Važno da tebi ima pomoći, za tolike godine nisi naučio ni najosnovniji pravopis, a kamoli nešto drugo. Vidim da kao pravnik znaš šta je rađeno i na autobusima, a ti imaš informacije iz prve ruke, da nisi to počeo za Ikarbus da radiš pa si saznao možda ili te je učilo višegodišnje iskustvo poznavanja vozila?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411006#p411006:1cmcymrz je napisao(la):direktor » 16 Oct 2016 05:22 pm[/url]":1cmcymrz]Beksu nema pomoci da mu se obrati licno direktor fabrike ikarbus ad ili profesor masinskog fakulteta to beks ne priznaje to sto pricas da je radjeno iza zadnjeg prepusta nije radjeno imas pogresne informacije
Sto se tice nibusa ja ga nisam pominjao oni oni koliko znam su sminkalu gradske ikarbuse
Za svaku preradu vozila izvan fabrike mora se raditi atest i homologacija to sto se radi u nisu nije mi poznato
Ali beks zna bolje od masinskih inzinjera a pravilnike i zakone i njihovu primenu od pravnika
Nije tebi mnogo toga poznato, predstavljaš se kao pravnik, reci mi molim te, kako je pravno moguće da skineš šasiju sa vozila pravljenog 80tih godina, na tu šasiju nadogradiš karoseriju, promeniš motor, menjač, a vozilo registruješ kao novo i to sa datumom prerade? Pravno, to je nemoguće, osim kod nas. Aj dalje, atest i homologacija, Srbija ne priznaje proizvode iz "Evobusa", traži se atest za registraciju, vozilo rađeno na original šasiji, original delovi, fabrički proizveden tako, međutim nema registracije kod nas bez atesta i bez raznih odobrenja, licenci, merenja zapremina, brojanja sedećih mesta, uverenja o raznim sistemima na vozilu sve to traje otprilike oko 2 meseca, košta oko 2000e i opet se ne dobijaju svi potrebni papiri za registraciju. Papiri se gube u diskusiji između AMSS i Agencije za Bezbednost Saobraćaja, ne mogu da se dogovore šta još treba, vozilo stoji, a Nibus kao proizvod, radi i uredno se registruje. Pravniče, kako je to moguće?
Za razliku od tebe, becks ne priča ono što nije lično video i lično se uverio, konkretan primer prerade iz Evobusa dešava se u mojoj firmi, ne možemo registrovati bus, zbog pravničke zavrzlame, a što se tiče šasije od IK112Le, pogledaj lepo nacrt šasije o530LE i našeg 112LE(fabrička oznaka 113) pa uporedi, možda ti se nešto samo kaže.
Toliko od mene.
Stručnjak, jedan od 6 miliona u ovoj zemlji, stvorenih da se razumeju u svaku materiju.marrecar":1cmcymrz je napisao(la):Jedno off topic pitanje direktore. Sta si ti po profesiji, ako nije tajna?