Koga briga gde robijaš, zašto je to bilo kome bitno. Stepenice nije izumeo ni Ikarbus, ni naši ljudi, rade se u Manovim vozilima godinama unazad, vidljivo i kao rešenje kod drugih proizvođača, guglaj malo, pošto vidim da imaš viška interneta. Ja nisam čuo da je bilo ko pao tu, ne znam kako samo ti se tu osećaš ugroženo tu. Da nije najsrećnije rešeno, nije, ali ne verujem da je bolje moglo da se uradi.Gaspar18":2iuwfyla je napisao(la):Drzim se ja, ja robijam u Maxiju, i sve sto ja radim radim fer i koreknto, a sta sve prolazi tehnicki u ovu drzavu, dobro smo mi normalni, sto se tice bezbednosti ona je ugrozena sa onim stepenistem pozadi, da vidis kako je tu kriticno u smisao da kad proklizas, ili naglo kocenje moze da ugrozi sve zivo, to kod Ikarbusa je uzasno reseno, i ono je kritcno za svakog, takva prikolica, pretrpana sedistima je za svaku osudu, izolacija je tu uzasna... Ne mogu bre na mobilan da pricam ko covek, slusalice bre nabijem da muziku slusam, ono kao da su najlon carapama izolovali... Koga bre zaj****** ovde? Kako mogu u Kobri, u Japancu, u Konektu, cak i u Solarisu da pricam na mobilan, a u Ikarbusu ne?
Položaj motora utiče na ovaj po meni nepraktičan raspored. Umesto vertikalne pozicije motora koristili su horizontalnu i time duboko zašli ka sredini zadnje platforme i to zbog 3 do 4 sedišta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514847#p514847:11r2lp1i je napisao(la):Kesha » Čet Feb 08, 2018 3:28 pm[/url]":11r2lp1i]Direktor
Da, podvozije uslovljava konfiguraciju zadnje platforme. Naravno, raspored sedišta je promenljiv, a i postavka rukodržača. Mislim da je onakav raspored sedišta kod MAN-a, kakav možemo videti na slikama, standardan. Da li takva postavka ima neke prednosti, ne bih znao, a koliko mogu da vidim, neke velike razlike oko postavki rukodržača i nema. Sve u svemu, ne vidim čemu tolika drama oko toga. Kome je nezgodno, ne mora sedeti tamo, a meni lično, nije nikakav problem da se smestim u tih nekoliko sedišta, što naravno podrazumeva i ustajanje sa istih i kretanje prema vratima.