Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Da li neko zna koja gradska odluka je promenjena da bi Mercedes autobusi ipak mogli da saobraćaju centralnim gradskim ulicama?

Sećam se da su u početku morali na prigradske linije kao srednjepodni jer je samo niskopodni mogao kroz centralne ulice. Visokopodni su bili proterani.
 
To nije tacno!
I srednjepodni i visokopodni su saobracali po centru bez prekida.
Ono sto je promenjeno zbog 'Ikamerca' je odluka o nabavkama novih vozila iz vremena gradonacelnika Djilasa gde je uslov bio niskopodnost vozila kao i broj i kapacitet vrata.
Tu au se menjale 'neke stavke' da bi se Vucicev posao sa Mercedes Bencom moga plasirati na beogradske ulice.

Dokaz za ovo sto tvrdim je linija 23 gde je pored u to vreme novopridoslih SOLARIS-a uredno isao i MAN iz donacije naroda Japana. Ili linija 48 gde su isli MB, ali i stariji viskolodni Ikarusi i tako dalje...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
20170906_090729-1.jpg
 
Meni nije jasno zašto se kupuje Ikarbus kad su Mercedes i Solaris mnogo bolji. Evo nekih primera. Ik 112N iz 2007-8 se raspadaju, skoro svi su pogoreli i rashodovani su, dok se Mercedesi Connecto idalje drže od 2005 godine. Pola ik 218 iz 2012-13 godine je izgorelo, dok ni jedan od 203 Solarisa nije izgoreo i po meni su trenutno najbolji autobusi u gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476025#p476025:1doinitf je napisao(la):
Neca3131 » Sre Sep 06, 2017 10:17 pm[/url]":1doinitf]Meni nije jasno zašto se kupuje Ikarbus kad su Mercedes i Solaris mnogo bolji. Evo nekih primera. Ik 112N iz 2007-8 se raspadaju, skoro svi su pogoreli i rashodovani su, dok se Mercedesi Connecto idalje drže od 2005 godine. Pola ik 218 iz 2012-13 godine je izgorelo, dok ni jedan od 203 Solarisa nije izgoreo i po meni su trenutno najbolji autobusi u gradu.

Zato što je Ikarbus i dalje u vlasništvu države. A i zato što ovde politika i rođačke veze vode sve, pa tako i GSP favorizuje Ikarbus iako je svestan svih njegovih mana i brljotina.
Inače slažem se s tobom, i ja bih voleo da vidim više Solarisa i Mečki a manje Ikarbusa. Zapravo mnogi od nas na ovoj temi bi voleli.
 
Кад би набавили Мечке Цитаро и зглобне Lion's City да се возимо ко људи.
 
Ако се неко ратосиља старијих генерација Ок, чист пример је Истанбул како је О345 средио пред донацију ГРАС Сарајево... Можемо и ми то да приуштимо, пошто Икарбус није способан да приушти аутобус достојан човека... Мало историје, ко се од старијих чланова сећа донације Беча и чувених Граф и Шифт Штајера'? Они су возили на потезу 600, невероватан аутобус са једном маном, слаб мотор од 240кс... Радили су углавном 601, и остала Сурчинска села 2002ге и 2003ће...
 
Imali su oko 200 konja i neki loš automatski menjač.
Bio je MAN motor G2566 ili G2866 sa oko 147 kW ili 200 KS prilagođen za rad i sa LPG-om tj TNG. 5 rezervoara za gas sa ukupnom zapreminom od 430 l. Automatig je bio dvobrzinac Voith D506 JSR. Pre gradskog su ih imali privatnici kao Lekon na 47 i 59.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476025#p476025:32jllbij je napisao(la):
Neca3131 » 06 Sep 2017 09:17 pm[/url]":32jllbij]Meni nije jasno zašto se kupuje Ikarbus kad su Mercedes i Solaris mnogo bolji. Evo nekih primera. Ik 112N iz 2007-8 se raspadaju, skoro svi su pogoreli i rashodovani su, dok se Mercedesi Connecto idalje drže od 2005 godine. Pola ik 218 iz 2012-13 godine je izgorelo, dok ni jedan od 203 Solarisa nije izgoreo i po meni su trenutno najbolji autobusi u gradu.
Nazalost Mecka danas nije takva sto je bila, cuo sam da su Hrvati i Madjari dosta se namucili sa njima. Ogromna steta sto nismo nabavili barem jos 200 Connecta prve generacije, ovo vozilo je kao da stvoreno za Beograd. :violina:
 
МБ је мама је за Београдске услове. Неки су загазили преко 2.милиона из прве серије, и држе се као да им ништа није. Волео бих да неки Икарбус издржи толико без озбиљнијих кварова, а то је немогуће, јер Икарбус од првих дана има проблеме са стандарним проблемима којим никако да се позабаве, од конструкције самих шипки, па на даље, о буци и лошој изолацији позади да не причам... Само нека ми неко објасни, како ја у Кобри могу да причам позади на мобилан, и да ми буде све потаман, а код Икарбуса не могу?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=475876#p475876:2v5drixz je napisao(la):
Djole Pevcanin » 06 Sep 2017 06:34 am[/url]":2v5drixz]У шихте, 9 ће радити на 511 и 3 на 72, да виде туристи како су нам ИкарКРШеви добри и да се возимо као у Европи.
9 na 511 i 3 na 72 pa ovo je bezobrazluk.Ja toko navijao da neki stave na 56 a oni nista.aj tih 9 na 511 mozda i treba ali tih 3 na 72 pa to je bezobrazluk.Lepo su mogli 8 na 511 2 busa na 56 1na17 i 1na88 a ovi Karaburmci me zabrinjavaju mogli su neki novi da stave na 95 i23 na 23 pogotovu treba novi
 
Само 1 је довољан на 56, да се замени 1312 који често цркава, а на 23 минимум 2 да се замене 1037 и 1051.
 
Ni jedan novi bus ne bih stavljao na teske ili opterecene linije u prvih mesec, dva, dok prodje period razradjivanja motora i drugih sklopova.
U tom smislu, nemojte porediti Solaris koji je vozen iz Poljske do BG i fakticki razradjen bez ikakvog ozbiljnog opterecenja.
511 je prilicno dobra linija za razradjivanje vozila, a 23 katastrofalna.
Mozda je to razlog zasto su vecinom poslati na tu liniju?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
511 je blago turistička zbog 10 km obenovačkog, pa posle lagano od krivih njiva do Sremčice i Sremčica lagano ravna. Jedini deo je ono parče Železnika od Lole do pruge koje je izuvijano i predstavlja opterećenje za karoseriju.
Ti busevi su već razrađeni na 88 tako da mogu u vatru.
 
Juče sam baš išao 511-icom do Sremčice. MAN Japanac, mislim da je gb. 1313 je celom dužinom od GŽS do Sremčice vozio maksimalno 40 na sat, čak i na Obrenovačkom. Na onom usponu posle Železnika je išao 30 na sat, samo što nije riknuo. :x
 
На 23 бар 2 јер је распоред возила катастрофалан. А на 56 само тај 1 на двосменца.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476526#p476526:386304e7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sub Sep 09, 2017 11:05 am[/url]":386304e7]Juče sam baš išao 511-icom do Sremčice. MAN Japanac, mislim da je gb. 1313 je celom dužinom od GŽS do Sremčice vozio maksimalno 40 na sat, čak i na Obrenovačkom. Na onom usponu posle Železnika je išao 30 na sat, samo što nije riknuo. :x

Ti MAN-ovi su zreli za generalni remont ako žele da ih sačuvaju za sledećih 10 godina.
Kvalitetni autobusi i šteta što nisu donirali niskopodne.
 
О томе се ради, сваки Јапанац који је прегрмео 16, 17, 18, 23, 26, 88 и 95 ће прегрмети било коју другу линију... На 511 је катастрофа, јер та возила су након 15ак година рада малтене истрошена за све паре, али немају пиздарија као Икарбус са вратима и шипкама, па ено они ИК103 из Тамнаве пола шипки немају, да ли је то фабричка грешка не знам, али немогуће да толико лупају и пишти оно срање, да ми мозак пробија, а тек ови Тарзан аутобуси из Икарбуса су права смејурија. Ниједан аутобус осим Солариса, Јапанца и О345 неће бити иоле квалитетан у овом веку барем што је дошло у ГСП!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476626#p476626:7chmjtpi je napisao(la):
Gaspar18 » Суб Сеп 09, 2017 11:19 pm[/url]":7chmjtpi]О томе се ради, сваки Јапанац који је прегрмео 16, 17, 18, 23, 26, 88 и 95 ће прегрмети било коју другу линију... На 511 је катастрофа, јер та возила су након 15ак година рада малтене истрошена за све паре, али немају пиздарија као Икарбус са вратима и шипкама, па ено они ИК103 из Тамнаве пола шипки немају, да ли је то фабричка грешка не знам, али немогуће да толико лупају и пишти оно срање, да ми мозак пробија, а тек ови Тарзан аутобуси из Икарбуса су права смејурија. Ниједан аутобус осим Солариса, Јапанца и О345 неће бити иоле квалитетан у овом веку барем што је дошло у ГСП!
Заборавио си Мерцедес Конекто. По мени су они на првом месту што се тиче соло аутобуса ГСП возног парка.
 
Što se citira post iznad ? Gubi se prostor a zna se na šta se odnosi komentar.
O345 je Conecto.
 
Ваљда ће у најављених 200 половњака што ГСП планира да узме бити баш Мерцедеси и МАНови.
 
Vrh