Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462602#p462602:40drd8at je napisao(la):
trialin » 30 Jun 2017 06:15 pm[/url]":40drd8at]Zalutao Bg BUS na ulicama Valjeva. :D
file.php


Bas me zanima u kakvom je stanju onaj LE sto je Vucko poslao u Nis, kako ih sluzi, itd.
 
Budi siguran da je u mnogo boljem nego svi ovi nasi zajedno


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
http://www.kurir.rs/vesti/beograd/28748 ... ez-prekida


kad će kod privatnika da svrate. Tamo bi se čudili i rešili finasiranje obilaznice.



UGROŽENA BEZBEDNOST PUTNIKA: Vozači GSP-a voze po šest dana bez prekida

Više od 300 vozača beogradskog Gradskog saobraćajnog preduzeća, zaposlenih u pogonu Kosmaj, u poslednje vreme voze po šest dana bez prekida i duže od osam sati dnevno. Gotovo niko od njih ne uspeva da se odmori 33 sata u kontinuitetu - kako zakon propisuje.
U sindikatu SOS GSP-a kažu da se na taj način krše prava radnika, ali i da je zbog umora vozača ugrožena bezbednost putnika u gradskom prevozu.
Vozač na liniji 89 Aleksandar Vojisavljević- nekoliko puta dnevno stotine putnika prevozi od Vidikovca do Novog Beograda i nazad. Kaže odmor je u njegovom poslu neophodnost, a ne luksuz. Ipak, ovog meseca, radi gotovo bez prestanka - jer su mu u firmi dodelili samo jedan slobodan dan u nedelji.

Jesu li putnici bezbedni sa tobom, s obzirom koliko odmaraš, odnosno ne odmaraš?

"Pa šesti dan, baš, teško".
Teško je i kada po čitav dan nema vremena ni za petominutni predah na okretnicama, uglavnom svaki dan na poslu provodi i više od osam sati. Na ovakvoj vrućini, kada su česti i kvarovi klima uređaja u autobusima, posledice su neizbežne.

"Na semaforima duboki treptaji postaju sve duži, oseća se malo i nervoza, češkanje, promena položaja tela - to putnici primećuju, to je baš onako neprijatno, jednostavno ne osećam se ni ja bezbedno, a kamoli neko koga vozim", kaže vozač i poverenik sindikata SOS GSP Aleksandar Vojisavljević.

Za inspekciju u gradskom saobraćajnom preduzeću zadužen je MUP. Pored redovnih, na odmet ne bi bile ni vanredne kontrole, kažu u Komitetu za bezbednost saobraćaja i dodaju da bi svako ko se igra životima putnika trebalo da odgovara.

"Treba imati u vidu da su autobusi vozila koja imaju masu 20 tona i više. U slučaju da vozač autobusa napravi grešku, to može imati kobne posledice i po ostale učesnike u saobraćaju. Vozač autobusa koji nije odmoran može se nazvati tempiranom bombom", smatra Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja.

U GSP-u nisu odgovorili zašto više od 300 vozača u pogonu Kosmaj umesto dva, nedeljno imaju jedan slobodan dan? U sindikatu kažu da i bez tog odgovora, znaju šta je po sredi.

"Osnovni razlog jeste nedovoljan broj vozača i procedura kojom Grad Beograd onemogućava GSP-u da zaposli nove vozače, međutim, to ne sprečava menadžment da zaposli na nekim drugim mestima koja nisu izvršilačka, nove ljude", kaže stručni saradnik sindikata GSP Ivan Banković.

Da je sve manje bezbednosti, a više saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju autobusi GSP-a pokazuje i statistika tog preduzeća. U sindikatu kažu da je broj saobraćajki poslednjih godina, prema evidenciji GSP-a, veći za pet do sedam odsto.

Međutim, taj broj može biti i veći, pošto zasebne evidencije o nezgodama u kojima učestvuju autobusi za gradski prevoz vodi i policija, a i ministarstvo saobraćaja.
 
Da podelim jedno malo iskustvo i da skrenem pažnju na ovu vrstu rizičnih situacija:

Juče ispraćam ortaka na autobus, u 58icu koja stoji na stanici kod Doma Omladine. Čeka na semafor i prednjim delom je izašla iz prostora stanice ali su joj zadnja vrata, koja stoje tačno ispred nadstrešnice, bila otvorena. Uđe moj drug unutra i bukvalno sekundu kasnije autobus naglo krene, sa sve otvorenim vratima. Ispostavi se da je vozač verovatno, 30 sekundi ranije, otvorio nekom putniku koji je zakasnio, pa krenuo na semafor i mislio da je sve uredno zatvoreno. Što jelte može da bude opasno kad neko pokuša da uđe a vozilo krene.

Tako da treba paziti i na takve stvari. Mislim i na vozače i na putnike. Pišem pošto sam posle premotao film i shvatio koliko je lako moglo da dođe do nezgode.
 
Lako može da preskoči relej pa ne zatvori vrata. Vole to IkarRusi da rade.
Za to je zakon stanična povezana sa vratima. Dok ne zatvore sva vrata nema pokretanja.
 
Novosti, 10.7.2017.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... h-autobusa

GSP će dobiti i 200 polovnih autobusa

U strategiji razvoja najvećeg gradskog prevoznika do 2021. nekoliko ambicioznih projekata. Jedna od ideja je da Ulicom kralja Milana putnike prevoze elektrobusi.

ODLUKA da se "potez 500", odnosno linije gradskog prevoza za Sremčicu, Umku i Rušanj prepuste privatnicima, podstakla je govorkanja o sistemskom gašenju GSP. I dok odbornici opozicije u gradskoj skupštini tvrde da se smanjenjem kapaciteta GS i davanjem linija privatnicima ovo preduzeće uništava, iz Sekretarijata za javni gradski prevoz tvrde da Beograd bez GSP ne može i da je ovo način da se sačuva, dok "ne stane na noge".

Da gradska uprava nema nameru da uništi i proda GSP, već da mu pomogne da se oporavi i modernizuje, potvrđuje i plan strategije i razvoja u naredne četiri godine, koji se pred odbornicima gradskog parlamenta našao na poslednjoj sednici.

Proces podmlađivanja voznog parka počeo još prošle godine kada su sklopljeni ugovori za nabavku novih autobusa. Deset vozila već krstari gradskim ulicama, a uskoro će se u garažama naći i novih 30 zglobnih vozila. Ujedno, u naredne četiri godine planirana je nabavka novih 80 solo i 120 zglobnih autobusa, 14 solo i 22 zglobna trolejbusa, kao i 67 elektrobusa! Da bi se znatno popravilo stanje voznog parka, u planu je i kupovina 200 polovnih autobusa starosti do šest godina.

Osim "podmlađivanja" koje će umnogome poboljšati kvalitet prevoza, u planu su radovi u objektima GSP. Rekonstruisaće se pogoni "Kosmaj", "Karaburma" i "Novi Beograd". Pogon "Zemun" biće izmešten iz centra na novu lokaciju, u privrednu zonu Gornji Zemun. Procenjena vrednost ovog projekta je 23 miliona evra, a tu će biti smešteno 220 autobusa. Nova lokacija za vozila biće i "Mala Autokomanda". U planu je i izmeštanje sadržaja GSP sa Dorćola i formiranje novog trolejbusko-elektrobuskog pogona "Kosmaj 2" i to na raskršću ulica Stefana Prvovenčanog, Vojislava Ilića i Mokroluške. Osim već najavljene izgradnje trolejbusko-autobuskog terminala "Dunavska" na Dorćolu, gde će okretati linije koje sada saobraćaju ka Studentskom trgu i Trgu republike, terminus "Glavna železnička stanica" bi zbog širenja "Beograda na vodi" trebalo da bude premešten ispod mosta Gazela.

Da bi se unapredio trolejbuski sistem prevoza, od terminala "Dunavska" do Ulice Jaše Prodanovića, odnosno trasom - Dunavska, Francuska, Venizelisova, Cvijićeva i Takovska - saobraćaće trole. Nadležni, čini se, još nisu odustali od ideje da od Slavije do Kalemegdana idu tramvaji. Dok se to ne dogodi, jedna od opcija je da se u prvoj fazi putnici umesto trolama, kroz Kralja Milana prevoze elektrobusima.

TRAMVAJ BROJ 1

IZGRADNjOM novog tramvajskog koridora preko Mosta na Adi, prema strategiji razvoja, stvoriće se i mogućnost za reorganizaciju šinskog saobraćaja.

Tako će možda linija 11 saobraćati od Kalemegdana preko ovog mosta do Bloka 45, a linija 13 od Novog Beograda, mostom ka Banovom brdu. Zanimljivo je i to što se razmišlja o uvođenju tramvajske linije 1, koja će od Kneževca, preko Mosta na Adi, voziti do blokova.

ZA RASHODOVANjE 60 VOZILA

GSP trenutno raspolaže 841 autobusom, 241 tramvajem, sa 119 trolejbusa i pet elektro-buseva.

Prosečna starost solo autobusa je 10 godina, zglobnih trolejbusa 13 i tramvaja 39 godina. Do kraja ove godine biće rashodovano čak 60 autobusa i dva trolejbusa.
 
Smorili su više sa tramvajem krozTerazije.

Inače sve mi se više čini da je neki investitor bacio oko (i) na lokaciju pogona Dorćol. Kažem ''i'' pošto se ovde pominjalo da je isti slučaj možda i sa Zemunom, pa su zato toliko zapeli da ga isele.
 
Земун беше треба да буде враћен реституцијом старим власницима. Овде нису спомињали трамвај преко теразија, већ линију Кнежевац-Мост на Ади-блок 45. Занимљива идеја о набавци 200 половњака поред 200 нових аутобуса.
 
Taj rad, vraća se zemljište starim vlasnicima.
Bolje polovni nego novi IkarRusi. Ako su kvalitetno održavani (a teško da nisu) mogu dugi niz godina pouzdano da rade. Evo naši japanci i ako su na izdisaju i dalje su bolji nego zemunci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464850#p464850:30a3yjbz je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 11, 2017 4:12 pm[/url]":30a3yjbz]Овде нису спомињали трамвај преко теразија, већ линију Кнежевац-Мост на Ади-блок 45.
Nadležni, čini se, još nisu odustali od ideje da od Slavije do Kalemegdana idu tramvaji. Dok se to ne dogodi, jedna od opcija je da se u prvoj fazi putnici umesto trolama, kroz Kralja Milana prevoze elektrobusima.

Samo kažem. Kapiram da misle na Slavija-Kalemegdan preko Terazija, ne na krug dvojke koji jelte već postoji.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qmpySQ1KaU4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464865#p464865:28dcoggv je napisao(la):
Žika » Uto Jul 11, 2017 5:13 pm[/url]":28dcoggv]Taj rad, vraća se zemljište starim vlasnicima.
Bolje polovni nego novi IkarRusi. Ako su kvalitetno održavani (a teško da nisu) mogu dugi niz godina pouzdano da rade. Evo naši japanci i ako su na izdisaju i dalje su bolji nego zemunci.


Slažem se, ako već nemaju para da uzmu još 200 novih zglobnih Solarisa.

Nego, ti polovnjaci, pretpostavljam da će ići na neke varijante polovnog MAN-a.
 
Juče Vesić bio u BGD hronici i par puta je spomenuo da je prethodna vlast napravila aferu oko stavljanja klima u polovne autobuse, pa oni sada to ispravljaju.

Ako je bila afera, onda podnesi tužbu, a ne da ponavljaš kao papagaj. No dobro, to je očigledno taktika koja pali kod naroda.
 
Два Конекта на терминусу у Бегаљици ... један издахнуо.

15helid.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465023#p465023:3orst5wj je napisao(la):
stf » Sre Jul 12, 2017 12:40 pm[/url]":3orst5wj]Два Конекта на терминусу у Бегаљици ... један издахнуо.

15helid.jpg
Moraće ti connecto još minimum 4 godine da voze, ako ne i duže
 
I šta sada, da li su čekali da prođe garancija ili su to odradili kod ovlašćenog servisera Solarisa?
 
Vrh