Čak se šuška da su primili novac od prevoznika, pa su im navodno ponudili produžetak ugovora ako obnove vozni park, drugim rečima moguće je da tendera neće ni biti. :notok: Inače, tu postoji neka veza, jer DJP neće da se zameri s prevoznicima, jer evo i sada ova vest o neorganizovanju tendera je možda neki nagoveštaj da im čuvaju leđa (kao što su bili nagrađeni prevoznici koji su kupovali Liaze).S druge strane neorganizovanje tendera nije fer, jer se ne doupušta drugim kompanijama koje bi možda sada konkurisale, a imaju adekvatna vozila?! Na kraju, oni ne mogu da narede privatniku da kupi niskopodna vozila, ali mogu da postave kriterijum pri bodovanju, s tim što bi prevoznik koji izađe s takvim vozilom koje ne zadovoljava uslov dobijao 30% manje novca, još rigoroznije bi trebalo biti za zglobove, do 50% manje, pa bi im onda i bilo u interesu da kupuju adekvatna vozila.
Ja sam mislio da će se bar nešto poboljšati, da će bar bodovati visinu poda, da će bodovati udobnost vozila, a ne samo godinu proizvodnje, da će biti neophodna infrastruktura privatnog prevoznika, tj. da poseduje normalne pogone i servise, da ne bude kao sada da svako ko zakupi poljanče pored druma gde će da drži autobuse može biti prevoznik
Na kraju, da u Beogradu nema 100 privatnih prevoznika, već maksimalno 3-4 i da će konačno usloviti da kupuju adekvatna vozila za linije za koje konkurišu, tj. da će neće biti solo na 53, 23, 27 itd. gde su neophodni, ali izgleda ništa od toga
Nezvanično, privatno preduzeće Autokodeks naručujuje FAP 537 za novi konkurs