Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
112ЛЕ за ГСП је политички исфорсирана прича. Треба упоредити мало са моделом који има двоја врата које користе Ластра и АТП Панчево.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476648#p476648:7d75nc7c je napisao(la):
Žika » Нед Сеп 10, 2017 9:07 am[/url]":7d75nc7c]Što se citira post iznad ? Gubi se prostor a zna se na šta se odnosi komentar.
O345 je Conecto.
Нисам знао за ту ознаку, извињавам се, нисам заљубљеник у аутобусе да знам сваку ознаку модела :)
 
112М није нешто посебно али далеко је бољи од смрдљивог ЛЕ једва чекам да сви поцркају!
 
Ikarus je oduvek bio krš. Bio i ostao. Pa zašto su Rumuni vratili IK4 ? Pa se naši patili.
Malo su se doveli u red sa licencnom krmačom MAN 890.
Posle njih one kutije za patike ik161 koje su na sve strane ostajale po ulicama.
Dakle nikad nisu znali da naprave golubarnik.
Nek neko iskopa nezvaničnu priču zašto se naziv firme izmenio.
 
Ja znam za onu priču da je to bilo zbog Mađarskog Ikarusa, koji je 80ih jelte, već postao svetsko ime (prvenstveno zbog potražnje među komunističkim i siromašnijim zemljama) pa je Ikarus odlučio da promeni ime da ne bi popio tužbu. Kad se već nije setio prethodnih 60 godina postojanja da se registruje i u međunarodnim institucijama.
Jel to to ili ima nešto više?
 
Шкарт, смеће како год је ова серија што је изашла, врата не реагују на контакт већ на једном (нећу одавати гаражни број, али у граду се може видети уживо та појава од аутобуса на Зеленом Венцу погон Карабурма је у питању), онда бука од самог мотора позади... ПА КАКО ЈЕ ЈЕ*ЕНО МОГУЋЕ ДА ПОЗАДИ НЕ МОЖЕШ ПРИЧАТИ НА ТЕЛЕФОН? Како у О345, СГ313, Акији и Кобри могу да причам позади ко човек, о Неоплану, Соларисима приватника да не говорим? Како? Како је могуће да Икарбус толике намештене тендере, и бег од катанца не успева да направи аутобус достојан човека? Како?
 
3264 na liniji 72

308aa09c75121b212a784b8a6e4a475d.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476983#p476983:kr8zg7gu je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Sep 11, 2017 5:42 pm[/url]":kr8zg7gu]Шкарт, смеће како год је ова серија што је изашла, врата не реагују на контакт већ на једном (нећу одавати гаражни број, али у граду се може видети уживо та појава од аутобуса на Зеленом Венцу погон Карабурма је у питању), онда бука од самог мотора позади... ПА КАКО ЈЕ ЈЕ*ЕНО МОГУЋЕ ДА ПОЗАДИ НЕ МОЖЕШ ПРИЧАТИ НА ТЕЛЕФОН? Како у О345, СГ313, Акији и Кобри могу да причам позади ко човек, о Неоплану, Соларисима приватника да не говорим? Како? Како је могуће да Икарбус толике намештене тендере, и бег од катанца не успева да направи аутобус достојан човека? Како?
Ako misliš na seriju M, onda nisi upravu. Autobusi su baš tihi kada je klima isključena. Meni se ne sviđa što klima pravi buku, a ni za k**** nije
 
Мислим на серију М, јер позади је пакао, а бука је још гора... Још они степеници без шипки, а безбедност угрожена, а све време бежим од ове серије да се провозам, али сам након пар вожњи закључио, да је Неоплан Беобус Ситија, који има 12 година и троје врата затегнут ко праћка. Ништа не лупа, као спејс шатл је!
 
Не знам за тебе, али су чак и од једне Ариве бољи у неким стварима, чак и возила перу чешће и мање им тресу иста... Моја искуства су са њима од када су на потезу 600!
 
моје искуство са Беобусом је скроз супротно. што каже Ђоле, Беокрш. на 25 или 25П, нисам обратио пажњу, вози 103, који само што се не распадне. само су Тамнава и Луи гори
 
Лиази су им катастрофа, Мазове нису опрали од кад су их купили, Икаче се распадају. Раде на 25,50,55,58 и на потезу 600.
 
Ја са њима никад проблема нисам имао, што се 604, 610 и 611 тиче, обновили су возни парк тип топ по мени, Неоплан и зглобни Мега Бус су сасвим ок аутобуси, затегнути ко праћке, још само да ове преостале Лиазе и ИК103 протерају из Београда, и за наше услове стање што се њих тиче тип топ... На 610 су им углавном чисти аутобуси, никад ми се није ни десило да останем без њиховог поласка у било које доба дана!
 
Провозај се њима на 50 или 55 па ћеш видети о чему говорим.
 
Pre neki dan sam se vozio nekim crvenim Solarisom na liniji 23, nisam se setio da pogledam GB.
Bio sam sa detetom pa sam ušao na prva vrata da bi dete sedelo na sedištu iza vozača.
Odatle sam uspeo da vidim da je vozilo prešlo preko 3,8M KM, iznenadilo me (dobro) stanje enterijera na ovu kilometražu.
 
Nisi dobro video, prešao je oko 380 000 km poslednja brojka je odvojena tačkom i označava metar
 
Ниједан Соларис није прешао колико ја знам 500 000.
 
Baš je unakažen, nerade displeji, branici su sa novijih modela posle 2000. godine...
 
Miroslaves":1mke63oy je napisao(la):
Ali vrhunac mi je "moleraj" preko plasticnog natpisa...
Kolika nezainteresovana st*** moras da budes...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
А то колико је крив? А ууу..., врата нису затворена до краја... Ма катанац на Икарбус више, што више приватника на улици!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477776#p477776:sqkwvu30 je napisao(la):
laki72 » 14 Сеп 2017, 20:34[/url]":sqkwvu30]Ali vrhunac mi je "moleraj" preko plasticnog natpisa...
Kolika nezainteresovana st*** moras da budes...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

е да је само на њему префарбан натпис...
 
Vrh