Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 272 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    286
boby07":3qhww8ut je napisao(la):
Današnji Blic piše da su svih 10 autobusa u kvaru.
Vest još nije objavljena na sajtu Blica.


video LE na Vidikovcu na liniji 37 oko 16.30, tako da ocito nije tacna informacija :)
Inace, vizuelno, meni autobus sasvim lepo izgleda.





zexland":3qhww8ut je napisao(la):
„Соларисови” аутобуси добили зелено светло за црвену боју

Пољски произвођач прихватио да се боја мења, али под одређеним условима уз присуство њихових контролора. – У зависности од старости и врсте возила фарбање кошта од 1.800 до 2.500 евра


http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ju.sr.html

:violina:

Ako toliko kosta, nije ni cudo sto nam busevi ocajno izgledaju.
Ma kako se nekome cinila velika ta cifra, treba imati u vidu da je to vozilo koje je dugacko 18 (i kusur) metara!!!! :grand:

Farbanje jednog automobila u akrilnu boju u `krstenoj radionici` kosta skoro pola tog iznosa...

Bojim se da cemo dobiti nakaze od vozila.


I zasto je sad odjednom imperativ da se brze bolje prefarbaju `novi` autobusi?

koliko ja vidim, jos ima MB prve serije koji nose originalnu kolor semu.
Ni kada se sa zelene prelazilo na crvenu, nije se farbalo radi farbanja vec kako su vozila imala incident, ili isla na remont tako se sukcesivno prelazilo na novu boju.

Nepismeni genijalci koji su doneli ovakve odluke, bolje da su kupili zimske gume za vozila, nego sto trose novac poreskih obveznika da bi `zamazali` originalnu boju!!!
 
Blic verovatno prenosi informaciju staru dve nedelje, kada su svih 10 bili u kvaru, ili nisu uopste izasli u saobracaj. A to da se svakodnevno najmanje jedan pokvari, to je istina. Barem jedan, a vise njih ne zavrsi smenu kako treba. U pogonu ih je 15, tako da pretpostavljam da je to stara informacija, zbog "svih 10".
 
Danas u 704-ci (br.387)
387.jpg
 
Па сам ГСП или ко је већ рекао да ће аутобуси бити префарбавани тек кад буду ишли на пемонт или поправку, е сад да ли то важи и за соларис не знам. Једини који неће бити префарбавани су јапанци и они швајцарски трамваји и возила која по њима неће још дуго па да не фарбају за џабе (нажалост то највероватније укључује преосталих неколико ЗиУ трола и оних старијих БКМ
 
becks89":3110nv8e je napisao(la):
Znam, godinama pokušavam da razumem razlog, ali mi ne ide baš.
Karakteristično je za Kosmajce i njihove putnike, valjda zbog toga što im je redovan prevoz, druge ideje nemam...
Другар и ја смо једном ненамерно порушили целу Устаничку на земљу. Пало 50 људи у воду. :cry:
 
Tokom 93.-94. pa i kanije, vozaci su se na Zelenom Vencu autobusima zaletali na ljude, kako bi se ovi pomerili, jer je vise ljudi bilo na kolovozu, nego na trotoaru. Uvek mi je bilo smesno kad krenu da beze nazad. :twisted: :mrgreen:
 
laki72":3ouw42bd je napisao(la):
boby07":3ouw42bd je napisao(la):
Današnji Blic piše da su svih 10 autobusa u kvaru.
Vest još nije objavljena na sajtu Blica.


video LE na Vidikovcu na liniji 37 oko 16.30, tako da ocito nije tacna informacija :)
Inace, vizuelno, meni autobus sasvim lepo izgleda.





zexland":3ouw42bd je napisao(la):
„Соларисови” аутобуси добили зелено светло за црвену боју

Пољски произвођач прихватио да се боја мења, али под одређеним условима уз присуство њихових контролора. – У зависности од старости и врсте возила фарбање кошта од 1.800 до 2.500 евра


http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ju.sr.html

:violina:

Ako toliko kosta, nije ni cudo sto nam busevi ocajno izgledaju.
Ma kako se nekome cinila velika ta cifra, treba imati u vidu da je to vozilo koje je dugacko 18 (i kusur) metara!!!! :grand:

Farbanje jednog automobila u akrilnu boju u `krstenoj radionici` kosta skoro pola tog iznosa...

Bojim se da cemo dobiti nakaze od vozila.


I zasto je sad odjednom imperativ da se brze bolje prefarbaju `novi` autobusi?

koliko ja vidim, jos ima MB prve serije koji nose originalnu kolor semu.
Ni kada se sa zelene prelazilo na crvenu, nije se farbalo radi farbanja vec kako su vozila imala incident, ili isla na remont tako se sukcesivno prelazilo na novu boju.

Nepismeni genijalci koji su doneli ovakve odluke, bolje da su kupili zimske gume za vozila, nego sto trose novac poreskih obveznika da bi `zamazali` originalnu boju!!!
Sa svim se apsolutno slažem. Samo bi nekog da mažu.
 
Пољаци фурали ФАП Санос аутобусе..

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IRlCiQRyEXM[/youtube]
 
Koliko jedan autobus provede sati u saobracaju za jedan dan? Pitam zato sto u zadnje vreme odem na posao i vratim se sa posla istim busom, a radi se o velikom vremenskom intervalu od oko 12-13 sati.
 
Neki provode i po 22 sata u saobraćaju.
Ali 85% provodi preko 16h u saobraćaju ;) Mnogo je, a i tu treba tražiti razlog bržeg "trošenja" vozila.
 
Не може се упоређивати боја кад нема крем део, додајте горе изнад стакла па ћемо видети.
 
becks89":3eeumfzq je napisao(la):
Neki provode i po 22 sata u saobraćaju.
Ali 85% provodi preko 16h u saobraćaju ;) Mnogo je, a i tu treba tražiti razlog bržeg "trošenja" vozila.

Razlog za trošenje vozila je isključivo osoblje! Dok su "japanci" bili pod strogim nadzorom ambasade (10 godina), u desetoj godini su izgledali kao i u prvoj, a onog trenutka kada su prestali da budu pod nadzorom, naprasno su počeli da propadaju progresivnom brzinom.
Srbin je st***.
 
Gde su bili kao u prvoj, pa tokom nadzora ambasade su oni indijanci na karaburmi hteli da iseku 3 komada... Ne može ni tenk da izdrži sa ovakvim načinom rada od po 20 sati i sa ovakvim održavanjem, još ako dobije nekog genijalca za volanom koga boli k, taj je osuđen na propast.
 
Зар није могуће организовати да возила проводе мање у саобраћају са постојећим бројем аутобуса? Некако ми се чини да се највише форсирају најстарија и најраспалија возила.
 
Дошљак":27ptcsa4 je napisao(la):
Зар није могуће организовати да возила проводе мање у саобраћају са постојећим бројем аутобуса? Некако ми се чини да се највише форсирају најстарија и најраспалија возила.

Па то да их што брже разјебу за ремонт или сечење
 
Пре ће бити сечење пошто су на старијим бусевима углавном у катастрофалном стању шасије.
 
Neki solarisi su počeli tek sad posle 2 godine da se razdrndavaju, a recimo neki solarisi su i dalje savršeni tj nisu rastrešeni..
 
Ha, pa naravno.
Pa ne idu svi istim linijama, a opterecenje (broj putnika) je razlicito.
Takodje, nisu sve linije iste ni po pitanju stanja saobracajnica.
Nije isto ako danas 200-300 puta upadne u udarnu rupu, i ako prodje bez takvih udara.
Takodje, odnos vozaca prema vozilu je jako bitan faktor.
 
Dao bih primer dva vozila iste generacija, istog dana počeli, jedan na 15, drugi na 78. Oba vozila su imala odlične posade, koje su brinule o njima, ovaj prvi je istinu prešao 40.000 više, ali je taj auto utegnut kao praćka, dok je ovaj drugi imao rastrešen trap skoro svake druge nedelje. 15 je ravna većim delom i nema udarnih rupa, a 78, sem dela kroz Tošin Bunar i Prvomajsku, ne zna se gde ih ima više. Može da bude kakva god posada i sama linija dosta toga nosi.
Nažalost, ne postoji mogućnost da se smanji satnica, jer stub prevoza čine najnovija vozila, dok ostala tu popunjavaju rupe i vrlo često preuzimaju glavnu reč, kada zakaže elektronika. Sam sistem je takav da se uništavaju vozila, svesno, jer ne postoji savršena mašina koja može da radi 20h dnevno i da sem "pregleda" nema nikakvog drugog održavanja. Ukoliko oduzmu ove linije od nove godine GSPu, verujem da će moći da se napravi lakši sistem gde će se pružati mnogo više prostora da se smanji satnica vozila.
 
Uglavnom se vozim 18, pa sam tu mislio da su neki rastrešeni neki ne :) tako da recimo na 18 zavisi od toga kako ko vozi..
 
И враћамо се понова на питање одржавања. И то не само возила, него и улица. Да се рупе поправљају, иако би улице биле пуне закрпа и ружно изгледале, и да се аутобуси одржавају како треба, сада би ИК-218 био хваљен као добар а возила би могла да иду 22 сата и да трају
 
IK218 se i dan danas hvali kao nešto najbolje na našim putevima, nema vozača koji ga duži a da nije zadovoljan njime.
Uz ovakvo održavanje kakvo ima, daje odlične rezultate.
Nažalost, putevi su nam užasni, a neke od vozača to baš preterano ne potresa, danas je baja zategao sa Ik201 od asfalt da je žena maltene ispala sa sedišta, bus gubi visinu, a majstor ga tera kao da mu je poslednji krug, sa takvim odnosom i ne čudi broj krševa na ulici.
 
Vrh