Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Да се уведе државна служба квалитета контроле, која би се мешала свуда док ови не позелене. У овом случају иду од погона до погона, ако је лајсна мало накриво прикуцана одма казна

Били бисмо јачи од Шваба за 5 година.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523193#p523193:2yq9jqih je napisao(la):
SRBO » Čet Mar 08, 2018 10:50 pm[/url]":2yq9jqih]Да се уведе државна служба квалитета контроле, која би се мешала свуда док ови не позелене. У овом случају иду од погона до погона, ако је лајсна мало накриво прикуцана одма казна

Били бисмо јачи од Шваба за 5 година.

amin
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523193#p523193:1o1fyqkv je napisao(la):
SRBO » Thu Mar 08, 2018 9:50 pm[/url]":1o1fyqkv]Да се уведе државна служба квалитета контроле, која би се мешала свуда док ови не позелене. У овом случају иду од погона до погона, ако је лајсна мало накриво прикуцана одма казна

Били бисмо јачи од Шваба за 5 година.
Srbo ovde je to nemoguce uraditi, jer znas kako kaze Kesha "Anomalije niskobudjetnih proizvodjaca se moraju progutati, ali mehanika" pazi ti sad glupost coveka koji radi u GSPu, a neostavren polazak, i ostavaljas u sred veceri i noci po 100 ljudi na stanici, poziva se na mehaniku kaze da to nadomescuje... Kako? Poslednje serije Ikarbusa se izlezavaju po servisima vise nego ja na bolovanjima, opet ovaj na 95 nema ga barem 7 dana na 95... Kakva crna mehanika, to najbolje da svi usvojimo jednog radnika Ikarbusa, pa da vidimo o cemu se radi... Smirili bi se pojedini na forumu ocas posla, a ovi sto rade u Ikarbusu ne bi mi zucnuli ni rec, i da javno kazem kao radnik Maxija, nikad u zivotu ne bi radio u drzavnoj ustanovi ni u kakvom obliku, jer vise gledam na pravdu, nego na neke druge gluposti u zivotu, lakse mi je da radim za bedu, ali znam za sto i za koga radim... By Dragan Popovic iz Bloka 38..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523240#p523240:2c6jh36j je napisao(la):
Gaspar18 » 09 Мар 2018 12:39 am[/url]":2c6jh36j]Poslednje serije Ikarbusa se izlezavaju po servisima vise nego ja na bolovanjima
Чудни су ти Икарбуси са друге обале реке, распадају се и кваре константно, а 50 комада у Космају ради нон стоп, без икаквих аномалија и кварова :?
 
To ti mislis da rade, a ja svake nedelje kada prodjem pored servisa vidim barem 2 najmanje tamo da se izlezavaju, samo se vrte u krug dobri moj, ali nema veze, samo ponavljam naseg druga Keshu "Anomalije se moraju progutati", a neostvareni polazak nikom' nista, ja sam vise sa Ikarbusima dozivljavao kvarove i napustanje vozila, nego sa bilo kojim drugim autobusom. Trovratni niskopodni MAN C LCa star skoro 15 godina, je na potezu 600 radio bez problema, full sve bilo na njemu, a sta danas vozi na istom je sem Japanaca koji se ne kvare vozi?
 
A redovni servi to ne postoji Statistika je cudo nirmalno da ces vidjeti prije ikar u kvaru nego man koji je procenat ikara a koji manova u voznom parku
Ps. Juce je zglobni man izdahnuo na trgu rep mos misliti
 
Zglobni Man Japanac je prevalio preko milionce i po km, to sto je izdahnuo, je do sto sigurno ne moze vise od sebe da da za 15 teske eksploatacije, i mesati SG313, O345 i Solarise sa ovim cudima je ravno sramoti... Voleo bih da vidim, kada ce nesto normalno izaci iz Ikarbusa, a da valja, a ne nesto gore od poluproizvoda... Da Ikarbusi rade ono sto su Japanci i O345 preziveli sve ove mucne godine rada, bili bi na konju, ali ovako smo osudjeni na to da ne mozemo se nadati boljem od Ikarbusa, a mozemo se obnavljati sa voznim parkom putem erbd, ili da nam doniraju iz Nemacke prave MANove i MB, ali nekome je u interesu da Ikarbus radi...
 
Znam da pravim ponovo grešku što evo opet odgovaram na gomilu ispisanih gluposti. Kao prvo Gaspare, zamolio sam te da me se okaneš, odnosno da me ne pominješ u svojim brljotinama. Piši šta god hoćeš, tvoj stav, tvoje mišljenje, do kog mi je stalo kao do lanjskog snega. Takođe, više puta sam ti pokušao predočiti razliku između šasije, nadogradnje i završne odrade, odnosno šta se od čega sastoji. Vrata nikave veze sa završnom obradom nemaju, kao ni elektronika sa Ikarbusom, koji eto toliko leži u ovlašćenim servisima, a zbog neospornog kvaliteta proizvoda velikih imena poput MAN-a i Mercedesa. I opet, jel leže M-ovi M&M transa pored puta ili po servisima? Na kraju pogon Zemun ne želim da komentarišem, a evo ja se skoro svakodnevno vozim M-ovima na 16-ici, 23-ici, 35-ici, 408-ici itd, i nikad još nisam bio izbačen iz njih zbog nekog kvara. Vrata rade normalno, a mogu da "zezaju" kad je velika gužva, odnosno kad se domaća kultura keša o njih uz onu čuvenu uzrečicu ima mesta za još jednog. Pod "zezaju" mislim na to da se vrate nazad ili ostanu u poluzatvorenom položaju, jer ih putnici blokiraju. Samo ih ponovo otvore i zatvore i gotova stvar. Što se izolacije tiče, problem je samo u delu iza zadnjih sedišta, dok je sve ostalo i pod rukom normalne temperature, odnosno ne "piša" topao vazduh nigde koliko sam ja mogao da vidim, a i površine nisu tople. Kod nekih sam video da je prorez iza sedišta zatvoren lajsnom i pur penom. Ružno svakako i jeftino rešeno, al bar toplota više ne ulazi, a bučni nisu ništa više od drugih autobusa u Beogradu, pa i od nimalo tihih Solarisa. I ne mogu više sa se bavim ovom jalovom raspravom. Šta sam imao, napisao sam već u onolikim postovima i ne želim više da se ponavljam. Naravno, potpuno je individualno kako će se ta moja pisanja tumačiti, a verujem da nije bilo teško shvatiti suštinu priče za onog koji imao strpljenja da ih čita.
 
Gaspar18":240ssl3b je napisao(la):
Zglobni Man Japanac je prevalio preko milionce i po km, to sto je izdahnuo, je do sto sigurno ne moze vise od sebe da da za 15 teske eksploatacije, i mesati SG313, O345 i Solarise sa ovim cudima je ravno sramoti... Voleo bih da vidim, kada ce nesto normalno izaci iz Ikarbusa, a da valja, a ne nesto gore od poluproizvoda... Da Ikarbusi rade ono sto su Japanci i O345 preziveli sve ove mucne godine rada, bili bi na konju, ali ovako smo osudjeni na to da ne mozemo se nadati boljem od Ikarbusa, a mozemo se obnavljati sa voznim parkom putem erbd, ili da nam doniraju iz Nemacke prave MANove i MB, ali nekome je u interesu da Ikarbus radi...
Dokle ćeš se tako bezobrazno ponašati?
Ako si 'blokiran' da primiš informacije, nemoj da ulaziš u diskusiju, ovako si previše drzak i bezobrazan, budući da verglaš u prazno istim pričama bez adekvatne argumenatacije, naime argumenti su ti kao i prosečnoj ograničenoj srbendi, da je i go*no iz Nemačke sjajno je. Šta bi rekao da platiš 300.000 Man autobus, nov, svake nedelje ti je u servisu jer ima grešku u softveru? A to je renomirani proizvođač.
Svaka mašina ima svoju slabu stranu, nijedna nije savršena i idealna, ako si ograničen da to shvatiš.bar prestani da maltretiraš ostale.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523085#p523085:2csnhhij je napisao(la):
direktor » Čet Mar 08, 2018 2:48 pm[/url]":2csnhhij]Ajd jos jednom gsp ima svoje ljude koji kontrolisu autobuse prilikom sklapanja i prije isporuke
Sta su ti ljudi radili postavlja se pitanje ako su vrata neispravna a bus je u garanciji onda treba da se iskoristi pravo na garanciju pod uslovom da gsp nije nesto prespajao sjeko zice ko po obicaju
Druga opcija je ako je istekla garancija da se zovne servis ili neko ko je obucem u gsp da to odradi
Interesantno je to da to samo tebi desava i da od toga pravis dramu na forumu umjesto da pokusas nesto da preduzmes u granicama mogucnosti
Ali najlakse je sebi olaksati dusu na forumu

Kontrolišu se vozila prilikom isporuke tj kod primopredaje i ranije su se često vraćala na doradu.
Sad se malo politika umešala pa da svi brže bolje budu na ulici a vozila nedovršena. :notok:
Ranije sam često terao dok su vozila bila u garanciji u njihov servis na Batajničkom putu i samo se čekalo da istekne garancija kako bi se neke stvari ispravile.
Ikarbus je u velikim problemima tako nije čudi što ima puno kikseva.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523240#p523240:2csnhhij je napisao(la):
Gaspar18 » Pet Mar 09, 2018 12:39 am[/url]":2csnhhij]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523193#p523193:2csnhhij je napisao(la):
SRBO » Thu Mar 08, 2018 9:50 pm[/url]":2csnhhij]Да се уведе државна служба квалитета контроле, која би се мешала свуда док ови не позелене. У овом случају иду од погона до погона, ако је лајсна мало накриво прикуцана одма казна

Били бисмо јачи од Шваба за 5 година.
Srbo ovde je to nemoguce uraditi, jer znas kako kaze Kesha "Anomalije niskobudjetnih proizvodjaca se moraju progutati, ali mehanika" pazi ti sad glupost coveka koji radi u GSPu, a neostavren polazak, i ostavaljas u sred veceri i noci po 100 ljudi na stanici, poziva se na mehaniku kaze da to nadomescuje... Kako? Poslednje serije Ikarbusa se izlezavaju po servisima vise nego ja na bolovanjima, opet ovaj na 95 nema ga barem 7 dana na 95... Kakva crna mehanika, to najbolje da svi usvojimo jednog radnika Ikarbusa, pa da vidimo o cemu se radi... Smirili bi se pojedini na forumu ocas posla, a ovi sto rade u Ikarbusu ne bi mi zucnuli ni rec, i da javno kazem kao radnik Maxija, nikad u zivotu ne bi radio u drzavnoj ustanovi ni u kakvom obliku, jer vise gledam na pravdu, nego na neke druge gluposti u zivotu, lakse mi je da radim za bedu, ali znam za sto i za koga radim... By Dragan Popovic iz Bloka 38..

Taj jedan radnik je otišao put Nemačke da vozi kamion , tako da čekamo da on nas usvoji i da malo živimo.
 
Vec se nekoliko meseci vozim na liniji 711 i od ovih novi ik218m nas nije ostavio na putu.

Sinoć se vozim u 75ci i cujem pricaju vozac i neki covek stoji tamo kod njega i kaze ovaj decko sto vozi solarisa da je dobio papire da ide za nemaču sledeci mesec ... A ovu priču oko idenja preko čujem baš baš često među svim vozačima svih kategoria tuga u drzavi .


Ovaj se zalepio za ikarbus krš je pa je krš , neće nas ovde imati voziti ko ni u tim krševima lako je kupiti drugi autobus ali sta ti vredi kada nema ko da ga vozi .
 
Biće veliki nedostatak vozača profesionalaca za par godina. Koliko sam čuo godišnje u R Srbiji desetak vozača položi D kategoriju što je neverovatno malo. Mladi ljudi po sticanju iskustva idu put zapadnih zemalja gde mogu da očekuju plate od 1600 evra pa naviše. Ovde od 40000 din za regularano zakonom propisano vreme upravljanja.
 
Bio je prilog u bg hronici o nedastatku vozaca i problemu u kome ce se naci gsp i privatnici
Sto se tice izdrzljivosti ikarbusa barbike su svasta sahranile u kosmaju i jos voze
Ima i zglobova koji sljakaju skoro koliko i manovi uz daleko losije odrzavanje i vise radnih sati i kilometara
Jer poznato je da su se japanci gasili dok ikari jok
Ali boze moj Gaspar zna najbolje mi svi nevidimo to sto on vidi
 
Купи најбољи аутобус, и вози га по БГ 5-10 г без одржавања и имаћеш крш.
Купи најгори аутобус и добро и редовно га одржавај и имаћеш пристојан аутобус 15-ак година.
То је моје нестручно мишљење. Е сад шта је скупље, то неко мора добро да седне и израчуна.
При свему овом одржавање несме да буде само механичко већ и хигијенско и естетско.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523555#p523555:2ynfxo1e je napisao(la):
direktor » Sat Mar 10, 2018 3:42 am[/url]":2ynfxo1e]
Ali boze moj Gaspar zna najbolje mi svi nevidimo to sto on vidi
Da, zanimljivo je da se samo njemu događaju neke stvari, i uvek na poslednjim polascima, i vrlo učestalo. Mislim da je u pitanju samo dobar izgovor za švercovanje.
Gašparovom logikom, hajde da svi koristimo besplatno usluge njegove firme: Da ne plaćamo račun u Maxiju jer police imaju lošu završnu obradu, previše je stepenika na ulazu i vrata se stalno otvaraju. :mrgreen:
 
Japancima su prvi veci kvarovi poceli tek nakon 10 godina mukotrpnog i teskog rada, nisu ni korodirali niti istrulili u tolikoj meri kao Ikarbusove serije 200, to sto nema originalnih delova to je normalno, boga oca su pregazili, isto kao i Konekti. Izrabljeni su Japanci i O345, i treba ih cuvati, jer koliko god mehanicki bili u raspadu, oni su pouzdani imaju jaku sasiju koja moze jos 10 godina da izdrzi najteze uslove rada... Nestore sigurno si sa Bezanijske Kose, i radio sam tamo u tom Maxiju na obuci avgust 2016, i video sam tamo kakve su stvari, dobra je organizacija, ali su ljudi tamo pokvareni, od kolega pa do sefova. Za police to zahvali pre svega pojedincima, koji bi prvo da probaju, pa onda da uzmu, veruj mi nagledam ja svakakvih bu**** u smeni. Poslednji polasci sto se GSPa tice su lutrija, jer na 73 narocito se desava da kad krene iz Batajnice ostane negde usput u kvaru tipa stari merkator, Piramida, Delta Siti i Opstina, dodji jedan dan i vidi kakvo je stanje na liniji, isto vazi i za 610, sa privatnicima nije bilo sale, tacni u sekund, a GSP je dotakao dno na toj liniji, od krseva serije 200, pa do pogrbljenih Ik103... Jedino Japanci vade prosek na liniji iako imaju 15 godina teskog i mukotrpnog rada iza sebe, spomenik da im se podigne...
 
Svakodnevno koristim liniju 73 i pogrbljenog ik103 ni jednog nisam video ne ove godine, nego jos duze... Molim te sledeci put slikaj taj bus i okaci kakvog god da je kvaliteta slika, samo da ga vidim. A sto se 610 tice ima starijih buseva, ali covece imas i ponekog Solarisa i redovno vise novih Ik218M... i nju koristim isto cesto pa znam.
 
I ja ga 29 godina koristim, i odgovorno tvrdim da je stanje na 73, gore nego kad su uveli privatnike, na 610 je najmladje vozilo N serija, ali dzaba i to vozilo kad MAN Japanac se razbija od rada na toj liniji, muka te uvati kad moras da izadjes iz istog, ali opet su se Japanci svojski naradili, nijedan drugi autobus koji radi sad neverujem da ce parirati...
 
Gb 3212 jutros na 83 u Zemunu.

5wW2bee.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=523578#p523578:ct7rn8tx je napisao(la):
paradox polje » Sub Mar 10, 2018 8:44 am[/url]":ct7rn8tx]Купи најбољи аутобус, и вози га по БГ 5-10 г без одржавања и имаћеш крш.
Купи најгори аутобус и добро и редовно га одржавај и имаћеш пристојан аутобус 15-ак година.
То је моје нестручно мишљење. Е сад шта је скупље, то неко мора добро да седне и израчуна.
При свему овом одржавање несме да буде само механичко већ и хигијенско и естетско.
To je apsolutno tačno. Saga Trans je kupila 14 Liaza 2011-te, iako je taj bus realno loš uz odlično održavanje izgleda kao da je nov, dok se ti isti busevi u Unacopu raspadaju
 
Neverovatno pouzdani autobusi, retko kad se videti u kvaru na drumu...
 
Vrh