becks89 » 31 Jan 2018 12:49 Ako ti je danas hladno u busu, onda to nije slučaj za inženjere, već medicinsko osoblje.
Teško da bilo koji kaiš sinhronizuje rad motora. Odnosno bilo šta da sinhronizuje rad motora gde je tačno definisana radilica. Sitno usklađivanje brzine klipa postiže se korekcijama dizni tj pomeranje faze ubrizgavanja ili više faza ubrizgavanja. Time se kompezuju različite kompresije u svakom cilindru ponaosob (koliko se trudili ni na novom motoru nisu identične) i postiže se mirniji i ravnomerniji rad motora.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512690#p512690:2mma2r3w je napisao(la):Kesha » Sre Jan 31, 2018 8:30 pm[/url]":2mma2r3w]Bili oni zupčasti, klinasti ili trakasti u zavisnosti od toga da li sinhronizuju rad motora ili pokreću alternatore, ventilator, hidropumpu ili kompresor klime, svi oni imaju svoj rok trajanja, odnosno vremenom se istegnu i ispucaju. Ne radi se ni o kakvom "preopterećenju".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512400#p512400:2th517pf je napisao(la):profa_chb » Uto Jan 30, 2018 6:44 pm[/url]":2th517pf]Bez namere da učestvujem u ovoj temi, iako mi je to ljubav i struka, osećam profesionalnu obavezu da istaknem sledeće:
-VOITH se ne može porediti sa ostalim automatskim menjačima zbog drugačijeg principa rada i drugačije konstrukcije hidrodinamičkog konvertera. Zato i dan danas nema više od 4 stepena prenosa (ne trebaju mu). I nijedan od menjača koji su pominjani veze nema sa konfiguracijom terena.
-IK112M i IK112LE se ne mogu porediti po UPOTREBNIM KARAKTERISTIKAMA, jer ne spadaju u istu vrstu. Jedan je niskopodan, drugi je low entry. Svaki je namenjen za nešto. Trenutno loše iskorišenje njihovih prednosti u određenoj nameni je politička volja da se trokraka zvezda vidi u gradu (informacija iz GSP-a, iz prve ruke).
P.S.
-Kada se ocenjuje rad klima uređaja/sistema grejanja (ne samo kod autobusa), od ključne je važnosti imati podatak o tome na koliko stepeni je podešena kontrolna jedinica.