[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498105#p498105:8mwyz7di je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Dec 04, 2017 7:01 pm[/url]":8mwyz7di]Koju "bombonicu"? Da li si video M seriju pozadi? Da li Ikarbus IKAD MISLI NA BEZBEDNOST sa onim stepenicima pozadi?
Ha ha, bombonica, pre bih rekao picousta LE konzerva.
Covek je potpuno u pravu za te stepenice.
Koliko god, sasvim opravdano, pljuvali po toj N seriji, ta licno ikarbusova šasija je, zbog unutrasnjosti tj putnickog salona daleko prihvatljivija i adekvatnija za vozila koja saobracaju na gradskim linijama.
Ono planinarenje do zadnjih sedista (serije M i LE) sa sve cukanjem glave o plafon, plus pretpan raspored sedista (218M) izmedju prvih i drugih vrata, kao i izmedju harmonike i trecih vrata, je sprdnja za GRADSKA vozila sa velikom razmenom putnika u svakom trenutku.
Dakle, umesto da se domacinski radilo na usavrsavanju sasvim solidne ikarbusove N šasije, nezainteresovanim korisnicima drzavne sise je lakse da istresu tudje pare (poreskih obveznika) za licencne šasije sa katastofalnim resenjima po pitanju putnickog salona. Picousta LE 'bombonica' je sampion ove tematike, verujem da je neprevazidjena medju svim svetskim skarabudzevinama, barem kad je u pitanju unutr prostor GRADSKOG vozila.
Ikarbus, od prvog dana, ima ocigledan problem da sastavi niskopodno vozilo, a apsolutno nista ne radi po tom pitanju. Sa druge strane, visokopodni solo autobusi koje i dalje prave i isporucuju privatnicima, su sasvim zadovoljavajuceg kvaliteta. Setimo se samo onih svetloplavih veolia solaca, koliko su dugo bili na ulicama i to na mnogim najopterecenijim linijama koje su danas po pravilu zglobne. Ali to je valjda bila neka posebna serija, da li za izvoz ili tako nesto, pa su je dobro utegli.
A za beogradjane, koji su za ikarbus, izgleda, gradjani drugog reda, mogu i licencne skarabudzevine.
Iskreno, ne verujem da renomirani proizvodjaci man i mercedes, prave GRADSKE autobuse na šasijama koje nama uvaljuju. Verovatno je to samo namenjeno sklapajucim fabrikama treceg sveta. Ako neko ima sliku ili podatak, neka me slobodno demantuje, bilo bi zanimljivo videti identicne verzije kao nekad legendu man 890.