Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 331 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    349
На свакој напрдној линији је кнап туража јер мора да се бере сваки километар по сваку цену. Поготово због ставке у уговору где је изостанак пола круга дозвољен. Ех кад би се то укинуло...
 
На свакој напрдној линији је кнап туража јер мора да се бере сваки километар по сваку цену. Поготово због ставке у уговору где је изостанак пола круга дозвољен. Ех кад би се то укинуло...
I na Gsp-ovim je knap turaza, ne brini se ništa. Primer 65 svim danima i 27 vikendom.
 
u pravu je vinča, znam kofera iz II smene koji vozi 14/65 više od 10 godina. čovek kaže da je i prekaljenim vozačima veoma teško da stignu tu turažu. trebalo bi staviti ove iz DJP da obrnu krug da vidimo za koliko bi obrnuli (ako bi uopšte uspeli)
 
u pravu je vinča, znam kofera iz II smene koji vozi 14/65 više od 10 godina. čovek kaže da je i prekaljenim vozačima veoma teško da stignu tu turažu. trebalo bi staviti ove iz DJP da obrnu krug da vidimo za koliko bi obrnuli (ako bi uopšte uspeli)
60 minuta ka Zvezdari i 65 ka Novom Bežanijskom groblju je smešno kad ti zaglaviš 20 minuta u Makedonskoj.
Ajde da je tako samo za vreme špica, nego oni pametni smanje turažu na 50-55 minuta van špica i opet jedva stižeš, ili kasniš nekoliko minuta na svakom pravcu. Zbog toga moraš da se ubrzavaš i ideš prazan, ili da kratiš do Zelenog Venca
 
Jel zna neko koji je ovo garazni broj, sto ga je urnisao Darko Lazic?

Screenshot 2025-09-25 at 10.17.55.png
 
id***. Ima li tom Ikaru spasa?
Bojim se da mu nema spasa. Prilikom sudara budale Lazića, deo motora pozadi uništen, i još je zadimio autobus.
Ovde ne verujem da će moći bilo šta konkretno da se uradi da bi se spasio autobus.
Ala ga uneredio, bitno je da tipovi kao on prođu bez krivice, a ostali ispaštaju za sitnice. Vozač autobusa je dobro, a za Darka Lazića bolje da dođe pravda i da više nikad ne sedne za volan bilo čega što ima točkove. Nema dozvolu, jedva mu spasili život jednom zbog nasilničke vožnje.
 
Mozda moze da se sacuva ceo prednji deo, pa da se nekad nakalemi na neki zadnji deo drugog busa ako prednji deo tog drugog busa bude sudaren npr?
 
Ima primera spajanja dva busa i dva tramvaja, kada je neki deo jednog ili oba dosta oštećen. (Oba busa, tramvaja -> po jedan deo oštećen)

Primeri
Autobusi: 868 i 1343 itd
Tramvaji: 335 i 348, 231 i 255 (Sada 276 tj 2276) itd

Ovde je preveliko oštećenje... (Rekao bih).
No videćemo.

Edit:
Ima primer spajanja dve Ik 201 1051 i 1072, to je urađeno bez ikakvog oštećenja na oba.

Spajanjem 907 i 1075 se desilo sledece:
1075 je dobio drvena sedišta -> komplet :)
Prednji deo 1075 i prikolica 907.

3268 i 3269 dugogodišnji redovnjaci sa 101.
Ako se dobro sećam 3268 (5/101) i 3269 (8/101)
 
Poslednja izmena:
Potpuno netačno,58 skoro uvek u podne puna putnika,kada god nema 37 koja je idalje većinski u kosmaju,svi koriste 58 kao alternativu.Potpuno zglobna 75 je nepotrebna dok šalju solo na 95,neka povećaju broj vozila koji i ovako imaju viška kao i vozača, zbog oduzimanja linija,Pišite Sjp-u ili Gsp-u možda se i nešto promeni.Što se tiče 88 ne bih je komentarisao dolaskom Strele voze u konvojima idalje pa je sledeći tek u Želetniku dok je njih 3 u razmaku od 1 stanicu.
Nijedna linija nije puta tokom celog dana. Čak i 17 ili 95 nekad idu prazni. Da li to znači da one mogu da budu solo? Naravno da ne. Već sam pisao da transverzalne linije moraju da budu komplet zglobne, jer uglavnom idu kroz delove s mnogo putnika, plus nemaju samo redovne putnike kao linije tipa 302, 405, 503, 604, 703... Što se tiče 58, ona u mojoj podeli spada u obe grupe i iako bi verovatno bila dobra i kao solo s pristojnim intervalom, ako postoji mogućnost, neka je ovako.
 
Vrh