[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512400#p512400:1irgbvfb je napisao(la):profa_chb » Uto Jan 30, 2018 6:44 pm[/url]":1irgbvfb]Bez namere da učestvujem u ovoj temi, iako mi je to ljubav i struka, osećam profesionalnu obavezu da istaknem sledeće:
-VOITH se ne može porediti sa ostalim automatskim menjačima zbog drugačijeg principa rada i drugačije konstrukcije hidrodinamičkog konvertera. Zato i dan danas nema više od 4 stepena prenosa (ne trebaju mu). I nijedan od menjača koji su pominjani veze nema sa konfiguracijom terena.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514122#p514122:3mlu9u85 je napisao(la):Gaspar18 » Uto Feb 06, 2018 12:06 am[/url]":3mlu9u85] Ziko, ti kao profesionalni vozac i imas iskustva sa time, da li je moguce da se ista greska kod njih ponavlja?
БЕОГРАД, 6. фебруара 2018. (Бета) - Члан Председништва Српске напредне странке (СНС) Владимир Орлић рекао је данас, коментаришићи наводе носиоца листе "Драган Ђилас - Београд одлучује, људи побеђују" Драгана Ђиласа да се не купује довољно аутобуса за градски превоз, да је актуелна власт Београђанима кроз јавно-приватна партнерства обезбедила 670 квалитетних возила.Орлић је оценио да је Ђилас "сваки Соларисов аутобус је платио 55.000 евра више од цене домаћих аутобуса и на тај начин је избио 11 милиона евра из џепа Београђана".
Он је оценио да је у време Ђиласовог мандата на месту градоначелника "Икарбус" намерно уништаван и "гурнут на ивицу стечаја".
Орлић је навео да је актуелна власт купили 60 соло и 30 зглобних аутобуса "Икарбус" и да ради на набавци још 100 соло и 50 зглобних аутобуса те домаће компаније.
Он је критиковао Ђиласа и казао да је "мислећи само на свој џеп" трамваје плаћао 2,7 милиона по комаду и укупно више од 80 милиона евра "мимо сваке тржишне логике".
Ђилас је раније данас изјавио да ће се Градско саобраћајно предузеће (ГСП) угасити ако се нешто не промени и да је велики проблем што се не улаже у аутобусе.
"Проблем је што кад ми купимо 'Соларис' аутобусе онда смо издајници, а када 'Ласта' купи турске аутобусе онда кажу - тако треба", рекао је Ђилас и додао да су га нападали јер купује "Соларис" аутобусе, јер нису домаће производње, а да је у време када је био градоначелник купљено 157 "Икарбус" аутобуса, док је актуелна градска власт за четири годне купила 90 аутобуса те марке.
Samo cu reci da je po meni nabavka Solarisovih autobusa jedna od najboljih u istoriji GSP-a,uz dodatak da kazem da mi uopste nije bitno pod cijom vlascu se autobusi kupuju ako se oni pokazu kao dobro resenje.A ako vec Lasta nabavlja turske buseve,ne vidim razlog da GSP ne kupi i polovne strane autobuse ako oni svakako nude kvalitet.Sto se Ikarbusa tice,samo mu zreba omoguciti bolji menadzment i poslovanje koje bi im omogucilo pravljenje kvalitetnijih vozila,i opet kazem,nebitno koja ce to vlast da uradi,samo nek nesto urade...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514275#p514275:2140qf4e je napisao(la):Пантограф » Uto Feb 06, 2018 5:47 pm[/url]":2140qf4e]Орлић у одговору Ђиласу: Актуелна власт набавила 670 квалитетних возила за градски превоз
БЕОГРАД, 6. фебруара 2018. (Бета) - Члан Председништва Српске напредне странке (СНС) Владимир Орлић рекао је данас, коментаришићи наводе носиоца листе "Драган Ђилас - Београд одлучује, људи побеђују" Драгана Ђиласа да се не купује довољно аутобуса за градски превоз, да је актуелна власт Београђанима кроз јавно-приватна партнерства обезбедила 670 квалитетних возила.Орлић је оценио да је Ђилас "сваки Соларисов аутобус је платио 55.000 евра више од цене домаћих аутобуса и на тај начин је избио 11 милиона евра из џепа Београђана".
Он је оценио да је у време Ђиласовог мандата на месту градоначелника "Икарбус" намерно уништаван и "гурнут на ивицу стечаја".
Орлић је навео да је актуелна власт купили 60 соло и 30 зглобних аутобуса "Икарбус" и да ради на набавци још 100 соло и 50 зглобних аутобуса те домаће компаније.
Он је критиковао Ђиласа и казао да је "мислећи само на свој џеп" трамваје плаћао 2,7 милиона по комаду и укупно више од 80 милиона евра "мимо сваке тржишне логике".
Ђилас је раније данас изјавио да ће се Градско саобраћајно предузеће (ГСП) угасити ако се нешто не промени и да је велики проблем што се не улаже у аутобусе.
"Проблем је што кад ми купимо 'Соларис' аутобусе онда смо издајници, а када 'Ласта' купи турске аутобусе онда кажу - тако треба", рекао је Ђилас и додао да су га нападали јер купује "Соларис" аутобусе, јер нису домаће производње, а да је у време када је био градоначелник купљено 157 "Икарбус" аутобуса, док је актуелна градска власт за четири годне купила 90 аутобуса те марке.
(Смајли који кења, уз муку)