Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Pa pogledajte samo kakve su im osovine na svim autobusima. Ono nedaj boze da upadne u rupu svi u autobusu ce ostati bez bubrega.

Kod GSPa je fora da kupi novi bus i onda popravlja samo ono sto je neminovno.

Znaci kocnice se ne popravljaju sve dok bus totalno ne ostane bez njih. Amortizere i osovine se ne menjaju sve dok tocak vizicki ne udje u kabinu. Motor se ne sredjuje sve dok se sam od sebe ne zapali. Vrata se ne popravljaju sve dok ne otpadnu, paneli se ne zasrafljuju sve dok ne padnu na glavu putnicima, sipke se ne fiksiraju sve dok ne ostanu nekome u ruci,.... nastavi niz :)
 
Upravo tako.

Pre neki dan se zapalio Ikarbus IK-201 na Medakoviću 2001. godište, intervenisali su i vatrograsci. Pošto se ovo često dešava više nije interesantno za medije. :violina:
 
Izgleda da to nije kraj! :shok::shok::shok:

Изгорели, ауто 46.



Zadnji Ikarbus je izgoreo do koske u Brdjanima 27.08 2010. Radi se o autobusu gar.br. 46 sa linije 534. Pretvorio se u buktinju i izgoreo za 5 minuta. Nikakva intervencija nije pomogla, a ovaj palez je GSP uspesno prikrio od javnosti. Malo pozari, malo sverceri i nije cudo sto se lose posluje.
http://gspbeograd.iz.rs/forum/viewtopic.php?f=8&t=25&start=80
 
Prvi dvospratni autobus koji je vozio u Beogradu bio je Neoplan privatnog prevoznika Dumeco,koji je vozio na liniji 17 davne 1998.godine,ja sam radio u njemu imam i sliku ali ne znam da je postavim!
 
Среда, 17. новембар 2010.

Нови зглобни аутобуси ускоро на улицама града

На линијама јавног градског превоза ће за недељу дана саобраћати два нова зглобна аутобуса произведена у београдској фабрици аутобуса „Икарбус”, а ускоро се очекује још осам таквих возила, изјавио је данас члан Градског већа Мирослав Чучковић, присуствујући предаји кључева десет нових аутобуса које је та компанија произвела за потребе пожаревачког превозника „Veolia Transport Litas”.

– Модели зглобног аутобуса недостају Београду, а оваквом акцијом јавни градски превоз ће сигурно бити квалитетнији. Приватни превозник „Veolia Transport” сада Београђане превози са 65 возила на седам линија градског превоза – рекао је Чучковић.

Вршилац дужности директора компаније „Икарбус” Александар Вићентић казао је да је примопредаја нових аутобуса компанији „Veolia Transport Litas” први део испоруке према уговору који су две команије потписале априла ове године. Тим уговором је, како је истакао, дефинисана продаја возила уз субвенцију државе од 20 одсто.

Државни секретар Министарства економије и регионалног развоја Небојша Ћирић подсетио је на прошлогодишњу лошу ситуацију у комапанији „Икарбус” и додао да та фабрика сада производи и 13 возила за саобраћајно предузеће „Ласта”, а 19 за индивидуалне приватне превознике.

Предаји кључева компанији „Veolia Transport Litas” присуствовали су и директор „Veolia Transport” Claes Gotthold и директор „Veolia Transport Litas” Зоран Јанковић.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1421324
 
Konacno da i privatnici nabavljaju zglobne autobuse, za linije na kojima su oni potrebni. Npr. Beobus bi pre svih trebao da ih kupi,m jer je sramotno da na liniji 23 idu solo autobusi.
Veolija ih verovatno nabavlja za liniju 65?
 
27 i 53 još.

Dakle, Avancity ipak uzimaju:
bg-ikarbus.jpg

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:308115-quotIkarbusquot-stao-na-noge

Npr. Beobus bi pre svih trebao da ih kupi,m jer je sramotno da na liniji 23 idu solo autobusi.
Biće preraspodele sledeće godine, tako da će prevoznici verovatno dobiti nove linije, a upitno je da li će Beobus i nastaviti uopšte da pruža usluge prevoza.
 
Ako se dobro sećam negde u leto 2005. godine sadašnji privatnici su dobili licencu da učestuvju u gradskom prevozu na 5 godina. Dakle, očekuje se i ovaj novi tender na proleće-leto, zato će se i užurbano obnavljati vozni park. Vozila će tek da pristižu posle 1. januara, jer će tako na tenderu da napišu da imaju autobuse proizvedene 2011. što su dodatni poeni :) Neobus je jednom privatnom prevozniku zakazao isporuku baš 1.1.2011. :D
 
Privatnici su dobili ugovore na 7 godina. Tender je bio u leto 2004. a ugovori im važe od 1. januara 2005. do 31. decembra 2011. Samim time naredni tender će biti sledeće godine, zbog toga je za očekivati da obnove vozni park.
 
Da, logično, samim time, novi ugovori će početi da važe od 1. januara 2012.
 
markobg":1mbw192z je napisao(la):
Tender je bio u leto 2004. a ugovori im važe od 1. januara 2005. do 31. decembra 2011. Samim time naredni tender će biti sledeće godine, zbog toga je za očekivati da obnove vozni park.
Sada mi nije jasno kako su onda Liazi 2005. godište ako su ranije dobili tender? Da li su konkurisali sa autobusima koje su planirali da kupe?
 
Da ,konkurisali su sa autobusima koje su planirali da kupe ,a na uvid su morali da pokazu ugovor o isporuci vozila sa proizvodjacem i garanciju banke za lizing ili kredit. Ako se secate bilo je kasnjenja sa isporukom vozila pojedinim prevoznicima,pa su tada na ulicama bili i stari i novi autobusi u isto vreme.Nova vozila su pustana u saobracaj odmah po isporuci ,a stara povlacena iz saobracaja,to je bilo kompromisno resenje tadasnje gradske vlasti! :violina:
 
Upravo tako Igore. Zbog toga, ali i sličnih stvari, je taj tender bio više nego kontroverzan i ne ponovio se više nikada (mada po svem sudeći možda i sledeći bude veoma mutan)!!

Odbbijene su firme sa vozilima koja su već bila isporučena ali su zato pobedile firme koje su em kupile jako nekvalitetne nove autobuse em je isporuka istih kasnila! Setimo se samo onih protesta prevoznika koji nisu prošli konkurs, kada su sve te buseve izvezli na ulice kako bi pokazali da ih zaista imaju, dok su opet oni drugi imali samo papire u ruci...
 
Znači da je sigurno bilo muvanja. Mora da je uvoz Liaza bio dogovoren iz političkih razloga. :/

Ikarbus za Veoliu napravio deset modernih autobusa
Beograd, Požarevac - Građani Braničevskog okruga imaće na raspolaganju deset novih autobusa koje je Ikarbus napravio za potrebe Veolia Transport Litas. U autobuse su ugrađeni euro četiri motori što predstavlja primenu najmodernije tehnologije u prevozu putnika.
bd05_ocp_w380_h300.jpg

Više o razlozima za kupovinu vozila sa najvišim ekološkim standardima i o tome kako je Velia Transport samo tokom prošle godine izbegla emisiju više od 250 tona ugljen-dioksida napominje Nebojša Matić, tehnički direktor Veolia Transporta.

Ovaj aranžman napravljen je u okviru posebnog programa, uz podršku Vlade Srbije. Preuzimanju novih autobusa bilo je prekjuče u radnom prostoru kompanije Ikarbusa u Beogradu, a na svečanosti, koja je tom prilikom upriličena, prisustvovali su Nebojša Ćirić, državni sekretar za privredu i privatizaciju, Miroslav Čučković, član Gradskog veća, Claes Gotthold, Veolia Transport Srbija, Aleksandar Vićentić, v.d. direktor Ikarbusa i Zoran Janković, Veolia Transport Litas.

Veolia Transport je deo multinacionalne kompanije Veolia Environnement, koja je vodeći je svetski privatni operater u javnom transportu sa 82.000 zaposlenih u 30 zemalja širom sveta, sa više od 38.000 vozila, 2,8 milijardi putnika godišnje i ukupnim godišnjim obrtom od 5 milijardi evra. Veolia Transport u Srbiji postala je jedan od samo dva strana investitora u oblasti javnog transporta kupovinom dve glavne kompanije u ovoj oblasti - „Litas“ iz Požarevca i „Luv - Braća Šarac“ iz Beograda. Veolia uvodi najviše standarde u poslove javnog transporta u Srbiji.
http://www.danas.rs/dodaci/branicev...eset_modernih_autobusa.59.html?news_id=203909

Opet mi nije jasno, kako sam onda jedan od tih novih autobusa već video u Požarevcu pre petnaestak dana, a oni ih tek sad isporučili :/
amm8990":398mfer4 je napisao(la):
EDIT: :o :o :o uporedite registarsku tablicu na mojoj i na slici iznad, dakle to je taj, samo su ga vratili u fabriku za slikanje
 
Eto Grad je prekršio svoju odluku da svi novi autobusi mora da budu niskopodni,Veolia i ostali privatni prevoznici mogu očigledno da naručuju njajjeftinije a ne najkvalitetnije.. :kafa:
 
Autobusi su za Veoliju Litas, za Beograd su naručili 2 niskopodn1 IK-218N. Nezvanično i Banbus iz grupe privatnih prevoznika kupuje IK-112N
 
Nije grad prekršio nego taj čije je zaduženje bilo, ima sigurno ime i prezime
pa kad je zaštićen ko beli... onda slobodno imenovati ili komunizam kao kolektivna odgovornost još uvek živi...
 
Grad može da odluči kada GSP kupuje vozila, jer niko privatniku ne može da zabrani da kupi vozila kakva on hoće! Ono što mogu da na sledećem tenderu zahtevaju niskopodna, pa da otpadnu svi koja takva vozila ne nude, ali to su opet samo fantazije. Opet će pobediti onaj prevoznik koji bude imao nekakve veze sa DJP, kao što je bilo na prošlom tenderu pa je Beobus pobedio.
 
Vrh