si druže u rashodu odavno, toliki bezobrazluk i lagarije nisam dugo video, trebao bi da probaš u politici da se angažuješ, takvi lažovi su im potrebni uvek.
7ba5cd0ea96daf51794b759dac19879a.jpg
8aa0088e6ae98feb764f7ca78ba30849.jpg


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
predrag1978":1ipp4gcj je napisao(la):
Svaka cast ljudima koji odrzavaju GB 10 na liniji 53...covek ima utisak da ce se bus raspasti koliko je star,ali ide....zima,sneg a on je svaki dan uredno na liniji...koliko mladjih autobusa je rashodovano u medjuvremenu,a ovaj jos uvek ide...svaka cast...
Mislim da ga Srđan 'duži', bio novi u garaži ili ne on traži 10, dečko voli i jedan od najredovnijih je, svaka mu čast!

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh