Vidi, konkretno, radi se o vozilima na Man mehanici, IK301, Ik302 je rađen sa rabinim motorom, u principu jako sličan, samo što je Ik301 turistički, a ik302 prigradski, ik401 je zamišljen kao visokoturistički autobus. Taj autobus je jako dobar, u smislu uz malo para, jako dobre rezultate daje, ipak, mana mu je što je recimo jako nestabilan i previše se ljulja, mislim da je previše "lagan" za tu visinu, pa tako oseća svaki potez volanom. Inače, preglednost, performanse, autobus tip top. Tokom poplava, imao sam prilike da vidim jedan primerak iz obrenovačke Laste, onaj autobus bi zadužio do penzije bez razmišljanja, ide, šalta se sa dva prsta i sa laganim pritiskom kvačila, zaustavljaš ga retarderom, i samo finiširaš kad nožnom. Greje extra, klima extra, ali ljulja se do bola, posle smene dobiješ morsku bolest skoro
Evo da ne pričam na suvo.
Ik301, Man motor i mehanika!
A ovako oni u Rusiji izgledaju
Ovako izgleda Ik302, on je sa Raba motorom
Visokoturistički su ovi iz serije 400, ovo je IK401, najbolji u Srbiji potpisujem!
A ovo je nažalost, neuspeli projekat, ovaj je bio u lasti i ovi dušmani ga isekoše, inače bio je unikat, troosovinac sa oznakom IK415
Uz male prepravke i rešavanje tog ljuljanja, kao i minimalnog unapređivanja enterijera i kopkita, mislim da bi to bio odličan autobus za nas i naše uslove.