Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514311#p514311:9af3kkj6 je napisao(la):
direktor » Tue Feb 06, 2018 7:21 pm[/url]":9af3kkj6]Orlic treba da postane orao do tada da cuti i nelupa
Ko da ne lupa? Sta ti smatras pod kvalitetnom nabavkom autobusa? Nemoj mi reci, da 200 Solarisa, 93 Japanca, i 55 MB Konekta nije "kvalitetna"? Orlic jeste prolupao, ali od ove cifre, pod pojmom KVALITET, se podrazumeva 348 Autobusa, a u toj racunici su upravo 200 Solarisa, 93 Japanca i 55 Konekta... Ostalo slobodno moze u Zeleznik, jer posle Solarisa nista nije kvalitetno nabavljeno :violina: :violina: :notok: :notok:
 
Орлић је напредњак који је напао Ђиласа како је опљачкао народ набавком Солариса и Шпанаца, а како је власт којој он припада спасила Икарбус набавком 90 аутобуса. И спомиње неке цифре приватних и Ластиних аутобуса такође.
 
Gaspar18 uvijek vidis ikarbus i opljujes poenta je u drugoj vrsti netacnosti
 
Solarisi su stigli 2013 godine.....sada smo u 2018 godini....kada sedite u Solarisu i pogledate oko sebe,autobus deluje kao da je najmanje star vizuelno godinu dana...pricam o spoljnjem utisku....ne ulazim u tehnicke karakteristike jer sam za taj deo apsolutni amater...dakle ti autobusi punom parom rade vec 6-tu godinu.....ne pamtim da je neka serija autobusa nekog proizvodjaca ovoliko vec godina u skoro kompletnom broju na ulicama.....vozim se od 90 -tih prevozom i mogu da kazem da je isporuka Ikarbusa iz 2002 i Japanaca iz 2003 nesto sto moze da se ravna sa isporukom Solarisa...sve druge serije pre i posle 2003 su jednostavno skracene,vecim brojem sudara,pozara na instalacijama,verovatno ima tu i suzenih rokova isporuke koji su uzrokovali automatski i pad kvaliteta samih autobusa pojedinih serija.Jos jedno zapazanje,ja nekoliko puta u toku nedelje koristim liniju 85 i prolazim njome pored pogona NBGD.Otkad su Solarisi u toj garazi,koliko vec godina,ja sam na klocnama sve ove godine video 2 ili 3 Solarisa najcesce....garazni brojevi 3026 i 3027 i mislim 3011...za GB 3027mislim da je od svih Solarisa sa NBGD-a najmanje u saobracaju svo ovo vreme....ogradjujem se naravno jer nisam radnik u pogonu i ne znam nista vise,jednostavno pismatrac sa strane i komentarisem samo ono sto vidim....za Karaburmu nemam komentar jer tuda niti prolazim niti znam kakva je tamo situacija.....tako da prosto sticem utisak da je Solaris sasvim pristojan autobus za ovaj grad,dovoljno dobro podnose godine i kilometrazu,a cinjenica je da jeftini nisu.Mislim da ako bude postojala sansa volja i novac naravno,trebalo bi ove autobuse ponovo kupovati,nadam se samo pod jos povoljnijim uslovima....Ikarbus ce svakako biti dominantan koliko god da je u teskom polozaju,ali ne treba po meni imati jednolican vozni park i tu je sva sustina....
 
Kod Solarisa se za sve ove godine nikada nije desilo da ne rade vrata ili da prokišnjava krov, nikada ni jedno sedište nije bilo odvaljeni i ni jedna šipka rukohvata nije odvaljena, pod se ni na jednom nije odlepio. Nesrećne prototipe N-ova smo posle 5 godina slali na generalni remont unutrašnjosti i spoljašnjosti i opet izgledaju 10 godina starije od Solarisa. Eto zašto treba uložiti više para u bolji autobus i zašto je on "Jeftiniji".
 
Nemoj preterivati. Itekako je bilo kvarova na vratima Solarisa, a i ispadanja istih. Odlepljivao se podolit sa sve lajsnama na dosta primeraka, ali se to odmah i sanira. Ispadale su i šipke, a na pojedinima poneka i nedostaje, što opet nije ništa nenormalno. Konstantna i svakodnevna eksploatacija kod svakog mora ostaviti posledice, pa ma kako da je napravljen, a da pritom radi u otežanim uslovima. Što se prokišnjavanja tiče, krov nije puštao ni kod jednog koliko znam, ali jeste dosta njih puštalo vodu kod prednjih gabarita, opet ništa strašno. N serija je 2008. godište, pa na remont nisu slati posle samo 5 godina, al nebitno, jer to je već i više puta istaknuto da je serija kao serija problematična, tj. solaći su i ok uz podnošljive nedostatke, dok je sa zglobovima bilo više problema. Razmak između njih i Solarisa je celih pet godina, pa se Solarisi pre mogu porediti sa onom serijom iz 2012., koja se pokazala kao jako dobra i ništa lošija od Solarisa za ostetno manje novca. Takođe, imaj u vidu da Solarisi u proseku imaju oko pola miliona kilometara, što je skoro pa duplo manje od većine Ikarbusa sličnog godišta.
 
Bravo Bogdane samo napred.Sjajne su slike.Na okretnici je itekako bolje .Kako mogu ja van okretnice slikati bus sa svih strana i jos komadnu tablu pa mislio bi vozac da sam poludeo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514476#p514476:n5oyvqve je napisao(la):
Kesha » Sre Feb 07, 2018 2:09 pm[/url]":n5oyvqve]Nemoj preterivati. Itekako je bilo kvarova na vratima Solarisa, a i ispadanja istih. Odlepljivao se podolit sa sve lajsnama na dosta primeraka, ali se to odmah i sanira. Ispadale su i šipke, a na pojedinima poneka i nedostaje, što opet nije ništa nenormalno. Konstantna i svakodnevna eksploatacija kod svakog mora ostaviti posledice, pa ma kako da je napravljen, a da pritom radi u otežanim uslovima. Što se prokišnjavanja tiče, krov nije puštao ni kod jednog koliko znam, ali jeste dosta njih puštalo vodu kod prednjih gabarita, opet ništa strašno. N serija je 2008. godište, pa na remont nisu slati posle samo 5 godina, al nebitno, jer to je već i više puta istaknuto da je serija kao serija problematična, tj. solaći su i ok uz podnošljive nedostatke, dok je sa zglobovima bilo više problema. Razmak između njih i Solarisa je celih pet godina, pa se Solarisi pre mogu porediti sa onom serijom iz 2012., koja se pokazala kao jako dobra i ništa lošija od Solarisa za ostetno manje novca. Takođe, imaj u vidu da Solarisi u proseku imaju oko pola miliona kilometara, što je skoro pa duplo manje od većine Ikarbusa sličnog godišta.
Ako si procitao post,a nadam se da jesi,video si da sam napomenuo da se ogradjujem od mogucnosti da nesto nisam video ili primetio,prosto pricam o subjektivnom utisku koji svakako nije preterivanje,jer se ne moze sve ni videti golim okom,ali bas zato ne sporim da i tu propusta ima.Zato i kazem da autobusi rade vec 6-tu godinu,sto se tice kilometraze,i da su presli manje kao sto kazes,nemam razloga da ti ne verujem,to opet ne znaci da ce losije funkcionisati kada dostignu milion kilometara po autobusu.To cemo tek videti,pa kad se to desi,mozemo na tu temu.Koliko god da su presli u ovom trenutku,mislim da su trenutno najbolja vozila u GSP-u,poredjenje sa privatnicima ne bih cinio prosto jer je njihov vozni park pretezno sa solo autobusima,malo zglobnih radi na 511,i oni novi na Lastinim linijama....dakle jedno je moj utisak,a drugo su stvari koje se desavaju....a tvoje je pravo da budes informisan vise od nekog...u ovom slucaju od mene.....
 
Računam da se postovi ne citiraju kad idu jedan ispod drugog, tako da je moj post bio odgovor na prethodni, a ne tvoj :wink: Samo kažem da ne treba preterivati kad su Solarisi u pitanju. Dobri jesu, ali i oni imaju svojih problema i mana, kao i svi između ostalog, a o tome sam već pisao. Problemi koji su odveć na njima primetni, jesu i posledica neadekvatnog održavanja, ali i malo veće osetljivosti pojedinih delova, kao što je trap na primer, koji se čuje na velikom broju primerka. Po dosadašnjim iskustvima, u našim uslovima eksploatacije, pitanje je da li će baš gaziti milione kilometara, ali to nam naravno još ostaje da vidimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514518#p514518:2cwo7fqu je napisao(la):
Kesha » Sre Feb 07, 2018 3:45 pm[/url]":2cwo7fqu]Računam da se postovi ne citiraju kad idu jedan ispod drugog, tako da je moj post bio odgovor na prethodni, a ne tvoj :wink: Samo kažem da ne treba preterivati kad su Solarisi u pitanju. Dobri jesu, ali i oni imaju svojih problema i mana, kao i svi između ostalog, a o tome sam već pisao. Problemi koji su odveć na njima primetni, jesu i posledica neadekvatnog održavanja, ali i malo veće osetljivosti pojedinih delova, kao što je trap na primer, koji se čuje na velikom broju primerka. Po dosadašnjim iskustvima, u našim uslovima eksploatacije, pitanje je da li će baš gaziti milione kilometara, ali to nam naravno još ostaje da vidimo.
Ok....izvini,moja greska.... :)
 
Ja mislim i Citara da kupe uništili bi ga. Zato je nama dovoljan Ikarbus kad ne znamo da čuvamo.
 
N serija je u startu imala problem sa konstrukcijom, od sipki, do vrata, a tek pozadi je bio pakao, izolacija nikakva, isti problem muci i ove "Srpske Manove", ono je stvarno sramota na sta to lici... Za koje su uslove pravljeni autobusi ti, to meni nije jasno... Nabijeno sedistima, pozadi Tarzan revolucija, bezbednost ugrozena, jos kad na to dodas faktor Ikarbus, koji vecito jelte ima "anomalije niskobudzetnog proizvodjaca", onda bolje da tih 300 ljudi ode na biro i cao, a zemljiste ustupe nekom ko zna to znanje... Prosto, ali to kad ne ide tako lako
 
Ti si inženjer pa si pronašao probleme u konstrukciji? Tebi je stalno neka bezbednost ugrožena, ne znam koliko ti je baš jasno kroz kakve provere sve to prođe pre nego što dobije mogućnost da se registruje. Drži se flaše i trafike i mani se priče o konstrukcijama i proterivanju ljudi na ulicu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514476#p514476:1anrwoas je napisao(la):
Kesha » Sre Feb 07, 2018 1:09 pm[/url]":1anrwoas]Nemoj preterivati. Itekako je bilo kvarova na vratima Solarisa, a i ispadanja istih. Odlepljivao se podolit sa sve lajsnama na dosta primeraka, ali se to odmah i sanira. Ispadale su i šipke, a na pojedinima poneka i nedostaje, što opet nije ništa nenormalno. Konstantna i svakodnevna eksploatacija kod svakog mora ostaviti posledice, pa ma kako da je napravljen, a da pritom radi u otežanim uslovima. Što se prokišnjavanja tiče, krov nije puštao ni kod jednog koliko znam, ali jeste dosta njih puštalo vodu kod prednjih gabarita, opet ništa strašno. N serija je 2008. godište, pa na remont nisu slati posle samo 5 godina, al nebitno, jer to je već i više puta istaknuto da je serija kao serija problematična, tj. solaći su i ok uz podnošljive nedostatke, dok je sa zglobovima bilo više problema. Razmak između njih i Solarisa je celih pet godina, pa se Solarisi pre mogu porediti sa onom serijom iz 2012., koja se pokazala kao jako dobra i ništa lošija od Solarisa za ostetno manje novca. Takođe, imaj u vidu da Solarisi u proseku imaju oko pola miliona kilometara, što je skoro pa duplo manje od većine Ikarbusa sličnog godišta.

Nešto ne vide te probleme sa vratima a još manje ispadanja. Kao ni na Japancima. Problema je bilo ako neko veoma stručan podesi vrata pa je posle potrebno da se kalibrišu senzori.
Baš bi vole da vidim te Solarise sa odlepljenim podolitom ili da im fale šipke. Pretpostavljam da su karaburci ?
 
Inače srce mi se cepa kad vidim kosmajske Mečke. Na šta one liče. :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514557#p514557:27ozp95w je napisao(la):
becks89 » Wed Feb 07, 2018 5:17 pm[/url]":27ozp95w]Ti si inženjer pa si pronašao probleme u konstrukciji? Tebi je stalno neka bezbednost ugrožena, ne znam koliko ti je baš jasno kroz kakve provere sve to prođe pre nego što dobije mogućnost da se registruje. Drži se flaše i trafike i mani se priče o konstrukcijama i proterivanju ljudi na ulicu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
Drzim se ja, ja robijam u Maxiju, i sve sto ja radim radim fer i koreknto, a sta sve prolazi tehnicki u ovu drzavu, dobro smo mi normalni, sto se tice bezbednosti ona je ugrozena sa onim stepenistem pozadi, da vidis kako je tu kriticno u smisao da kad proklizas, ili naglo kocenje moze da ugrozi sve zivo, to kod Ikarbusa je uzasno reseno, i ono je kritcno za svakog, takva prikolica, pretrpana sedistima je za svaku osudu, izolacija je tu uzasna... Ne mogu bre na mobilan da pricam ko covek, slusalice bre nabijem da muziku slusam, ono kao da su najlon carapama izolovali... Koga bre zaje*******avate ovde? Kako mogu u Kobri, u Japancu, u Konektu, cak i u Solarisu da pricam na mobilan, a u Ikarbusu ne?
 
Solarisima su pucali kardani... Jedan je čak tako pocepao i hladnjak od menjača... Neosporno dobar enterijer, ali i tu majstori (kao i na špancima) ne zatvore obe bravice od krovnih panela, pa landaraju. Sedišta u Solarisima su STER, poljska, isti proizvođač kao kod svih Ikarbusa (osim 103/206) proizvedenih posle 2013.

@Djole Pevcanin
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513222#p513222:b2dslgcl je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pet Feb 02, 2018 6:00 pm[/url]":b2dslgcl]Тролзе нису ни за кромпире а камоли за људе. Возачи морају да коче ручном јер је педала кочнице превише тврда.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513293#p513293:b2dslgcl je napisao(la):
profa_chb » Pet Feb 02, 2018 10:53 pm[/url]":b2dslgcl]Hajde sada objasni kako radi "ručna" a kako "nožna" na trolejbusu/autobusu.

Vidim da si aktivan, a nikako da odgovoriš. Možeš i ovde, nije OT, pošto su kočnice na trolama identične onima na autobusima :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514564#p514564:3flksbfu je napisao(la):
Žika » Sre Feb 07, 2018 5:40 pm[/url]":3flksbfu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514476#p514476:3flksbfu je napisao(la):
Kesha » Sre Feb 07, 2018 1:09 pm[/url]":3flksbfu]Nemoj preterivati. Itekako je bilo kvarova na vratima Solarisa, a i ispadanja istih. Odlepljivao se podolit sa sve lajsnama na dosta primeraka, ali se to odmah i sanira. Ispadale su i šipke, a na pojedinima poneka i nedostaje, što opet nije ništa nenormalno. Konstantna i svakodnevna eksploatacija kod svakog mora ostaviti posledice, pa ma kako da je napravljen, a da pritom radi u otežanim uslovima. Što se prokišnjavanja tiče, krov nije puštao ni kod jednog koliko znam, ali jeste dosta njih puštalo vodu kod prednjih gabarita, opet ništa strašno. N serija je 2008. godište, pa na remont nisu slati posle samo 5 godina, al nebitno, jer to je već i više puta istaknuto da je serija kao serija problematična, tj. solaći su i ok uz podnošljive nedostatke, dok je sa zglobovima bilo više problema. Razmak između njih i Solarisa je celih pet godina, pa se Solarisi pre mogu porediti sa onom serijom iz 2012., koja se pokazala kao jako dobra i ništa lošija od Solarisa za ostetno manje novca. Takođe, imaj u vidu da Solarisi u proseku imaju oko pola miliona kilometara, što je skoro pa duplo manje od većine Ikarbusa sličnog godišta.

Nešto ne vide te probleme sa vratima a još manje ispadanja. Kao ni na Japancima. Problema je bilo ako neko veoma stručan podesi vrata pa je posle potrebno da se kalibrišu senzori.
Baš bi vole da vidim te Solarise sa odlepljenim podolitom ili da im fale šipke. Pretpostavljam da su karaburci ?

Bilo je podosta prijava za vrata na Solarisima. Dešavalo se i njima da se sama otvaraju, a i manja ispadanja iz ležišta. Kao što si i sam napisao, traže štelovanje s vremena na vreme za razliku od Japanaca, koji odista i nisu imali problema sa vratima. Opet ponavljam, ništa strašno i lako rešivo u svakom slučaju. Što se podolita tiče, odlepljivao se samo na podestima oko zadnje platforme uglavnom. Odlepi se gumena lajsna, pa se za njom i podolit podigne. Nije bila česta pojava, ali se dešavalo. Šipke, opet je u pitanju deo oko zadnje platforme najčešće. Ni to nije česta pojava naravno, ali događalo se bože moj. Pisao sam već da sam radio pri održavanju pogona Novi Beograd, tako da je reč o vozilima pomenutog pogona. Nikad Solarisi nisu pušteni u saobraćaj bilo kako, odnosno problemi su rešavani u najkraćem mogućem roku, pa ti problemčići i nisu mogli biti primećeni od strane putnika.
 
Noviji Ikarbusi (poslednjih 4-5 godina) i Solarisi imaju elektronske jedinice koje upravljaju vratima ("senzori koji otvore kada se neko zaglavi"). To je najčešći uzrok kvarova, osim ispadanja (koja su čito mehanički problem). Zato se ne mogu porediti sa Japancima, Konektima, IK201...

@Djole Pevcanin Ako ćeš da budeš veliki momak i da pričaš svašta (iza tastature), onda treba da budeš veliki momak pa i da staneš iza tih reči (čak i kada te dira nevaljali čika koji se malo više razume). A sada, izvoli, objasni kako radi "ručna" a kako "nožna" na autobusu :)
 
А сада изволи питај Слобу он ће боље да ти каже пошто ја не знам ништа о аутобусима. Тако је увек било на вашем буђавом форуму.
 
Dobro, izvini što te pritiskam. Sačekaću da pitaš nekog od vozača koji koče trolejbus ručnom da ti objasni kako radi, pa da nam preneseš :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514590#p514590:ahdxdygw je napisao(la):
Djole Pevcanin » 07 Феб 2018 08:10 pm[/url]":ahdxdygw]А сада изволи питај Слобу он ће боље да ти каже пошто ја не знам ништа о аутобусима. Тако је увек било на вашем буђавом форуму.
Ово није "тај буђави" форум, па би зато морао да промениш своје дрско понашање. Ионако свима играш по живцима својим компелксашких порукама и понашањем као да си посисао памет целог света.
 
Vrh