Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Gaspar 18 opet ti o stepenicama koja su ista kao kod mana jer je manova osnova logicno
Ponavljas se nije to dobro zaobilazi ikarbus vozi se drugim busevima setaj sad ce lijepo vrijeme
 
Gaspar18":2iuwfyla je napisao(la):
Drzim se ja, ja robijam u Maxiju, i sve sto ja radim radim fer i koreknto, a sta sve prolazi tehnicki u ovu drzavu, dobro smo mi normalni, sto se tice bezbednosti ona je ugrozena sa onim stepenistem pozadi, da vidis kako je tu kriticno u smisao da kad proklizas, ili naglo kocenje moze da ugrozi sve zivo, to kod Ikarbusa je uzasno reseno, i ono je kritcno za svakog, takva prikolica, pretrpana sedistima je za svaku osudu, izolacija je tu uzasna... Ne mogu bre na mobilan da pricam ko covek, slusalice bre nabijem da muziku slusam, ono kao da su najlon carapama izolovali... Koga bre zaj****** ovde? Kako mogu u Kobri, u Japancu, u Konektu, cak i u Solarisu da pricam na mobilan, a u Ikarbusu ne?
Koga briga gde robijaš, zašto je to bilo kome bitno. Stepenice nije izumeo ni Ikarbus, ni naši ljudi, rade se u Manovim vozilima godinama unazad, vidljivo i kao rešenje kod drugih proizvođača, guglaj malo, pošto vidim da imaš viška interneta. Ja nisam čuo da je bilo ko pao tu, ne znam kako samo ti se tu osećaš ugroženo tu. Da nije najsrećnije rešeno, nije, ali ne verujem da je bolje moglo da se uradi.
Kad već pričaš na 'mobilan' probaj u drugo uvo prst da gurneš, možda tako može.


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Mnoge mane i kvarovi mogu eventualno i da se razumeju i da im se progleda kroz prste, ali potpuno idiotske stepenice (218M) i kompletno idiotska cela zadnja polovina autobusa (112LE), ne mogu nikako, jer postoje daleko normalnije varijante enterijera (112N, 218, 218N). Tu je dragan potpuno u pravu.
Zika i kesha su nasiroko objasnjavali oko toga, sustina je da se strane SKUPLJE sasije uzimaju iz politicko-propagandnih razloga.
 
Ma je li? Moglo je bolje da se uradi, samo je bitna volja i zelja proizvodjaca, ali obzirom da se radi o Ikarbusu, gutaj sve gluposti i sitnice. E zato sam za katanac na isti, jer ocigledno vuku iste probleme od proizvodnje niskopodnih serija, da li je moglo bolje itekako, sve se svodi kod njih na lepu zamisao, ali lose upakovano, i sem katanca, privatizacije ja ne vidim izlaz od toga...
 
Ajde stavi fotku tih stepenica u ikarbusu na man sasiji
I zatim stavi sliku tih stepenica u manu na man sasiji
Grad tj gsp kupac su trazili man a ne ikarbus sasiju zasto pitajte njih
Gaspar mozes fotke naci na ovoj temi vec su stavljane
 
Moze se sve kad se hoce, ali ne da se podvlada Ikarbusu, ali nema veze. Radujem se vecem broju privatnika na ulici, jer ovo je uzasno!
 
Ne podvladjuje se nikom ajde stavi fotke sta je tolliki problem
Odavno sam ti reko da preskaces ikarbuse
 
z22831375V,MAN-Lion-s-City-dla-Gorzowa.jpg


z22831376V,MAN-Lion-s-City-dla-Gorzowa.jpg



z22831371V,MAN-Lion-s-City-dla-Gorzowa.jpg


z22831370V,MAN-Lion-s-City-dla-Gorzowa.jpg
 
Problem kod stepenica u javnom prevozu je najveći kada je gužva i kada ih ljudi ne vide. U praznm autobusu su ok.
Problem kod LE nije u stepenicama nego u tome što nema kameru kabine pozadi koja se prikazuje kod vozača koja košta pedesetak evra i u vratima koja izazivaju opštu opasnost.
 
Lion's city NL3X3. Isti bi bilo i da je NG3X3. Takva je zadnja platforma kod onih opremljenih velikolitražnim motorom D2066, dok solaći tipa NL293 mogu imati i D0836 u repu, a taj malolitražni agregat se ugrađuje vertikalno, kao kod niskopodnih Ikarbusa na sopstvenim šasijama. Imamo takve MAN-ove u Beogradu, a vlasnik im je Lui travel.
 
Znaci stepenice su iste kao u nasem ikaru dok su tu sjedista drugacije postavljena
I koriscena je zuta guma da se naglasi ivica ikarbus je mogao koristiti crvenu
Gasp treba da se zali manu znaci
 
Jel moze da se postavi i slika mercedesa koji ima istu sasiju kao i ik 112-le?
 
Direktor

Da, podvozije uslovljava konfiguraciju zadnje platforme. Naravno, raspored sedišta je promenljiv, a i postavka rukodržača. Mislim da je onakav raspored sedišta kod MAN-a, kakav možemo videti na slikama, standardan. Da li takva postavka ima neke prednosti, ne bih znao, a koliko mogu da vidim, neke velike razlike oko postavki rukodržača i nema. Sve u svemu, ne vidim čemu tolika drama oko toga. Kome je nezgodno, ne mora sedeti tamo, a meni lično, nije nikakav problem da se smestim u tih nekoliko sedišta, što naravno podrazumeva i ustajanje sa istih i kretanje prema vratima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514847#p514847:11r2lp1i je napisao(la):
Kesha » Čet Feb 08, 2018 3:28 pm[/url]":11r2lp1i]Direktor

Da, podvozije uslovljava konfiguraciju zadnje platforme. Naravno, raspored sedišta je promenljiv, a i postavka rukodržača. Mislim da je onakav raspored sedišta kod MAN-a, kakav možemo videti na slikama, standardan. Da li takva postavka ima neke prednosti, ne bih znao, a koliko mogu da vidim, neke velike razlike oko postavki rukodržača i nema. Sve u svemu, ne vidim čemu tolika drama oko toga. Kome je nezgodno, ne mora sedeti tamo, a meni lično, nije nikakav problem da se smestim u tih nekoliko sedišta, što naravno podrazumeva i ustajanje sa istih i kretanje prema vratima.
Položaj motora utiče na ovaj po meni nepraktičan raspored. Umesto vertikalne pozicije motora koristili su horizontalnu i time duboko zašli ka sredini zadnje platforme i to zbog 3 do 4 sedišta.

z22831361V,MAN-Lion-s-City-dla-Gorzowa.jpg


Iskreno meni je ovo veranje po stepenicama dok se vozilo kreće po brdovitim ulicama rizično i krajnje nepraktično.
Vetikalan motor i širok pristup kod zadnjih vrata je najbolji kompromis za prenatrpane autobuse sa velikom izmenom putnika.
 
Те степенице могу за неке приградске кад би наши стајали нормално време на станици, иначе те степенице су сотонске у већини бусева нема где да се држи
 
Ik 112M i Le nisu za grad, a debilna vlast ih kupuje i uporno gura u grad. Na potezu 300 su se Ik 112M dobro pokazali, a Ik 112Le i nije baš zato što ima ona mala vrata, izolacija je očajna i grejanje je jako loše.
 
Za nase uslove je O345 niskopodni druga serija istih, nema daljeg i boljeg busa od istog. Ne treba zaliti pare za isti!
 
Velik broj gradova u Evropi ima niskopodne autobuse sa horizontalnim motorom (kao IK112M), sa ili bez tih poslednjih vrata. Kada nemaju poslednja vrata, onda nema tih stepenika, već je ceo patos podignut... Ti autobusi zadovoljavaju uslove propisane homolgacionim pravilnikom UN ECE R107/06 (pandan EU direktiva 2001/85/EC), i tu nema ništa sporno. Slažem se da je rešenje sa vertikalnim motorom (kao IK112N, Solaris Urbino..) praktičnije za veće gužve.

@Djole Pevcanin šta bi sa objašnjenjem koje nam duguješ? Kako rade "ručna" i "nožna" na autobusu? :)
 
Да се возим тролама ових дана можда би ти објаснио. Не дугујем ја никоме ништа И ПРЕСТАНИ ВИШЕ ДА МИ НАРЕЂУЈЕШ!
 
Pa da odem sam da se provozam trolom?

Duguješ. Ovo nije sveska svaštara koju zatvoriš i staviš u ranac, ovo je forum koji prati nemali broj ljudi. Napisao si nešto, i red bi bio da to obrazložiš. Tako to rade zreli ljudi.
 
Vrh