Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 279 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,1%

  • Ukupno glasača
    294
Realno kakve kante proizvodi Nibus, ovaj Ikarmerc ce doci Nisu kao pravo osvezenje tako da ja vidim to kao neku dobru vest.
 
Матеја Бељан":1d6cmgp1 je napisao(la):
Нити ће Београд да пропадне због једног аутобуса, нити ће Ниш да се препороди. Ово је симболични гест, који вређа и Нишлије и Београђане. Ако заиста мисле да помогну Нишу то треба да раде кроз буџет, и немам ништа против асиметричне расподеле средстава, али имам против дељења имовине на овај театрални начин. Да је неком граду цео возни парк однела поплава, оваква донација би имала смисла, то би била потпуно друга ствар...
Da mateja, samo upravo taj kako si i sam primetio teatar jeste svrha cele price. U Srbiji se na zalost vec neko vreme ne zivi vec iskljicivo 'glumi'.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tako je druze, cela zemlja, na celu sa zvalavim, nam je jedna velika tragikomedija. Na stranu sa ovim fuserajem, da li neko zna zbog cega se uporno forsiraju ove funkcionalno nesrecne sasije, prvo 112LE, a sada jednako nesrecna 112M, sa ovim idiotskim stepenicama pozadi, kada svakako postoji daleko funkcionalnija od obe, pretpostavljam da je oznaka samo 112, a takvi novi busevi se mogu videti kod privatnika sto znaci da ih fabrika i dalje koristi.
 
Ma svaka čast Vučiću što je pokloni gsp-ov autobus. Ma daj da im damo i ove nove što sustigli i ove što treba da pristignu, nama netrebaju uopšte.
 
Banovo brdo prouci malo to oko sacija
Inace veliki vodja bi malo da glumi tita ali nece da mize i tito je tako poklanjao i predhodnica asfaltirala pred njegov dolazak
Stim sto je kod bravara bilo drugacije on je poklanjao iz fabrike sa trake 3 kom vozila hitne pomoci itd
a gradovi su znali pozajmljivati jedni drugima za neke dogadjaje bilo vanredne zemljotres bilo olimpijada kad su busevi isli na pozajmicu u sarajevo pored novih koji su kupljeni kao i sva reportazna kola jrt a itd itd
Ovo sto vvv radi je odvratno
 
@Bumbarevo brdo
Da te malo ispravim.

112LE je mercedesova sasija i to su bisevi koje vidjas a imaju te kako kazes 'nesrecne stepenice' na zadnjim vratima. Poenta je u tome sto je isti cirkuzant (glumac) IKARBUS-u uvalio sasiju koja nije uopste ni predvidjena da ima zadnja vrata (cest slucaj u evropi kod solo autobusa), pa su ovi mucenici 'kalemili i budzili' sta i kako su znali i umeli.

112M je na MAN sasiji i kompletno je niskopodan.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Предвиђена су трећа врата, и оригинални мерцедеси имају иста само мало шира.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ako su predviđena, što su produživali šasiju?

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
@laki72
Nismo se najbolje razumeli, nesrecne stepenice su se i odnosile na 112M, one stepenice za poslednja dva reda sedista. Pitanje je bilo zasto se odlucuju na tu sasiju kada je, cini mi se, najfunkcionalnija ona prva varijanta IK112 gde je prostor za motor nazad sa leve strane, a fabrika ih i dalje pravi jer ih kupuju privatnici. Jasno mi je da 112M ima vise sedecih mesta, ali sa onim planinarenjem do poslednja dva reda.
 
Taj koji ti govoris bez stepenika je na ikarbusovoj samonosecoj sasiji i ima drugacije postavljen motor
Zasto se kupci odlucuju za jedan od ta dva moras nih da pitas ikarbusu je sasvim svejedno
 
becks89":2b6pjmvg je napisao(la):
Ako su predviđena, što su produživali šasiju?

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Не знам, ти си дежурна паметница овде, просветли нас молим те. Што се осталих тиче, довољно је да укуцате Citaro LE на гуглу и све ће вам бити јасно.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Somi303":1vo2fga9 je napisao(la):
becks89":1vo2fga9 je napisao(la):
Ako su predviđena, što su produživali šasiju?

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Не знам, ти си дежурна паметница овде, просветли нас молим те. Што се осталих тиче, довољно је да укуцате Citaro LE на гуглу и све ће вам бити јасно.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Šomi, izleteo si sa konstantacijom ubeđen u istinitost svoje tvrdnje, te bih te najljubaznije da bez spinovanja, odgovoriš na moje pitanje, budući da si, pretpostavljam, upućen u tematiku, čim tako sigurno odgovaraš.


Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
becks89":106q8p2e je napisao(la):
Somi303":106q8p2e je napisao(la):
becks89":106q8p2e je napisao(la):
Ako su predviđena, što su produživali šasiju?

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Не знам, ти си дежурна паметница овде, просветли нас молим те. Што се осталих тиче, довољно је да укуцате Citaro LE на гуглу и све ће вам бити јасно.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Šomi, izleteo si sa konstantacijom ubeđen u istinitost svoje tvrdnje, te bih te najljubaznije da bez spinovanja, odgovoriš na moje pitanje, budući da si, pretpostavljam, upućen u tematiku, čim tako sigurno odgovaraš.


Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
Не разумем у чему је проблем, шасија је сечена и продужена јер не стиже у пуној величи аутобуса.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Šomi jesi li sreo još negde primer da isečena šasija stiže u fabriku?
Naredno pitanje, pod kojim se brojem vode te šasije, ako su iz dva dela?
Šasija Citara LE,
1297_7.jpg

Uporedi deo od vrata ka kraju busa, kod nas su tu dva reda sedišta ;-)

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Somi Beks vec ste se raspravljali jednom oko iste stvari zar nora ponovo bilo to oko strane 375 ove teme
Somi postavio slku mecke sa 2 krilnim zadnjim vratima Sasija dolazi skracena zbog lakseg transporta pa se prilagodjava potrebama
Beks mislio sam da se ti vise razumijes u buseve
Somijev potpis fino objasnjava neke stvari
 
direktore, ja bih te zamolio da ne pametuješ pošto nemaš pojma. Eto ja se ne razumem, ali mi objasni papirološki problem broja šasije kad je ti iseckaš i šalješ, pravniče. Šasije za zglobove su stizale u komadu, a pišete mi o problemima transporta, evo da se krsti čovek, btw odete lepo u Mercedes, pogledajte nacrte za njihov i naš LE, pa usporedite, pošto se ja ne razumem baš najbolje.
Hvala i poz!

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Mnoge sacije stizu Namjenski skracena da se smanji cjena trnsporta i volvo B9L novosadski je dosao tako kao i lastina cita lea zglob sa 3 vrata neobusov .Sasija se prosiruje na prepustima normalna stvar
To je uobicajna praksa tj vin broj je bitan kad vozilo ide na homologaciju sve je to regulisano pravilnicima Za kompletno vozilo fabrika izdaje svoj broj koji ide u saobracajnu broj sasije vin broj
Nista tu ikarbus ili neki drugi proizvodjac ne grijese
Mercedes LE ima i sa trecim dvokrilnim vratima Sasija kad dolazi vodi se kao nekompletno vozilo i nemoze u redovan saobracaj
I da nerazumijes se jer nisi radio homologaciju vozila
 
Majstore, šasija je produžena iza zadnje osovine, a priču o homologaciji i našim propisima prodaj nekom drugom.
Kako je homologaciju dobio Nibus, pritom registracija za vozila ide na datum modifikacije, a šasija, što je sa starog vozila nema veze. Toliko o pravilnicima, što se zakona tiče, naš zakon priznaje takve radionice, imaju prolaz za homologaciju, a zvanična prerada Mercedesa u 'Evobusu'(zvanična Mercedesova fabrika) kod nas ne može da dobije atest i ne može da se registruje, toliko o zakonu. Nibus se registruje kao novo vozilo sa starom šasijom, a zvanične prerade koje su radile u Eu, ne možeš, ne zvuči li apsurdno?
Šasija je produživana i pojačavana, vrata su urađena da bi mogli da budu u Bgu, po broju, a u svetu nit se primenjuje gde i naši niti imaju upotrebu kao naši, u gradskim uslovima.


Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
e aj spustite lopticu... :)

Jeste, u pravu ste obojica. Poenta je da ova sasija nije pogodna za autobuse sa trecim (zadnjim) vratima!!!! ENDE!
 
Pre će da bude da je šasija već pripremljena za nazovi produžavanje. Sečenje šasije je neki naš izum.
Zar nije bila priča da je FAP sa svojim majstorima trebao da učestvuje u zavarivanju / produžavanju šasije ? Pa je ispalo skupo da se šasije transportuju u Priboj. Zatim je bilo skupo da se i tim majstorima plate dnevnice i prenoćište da u Zemunu peckaju po šasijama da bi na kraju stručnjaci zavarili.
 
Beksu nema pomoci da mu se obrati licno direktor fabrike ikarbus ad ili profesor masinskog fakulteta to beks ne priznaje to sto pricas da je radjeno iza zadnjeg prepusta nije radjeno imas pogresne informacije
Sto se tice nibusa ja ga nisam pominjao oni oni koliko znam su sminkalu gradske ikarbuse
Za svaku preradu vozila izvan fabrike mora se raditi atest i homologacija to sto se radi u nisu nije mi poznato
Ali beks zna bolje od masinskih inzinjera a pravilnike i zakone i njihovu primenu od pravnika
 
Jedno off topic pitanje direktore. Sta si ti po profesiji, ako nije tajna?
 
Vrh