1. nek je mali ziv i zdrav, i sto pre da se oporavi, Hvala Bogu, super je prosao kako je moglo biti.
2. vozac nikako nije mogao osetiti da je prikolicom udario nesrecno dete i to nepobitna cinjenica svakom ko ima elementarno poznavanje fizike.
3. Ako je kojim slucajem `pobegao` sa mesta nesrece, automatski je kriv, jer se kod nesrece sa povredama ili smrtnim ishodom ne napusta lice mesta. Ipak, dozvolite, da je hteo da pobegne, ucinio bi to odmah, a ne nakon sto je izasao da i potrazio to nesrecno dete, zar ne?
imam neko svoje vidjenje o svemu, ali ne bih ga iznosio, jer cemo uci u jos vecu polemiku.
4 Ono sto niko ne potencira je `tehnicka ispravnost` ovog autobusa!!!!!!
Ljudi, govorimo o prikolici vozila, koja `mora` da prati vozilo.
Postoji tehnicko resenje koje zakrece tockove prikolice, ali samo u proporciji sa savijenoscu zgloba!
Vrlo je jednostavno. To sto GSP pusta vozilo sa neispravnim sponama i luftovima na sve strane je uzrocnik ovog nesrecnog slucaja!
To sto svi u GSP `peru ruke` od ovog slucaja nije posledica zelje da zastite vozaca, shvatite to.
Oni to rade da bi zastitili sebe. Direktori, sefovi, oni su uzrokovali ovu nesrecu! onda se malim `seficima naredi `pustaj sve`, pa oni narde onom nesrecnom mehanicaru na nocnom pregledu da pusti....
Pa se trlja nos onom vozacu, ako slucajno iskljuci vozilo, jer eto, on je neradnik, sta samo nalazi zamerke!
Iako je nama korisnicima, vozac sinonim za GSP, on je samo jos jedna zrtva naopakog sistema koji vlada svuda oko nas. i on, i onaj mehanicar u masnom kanalu i onaj gumar, sto treba od 10 polovnih istrosenih guma da izabere `najbolju`.
Riba od glave smrdi!
Stoga, ako zelite da iskalite bes i nezadovoljstvo, ucinite to protiv lopina i nesposobnjakovica koji nam vode firme i koji nam vode grad!
je*** ga WiFi, kad moram da psujem!
...
2. vozac nikako nije mogao osetiti da je prikolicom udario nesrecno dete i to nepobitna cinjenica svakom ko ima elementarno poznavanje fizike.
3. Ako je kojim slucajem `pobegao` sa mesta nesrece, automatski je kriv, jer se kod nesrece sa povredama ili smrtnim ishodom ne napusta lice mesta. Ipak, dozvolite, da je hteo da pobegne, ucinio bi to odmah, a ne nakon sto je izasao da i potrazio to nesrecno dete, zar ne?
imam neko svoje vidjenje o svemu, ali ne bih ga iznosio, jer cemo uci u jos vecu polemiku.
4 Ono sto niko ne potencira je `tehnicka ispravnost` ovog autobusa!!!!!!
Ljudi, govorimo o prikolici vozila, koja `mora` da prati vozilo.
Postoji tehnicko resenje koje zakrece tockove prikolice, ali samo u proporciji sa savijenoscu zgloba!
Vrlo je jednostavno. To sto GSP pusta vozilo sa neispravnim sponama i luftovima na sve strane je uzrocnik ovog nesrecnog slucaja!
To sto svi u GSP `peru ruke` od ovog slucaja nije posledica zelje da zastite vozaca, shvatite to.
Oni to rade da bi zastitili sebe. Direktori, sefovi, oni su uzrokovali ovu nesrecu! onda se malim `seficima naredi `pustaj sve`, pa oni narde onom nesrecnom mehanicaru na nocnom pregledu da pusti....
Pa se trlja nos onom vozacu, ako slucajno iskljuci vozilo, jer eto, on je neradnik, sta samo nalazi zamerke!
Iako je nama korisnicima, vozac sinonim za GSP, on je samo jos jedna zrtva naopakog sistema koji vlada svuda oko nas. i on, i onaj mehanicar u masnom kanalu i onaj gumar, sto treba od 10 polovnih istrosenih guma da izabere `najbolju`.
Riba od glave smrdi!
Stoga, ako zelite da iskalite bes i nezadovoljstvo, ucinite to protiv lopina i nesposobnjakovica koji nam vode firme i koji nam vode grad!
je*** ga WiFi, kad moram da psujem!
...