Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 272 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    286
1. nek je mali ziv i zdrav, i sto pre da se oporavi, Hvala Bogu, super je prosao kako je moglo biti.

2. vozac nikako nije mogao osetiti da je prikolicom udario nesrecno dete i to nepobitna cinjenica svakom ko ima elementarno poznavanje fizike.

3. Ako je kojim slucajem `pobegao` sa mesta nesrece, automatski je kriv, jer se kod nesrece sa povredama ili smrtnim ishodom ne napusta lice mesta. Ipak, dozvolite, da je hteo da pobegne, ucinio bi to odmah, a ne nakon sto je izasao da i potrazio to nesrecno dete, zar ne?
imam neko svoje vidjenje o svemu, ali ne bih ga iznosio, jer cemo uci u jos vecu polemiku.

4 Ono sto niko ne potencira je `tehnicka ispravnost` ovog autobusa!!!!!!
Ljudi, govorimo o prikolici vozila, koja `mora` da prati vozilo.
Postoji tehnicko resenje koje zakrece tockove prikolice, ali samo u proporciji sa savijenoscu zgloba!
Vrlo je jednostavno. To sto GSP pusta vozilo sa neispravnim sponama i luftovima na sve strane je uzrocnik ovog nesrecnog slucaja!

To sto svi u GSP `peru ruke` od ovog slucaja nije posledica zelje da zastite vozaca, shvatite to.
Oni to rade da bi zastitili sebe. Direktori, sefovi, oni su uzrokovali ovu nesrecu! onda se malim `seficima naredi `pustaj sve`, pa oni narde onom nesrecnom mehanicaru na nocnom pregledu da pusti....
Pa se trlja nos onom vozacu, ako slucajno iskljuci vozilo, jer eto, on je neradnik, sta samo nalazi zamerke!
Iako je nama korisnicima, vozac sinonim za GSP, on je samo jos jedna zrtva naopakog sistema koji vlada svuda oko nas. i on, i onaj mehanicar u masnom kanalu i onaj gumar, sto treba od 10 polovnih istrosenih guma da izabere `najbolju`.
Riba od glave smrdi!

Stoga, ako zelite da iskalite bes i nezadovoljstvo, ucinite to protiv lopina i nesposobnjakovica koji nam vode firme i koji nam vode grad!
je*** ga WiFi, kad moram da psujem!

...
 
Retro sedišta na 79
a87fa0771732cdfdf705e9cad85527f4.jpg


0a59504b78e3abb4336b9bed8dd6601d.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Upravo su se kod FONa mimoišle dve "susedne" 48ce. Ka Miljakovcu ni od njega nema niti jedne što znači da je interval punih trideset stanica, više nego što ih ima između dva terminusa.
Posle toga naravno voz sa 4 vagona.
 
SGB":38py6nlg je napisao(la):
Ево га! Леп аутобус.



аутобуси.нет
верујем да је то онај што је био у Болечу, а ти га сликао у Мељаку, не верујем да има два апсолутно иста таква у Београду :D
линија 15 је уз питању
 
Moracu da se provozam. Po slikama unutrasnjosti vidim da su sedista dobro rasporedjena i dosta kvalitetna.
Verovatno je jedan jedini i to ne verujem da su ga pazarili verovatno je dat na testiranje ...ne verujem da Lasta nabavlja jedan autobus od jednog proizvodjaca nisu valjda u tolikom rasulu...mada...
 
Danas sam se vozio Vučićevovom mečkom i baš i nisam zadovoljan. Ušao sam bez problema na treća vrata , ali to je zato što sam sitnije građe. Kada sam ušao , zaprepastio sam se kada sam video da je pola autobusa niskopodno , a pola i previše visokopodno. Tri ili četri nivoa ima visokopodni deo dok se dođe do zadnjih sedišta. Niskopodni deo autobusa ima prozore koji mogu da se otvaraju , dok visokopodni nema. Kako sam sedeo na sedištima koja su tik uz zadnji prozor , dok sam stigao do odredišta , prokuvao sam. To je onaj autobus gde je odlepljena traka na stepenicama trećih vrata.
Nevezano za to što nemam baš pozitivne utiske , ipak mislim da su ovakvi bolji nego skroz niskopodni autobusi starije proizvoidnje , koji se kvare svaki čas. Ovde pre svega mislim na autobuse pogona Kosmaj.
 
Od vuka do Sava centra već saobraća tramvaj na liniji 7.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
I linija 74 saobraća do pomenutih relacija , ali neštio drugom trasom. Mnogo bolje bi bilo da su uzeli minibuseve , pa da liniju 24 pretvore u elektro bus liniju. Ili da su recimo liniju 31 pretvorili u elektro.
Ovamo pričaju kako je cilj nove mreže linija da se što više uštedi , a sa druge strane se razbacuju sa elektro autobusima na relaciji koja je i više nego dobro pokrivena.
 
solecar":33oiaksh je napisao(la):
becks89":33oiaksh je napisao(la):
Aj da te zamolim, da mi se skineš sa vrata i da svoje frustracije lečiš negde drugde, smaraš preterano.
To što ti nazivaš frustracijama je ustvari problem šoferskog mentaliteta. Iako te je neko ranije krstio "profesionalnim suvozačem" , ti si pokupio način razmišljanja vozača , što se jasno vidi u svakom tvom odgovoru. Bilo koji član foruma da iznese neku kritiku na ponašanje vozača , ti prokomentarišeš tako da ispadne da je kvar na vozilu , da vozač nije video da neko hoće da uđe u vozilo , da je kriv onaj što je pitao nešto vozača i nepotrebno ga iznervirao , da vozač nije u obavezi da zna da upravlja zglobnim vozilom ... Ovako bih mogao da nabrajam stvari do sutra , ali poenta je jasna , dođeš svaki put do toga da vozač nije kriv. E to je ono što meni smeta , i zbog čega ima da smaram preterano , kako ti kažeš. Pri tom mislim samo na komentare vezano za vozače.
Prvo da ti se izvinim sto zbog smrtnog slucaja, nisam ranije bio u prilici da ti odgovorim.
Kao neko ko prezire vozace, odakle ti znas sta je vozacko razmisljanje? Cak i ta pretpostavka ti je promasena, da me zaista poznajes, shvatio bi da imam poprilicno tacaka u kojima sam u sukobu sa mnogim vozacima, jednostavno neke stvari ne mogu da se rade. To sto ti imas neke frustracije od vozaca, moze biti da ti je neki skinuo ribu, da si dobio batine od nekoga ili slicno i tu zaista ne zelim da ulazim, ali gadan problem imas. Ti ne znas sta vozac vidi, ja znam, ti ne znas kako je voziti 18tona, ja znam, ti ne znas kako je raditi u prevozu ja znam, e vidis tu je razlika izmedju tvog i mog stava, pa kad bi ti prepricavao bljuvotine koje se dogadjaju svakodnevno ne bi verovao koliko ne znas.
Konkretno da se vratimo na ovaj slucaj, cenim sto se nakon svega vozac sam prijavio, a iz nekoliko izvora sam cuo da je lik nevin, doduse nisam se puno bavio tom pricom, zbog onoga sto sam ti naveo na pocetku. Neko je pomenuo vec gore, da svako ko bar malo zna fiziku, bez da se razume u stanje i konfiguraciju vozila.A i prvi put da se desilo da je firma stala iza coveka i da su izasli sa konkretnim cinjenicama, deluje da su se bas potrudili. No nebitno, vazno je da klinac bude zdrav i da se sto pre oporavi.

Sto se tice Vuciceve Mecke, u nekoliko navrata su problemi pravila treca vrata, pucali su nosaci i iz ne znam kog razloga su crkavali senzori i vrata nisu mogla da se zatvore, problem je sto preblizu stanu ivicnjaku i onda vrata udaraju dole. Vozih se pre neki dan slucajno sa jednom na 47, inace izbegavam kosmajce, cekam uvek arrivu, i pohvalno je zvucna izolacija, ali koliko je fus kna podna obloga, to je zlo, ostatci lepka, negde se vec odvojila podloga, a prisustvovao sam i prezentaciji proletanja putnika sa platforme na ljude kod drugih vozaca, a onda je zena promasila stepenik, pa umalo slomila nogu. Nije zgodno i prakticno za stajanje u guzvi, takodje, instrument tabla neobezbedjena, putnik koji stoji do vozaceve kabine, najkomotnije moze da otvara i zatvara vrata i koristi cak i komande retardera.
 
Ti ne znaš kako je to kad ti zatvori vrata ispred nosa , a čeka da ti dotrčiš do vozila , ti ne znaš kako je to kada vozač popizdi zbohg običnog pitanja vezanog za to da li neki prevoz koristi neku stanicu ili ne , ti ne znaš kako je to kada vozač odvali turbo folk do daske , ti ne znaš kako je to kada se vozač ponaša ko "Jednoruki Krstivoje" iz Vrućeg vetra , ti ne znaš kako je to kada se vozač dere na tebe da se pomeriš jer mu zaklanjaš vidik , a ti nemaš gde da se mrdneš , samo zato što je on kasno bacio pogled , jer priča preko mobilnog ... , a ja sve to znam , jer se svakodnevno surećem sa time. A ti svaki put za svaku situaciju staneš na stranu vozača , i napadaš nas koji smo to napisali. E vidis tu je razlika izmedju tvog i mog stava , i zašto stojim iza onoga što sam rekao za "šoferski mentalitet". Zašto ti to treba u životu , ne znam , ali prosto je tako , ma šta god ti govorio , u suprotno me nećeš ubediti , sve dok ne pročitam da si napisao da je vozač u nekoj situaciji kriv , a ne ja ili neko drugi ko je izneo konkretan slučaj.
Ako ponovo bude prilike da se vozim Vučićevom Mečom , gledaću da uđem na srednja vrata , da vidim kakva je situacija i utisak o prednjem delu.
 
Imao sam problema ranijih godimna da mi vozac Kosave ispred nosa zatvori vrata odlucim se da se zalim na njega.Nazalost nista nisam uspeo jer nisam zapamtio oznaku vozila.U to vreme jos sam bio neiskusan pa nisam obracao paznju koje su oznake autobusa koji im je P.Auu tad sam se posteno iznervirao bas mi je bilo krivo sto nisam obratio paznju na oznaku jer ja sam mu tacno rekao vreme lokaciju ali ne i oznaku autobusa.Ali medju tim istim vozacima Kosave ima i dobrih vozaca te tako me je jedan prijatno iznenadio kad me je sacekao da udjem.Ja sam trcao za istim tim busem ali sam rekao sebi tesko je da cu uci jer ce mi garantovano ispred nosa zatvoriti reko bolje da pokusam pa sta bude .I ono gle cuda stao mi ja normalno usao bas prijatno iznenadjen zahvalio se vozacu.Ima ih raznih vala
 
Pitanje za dareta i Solecara, koliko je vidno polje vozača na ogledalu?
Druga stvar, potencijalni putnik je osoba koja stoji na prostoru obeleženom za čekanje vozila javnog prevoza, svi Vi, tj. mi koji ponekad trčimo ka vozilu iz raznih pravaca, nismo putnici i zavisimo isključivo od dobre volje vozača autobusa, hoće li nas sačekati ili neće i zavisimo od toga kako mu je podešeno ogledalo i može li nas videti, ako gleda u taj retrovizor. Ne, nisi putnik ako si iskazao želju da trčiš ka vozilu pa ti zatvori ispred nosa, evo danas sam trčao skoro 200m u susret autobusu i imao sam tu sreću da me je čovek video i sačekao, neko ne bi i nemam pravo da se ljutim, jeste, njemu ne znači ništa 10s, ali 10 po 10 i ode mu pauza...
Nekoliko puta sam i ja kritikovao ponašanje pojedinaca, ali čitaš ono što tebe zanima, a ne ono što stoji, zaista nemam nameru sa tobom da se nabeđujem šta i kako, ko me poznaje, zna kako stvari stoje, a ko ne, slobodno može da smisli priču kakva mu odgovara.
No da se vratimo lepšim temama, pored novopridošlih Cobri, danas su i Manovi za Lui travel pušteni u saobraćaj, dok je meni ispozirao mališa iz Banbusa na liniji A1.
12239608_1165439450137196_4910286568998969214_n.jpg
 
Vrh