Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 291 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    306
Šomi druže, da znaš nešto, ne bi kačio ovo, ovo nije sečena kako ti kažeš, ovo je šasija koja se kasnije produžava, a ovde je koliko vidim u jednom delu, baš zbog oznake šasije.
O tvojoj kulturi ne bih, vidim da si mnogo frustriran i iskompleksiran, tako da nisi toliko vredan mog vremena.
Što se tiče mog posla, ponosan sam na njega, što časno i pošteno radim i što mogu sebe da školujem, izdržavam i da pritom imam mogućnost da pomognem i svojim roditeljima, pritom kad sam slobodan vozim ture po celoj Srbiji, tako da ako ćeš podići svoj ego time što ćeš reći da sam samo kondukter, drago mi je zbog tebe.
Ko si ti, a ko sam ja, ne trebamo mi da pričamo, drugi govore, šta sam ja u svom svetu, pitaj ljude, samo ću ti reći da sam otišao na odmor i to kao poklon jednog prevoznika, da sam danima i tamo bio gost nekih drugih prevoznika čiji se vozni parkovi broje na desetinama vozila, a vrede u milionima. Vidiš meni je stalo do takvih ljudi i njihovog mišljenja o meni, a za stavove nebitnog iskompleksiranog sajber huligana se ne potresam baš mnogo. Tako da slobodno skupljaj snagu što sam ja to što jesam!
Pozdrav

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Ајде сад лепо искулирај и почитај још једномшта сам два пута написао, али лепо и видеће исто то.
О твојој култури довољно говори начин на који се обраћаш дитектору. Његову диплому и школовање уопште не цениш и још га вређаш, ко је овде ископлексиран уопште није тешко зкучити. О мојој култури и васпитању могу да говоре људи који ме лично познају и знају какав сам уживо и шта сам све прошао од тренутка да моји нису имали динар да ми дају за џепарац до данас кад радим већ две године и трудим се да им буде захвалан увек. Тако да немој ти, мали, љубоморни и безначајни дечко да ми држиш предавања већ третирај људе онако како би хтео они тебе да третирају. Ако ти и даље нешто није јасно онда упореди начин на који комуницирам са тобом и другим члановима који су вреднији од тебе и сваком погледу.
И да, стварно ме не замима вредност возног парка твојих познаника и пријатеља, не гледам пријатеље на такав начин.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ne znam kakvo je to vredjanje direktora ako on sa takvom diplomom ne pokazuje osnovno poznavanje gramatike. Mislim da je to upravo obrnuta situacija gde on ne postuje svoju diplomu i skolovanje.
Mogao bi Igor da uskoci u temu i smiri tenzije jer ovo nimalo ne lici na normalnu diskusiju.
 
Сличан пример као и са мном, упознај уживо па осуђуј.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
I sta sad svi treba da se uzivo upoznamo da bi normalno funkcionisali? Normalan nivo komunikacije se moze ostvariti i na internetu samo je potrebno malo truda i tolerancije.
 
Не сви, само неки који образованог човека сврставају у неписменог и простог.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Slažem se, Igore! Nemojte da svodimo diskusiju na lični nivo. Meni nije bitno ko je becks i šta je po zanimanju. Meni je drago što imam sagovornika koji deluje kao da zna nešto, pa bih voleo da čujem nešto novo, da naučim :)

Kolega Becks, pominješ CoC i direktive. Pretpostavljam da si hteo da kažeš da Annex IX krovne direktive 2007/46/EC propisuje kako CoC treba da izgleda i šta u njemu da piše. Nisam baš naišao na to da se pominju delovi. Da li si možda mislio na to da se u CoC-u upisuje broj homologacije vozila prema direktivi 2007/46/EC, a da se u homologacionom saopštenju (koje obuhvata informacioni dokument proizvođača i izveštaj sa "ispitivanja" nadležnog sertifikacionog tela) pozivaju ostale homologacije prema drugim direktivama (a da se u njima pominju delovi)?

EDIT: P.S. Hvala ti za primer potvrde koji si postavio! Nema veze sa CoC-om, ali jeste neka vrsta potvrde proizvođača :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411174#p411174:c0w9dz2m je napisao(la):
direktor » 17 Oct 2016 02:29 pm[/url]":c0w9dz2m]http://www.blic.rs/riznica/razonode/ako-ne-mozete-da-procitate-ovaj-tekst-spadate-u-veoma-retku-grupu-ljudi/k70lj5n

Mare baci pogled na link rasprava je sasvim ok i u okvirima bb
Ne vidim poentu u tom tekstu na linku, nema nikakve veze sa tvojim pravopisom. Nisam rekao da tebe niko ne razume (ako to zelis da kazes da je bitno da te svi razumeju), svi te razumemo, ali cesto treba tvoje komentare procitati vise puta, a nekada i vrlo sporo da bi se obrnuo red reci tako da ima smisla.
Sto se tice rasprave, mislio sam na vec pocetak vredjanja, to sto ti i Becks, a i profa, diskutujete o sasiji i tim pravilnicima, to je sasvim u redu.
Somi303":c0w9dz2m je napisao(la):
Не сви, само неки који образованог човека сврставају у неписменог и простог.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Somi, to svrstavanje nije slucajno, nego je covek ocigledno nedovoljno pismen. To sto je on obrazovan, svaka mu cast, ja ne osporavam to. To sto ga "svrstavam" kao nepismenog i prostog (odakle sad to) je samo iz njegovih nekoliko hiljada komentara. Ne vidim kakva je to uvreda ako je to istina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411195#p411195:4g27lw3x je napisao(la):
profa_chb » 17 Oct 2016 03:21 pm[/url]":4g27lw3x]Slažem se, Igore! Nemojte da svodimo diskusiju na lični nivo. Meni nije bitno ko je becks i šta je po zanimanju. Meni je drago što imam sagovornika koji deluje kao da zna nešto, pa bih voleo da čujem nešto novo, da naučim :)

Kolega Becks, pominješ CoC i direktive. Pretpostavljam da si hteo da kažeš da Annex IX krovne direktive 2007/46/EC propisuje kako CoC treba da izgleda i šta u njemu da piše. Nisam baš naišao na to da se pominju delovi. Da li si možda mislio na to da se u CoC-u upisuje broj homologacije vozila prema direktivi 2007/46/EC, a da se u homologacionom saopštenju (koje obuhvata informacioni dokument proizvođača i izveštaj sa "ispitivanja" nadležnog sertifikacionog tela) pozivaju ostale homologacije prema drugim direktivama (a da se u njima pominju delovi)?

EDIT: P.S. Hvala ti za primer potvrde koji si postavio! Nema veze sa CoC-om, ali jeste neka vrsta potvrde proizvođača :)
Kao što već rekoh, u tolike detalje da bih znao oznaku svake direktive nisam zalazio. Oko COCa sam se zaintresovao pre par godina kada smo uvozili kola, čisto da budem u toku šta i kako, da mi ne bi uzimali pare bez potrebe. COC mora da sadrži homologaciju, pošto već utvrdismo kako teče homologacija novog vozila, dakle upisuje se i "prva" homologacija koja je važeća i ne traži se nova dok je vozilo u EU. Kada sam pominjao delove u COCu, mislio sam na to da se proverava stanje zapisano u COCu, sa onim zatečenim prilikom pregleda kod nadležnog organa, kako ne bi recimo u COCu pisalo euro 4 motor, a unutra E2, ili npr da se radi o drugom broju motora itd itd itd.
Detalje i direktive, kao što rekoh, toliko detaljno nisam u materiji.
 
Kako to misliš "prva homologacija"? Samo se jednom i radi, za tip vozila, ako pričamo o serijski proizvedenim vozilima.

Uvoz polovnjaka nema veze sa homologacijom tipa proizvoda, već sa utvrđivanjem saobraznosti konkretnog vozila sa "papirima". To se možda negde nesrećno naziva homologacijom, jer u struci pod homologacijom često podrazumevamo homologaciju tipa proizvoda.

Broj motora u saobraćajnoj je "srpski izum", ne piše u CoC-u, niti se traži u drugim zemljama (uglavnom) :wink:
 
Nesrećno ili ne, homologacija je sama po sebi definisana kao provera usklađenosti (saobraznosti) sa određenim propisima. Hoćeš li to zvati provera ispravnosti, usklađenosti vozila ili može da padne i pod pojam homologacija, na tebi je da odlučiš. Prva kod homologacije je pod navodnicima, odnosi se na momenat kada je utvrđeno da je vozilo kao celina u potpunosti usklađeno sa pravilnicima i propisima, kod novog autobusa, vozila uopšte, nećeš raditi svaki put homologaciju, već jednom.
Broj motora se ne piše u potvrdi iz razloga pošto je upisano na vozilu, takođe ni svi ostali ispisi na vozilu neće biti u COCu.
Što se tiče broja motora, naš izum ili ne, što se mene lično tiče korisno. A ne bi se složio da se ne traži u drugim zemljama.
Komentarisao si potvrdu koju sam okačio, ono je zamena za COC, a ovako izgleda COC
bmw_certificate_of_conformity_COC.jpg
 
Hvala! Imao sam prilike da vidim originalne CoC-ove MAN-a i Mercedes-a, kao i razne njihove potvrde...

Zašto misliš da se broj motora ne piše u CoC-u ako je već napisan na vozilu? Zašto se onda u CoC-u pišu verzija i varijanta tipa, ako one pišu u informacionom dokumentu prema 2007/46/EC? Ista je logika, podatak je vezan drugim podatkom, i tako se može naći.

Inače, CoC i ostale potvrde se najčešće plaćaju, i to solidno. CoC je poprilično regularna stvar, dok potvrde mogu biti razne, pa nekad i specifične na zahtev kupca. Priozvođači i zastupnici/uvoznici/distributeri to svugde u svetu naplaćuju, pa i kod nas. Druga je stvar da li se uz kupovinu novog vozila u cenu računa CoC ili ne, itd.

Pomenuo si da studiraš na Saobraćajnom. Da li se tamo uči nešto o homologaciji vozila? Baš me zanima, pošto do sada nisam nailazio na upućenije pojedince.
 
COC potvrde se naplaćuju i do 150e u zavisnosti od proizvođača, potvrda iz prethodnog posta košta 20e, ipak kod nas su validne i na neki način je jeftinija zamena. Ipak da, za još 20, dobićeš šta ti treba, tako da postoje zloupotrebe, zbog toga se ne priznaju potvrde baš svih agencija.

Nisam na saobraćajnom, viša tehnička, drumski gradski saobraćaj, do sada nisam imao prilike na fakultetu da saznam ništa o tome. Što ne znači da u završnoj godini neće biti...
 
E, neka ti je sa srećom!

Da li se na tom smeru uči i nešto o opštoj konstrukciji i koncepciji vozila, proizvodnji, itd?
 
Ne do sada, videćemo na preostale dve, ali koliko znam ništa se specijalno ne pominje i tome se ne posvećuje preterana pažnja.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Onda svaka čast na pokazanom znanju! Dugo pratim Beobuild, ovu temu ne baš mnogo, ali sam primetio da se dosta razumeš za jednog entuzijastu :)

Da li možda znaš kako se produžuje šasija iza druge osovine? Čuo sam da su ove Mercedesove šasije samohodne, dakle mogu da se voze. Šta bude sa kardanom kada produže šasiju? Kako je produže, šta joj rade?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411442#p411442:214eqlbp je napisao(la):
profa_chb » Tue Oct 18, 2016 4:27 pm[/url]":214eqlbp]Onda svaka čast na pokazanom znanju! Dugo pratim Beobuild, ovu temu ne baš mnogo, ali sam primetio da se dosta razumeš za jednog entuzijastu :)

Da li možda znaš kako se produžuje šasija iza druge osovine? Čuo sam da su ove Mercedesove šasije samohodne, dakle mogu da se voze. Šta bude sa kardanom kada produže šasiju? Kako je produže, šta joj rade?
Ne rade joj ništa, dok ne stave ključ u bravu i KATANAC NA FABRIKU. Pun mi je više Zemunske fabrike otpada, u 2016. godini se proizvodi IK 103, riksetina kakve nema ni u Pakistanu! Kada ce Ikarbus da poštuje rokove za isporuke prevoznicima.?
 
Nije kriv ikarbus sto proizvdi autobus tehnoloski star 20 godina.
Dokle god postoji potraznja za njim (kao sto postoji kod privatnika) ikarbus ce ga proizvoditi.
Pre bi trebalo kriviti grad Beograd sto u 2016oj godini ne obavezuje sve prevoznike kroz tendere da kupuju niskopodne autobuse.
Za rokove se slazem inace.
 
A nije sve ni kod rokova do ikarbusa a sta ako sasija kasni sve placeno poruceno na vrijeme
Vec do onog ko isporucuje sasiju ili bilo koji dio koga nema na lageru
Zato postoje penali Niko netjera privatnika da kupi ik103
 
Meни је ИК 103 као путнику прикладнији од половине увезених аутобуса. А град је крив што се толерише све и свашта од возила, и приватницима и ГСПу. Маторих ИК-103 и мутаната има у ГСПу укупно око 150, могли су за три године да наруче по 50 или за 5 година по 30 нових нископодних аутобуса и лепо што је крш расходују а оно што може још да вози продају или донирају, уместо што их ремонтују.
 
Људи мисле да је до Икарбуса што се возе у кршевима (није да су савршени аутобуси, али су мени као путнику сасвим солидни), а ГСП није у стању да закрпи кров на једној од својих гаража.
 
profa_chb":qjsrovhb je napisao(la):
Onda svaka čast na pokazanom znanju! Dugo pratim Beobuild, ovu temu ne baš mnogo, ali sam primetio da se dosta razumeš za jednog entuzijastu :)

Da li možda znaš kako se produžuje šasija iza druge osovine? Čuo sam da su ove Mercedesove šasije samohodne, dakle mogu da se voze. Šta bude sa kardanom kada produže šasiju? Kako je produže, šta joj rade?
U odnosu na standardne o530le šasije ima duži deo od zadnje osovine, barem usporedbom sa nacrtima od ik113 i sa o530le, slikaću prvom prilikom kada budem bio u garaži sa gazdom. Imaš nacrte od ik113, pa ti neće biti problem, radi se o desetak cm, ali budući da su poručene gotove šasije logičan zaključak koji mi se nameće je da nisu u mercedesu produživali. Pritom imam informacije da je zadnji deo ojačavan, kako zašto i zbog čega, nadam se da znate vi u fabrici.
Što se tiče prenosnika obrtnog momenta, tj. kardana, koliko sam upoznat preko mehaničara iz gradskog, kardan je na le-u izveden nešto drugačije, nije mi najjasnije po čemu, jer su im različiti razlozi, ali iz više izvora sam čuo da je drugačije izveden. Opet taj momenat je poznat Vama u fabrici.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh